Found this in my junk, not sure who sent it, checked it out, it's a Topgame casino - Crystal Casino Club. Said there was $50 for new players, but found $15. Support made up the difference after I brought it to his attention. I had trouble registering because of mobile and phone numbers. Support wrote me back and explained had to put mobile one:area code in first box and area code and mobile number in second box for mobile; then for phone: area code first box and only phone number in second. I don't know how many times I filled out registration, but sure glad this worked.
Nuovo casinò Topgame (per me comunque) - Crystal Casino Club
- Iniziato da
- helwin
- Super Hero 2000
- attività più recente 6 giorni fa
I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:
-
Il concorso gratuito di settembre è reale, mi sono iscritto questo mese, ho ricevuto ogni mese questo concorso, premio da 500$, concorso gratuito, tutti partecipano a questo concorso ogni mese,...
LEGGIConcorso di settembre
2 5342 mesi fa -
Ciao cara comunità LCB! Descrivo la situazione. Mi sono registrato su Eternalslots Casino e fin dalla prima promozione ho rigiocato la scommessa e ho ricevuto un prelievo di $ 100 dopo la verifica,...
LEGGIRISOLTO: Le slot eterne azzerano la vinc...
15 9592 mesi fa -
Everygame Casino - Torneo Freeroll esclusivo da $400 di settembre Per giocatori nuovi ed esistenti - US OK Si prega di notare che la piattaforma del torneo sarà disponibile solo per Desktop e...
LEGGICHIUSO: Everygame Casino - Torneo Freero...
7 2852 mesi fa
Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
-
- Iniziato da
- helwin
- at Jun 24, 13, 09:02:12 PM
- Super Hero 2000
- attività più recente 6 giorni fa
Originale Traduzione tradotto conHo trovato questo nella mia posta indesiderata, non sono sicuro di chi lo abbia inviato, ho controllato, è un casinò Topgame: Crystal Casino Club. Ha detto che c'erano $50 per i nuovi giocatori, ma ha trovato $15. Il supporto ha fatto la differenza dopo averlo portato alla sua attenzione. Ho avuto problemi a registrarmi a causa dei numeri di cellulare e di telefono. Il supporto mi ha risposto e mi ha spiegato che dovevo mettere il cellulare: prefisso nella prima casella e prefisso e numero di cellulare nella seconda casella per il cellulare; poi per il telefono: nella prima casella il prefisso e nella seconda solo il numero di telefono. Non so quante volte ho compilato la registrazione, ma sono sicuramente felice che abbia funzionato.
-
- Risposta da
- helwin
- at Jun 24, 13, 09:39:14 PM
- Super Hero 2000
- attività più recente 6 giorni fa
Crystal Casino Club
Club del casinò di cristallo
-
- Risposta da
- Diane1967Fl
- at Jun 24, 13, 10:08:47 PM
- Super Hero 1106
- attività più recente 12 years fa
Thank you helwin
We got it ! ...... Diane and Denise the twinsGrazie, aiutowin
Abbiamo capito ! ...... Diane e Denise le gemelle -
- Risposta da
- LadyzWi;d
- at Jun 24, 13, 11:13:15 PM
- Jr. Member 73
- attività più recente 7 anni fa
Same thing happened with me helwin
Actually at first I thought it was Crystal Spin (another Tops Casino)
But it wasn't, also support is very nice too.
Thank You helwin, Good Luck allLa stessa cosa è successa con me, Helpwin
In realtà all'inizio pensavo fosse Crystal Spin (un altro Tops Casino)
Ma non lo era, anche il supporto è molto carino.
Grazie Helwin, buona fortuna a tutti -
- Risposta da
- jbuijsheeschw
- at Jun 25, 13, 12:19:37 AM
- Super Hero 1366
- attività più recente 3 anni fa
Now they changed it to 15
Ora l'hanno cambiato in 15
-
- Risposta da
- huntris4ever
- at Jun 25, 13, 01:06:00 AM
- Newbie 9
- attività più recente 6 anni fa
Thank you... helwin : )
I got it and hit over $4,000.00 ... Wow... couldn't believe it.... finally made my play through... Yes!! just to find out all I could get was ... $150.00 but guess it could of been worst... still very happy.
