I registered an account with them on the 26th of February and used a free chip to play. I met all the playthrough requirements and I cashed out on the 28th with a profit of $100 and sent in all of my paperwork. I talked to them on Monday of this week and they said that that I would be getting my cashout probably end of this week beginning of next. Tonight I go in to see if the cashout has been done and I can't log in. I go to live chat and they tell me that I have been banned and that I would have to talk to a day manager because they can't see why. What a bunch of BS. Any suggestions on what my next move should be or should I just let it go?
Qualcuno ha avuto problemi con il Casinò Virtuale?
- 5,459
- Visite
- 5
- risposte
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween . Per vostra comodità, pubblicheremo anche gli aggiornamenti in questa discussione.
I migliori bonus dei casinò per Halloween del 2025
Ciao a tutti, Benvenuti al thread di The Money Factory ! Sono Danielle, responsabile del servizio clienti di TMF, e sarò qui su questo forum per rispondere alle vostre domande, risolvere i vostri...
Thread di supporto e reclami di Money Factory
Ciao giocatori di Zula! Benvenuti al thread di supporto ufficiale di Zula Casino .
Thread di supporto e reclami su Zula Casino, Fortune Coins, Sportzino, Yay Casino