Hi Sydney,
Thanks for sending those over. I did more investigating and found that the game records they sent were from a deposit made prior to the deposit where I won $1,541. In other words, those game records were not for the correct round of play. It appears that the casino rep either made an innocent mistake or is trying to fool you and me. How do you recommend I proceed, given the evidence below?
You can verify the same by reviewing the time stamp on the records they sent you (attached) and reference that to my account history at Red Cherry casino (attached). You can see that I had 4 rounds of play on 7/17/21.
Round 1: 10:42am - 10:50am (loss)
Round 2: 10:51am - 10:53am (loss)
Round 3: 10:45am - 10:55am (loss, this was the round I made $5.26 bets on that the Casino Rep sent you a picture of)
Round 4: 10:57am - 11:47am (win, $1,541, all bets UNDER $5 requirement, the pictures of play they sent you were NOT for this deposit)
Ciao Sydney,
Grazie per averli inviati. Ho effettuato ulteriori indagini e ho scoperto che i record di gioco inviati provenivano da un deposito effettuato prima del deposito in cui ho vinto $ 1.541. In altre parole, quei record di gioco non riguardavano il round di gioco corretto. Sembra che il rappresentante del casinò abbia commesso un errore innocente o stia cercando di ingannare te e me. Come mi consigliate di procedere, date le prove di seguito?
Puoi verificare lo stesso esaminando il timestamp sui record che ti hanno inviato (in allegato) e facendo riferimento alla cronologia del mio account presso il casinò Red Cherry (in allegato). Puoi vedere che ho giocato 4 round il 17/7/21.
Turno 1: 10:42 - 10:50 (sconfitta)
Turno 2: 10:51 - 10:53 (sconfitta)
Round 3: 10:45 - 10:55 (perdente, questo è stato il round in cui ho scommesso $ 5,26 su cui il rappresentante del casinò ti ha inviato una foto)
Round 4: 10:57 - 11:47 (vincita, $ 1.541, tutte le scommesse SOTTO i $ 5 richiesti, le immagini del gioco che ti hanno inviato NON erano per questo deposito)