Thanks... LCB for the awesome work you do here for all of us at this forum.Grazie... aiuto Win :)
L'ho preso e ho vinto oltre $4.000,00... Wow... non potevo crederci... finalmente ho potuto giocare... Sì!! solo per scoprirlo tutto quello che ho potuto ottenere è stato... $ 150,00 ma immagino che potesse essere peggio... comunque molto felice.
Grazie... LCB per lo straordinario lavoro che svolgi per tutti noi in questo forum. -
- Risposta da
- rilla01
- at Jun 25, 13, 04:26:21 AM
- Jr. Member 59
- attività più recente 8 anni fa
wow thats great huntris4ever!! and you weren't kidding about the phone # situation either helwin, I had a heck of a time trying to figure it out until i read your post. .wow, è fantastico huntris4ever!! e non stavi scherzando nemmeno sulla situazione del numero del telefono, helwin, ho passato un sacco di tempo cercando di capirlo finché non ho letto il tuo post. . -
- Risposta da
- marcus2281
- at Jun 25, 13, 04:38:13 AM
- Sr. Member 428
- attività più recente 2 anni fa
Be warned... All Topgame casinos have an awful reputation....
Even doing the minimum required deposit to cashout your winnings so be thought about carefully before depositing.
They tend to stall payments (30 days+) and make excuses not to pay.
I have over £100 balance from a bonus I met WR with at another topgame casino (Mona) but after reading and seeing people get screwed over by topgame... They can keep it!!!Attenzione... Tutti i casinò Topgame hanno una pessima reputazione....
Anche effettuare il deposito minimo richiesto per incassare le tue vincite, quindi pensaci attentamente prima di depositare.
Tendono a ritardare i pagamenti (30 giorni o più) e a trovare scuse per non pagare.
Ho un saldo di oltre £ 100 da un bonus con cui ho incontrato WR in un altro casinò Topgame (Mona) ma dopo aver letto e visto le persone farsi fregare da Topgame... Possono tenerlo!!! -
- Risposta da
- lloydfalconer
- at Jun 25, 13, 09:16:29 AM
- Casino Rep 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi all
I would like to take this opportunity to introduce myself. I am Lloyd and I am a representative of Crystal Casino Club.
This is a new site which is currently being soft launched. We are very pleased to offer new players $50 free as a special introductory offer for the next week, and we would love to get your feedback as to how you find our games and our service.
Our regular bonus of $15 will automatically appear in your account when you signup, however just chat with any of our friendly support agents who are available 24hours a day, and they will be very happy to increase it to $50.
One of the most important elements for any online casino is to develop trust with the public, and that requires transparency. So let me be very clear about the terms and conditions of this bonus so you are fully aware of them:
The $50 free chip can be wagered on any of our slot machines (take a look at them - I hope you will find them exciting!)
The standard wagering is 30 x the bonus ($1,500) - however this applies only if you make a deposit before requesting a withdrawal. If you do not make a deposit before requesting a withdrawal, then the wagering requirement will be 99 x the bonus ($4,950).
We currently offer a variety of credit card deposit options for players around the world.
The maximum withdrawal from a free cash bonus such as this is 3 x the value of the bonus, which is $150.
We are currently setting up a system to wire funds directly to player bank accounts around the world. This will be ready for you very shortly and there will be a $75 fee for the wire.
Please also note that the bonus is sticky and would be removed from any winnings. So for example, if you receive the $50 free without making any deposit, and then wager $4,950 on slots, and you end up with a balance of $350, the $50 bonus will be removed from this, leaving you $300. Of this $300, up to $150 can be withdrawn. The bank charges $75 for the wire fee, which means $75 should be wired to your bank account.
