Extreme is not honoring this for me because they said I used the coupon on December 18th?
I even checked this forum and coupon listed during that time was LCBFLASH64- as well as the coupon I referenced in emails then when I tried to redeem that. I only ever gave the support team the code LCBFLASH- I'm soconfused as to how that happened- but really don't even care because it's more annoying that codes we look forward to weekly, are bot mm
Even if back then the code was LCBDRAGON64- it would still appear to be a different code than "LCBDRAGON69".
this is the same thing that appears to have happened with the code from Tuesday- they would not honor the code and would not say why. So despite making the necessary deposits to get these spins- I was denied them earlier in the week and denied any answer as to why- ignored actually. Then this happens again?
This is super frustrating.
Extreme non mi sta onorando perché hanno detto che ho utilizzato il coupon il 18 dicembre?
Ho anche controllato questo forum e il coupon elencato in quel periodo era LCBFLASH64, così come il coupon a cui ho fatto riferimento nelle e-mail quando ho provato a riscattarlo. Ho sempre e solo dato al team di supporto il codice LCBFLASH - sono così confuso su come sia successo - ma in realtà non mi interessa nemmeno perché è più fastidioso che i codici che aspettiamo settimanalmente siano bot mm
Anche se allora il codice era LCBDRAGON64, sembrerebbe comunque un codice diverso da "LCBDRAGON69".
questa è la stessa cosa che sembra essere accaduta con il codice di martedì: non avrebbero rispettato il codice e non avrebbero spiegato il motivo. Quindi, nonostante abbia effettuato i depositi necessari per ottenere questi giri, mi sono stati negati all'inizio della settimana e mi è stata negata qualsiasi risposta sul perché, in realtà ignorati. Quindi succede di nuovo?
Questo è estremamente frustrante.