I have had issues with both MrO and Eternal Slots going offline, giving console script errors, and several versions of failing to load the various parts of the sites.
hey are clearly experimenting with promotion processes and self service functions . My guess is that they are using packaged casino management software and either don't know how to sandbox the changes until they are satisfied or the software is idiot proof enough that casino operators feel confident the software prevents any mistakes.
I will consider the website changes a success if they end up providing an up to the minute transaction history so I can see what I have done and when in order to plan my next actions. A business with paying customers should be capable of providing a transaction history.
Ho avuto problemi con MrO ed Eternal Slots che andavano offline, generando errori di script della console e, in diverse versioni, non riuscendo a caricare le varie parti dei siti.
stanno chiaramente sperimentando processi di promozione e funzioni self-service. Immagino che stiano utilizzando un software di gestione dei casinò preconfezionato e non sappiano come mettere in sandbox le modifiche finché non sono soddisfatti o il software è abbastanza a prova di idiota da far sì che gli operatori dei casinò si sentano sicuri che il software impedisca qualsiasi errore.
Considererò le modifiche al sito web un successo se alla fine forniranno una cronologia delle transazioni aggiornata al minuto, così potrò vedere cosa ho fatto e quando, per pianificare le mie azioni successive. Un'azienda con clienti paganti dovrebbe essere in grado di fornire una cronologia delle transazioni.