I know these terms sound complicated, however as I am sure most people in this forum know, all casinos have terms and conditions for these sorts of free bonuses. However other casinos don't always spell out the terms clearly for you so you know exactly what you are in for. I want to make it very clear, so you all know exactly what the bonus restrictions are before you make a decision if it is right for you.
Having said all that, I genuinely hope that you will try out the bonus and I hope you will enjoy playing our many different slot machines.
If you have any further questions, feel free to chat with our support team - there is a chat window within our casino lobby. You can also post questions here and I will be happy to answer them for you.
I hope to see you all online soon!
LloydCiao a tutti
Vorrei cogliere l'occasione per presentarmi. Mi chiamo Lloyd e sono un rappresentante del Crystal Casino Club.
Questo è un nuovo sito attualmente in fase di lancio graduale. Siamo molto lieti di offrire ai nuovi giocatori $ 50 gratuiti come offerta speciale di lancio per la prossima settimana e ci piacerebbe ricevere il tuo feedback su come trovi i nostri giochi e il nostro servizio.
Il nostro bonus regolare di $ 15 apparirà automaticamente nel tuo account al momento della registrazione, tuttavia basta chattare con uno dei nostri amichevoli agenti di supporto disponibili 24 ore al giorno e saranno molto felici di aumentarlo a $ 50.
Uno degli elementi più importanti per qualsiasi casinò online è sviluppare la fiducia del pubblico e ciò richiede trasparenza. Vorrei quindi essere molto chiaro sui termini e sulle condizioni di questo bonus in modo che tu ne sia pienamente consapevole:
Puoi scommettere il chip gratuito da $50 su qualsiasi delle nostre slot machine (dai un'occhiata, spero che le troverai entusiasmanti!)
La scommessa standard è pari a 30 volte il bonus ($1.500), tuttavia ciò si applica solo se effettui un deposito prima di richiedere un prelievo. Se non effettui un deposito prima di richiedere un prelievo, il requisito di scommessa sarà pari a 99 volte il bonus ($ 4.950).
Attualmente offriamo una varietà di opzioni di deposito con carta di credito per giocatori di tutto il mondo.
Il prelievo massimo da un bonus in contanti gratuito come questo è pari a 3 volte il valore del bonus, ovvero $150.
Stiamo attualmente creando un sistema per trasferire fondi direttamente ai conti bancari dei giocatori in tutto il mondo. Questo sarà pronto per te a breve e ci sarà una commissione di $ 75 per il bonifico.
Tieni inoltre presente che il bonus è permanente e verrà rimosso da qualsiasi vincita. Quindi, ad esempio, se ricevi $50 gratuiti senza effettuare alcun deposito, e poi scommetti $4.950 sulle slot, e ti ritrovi con un saldo di $350, il bonus di $50 verrà rimosso da questo, lasciandoti $300. Di questi $ 300, è possibile prelevare fino a $ 150. La banca addebita $ 75 per la commissione di bonifico, il che significa che $ 75 dovrebbero essere trasferiti sul tuo conto bancario.
So che questi termini sembrano complicati, tuttavia, come sono sicuro che la maggior parte delle persone in questo forum sanno, tutti i casinò hanno termini e condizioni per questo tipo di bonus gratuiti. Tuttavia gli altri casinò non sempre ti spiegano chiaramente i termini in modo che tu sappia esattamente a cosa ti trovi. Voglio che sia molto chiaro, in modo che tutti sappiate esattamente quali sono le restrizioni sui bonus prima di decidere se è giusto per voi.
Detto questo, spero sinceramente che proverai il bonus e spero che ti divertirai giocando alle nostre numerose slot machine diverse.
Se hai ulteriori domande, non esitare a chattare con il nostro team di supporto: c'è una finestra di chat nella lobby del nostro casinò. Puoi anche postare domande qui e sarò felice di risponderti.
Spero di vedervi presto tutti online!
Lloyd -
- Risposta da
- BoomBoomLaRue
- at Jun 25, 13, 10:59:35 AM
- Sr. Member 265
- attività più recente 7 anni fa
Magdalina was a great help in fixing my account up with the remainder. She even went above and beyond, THANKS!!!
