Hallo, op 7 april heb ik in de winkel van LCB chips gekocht voor Slotland casino.
Deze chips staan nog niet in mijn account en via de chat bij Slotland casino heb ik begrepen
dat ze mij via email hierover berichten.
Maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Bedankt alvast en de groeten van mij.
Ciao, il 7 aprile ho acquistato le fiches per il casinò Slotland nel negozio LCB.
Queste fiches non sono ancora nel mio conto e lo capisco tramite la chat del casinò Slotland
che mi informano di questo tramite e-mail.
Ma finora non ho ricevuto nulla.
Qualcuno sa cosa posso fare adesso?
Grazie in anticipo e saluti da parte mia.
Hello, on April 7 I bought chips for Slotland casino in the LCB store.
These chips are not yet in my account and I understand via the chat at Slotland casino
that they inform me about this by email.
But so far I haven't received anything.
Does anyone know what I can do now?
Thank you in advance and greetings from me.