Jordon profile
Jordon
Away
Casino Host
Hey! ...Are you checking me out? ...My profile I mean!
Blond hair, blue eyes... Exactly the Rep' you want helping you.
Jordon profile
Jordon
Away
Hi
Jordon profile
Hi there! You're through to Casino Support, you're chatting with Jordon, your Casino Host. How can I help?
Janscasino user name Candjsdiscounts@gmail.com
Hi Jordon
Jordon profile
Hey!
2:39 am
I signed up with slots room a while
Ago
So if I deposit 35 I'll get 20 free spins for the next 10 days yes?
Jordon profile
I'm not locating an account with that Email Address or Username - if you can please check those for me.
Slotsroom isn't your Casino
It is, lol.
Jordon profile
That's correct as well, yes. A Single Deposit of $35.00 will Unlock 10 Days of Free Spins.
Mike profile
Mike
Active
Casino Host
Hi I'm Mike
Mike profile
Mike
Active
Hello it shows a day ago w my
last chat
How long till I get the free spins.
Mike profile
Hi there, you're through to Casino Support, you're chatting with Mike your Casino Host
So I can access your account could you please confirm your;
Username
Email
Date of Birth
Can we make a code
Jansslots
4:37 pm
Janscasino@hotmail.com
04/17/64
So I don't have to give all that info for now on..
Hi Janice, I've looked over the account for you, though I can see that the status of your bonuses has recently changed. So, I'm afraid no cashback can be applied at this moment. If you are wishing for your deposits to go further, we have available deposit match bonuses which can be found within your Coupon section
Mike profile
Sadly no free spins either
No cash back wanted
I wanted the free spins for 10 days
Why I asked look in the chat before I sepsis to make sure I world get them
Deposited
He says it was a different casino and I would get them
Mike profile
Sadly not sorry to say
That's messed up
Went cats i win in your sister casino before
Why cause *
This is a totally different casino and I get penalized because I won?
Mike profile
Sorry to say this should have been explaine to you
Well I did all of you look on the last chat yesterday
1m ago. Seen
Really sorry there is nothing we can do sorry.....
I left the mistakes on purpose because that's the real chat. That's not right at all.
Write a reply…
Profilo di Jordan
Giordania
Lontano
Ospite del casinò
EHI! ...Mi stai controllando? ...Il mio profilo intendo!
Capelli biondi, occhi azzurri... Esattamente il rappresentante che vuoi che ti aiuti.
Profilo di Jordan
Giordania
Lontano
CIAO
Profilo di Jordan
Ciao! Sei entrato nel Supporto del Casinò e stai chattando con Jordon, il tuo host del Casinò. Come posso aiutare?
Nome utente Janscasino Candjsdiscounts@gmail.com
Ciao Jordan
Profilo di Jordan
EHI!
2:39
Mi sono iscritto a Slots Room per un po'
Fa
Quindi se ne deposito 35 avrò 20 giri gratuiti per i prossimi 10 giorni, sì?
Profilo di Jordan
Non riesco a individuare un account con quell'indirizzo email o nome utente: se puoi, controllali per me.
Slotsroom non è il tuo Casinò
Lo è, lol.
Profilo di Jordan
Anche questo è corretto, sì. Un singolo deposito di $ 35,00 sbloccherà 10 giorni di giri gratuiti.
Profilo di Mike
Mike
Attivo
Ospite del casinò
Ciao, sono Mike
Profilo di Mike
Mike
Attivo
Ciao, mostra un giorno fa w my
ultima chiacchierata
Quanto tempo manca prima di ricevere i giri gratuiti?
Profilo di Mike
Ciao a tutti, sei in contatto con l'assistenza del casinò e stai chattando con Mike, il tuo host del casinò
Quindi posso accedere al tuo account, potresti confermare il tuo;
Nome utente
E-mail
Data di nascita
Possiamo creare un codice?
Jansslots
16:37
Janscasino@hotmail.com
17/04/64
Quindi non devo fornire tutte queste informazioni per ora..
Ciao Janice, ho controllato il tuo conto, anche se ho notato che lo stato dei tuoi bonus è cambiato di recente. Quindi temo che al momento non sia possibile applicare il rimborso. Se desideri che i tuoi depositi vadano oltre, abbiamo a disposizione bonus di corrispondenza del deposito che possono essere trovati nella sezione Coupon
Profilo di Mike
Purtroppo non ci sono nemmeno giri gratuiti
Non si desidera alcun rimborso in contanti
Volevo i giri gratuiti per 10 giorni
Perché ho chiesto di guardare nella chat prima della sepsi per assicurarmi che il mondo li ricevesse
Depositato
Dice che era un casinò diverso e li avrei presi
Profilo di Mike
Purtroppo non mi dispiace dirlo
È incasinato
Sono andato a gatti, ho vinto nel casinò di tuo fratello prima
Perché causare *
Questo è un casinò totalmente diverso e vengo penalizzato perché ho vinto?
Profilo di Mike
Mi dispiace dirlo, questo avrebbe dovuto essere spiegato a te
Bene, ho guardato tutti voi nell'ultima chat di ieri
1 milione fa. Visto
Mi dispiace davvero, non possiamo fare nulla, mi spiace....
Ho lasciato gli errori di proposito perché quella è la vera chiacchierata. Non è affatto giusto.
Scrivi una risposta…