Magdalina mi è stata di grande aiuto nel sistemare il mio conto con il resto. È andata anche oltre, GRAZIE!!!
-
- Risposta da
- Patty1959
- at Jun 25, 13, 03:06:21 PM
- Hero Member 925
- attività più recente 4 anni fa
Receive with no problem, thanks!
Ricevi senza problemi, grazie!
-
- Risposta da
- LooneySyl
- at Jun 25, 13, 05:06:09 PM
- Sr. Member 345
- attività più recente 7 anni fa
It won't take my phone number
Non ci vorrà il mio numero di telefono
-
- Risposta da
- Magic Flowers
- at Jun 25, 13, 07:06:54 PM
- Sr. Member 305
- attività più recente 4 anni fa
Thank you... helwin : )
I got it and hit over $4,000.00 ... Wow... couldn't believe it.... finally made my play through... Yes!! just to find out all I could get was ... $150.00 but guess it could of been worst... still very happy.
Thanks... LCB for the awesome work you do here for all of us at this forum.
in which game on what bet you won that much in a topgame casino? pics or never happened
Grazie... aiuto Win :)
L'ho preso e ho vinto oltre $4.000,00... Wow... non potevo crederci... finalmente ho potuto giocare... Sì!! solo per scoprirlo tutto quello che ho potuto ottenere è stato... $ 150,00 ma immagino che potesse essere peggio... comunque molto felice.
Grazie... LCB per lo straordinario lavoro che svolgi per tutti noi in questo forum.
in quale gioco e con quale scommessa hai vinto così tanto in un casinò di alto livello? foto o mai successo -
- Risposta da
- lloydfalconer
- at Jun 25, 13, 10:55:18 PM
- Casino Rep 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi all
It seems there is a bit of a problem registering phone numbers when players sign up with us.
To help you out, this is what you currently need to enter:
CELL PHONE:
Firstly enter the first 3 digits of your cell phone number as the area code, then enter the full 10 digit cell phone number in the second box.
HOME PHONE:
Firstly enter the first 3 digits of your landline number as the area code, then enter the remaining 7 digit phone number in the second box.
Please don't enter any dashes or spaces.
I agree this is quite confusing and have requested that TopGame adjust this so it will be much clearer.
Thanks for the feedback!
LloydCiao a tutti
Sembra che ci sia qualche problema nel registrare i numeri di telefono quando i giocatori si iscrivono con noi.
Per aiutarti, questo è ciò che attualmente devi inserire:
CELLULARE:
Innanzitutto inserisci le prime 3 cifre del tuo numero di cellulare come prefisso, quindi inserisci il numero di cellulare completo di 10 cifre nella seconda casella.
TELEFONO DI CASA:
Innanzitutto inserisci le prime 3 cifre del tuo numero di rete fissa come prefisso, quindi inserisci le restanti 7 cifre del numero di telefono nella seconda casella.
Per favore non inserire trattini o spazi.
Sono d'accordo che questo sia abbastanza confuso e ho chiesto a TopGame di modificarlo in modo che sia molto più chiaro.
Grazie per il feedback!
Lloyd -
- Risposta da
- catherine423
- at Jun 26, 13, 12:32:52 AM
- Sr. Newbie 26
- attività più recente 6 anni fa
i went in and registered an account. i love the top game casinos. i got the $50 and went to play. i was only allowed to play the classic slots(???) not a big fan of the classic slots. just left the money there.
catherine423sono entrato e ho registrato un account. adoro i migliori casinò di gioco. ho preso i $50 e sono andato a giocare. mi era permesso giocare solo alle slot classiche (???), non sono un grande fan delle slot classiche. ho appena lasciato i soldi lì.
caterina423 -
- Risposta da
- mmclees
- at Jun 26, 13, 01:17:47 AM
- Sr. Newbie 21
- attività più recente 8 anni fa
The phone number thing was confusing..even with a heads-up. "boris" was very kind and bumped it to the $50 after learning it's origin so that's no problem.......had fun and thank you Lloyd it's nice to have you around!
