Hi! Thank you for your reply, I am aware of the various bonus codes and used every one of them, but unfortunately, the odds weren't ever in my favor (Hunger Games line I love lol). I always looked forward to those Cash Bandit and Lucky Catch spins. So when I went to claim the usual weekend spins and was told they were discontinued I was of course very disappointed, And to be honest, I found the deliberate absence of any prior notices of this upcoming action at the very least ... ..disingenuous. I suppose one could use this latest depositor bonus discontinuance as a reminder that they now have one goal above all else; relieving you of your money without having to wine and dine you. Has anyone had their chat ended without a word after waiting in a cue for 30 minutes lately? That is some crazy customer service rudeness that never used to happen. They are officially so big now they no longer have to worry about losing customers. Like Walmart. Discount no-frills gaming. I don't even blame them really. It makes good business sense. Congratulations I guess. And let's be clear: it is working, more new players than ever are logging in 24/7 who will replace any existing unhappy "VIPs" unwilling to accept the cuts in appreciation for their business. And so it goes.
CIAO! Grazie per la tua risposta, conosco i vari codici bonus e li ho usati tutti, ma sfortunatamente le probabilità non sono mai state a mio favore (linea di Hunger Games che adoro lol). Ho sempre aspettato con ansia quei giri di Cash Bandit e Lucky Catch. Quindi, quando sono andato a richiedere i soliti giri del fine settimana e mi è stato detto che erano stati interrotti, sono rimasto ovviamente molto deluso e, ad essere sincero, ho riscontrato come minimo la deliberata assenza di qualsiasi preavviso di questa azione imminente... .. disonesto. Suppongo che si potrebbe usare questa ultima interruzione del bonus per i depositanti per ricordare che ora hanno un obiettivo sopra ogni altra cosa; sollevandoti dai tuoi soldi senza doverti bere vino e cenare. La chat di qualcuno è terminata senza una parola dopo aver aspettato per 30 minuti ultimamente? Questa è una pazzesca maleducazione del servizio clienti che non accadeva mai. Sono ufficialmente così grandi ora che non devono più preoccuparsi di perdere clienti. Come Walmart. Sconto sui giochi senza fronzoli. Non li biasimo nemmeno, davvero. Ha senso dal punto di vista degli affari. Congratulazioni, immagino. E siamo chiari: sta funzionando, più nuovi giocatori che mai accedono 24 ore su 24, 7 giorni su 7, per sostituire eventuali "VIP" infelici esistenti non disposti ad accettare i tagli nell'apprezzamento per la loro attività. E così va.