Never play on 22Bet or 22bet-India. they will pay for some times but once you deposit or win above $700 they will ask you to verify your account and for verification, they will ask you for these documents.
Below I have mentioned every email I received from them and also what I replied.
1. Hello. Specify the number of your gaming account, please.
You should send us photos of the documents you have mentioned in your registration form.
Ans :- I sent them requested documents.
2. Dear customer, please provide us with a photo of your ID document on another background and under another angle.
Ans :- I sent them requested documents.
3. Please send us a full-sized photo of your pan card from both sides. Photos must be in JPG format.
Scanned copies and screenshots are not accepted for verification. The photos should not be cropped, all data and the whole document should be clearly visible on the photo.
Ans :- I sent them requested documents.
4. You should provide us with the bank statement for the bank Netbanking in the pdf-format.
Ans :- I sent them requested documents.
6. Provide us with a photo of the bank card (ATM) both sides all the information should be visible.
Ans :- I resisted sending my Atm card details because they can withdraw money from my bank account.
told them that I will not send you these details.
7. Without providing the requested files any further actions are impossible. All further messages from you will be ignored.
Ans :- So I sent my Atm card details.
7. Provide us with a bank statement of this card. We should be able to see the bank card number, signature, and a bank stamp on the bank statement, holder's name, your transactions connected with your gaming account. A statement can be provided in the original printed form or PDF-format file. Alternatively, you can provide PC screenshots of your Personal Profile and Transactions History from your bank site.
Ans:- I sent them requested documents.
8. You should make a selfie, holding your ID card near your face. Also next to you should be the computer (or mobile device) where we can see your inbox messages from the security department (this mailing)
Your face, your ID card in the hand and the dialogue with the Security department opened on any device should be fully and clearly seen in the same photo. All data should be clearly visible.
Ans:- At this time I got fed up because this does not make any sense. they just wanted me to stop emailing them they had made up their mind to take my money. I asked them if you are a fraud company if yes then just let me know. I will stop emailing you. They stopped replying to my email.
I have deposited USD $1000 which is still showing in my account. when I log in to 22bet.
I don't know how to get that money back now. I have attached a screenshot of my 22bet account which shows the balance in Indian currency. which is around USD $1000
Non giocare mai su 22Bet o 22bet-India . pagheranno per alcune volte ma una volta che depositi o vinci più di $ 700 ti chiederanno di verificare il tuo account e, per la verifica, ti chiederanno questi documenti.
Di seguito ho menzionato tutte le email che ho ricevuto da loro e anche ciò a cui ho risposto.
1. Ciao. Specifica il numero del tuo conto gioco, per favore.
Dovresti inviarci le foto dei documenti che hai menzionato nel modulo di registrazione.
Risposta: - Ho inviato loro i documenti richiesti.
2. Gentile cliente, ti preghiamo di fornirci una foto del tuo documento d'identità su un altro sfondo e sotto un'altra angolazione.
Risposta: - Ho inviato loro i documenti richiesti.
3. Ti preghiamo di inviarci una foto a grandezza naturale della tua carta Pan da entrambi i lati. Le foto devono essere in formato JPG.
Copie scansionate e screenshot non sono accettati per la verifica. Le foto non devono essere ritagliate, tutti i dati e l'intero documento devono essere chiaramente visibili sulla foto.
Risposta: - Ho inviato loro i documenti richiesti.
4. Dovresti fornirci l'estratto conto della banca Netbanking in formato pdf.
Risposta: - Ho inviato loro i documenti richiesti.
6. Forniscici una foto della carta bancaria (ATM) su entrambi i lati, tutte le informazioni dovrebbero essere visibili.
Risposta: - Ho resistito all'invio dei dati della mia carta bancomat perché possono prelevare denaro dal mio conto bancario.
ho detto loro che non ti invierò questi dettagli.
7. Senza fornire i file richiesti qualsiasi ulteriore azione sarà impossibile. Tutti i tuoi ulteriori messaggi verranno ignorati.
Risposta: - Quindi ho inviato i dettagli della mia carta bancomat.
7. Forniscici un estratto conto bancario di questa carta. Dovremmo essere in grado di vedere il numero della carta bancaria, la firma e il timbro bancario sull'estratto conto, il nome del titolare, le transazioni collegate al tuo conto di gioco. La dichiarazione può essere fornita nella forma stampata originale o in un file in formato PDF. In alternativa, puoi fornire screenshot del PC del tuo profilo personale e della cronologia delle transazioni dal sito della tua banca.
Risposta: - Ho inviato loro i documenti richiesti.
8. Dovresti farti un selfie, tenendo la carta d'identità vicino al viso. Accanto a te dovrebbe esserci anche il computer (o dispositivo mobile) dove possiamo vedere i tuoi messaggi di posta in arrivo dal dipartimento di sicurezza (questo mailing)
Il tuo volto, la tua carta d'identità in mano e il dialogo con il dipartimento di Sicurezza aperto su qualsiasi dispositivo dovrebbero essere pienamente e chiaramente visibili nella stessa foto. Tutti i dati dovrebbero essere chiaramente visibili.
Risposta:- In questo momento mi sono stufato perché questo non ha alcun senso. volevano solo che smettessi di mandarli via e-mail, avevano deciso di prendere i miei soldi. Ho chiesto loro se sei una società fraudolenta, se sì, fammelo sapere. Smetterò di inviarti email. Hanno smesso di rispondere alla mia email.
Ho depositato $ 1000 USD che sono ancora visibili nel mio conto. quando accedo a 22bet.
Non so come riavere quei soldi adesso. Ho allegato uno screenshot del mio conto 22bet che mostra il saldo in valuta indiana. che è di circa $ 1000 USD