Comunication problems.
I'm Mackoyone and i wrote about an issue that i have with.SLOTSMILLION CASINO.
As you know my complaint is because a Withdrawal has not been paid.
Last april 2019 i made a Withdrawal for $100 in Slotsmillion, the Withdrawal was verified and approved by slotsmillion april 30th, today is june 25 and still i dont have received the payment, THAHT IS 56 DAYS ago.
Thomas (slotsmillion representative) explained the issue fact for fact according to the information that he got from Finance deparment and i thank you for sharing that information with me, because some times i dont get an answer to the emails amd msjs that i write in slotsmilliom page.
THE PROBLEM that i have is this:
Thomas wrote (friday 21th)that the Withdrawal was resent on june 12th and the payment proof was sent to me on june 18, and in matter of 2 o 3 bussines days i will get the money., that supposed to be by Wednesday26! All this is according to Finance department.
Today tuesday 25th i receibed an email from slotsmillion (philip), (finally somebody in the slotillion page answers)
It says that he got in a quick conversation with the Finance department and told him that the Withdrawal was resent to me on JUNE 18th and the payment proof was sent to me JUNE 19th. And i have to wait 3or 5 working days to see if i get the money.
The problem is that i dont belive in what they said, because the Finance department tells one thing to Thomas and a different thing to Philip!
Do they really resent the money ?
Was it sent the 12th as they told Thomas or the 18th as they told Philip?
One thing is for sure they did not sent me the payment proof nither the 18th as they told Thomas or the 19th as they told Philip.
Question for Thomas and Philip DID ANY OF YOU TWO SAW PHISICALLY THE PAYMENT PROOF? or you where told by phone that Finance department sent it to me!?
I keep asking PLEASE SEND ME THE MT103 (proof of payment).
Please feel free to call me on the phone (you have all my data) to fix this problem because its almost 2 months waiting to see if Finance department wants to payme or they gona say that need something else.
Since the beginning they have all the information but they didnt pay attention, is the same with my Withdrawal.
PLEASE CALL ME AND SEND ME MY MONEY I NEED IT!
Mackoyone
Problemi di comunicazione.
Sono Mackoyone e ho scritto di un problema che ho con SLOTSMILLION CASINO.
Come sapete, il mio reclamo è dovuto al fatto che un prelievo non è stato pagato.
Lo scorso aprile 2019 ho effettuato un prelievo di $ 100 su Slotsmillion, il prelievo è stato verificato e approvato da slotsmillion il 30 aprile, oggi è il 25 giugno e ancora non ho ricevuto il pagamento, THAHT È 56 GIORNI fa.
Thomas (rappresentante di slotsmillion) ha spiegato il problema fatto per fatto in base alle informazioni che ha ricevuto dal dipartimento finanziario e ti ringrazio per aver condiviso queste informazioni con me, perché a volte non ricevo risposta alle e-mail e ai msj che scrivo su slotsmilliom pagina.
IL PROBLEMA che ho è questo:
Thomas ha scritto (venerdì 21) che il ritiro è stato inviato nuovamente il 12 giugno e la prova di pagamento mi è stata inviata il 18 giugno, e nel giro di 2 o 3 giorni lavorativi riceverò i soldi, dovrebbe avvenire entro mercoledì 26! Tutto questo secondo il dipartimento delle Finanze.
Oggi martedì 25 ho ricevuto un'email da slotsmillion (philip), (finalmente qualcuno nella pagina slotillion risponde)
Dice che ha avuto una rapida conversazione con il dipartimento delle Finanze e gli ha detto che il prelievo mi è stato inviato nuovamente il 18 GIUGNO e la prova di pagamento mi è stata inviata il 19 GIUGNO. E devo aspettare 3 o 5 giorni lavorativi per vedere se ricevo i soldi.
Il problema è che non credo a quello che hanno detto, perché il dipartimento delle Finanze dice una cosa a Thomas e un'altra cosa a Philip!
Sono davvero risentiti per i soldi?
È stato inviato il 12 come hanno detto a Tommaso o il 18 come hanno detto a Filippo?
Una cosa è certa che non mi hanno inviato la prova del pagamento né il 18 come hanno detto a Thomas né il 19 come hanno detto a Philip.
Domanda per Thomas e Philip QUALCUNO DI VOI DUE HA VISTO FISICAMENTE LA PROVA DI PAGAMENTO? oppure ti è stato detto telefonicamente che il dipartimento finanziario me lo ha inviato!?
Continuo a chiedere, PER FAVORE, INVIAMI L'MT103 (prova di pagamento).
Non esitate a chiamarmi al telefono (avete tutti i miei dati) per risolvere questo problema perché sono quasi 2 mesi di attesa per vedere se il dipartimento finanziario vuole pagarmi o diranno che serve qualcos'altro.
Fin dall'inizio hanno tutte le informazioni ma non hanno prestato attenzione, è lo stesso con il mio ritiro.
PER FAVORE, CHIAMAMI E INVIAMI I MIEI SOLDI, NE HO BISOGNO!
Mackoyone