La questione del numero di telefono creava confusione... anche con un avvertimento. "Boris" è stato molto gentile e l'ha aumentato a $ 50 dopo aver scoperto la sua origine, quindi non c'è problema.......mi sono divertito e grazie Lloyd, è bello averti qui!
-
- Risposta da
- helwin
- at Jun 26, 13, 02:54:09 AM
- Super Hero 2000
- attività più recente 6 giorni fa
Glad to hear someone won and that some had fun. And great to see Lloyd's attention, but are you following me? Still playing with mine. I'm always happy to play in new casinos. And love it when things work. I couldn't get game to load in downloaded version, so I tried instant and it did the trick.
Sono contento di sapere che qualcuno ha vinto e che alcuni si sono divertiti. È bello vedere l'attenzione di Lloyd, ma mi stai seguendo? Sto ancora giocando con il mio. Sono sempre felice di giocare in nuovi casinò. E adoro quando le cose funzionano. Non sono riuscito a caricare il gioco nella versione scaricata, quindi ho provato Instant e ha funzionato.
-
- Risposta da
- zuga
- at Jun 26, 13, 04:44:31 AM
- Admin 8368
- attività più recente 2 giorni fa
Attention LCB members,
at this time we cannot confirm if lloydfalconer (Lloyd) is indeed a representative for this casino. Until we verify this and for your own safety, please do not contact this person at forum nor provide them with your personal information.
cheers
ZugaAttenzione membri della LCB,
al momento non possiamo confermare se lloydfalconer (Lloyd) sia effettivamente un rappresentante di questo casinò. Fino a quando non lo verificheremo e per la tua sicurezza, ti preghiamo di non contattare questa persona sul forum né di fornirle le tue informazioni personali.
saluti
Zuga -
- Risposta da
- lloydfalconer
- at Jun 26, 13, 08:18:41 AM
- Casino Rep 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi Catherine423
Thanks for your post.
I have located your account in the system and I have enabled the bonus so you will be able to play the video slots as well as the classic slots.
I apologize for this oversite.
Please let me know if you continue to experience any problems.
Best wishes
LloydCiao Catherine423
Grazie per il tuo post
Ho localizzato il tuo account nel sistema e ho attivato il bonus così potrai giocare alle video slot così come alle slot classiche.
Mi scuso per questo oversite.
Per favore fatemi sapere se continuate a riscontrare problemi.
Auguri
Lloyd -
- Risposta da
- lloydfalconer
- at Jun 26, 13, 08:21:46 AM
- Casino Rep 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi Zuga
I can assure you I am a representative of the casino and I would be very happy to discuss this privately with you and give you any verification you require.
Feel free to message me privately and let me know how I can give you the assurance you require.
Sincerely
LloydCiao Zuga
Posso assicurarti che sono un rappresentante del casinò e sarei molto felice di discuterne in privato con te e fornirti tutte le verifiche di cui hai bisogno.
Sentiti libero di mandarmi un messaggio in privato e fammi sapere come posso darti la sicurezza di cui hai bisogno.
Cordiali saluti
Lloyd -
- Risposta da
- lloydfalconer
- at Jun 26, 13, 08:36:27 AM
- Casino Rep 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi Helwin
Glad to read that you are enjoying playing with your bonus.
I am sorry that you were experiencing difficulties downloading the software. If you contact our 24 hour support team they should be able to assist you with that. Perhaps some of the settings on your computer were preventing the download from completing.
At the moment we only have the download available on computers using Windows operating system. Soon we will also have the version which can be played on the Apple operating system.
I am very pleased to read that you tried the Instant Play version of the software and that this worked for you.
I look forward to seeing you online again soon.
Sincerely
LloydCiao Helwin
Sono felice di leggere che ti diverti a giocare con il tuo bonus.
Mi dispiace che tu abbia riscontrato difficoltà durante il download del software. Se contatti il nostro team di supporto 24 ore su 24, dovrebbero essere in grado di aiutarti. Forse alcune impostazioni del tuo computer impedivano il completamento del download.
