Šta da uradite ukoliko niste dobili ekskluzivni bonus kada ste otvorili nalog u kazinu?
Najčešći razlozi zbog kojih niste dobili ekskluzivni bonus su:
- Niste otvorili nalog koristeći link na LCB sajtu. Ukoliko želite da potražite naše ekskluzivne bonuse, najpre očistite cache i kolačiće, a potom kliknite na naš link ka željenom kazinu da biste otvorili nalog.
- Pristup kazinu nije dozvoljen iz Srbije, Hravtske, Crne Gore, Severne Makedonije, Bosne i Hercegovine ili Slovenije
- Vaš nalog je na listi naloga kojima je zabranjena upotreba bonusa. Kazina
obeleže pojedine igrače kao one kojima se ne dodeljuju besplatni bonusi.
Evo šta treba da učinite:
1) Kontaktirajte naše moderatore na forumu. Kada su ekskluzive u pitanju, najbolje
je da kontaktirate onog moderatora koji je objavio datu temu. Ne zaboravite da
moderatoru date korisničko ime u kazinu, kako bi mogli da provere vaš status.
2) Druga mogućnost je da moderatorima pošaljete privatnu poruku - neka sadrži
naslov, naziv kazina i vaše korisničko ime u tom kazinu.
3) Moderator će potom da kontaktira predstavnika kazina kojii će proveriti vaš nalog
i, ukoliko je to moguće, dodeliti vam bonus.
4) Ako vam ne dodele bonus u roku od nekoliko dana, a mi vam ne odgovorimo u
dogledno vreme, molimo vas da opet pošaljete privatnu poruku.
Ukoliko niste povezani sa LCB portalom (affiliate) i zbog toga ne možete dobiti našu ekskluzivu, trebalo bi da uradite sledeće (ne garantujemo da će uspeti):
1) Kontaktirajte podršku i tražite da zatvore vaš prvi nalog;
2) Očistite cache i istoriju u vašem pretraživaču;
3) Očistite kolačiće iz pretraživača;
4) Najvažnije - deinstalirajte softver kazina;
5) Idite na stranicu sa recenzijom željenog kazina ili na forum;
6) Kliknite na naš baner ili link u tekstu i ponovo otvorite nalog.
Cosa fare se non hai ricevuto un bonus esclusivo quando hai aperto un conto nel casinò?
I motivi più comuni per cui non hai ricevuto un bonus esclusivo sono:
- Non hai aperto un conto utilizzando il collegamento sul sito web LCB. Se vuoi cercare i nostri bonus esclusivi, svuota prima la cache e i cookie, quindi fai clic sul nostro collegamento al casinò desiderato per aprire un conto.
- L'accesso al casinò non è consentito da Serbia, Croazia, Montenegro, Macedonia del Nord, Bosnia ed Erzegovina e Slovenia
- Il tuo account è nell'elenco dei conti a cui è vietato utilizzare i bonus. Casinò
contrassegnare i singoli giocatori come a cui non vengono assegnati bonus gratuiti.
Ecco cosa devi fare:
1) Contatta i nostri moderatori del forum. Quando si tratta di esclusive, il meglio
è contattare il moderatore che ha pubblicato l'argomento specificato. Non dimenticartelo
dai al moderatore il tuo nome utente nel casinò, in modo che possa verificare il tuo stato.
2) Un'altra possibilità è inviare un messaggio privato ai moderatori: lascialo contenere
il titolo, il nome del casinò e il tuo nome utente in quel casinò.
3) Il moderatore contatterà quindi il rappresentante del casinò che controllerà il tuo account
e, se possibile, assegnarti un bonus.
4) Se non ti danno il bonus entro pochi giorni e non ti rispondiamo
per il prossimo futuro inviate nuovamente un messaggio privato.
Se non sei connesso al portale LCB (affiliato) e quindi non puoi ottenere la nostra esclusiva, dovresti fare quanto segue (non garantiamo che funzioni):
1) Contatta l'assistenza e chiedi loro di chiudere il tuo primo account;
2) Cancella cache e cronologia nel tuo browser;
3) Cancella i cookie dal browser;
4) Ancora più importante: disinstallare il software del casinò;
5) Vai alla pagina delle recensioni del casinò desiderato o al forum;
6) Clicca sul nostro banner o link nel testo e apri nuovamente il tuo account.
What to do if you did not receive an exclusive bonus when you opened an account in the casino?
The most common reasons why you did not receive an exclusive bonus are:
- You did not open an account using the link on the LCB website. If you want to look for our exclusive bonuses, first clear the cache and cookies, and then click on our link to the desired casino to open an account.
- Access to the casino is not allowed from Serbia, Croatia, Montenegro, North Macedonia, Bosnia and Herzegovina or Slovenia
- Your account is on the list of accounts that are prohibited from using bonuses. Casinos
mark individual players as not being awarded free bonuses.
Here's what you need to do:
1) Contact our forum moderators. When it comes to exclusives, the best
is to contact the moderator who posted the given topic. Don't forget to
give the moderator your username in the casino, so they can check your status.
2) Another possibility is to send a private message to the moderators - let it contain
the title, the name of the casino and your username at that casino.
3) The moderator will then contact the casino representative who will check your account
and, if possible, award you a bonus.
4) If they don't give you a bonus within a few days, and we don't answer you in
for the foreseeable future, please send a private message again.
If you are not connected to the LCB portal (affiliate) and therefore cannot get our exclusive, you should do the following (we do not guarantee that it will work):
1) Contact support and ask them to close your first account;
2) Clear cache and history in your browser;
3) Clear cookies from the browser;
4) Most importantly - uninstall the casino software;
5) Go to the review page of the desired casino or to the forum;
6) Click on our banner or link in the text and open your account again.