Why do you e-mail them and wait..get on the chat line, and ask them to update your profile. it will take 10 minutes or less. Then you know instantly. If you want results, make them happen!
Well, this kind of answers the question in regards to all BelleRock casinos:
Thank you for your email to Belle Rock Entertainment.
We apologize but the casino has taken the decision that it will no longer accept registrations from the USA.
Your old accounts have been closed in this regard.
Please accept our apologies for any inconvenience that this may cause you.
It has been pleasure to be of assistance to you.
Should you require any further assistance, feel free to contact us, as we are available 24 hours a day, 7 days a week for your convenience.
Kind regards,
Ross
Player Host
Soooo...MG is out most likely in most cases...Yes, there are exceptions, but not for me...(sniff..Sniff)
Perché invii loro un'e-mail e aspetti... entra in chat e chiedi loro di aggiornare il tuo profilo. ci vorranno 10 minuti o meno. Allora lo sai subito. Se vuoi risultati, realizzali!

Bene, questo risponde alla domanda riguardo a tutti i casinò BelleRock:
Grazie per la tua email a Belle Rock Entertainment.
Ci scusiamo ma il casinò ha deciso di non accettare più registrazioni dagli Stati Uniti.
I vostri vecchi conti sono stati chiusi a questo proposito.
Ti preghiamo di accettare le nostre scuse per qualsiasi inconveniente che ciò potrebbe causarti.
È stato un piacere esserti d'aiuto.
Se hai bisogno di ulteriore assistenza, non esitare a contattarci, poiché siamo disponibili 24 ore al giorno, 7 giorni alla settimana per la tua comodità.
Cordiali saluti,
Ross
Ospite del giocatore
Quindi... MG è probabilmente fuori uso nella maggior parte dei casi... Sì, ci sono delle eccezioni, ma non per me...(sniff..Sniff)