Hello everybody!
I hope you can help me with this casino, even though it is not listed on your site.
I've been playing at this casino for years, deposited there every week since last autumn, and I have also made successful withdrawals few times, most recently a couple of months ago. I have verified my account and the casino website also shows that my account has been verified.
A couple of weeks ago I won over 3000€ with their weekly bonus offer. The recycling requirements are really demanding, but I still managed to wager over 18000€ in five days according to the terms. After that, I wanted to withdraw some of the winnings (440€). The withdrawal was in pending status for a week until they rejected it this week and sent a message that they want to make more verifications about the correctness of my account via Skype.
I sent them my Skype ID, but I haven’t received a response to it.
I researched the matter a bit and found several cases where the accounts were closed after a Skype call citing to some of their terms. So they do their best not to have to pay money.
Has anyone else received money from them recently and can you advise what to do with it?
I would be very grateful if you can help me in any way.
Ciao a tutti!
Spero che tu possa aiutarmi con questo casinò, anche se non è elencato sul tuo sito.
Gioco in questo casinò da anni, ho depositato lì ogni settimana dallo scorso autunno e ho anche effettuato prelievi con successo alcune volte, l'ultima volta un paio di mesi fa. Ho verificato il mio account e anche il sito web del casinò mostra che il mio account è stato verificato.
Un paio di settimane fa ho vinto più di 3000€ con la loro offerta bonus settimanale. I requisiti di riciclaggio sono davvero severi, ma sono comunque riuscito a scommettere oltre 18.000€ in cinque giorni secondo i termini. Successivamente ho voluto ritirare una parte della vincita (440€). Il prelievo è rimasto in sospeso per una settimana finché non lo hanno rifiutato questa settimana e hanno inviato un messaggio in cui chiedevano di effettuare ulteriori verifiche sulla correttezza del mio account tramite Skype.
Ho inviato loro il mio ID Skype, ma non ho ricevuto risposta.
Ho studiato un po' la questione e ho trovato diversi casi in cui i conti sono stati chiusi dopo una chiamata Skype che citava alcuni dei loro termini. Quindi fanno del loro meglio per non dover pagare soldi.
Qualcun altro ha ricevuto denaro da loro di recente e potete consigliarmi cosa farne?
Ti sarei molto grato se potessi aiutarmi in qualche modo.