I hear complaints about the new DOA behaving differently during the features, mainly in terms of variance, even though the RTP remains the same.
It seems you need more spins to trigger the feature when compared to the Flash version, but the HTML5 bonus rounds pay more often or pay higher for mid to high range wins.
So if this is really true, and not the result of some skewed perception on the part of the player, NetEnt's logic is that it evens things out pretty much, but the reasoning behind this is strange and doesn't seem to benefit the player in the long run.
Still, it's not really possible to back this up unless you've been recording hundreds of 'before' and 'after' sessions and have some sort of empirical evidence.
Ho sentito lamentele riguardo al comportamento diverso del nuovo DOA durante le funzionalità, principalmente in termini di varianza, anche se l'RTP rimane lo stesso.
Sembra che siano necessari più giri per attivare la funzione rispetto alla versione Flash, ma i round bonus HTML5 pagano più spesso o pagano di più per le vincite di fascia medio-alta.
Quindi, se questo è proprio vero, e non il risultato di una percezione distorta da parte del giocatore, la logica di NetEnt è che livella più o meno le cose, ma il ragionamento dietro questo è strano e non sembra avvantaggiare il giocatore in la lunga corsa.
Tuttavia, non è possibile confermarlo a meno che non si registrino centinaia di sessioni "prima" e "dopo" e si disponga di una sorta di prova empirica.