Al momento il download è disponibile solo su computer che utilizzano il sistema operativo Windows. Presto avremo anche la versione giocabile sul sistema operativo Apple.
Sono molto felice di leggere che hai provato la versione Instant Play del software e che ha funzionato per te.
Spero di rivederti presto online.
Cordiali saluti
Lloyd -
- Risposta da
- surfer76
- at Jun 27, 13, 10:18:00 PM
- Sr. Member 287
- attività più recente 2 mesi fa
A while back I was having problems loading top game casinos onto my desktop: the installation would quit at 10% installed and pop up an error message.
When I upgraded to the most recent version of Internet Explorer, the problem went away.
I still need to turn off my Norton Internet security for the time the casino is loading and when I log in.
Thought if someone is having trouble, maybe these would help.
surfer76Qualche tempo fa ho avuto problemi a caricare i migliori casinò sul mio desktop: l'installazione si chiudeva al 10% di installazione e veniva visualizzato un messaggio di errore.
Dopo l'aggiornamento alla versione più recente di Internet Explorer, il problema è scomparso.
Devo ancora disattivare la sicurezza Internet di Norton durante il caricamento del casinò e quando eseguo l'accesso.
Ho pensato che se qualcuno avesse avuto problemi, forse questi avrebbero aiutato.
surfista76 -
- Risposta da
- lloydfalconer
- at Jun 27, 13, 11:35:11 PM
- Casino Rep 6
- attività più recente 8 anni fa
Hi Surfer76
I thank you for the technical feedback. I will be sure to pass this information on to the TopGame tech team to see if they can offer any solutions to make downloading easier.
We also have the Instant Play version of the site, however this requires you to have Adobe Flash installed.
Sincerely,
LloydCiao Surfer76
Ti ringrazio per il feedback tecnico. Trasmetterò sicuramente queste informazioni al team tecnico di TopGame per vedere se possono offrire soluzioni per facilitare il download.
Abbiamo anche la versione Instant Play del sito, tuttavia questa richiede l'installazione di Adobe Flash.
Cordiali saluti,
Lloyd -
- Risposta da
- playerdaleman
- at Jun 28, 13, 12:18:19 AM
- Full Member 208
- attività più recente 29 giorni fa
would like to say that boris was very helpful . and the phone number thing I just made thephonecall n ten seconds later done!
Vorrei dire che Boris è stato molto utile. e la cosa del numero di telefono che ho appena fatto la telefonata dieci secondi dopo è stata completata!
-
- Risposta da
- slothomel
- at Jun 29, 13, 01:14:13 PM
- Sr. Newbie 19
- attività più recente 6 anni fa
Just wanted to credit Josephine (casino rep)here. Upon registering my new account, there was automatically a $15 credit. I told Josephine in support that I was under the impression the welcome bonus was to be $50. She instantly told me that she would be happy to credit the full$50 once I played down the balance of the original $15. And play it down, she immediately credited 50. No questions asked, no problems. So, I actually got 65 to play with!! Just a shout out to JOSEPHINE, she was really pleasant to deal with, which in itself is a welcome change from the normal chats with casino reps. I will definately be depositing here.
Volevo solo dare credito a Josephine (rappresentante del casinò) qui. Dopo aver registrato il mio nuovo account, ho ricevuto automaticamente un credito di $ 15. Ho detto a Josephine a sostegno che avevo l'impressione che il bonus di benvenuto fosse di $ 50. Mi ha subito detto che sarebbe stata felice di accreditare l'intero importo di $ 50 una volta che avessi ridotto il saldo dei $ 15 originali. E minimizzando, ne ha subito accreditati 50. Nessuna domanda, nessun problema. Quindi, in realtà ne ho 65 con cui giocare!! Solo un ringraziamento a JOSEPHINE, è stato davvero piacevole avere a che fare con lei, il che di per sé è un gradito cambiamento rispetto alle normali chat con i rappresentanti del casinò. Depositerò sicuramente qui.
