Dear Customer,
Thank you for sending your query. Our security department has detected multi-accounting with account t******e@yahoo.com and u*******9@gmail.comhoo.com which is a violation of our terms and conditions. Your query had been forwarded to the relevant department and we received a response that verdict shall not be changed.
Best Regards,
Bet2U Support
This is such a ridiculous response I have received. These are fake and unverified accounts and under my name. Good they didn't come up with more accounts associating with me.
I have responded them as follows:
Sir,
These could be fake accounts under my name. Do you have their identity documents to check with mine.
I am running only (1) account (zrehman42@mail.com) and I have provided you with real identity documents of mine.
I urge you again to reinstate my account, and maintain my balance.
These are my honest and hard earned winnings.
Thanks.
-Zia
********************
Hopefully the casino rep. could now sort out this matter and atleast I receive 75gbp as the last registered bet has also won as I checked the result.
Gentile Cliente,
Grazie per aver inviato la tua domanda. Il nostro dipartimento di sicurezza ha rilevato account multipli con gli account t********e@yahoo.com e u********9@gmail.comhoo.com che costituiscono una violazione dei nostri termini e condizioni. La tua richiesta è stata inoltrata al dipartimento competente e abbiamo ricevuto una risposta secondo cui il verdetto non verrà modificato.
Distinti saluti,
Supporto Bet2U
Questa è una risposta così ridicola che ho ricevuto. Questi sono account falsi e non verificati e sotto il mio nome. Bene, non hanno trovato più account associati a me.
Ho risposto così:
Signore,
Potrebbero essere account falsi a mio nome. Hai i loro documenti d'identità da verificare con i miei?
Gestisco solo (1) account (zrehman42@mail.com) e ti ho fornito i miei veri documenti di identità.
Ti esorto nuovamente a ripristinare il mio account e a mantenere il mio saldo.
Queste sono le mie vincite oneste e duramente guadagnate.
Grazie.
-Zia
********************
Speriamo che il rappresentante del casinò. ora potrei risolvere la questione e almeno ricevo 75 GBP poiché anche l'ultima scommessa registrata ha vinto mentre controllavo il risultato.