HI Everyone,
I'll be letting you know about shop and rewards over Christmas and New Year in this thread.
Last requests of shop items will be sent to casinos on the night of 23rd December ready for them to deal with the requests on 24th December. No further requests (except Bitstarz, Casino Brango, Casino Extreme, AU Slots, Space Lilly and Luckystar.io) will be sent until the evening of 26th December ready for the morning of 27th December to be dealt with by the reps.
I've been messaging reps for their holidays and currently the below will be paused from the shop:
Red Stag/Miami Club rep is away and both items will be removed on 19th December and return on 3rd January
Shadowbet rep is away and will be removed on 20th December and returned on 30th December
mBitCasino rep is away 2 weeks but someone else will be dealing with requests (no details on who yet though). Update both items removed as no response at all from the rep covering the requests
Slotland/Winaday - both items will be removed on 22nd December and return on 6th January.
Slots.lv - will be removed on 22nd December and return on 3rd January
Casinoluck - will be removed 19th December and return on 3rd January.
That's it so far. As soon as I get more replies, I'll update the above.
Regarding rewards requests, obviously where the rep is away, these will be held until their return - all others will be sent over in the normal way (except 25th and 26th December and of course 31st December).
Finally, and I know it's just a little early, I wish you all (who celebrate it) a very Merry Christmas and an extremely prosperous New Year.
Ciao a tutti,
Ti informerò sullo shopping e sui premi nel periodo di Natale e Capodanno in questo thread.
Le ultime richieste di articoli del negozio verranno inviate ai casinò la notte del 23 dicembre, pronti per essere gestiti il 24 dicembre. Non verranno inviate ulteriori richieste (eccetto Bitstarz, Casino Brango, Casino Extreme, AU Slots, Space Lilly e Luckystar.io) fino alla sera del 26 dicembre, pronte per la mattina del 27 dicembre per essere gestite dai rappresentanti.
Ho inviato messaggi ai rappresentanti per le loro vacanze e al momento i seguenti articoli saranno sospesi dal negozio:
Il rappresentante del Red Stag/Miami Club è assente ed entrambi gli articoli verranno rimossi il 19 dicembre e ritorneranno il 3 gennaio
Il rappresentante di Shadowbet è assente e verrà rimosso il 20 dicembre e restituito il 30 dicembre
Il rappresentante di mBitCasino sarà assente per 2 settimane, ma qualcun altro si occuperà delle richieste (non ci sono ancora dettagli su chi, però). Aggiorna entrambi gli elementi rimossi poiché nessuna risposta da parte del rappresentante che copre le richieste
Slotland/Winaday : entrambi gli articoli verranno rimossi il 22 dicembre e ritorneranno il 6 gennaio.
Slots.lv - verrà rimosso il 22 dicembre e ritornerà il 3 gennaio
Casinoluck - verrà rimosso il 19 dicembre e ritornerà il 3 gennaio.
Questo è tutto finora. Appena avrò più risposte aggiornerò quanto sopra.
Per quanto riguarda le richieste di premi, ovviamente in caso di assenza del rappresentante, queste verranno trattenute fino al suo ritorno, tutte le altre verranno inviate normalmente (tranne il 25 e 26 dicembre e ovviamente il 31 dicembre).
Infine, e so che è solo un po' presto, auguro a tutti voi (che lo festeggiate) un Buon Natale e un Anno Nuovo estremamente prospero.