-
- Risposta da
- Mary47
- at Jul 07, 13, 02:23:57 PM
- Full Member 222
- attività più recente 4 anni fa
Created anb account and had no problems with phone numbers and got 15 instantly
Ho creato un account ANB e non ho avuto problemi con i numeri di telefono e ne ho ottenuti 15 immediatamente
-
- Risposta da
- Diane1967Fl
- at Jul 08, 13, 12:06:29 AM
- Super Hero 1106
- attività più recente 12 years fa
First of all......
We would like to say Thank You Zuga ! We appreciate you looking out for all of us at here LCB "LatestCasinoBonuses"
lloydfalconer ,
Welcome to the Forum.
sincerely,
the twins from Florida Diane and Denise
Prima di tutto......
Vorremmo dire Grazie Zuga! Apprezziamo che tu ti sia preso cura di tutti noi qui LCB "LatestCasinoBonuses"
lloydfalconer,
Benvenuto nel forum.
Cordiali saluti,
le gemelle della Florida Diane e Denise -
- Risposta da
- ViaNegativa
- at Jul 08, 13, 11:56:20 PM
- Newbie 10
- attività più recente 8 anni fa
nice bank to casino if 75$ is fee:D
bella banca al casinò se 75 $ sono una commissione: D
-
- Risposta da
- dreamypleasures
- at Jul 10, 13, 03:38:41 AM
- Full Member 108
- attività più recente 1 anno fa
-
- Risposta da
- dreamypleasures
- at Jul 10, 13, 04:29:53 AM
- Full Member 108
- attività più recente 1 anno fa
I got it up to $4300. No screen shot. Now I'm down to $1800 and still playing. Fun casino. Thanks for the link
L'ho ottenuto fino a $ 4300. Nessuna schermata. Ora sono sceso a $1800 e continuo a giocare. Casinò divertente. Grazie per il collegamento
3.1/ 5
-
- Risposta da
- dreamypleasures
- at Jul 10, 13, 04:58:34 AM
- Full Member 108
- attività più recente 1 anno fa
zero. it was fun.
zero. è stato divertente.
-
- Risposta da
- Nanduzz
- at Jul 27, 13, 06:23:26 AM
- Full Member 149
- attività più recente 7 anni fa
This is my last email at your support..... I never received an answer to the previous :
"hi,
10 days ago I played at your casino with bonus you kindly offered. I won and I regularly asked to withdraw. I have said many times in the chat that in your cashier does not have the option bankwire, rather it is completely empty. I am attaching print-screen of the problem. can you tell me please how can I withdraw my winnings? If you do not intend to pay, you can clearly tell, at least avoid wasting my time. I am very grateful if you respond to this my email. thanks
NB I already sent my identity document"
What should I do?Questa è la mia ultima email al vostro supporto..... Non ho mai ricevuto risposta alla precedente:
"CIAO,
10 giorni fa ho giocato al tuo casinò con il bonus che mi hai gentilmente offerto. Ho vinto e ho chiesto regolarmente di ritirarmi. Ho detto più volte in chat che nella vostra cassa non c'è l'opzione bonifico bancario, anzi è completamente vuota. Allego la schermata di stampa del problema. potete dirmi per favore come posso ritirare le mie vincite? Se non intendi pagare puoi dirlo chiaramente, almeno evitami di farmi perdere tempo. Ti sarò molto grato se rispondi a questa mia email. Grazie
NB ho già inviato il mio documento d'identità"
Cosa dovrei fare? -
- Risposta da
- BoomBoomLaRue
- at Jul 27, 13, 09:58:38 AM
- Sr. Member 265
- attività più recente 7 anni fa
With most casinos and Top Game especially, u need to make a deposit in order to cashout. If u make your deposit u will get paid, but be prepared to wait.
Con la maggior parte dei casinò e in particolare con Top Game, è necessario effettuare un deposito per poter incassare. Se effettui il deposito verrai pagato, ma preparati ad aspettare.
Feedback dei Membri
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas