Discussione sul supporto e sui reclami di OhMyZino

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ohmyzino
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  • United Kingdom Casino Rep 4
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello players!
    Welcome to our Support and Complaints Thread for OhMyZino!

    With tons of casino slots, live casino and sports, amazing bonuses and many deposit and withdrawal methods, OhMyZino is about to pop your gameplay up!

    We really do hope we can help you out with any request - feel free to contact us!

    Support Team

     

    Updated 23rd January 2023: betstro Casino added to the LCB list

    Ciao giocatori!
    Benvenuto nel nostro thread di supporto e reclami per OhMyZino !

    Con tonnellate di slot da casinò, casinò dal vivo e sport, bonus straordinari e molti metodi di deposito e prelievo, OhMyZino sta per dare una svolta al tuo gameplay!

    Speriamo davvero di poterti aiutare con qualsiasi richiesta: non esitare a contattarci!

    Team di supporto

    Aggiornato il 23 gennaio 2023: betstro Casino aggiunto all'elenco LCB

    3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Finally Casino Rep for OhMyZino has made a thread on our forums! We are happy to have you here. Welcome! thumbs_up

    Finalmente il rappresentante del casinò OhMyZino ha creato una discussione sui nostri forum! Siamo felici di averti qui. Benvenuto! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welocme to the LCB forum, OhMyZino Casino Representative! Thanks for being available to assist our lovely members! heart

    Benvenuto nel forum LCB, rappresentante del casinò OhMyZino! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri adorabili membri! heart

    3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to LCB, OhMyZino Casino Representative! thumbs_up

    Benvenuto su LCB, rappresentante del casinò OhMyZino! thumbs_up

    3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to our community thumbs_up

    Benvenuto nella nostra comunità thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    I sent documents for verification but no respose. Livechat not working. I tried to request withdrawal which is not even possible until fully verified. I hope they fix it quick or it is yet another amateur casino that doesnt treat customers fairly. I will update when i get my money. 

    Ho inviato i documenti per la verifica ma nessuna risposta. La chat dal vivo non funziona. Ho provato a richiedere il ritiro che non è nemmeno possibile fino a quando non è completamente verificato. Spero che lo risolvano rapidamente o è l'ennesimo casinò amatoriale che non tratta i clienti in modo equo. Aggiornerò quando avrò i miei soldi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bb1177

    Sorry to hear about the delays. We will escalate your complaint. Could you please private message me your casino username. After doing so, we will contact Casino Rep. So keep posted on this forum thread for updates. 

    Ciao Bb1177 ,

    Mi dispiace per i ritardi. Indirizzeremo il tuo reclamo. Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò. Dopo averlo fatto, contatteremo il rappresentante del casinò. Quindi tieniti aggiornato su questo thread del forum per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bb1177

    We received your personal details via private message and contacted Casino Rep. Expect a response soon on this forum thread.

    Ciao Bb1177 ,

    Abbiamo ricevuto i tuoi dati personali tramite messaggio privato e contattato il rappresentante del casinò. Aspettiamo presto una risposta su questo thread del forum.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Verification finished, now waiting for withdrawal 30h already still pending. Customer service not existing. Terrible service really. 

    Verifica terminata, ora in attesa del ritiro 30h già ancora in sospeso. Servizio clienti inesistente. Servizio terribile davvero.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Bb1177 wrote

    I sent documents for verification but no respose. Livechat not working. I tried to request withdrawal which is not even possible until fully verified. I hope they fix it quick or it is yet another amateur casino that doesnt treat customers fairly. I will update when i get my money. 

    Dear Customer,

    Thank you for your message and we apologise for any inconvenience created.

    We are extremely concerned about customers' safety and thus we follow strict procedures. 

    Note that any documentation requested is part of our T&C's and we need to comply with internal requirements. 

    If you need to know more about our processes, please contact KYC team via email. 

    Looking at your case, your account is verified since yesterday. You also have received an email from our team. 

    Keep in mind that:

    Our Live Customer Support Service is always happy to help you, everyday 09.00 - 01.00 CET.

    For your queries, you can write to us 24/7 at support@ohmyzino.com. We currently support English, German, Spanish, Norwegian and Finnish.

    Kind regards,
    OhMyZino Team

    Bb1177 ha scritto

    Ho inviato i documenti per la verifica ma nessuna risposta. La chat dal vivo non funziona. Ho provato a richiedere il ritiro che non è nemmeno possibile fino a quando non è completamente verificato. Spero che lo risolvano rapidamente o è l'ennesimo casinò amatoriale che non tratta i clienti in modo equo. Aggiornerò quando avrò i miei soldi.

    Gentile Cliente,

    Grazie per il tuo messaggio e ci scusiamo per gli eventuali disagi creati.

    Siamo estremamente preoccupati per la sicurezza dei clienti e quindi seguiamo procedure rigorose.

    Tieni presente che qualsiasi documentazione richiesta fa parte dei nostri Termini e condizioni e dobbiamo rispettare i requisiti interni.

    Se hai bisogno di saperne di più sui nostri processi, contatta il team KYC via e-mail.

    Guardando il tuo caso, il tuo account è verificato da ieri. Hai anche ricevuto un'e-mail dal nostro team.

    Tieni presente che:

    Il nostro servizio di assistenza clienti dal vivo è sempre felice di aiutarti, tutti i giorni dalle 09:00 all'01:00 CET.

    Per le tue domande, puoi scriverci 24 ore su 24, 7 giorni su 7 a support@ohmyzino.com. Attualmente supportiamo inglese, tedesco, spagnolo, norvegese e finlandese.

    Cordiali saluti,
    La squadra di OhMyZino

  • Originale English Traduzione Italiano

    After 30 hours withdrawal rejected and i have to send a photo with id card next to my face, date of birth and expiry visible. All this after my account was verified yesterday. As you can see they are doing everything to prolong withdrawal process. Company without integrity. I will keep you posted when i recieve my money. Think twice doing bussiness with them.

    Dopo 30 ore ritiro rifiutato e devo inviare una foto con carta d'identità accanto al mio viso, data di nascita e scadenza visibile. Tutto questo dopo che il mio account è stato verificato ieri. Come puoi vedere, stanno facendo di tutto per prolungare il processo di prelievo. Azienda senza integrità. Ti terrò aggiornato quando riceverò i miei soldi. Pensaci due volte a fare affari con loro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    My withdrawal is still pending since wednesday. Can you please delete all promotions regarding ohmyzino??? Its such a terrible bookmaker. 

    Il mio ritiro è ancora in sospeso da mercoledì. Potresti eliminare tutte le promozioni riguardanti Ohmyzino??? È un bookmaker davvero terribile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello bb1177, 

    Please be advised that OhMyZino is a fairly new Casino on our LCB platform. You can leave an honest review on their review page if unsatisfied. We will also ping Casino Rep and see what is going on with your complaint. Keep posted on this forum thread.

    Ciao bb1177,

    Tieni presente che OhMyZino è un casinò abbastanza nuovo sulla nostra piattaforma LCB. Puoi lasciare una recensione onesta sulla loro pagina di recensione se non sei soddisfatto. Effettueremo anche un ping al rappresentante del casinò per vedere cosa sta succedendo con il tuo reclamo. Tieniti aggiornato su questo thread del forum.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Being new allows them to steal?? Because what they do is actually stealing money that customers fairly won. Every two days they cancel withdrawal and ask for a new document. Can you imagine that your employer would act like this? When payday comes he says ok you will get your salary when you submitt xx document, after 2 days its not good enough and you need a photo with your grandma holding banana. And this goes on for so long that you get tired or just dont have the requested document that should not even be allowed asking. Think about how you will sanction companies like that because it also makd you look just as bad.

    Essere nuovi permette loro di rubare?? Perché quello che fanno in realtà è rubare denaro che i clienti hanno giustamente vinto. Ogni due giorni annullano il ritiro e chiedono un nuovo documento. Riesci a immaginare che il tuo datore di lavoro si comporterebbe in questo modo? Quando arriva il giorno di paga dice ok riceverai il tuo stipendio quando invii il documento xx, dopo 2 giorni non è abbastanza buono e hai bisogno di una foto con tua nonna con in mano una banana. E questo va avanti così a lungo che ti stanchi o semplicemente non hai il documento richiesto che non dovrebbe nemmeno essere permesso di chiedere. Pensa a come sanzionerai aziende del genere perché ti farà fare una brutta figura.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Bb1177

    We understand you are frustrated and we have reached out to Casino Rep already. Please respect the mediation process and wait for an official response. Thanks.  

    Ciao Bb1177 ,

    Comprendiamo che sei frustrato e abbiamo già contattato il rappresentante del casinò. Si prega di rispettare il processo di mediazione e attendere una risposta ufficiale. Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi!

    I've also been waiting for my documents to get verified for these past few days. Not only am i waiting for the verification but the customer support is beyond words. I was not even done and "Scott" just decided to end the chat. Half of the time the email system through their website doesnt work and 99% of the time the livechat function doesnt work. . I won two wages and haven't been paid yet. Its been more then 24 hours since my bet was won.

    Please see the attached images.

     

    CIAO!

    Ho anche aspettato che i miei documenti venissero verificati negli ultimi giorni. Non solo sto aspettando la verifica, ma l'assistenza clienti è oltre le parole. Non avevo nemmeno finito e "Scott" ha deciso di terminare la chat. La metà delle volte il sistema di posta elettronica tramite il loro sito web non funziona e il 99% delle volte la funzione livechat non funziona. . Ho vinto due stipendi e non sono ancora stato pagato. Sono trascorse più di 24 ore da quando la mia scommessa è stata vinta.

    Si prega di vedere le immagini allegate.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello RobinHong102

    Sorry to hear about your withdrawal issues. Could you please private message me your OhMyZino Casino username. Thanks. 

    Ciao RobinHong102 ,

    Mi dispiace apprendere dei tuoi problemi di prelievo. Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del Casinò OhMyZino. Grazie.

    3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is starting to get ridicilous. I've been waiting for more then 48 hours since i won my wager. Twice i've been in contact with the live chat and theyve been giving me the same answers "please be patient and the relevant department will inform you via email". This is not okay at all. We are talking about approx 1100 Euros.  
     

    Ive sent all the necessary documents to get my account verified and still they want me to send in again. This is beyond words.

    Tutto ciò comincia a diventare ridicolo. Sto aspettando da più di 48 ore da quando ho vinto la mia scommessa. Per due volte sono stato in contatto con la live chat e mi hanno dato le stesse risposte "per favore sii paziente e il dipartimento competente ti informerà via email". Questo non va affatto bene. Parliamo di circa 1100 euro.

    Ho inviato tutti i documenti necessari per verificare il mio account e vogliono comunque che li invii di nuovo. Questo va oltre le parole.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello RobinHong102

    Thank you for providing us with your casino username via private message. We will try to escalate your complaint and contact Casino Representative. As soon as we receive a reply, we'll let you know. Keep posted on this forum thread for updates. 

    Ciao RobinHong102 ,

    Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò tramite messaggio privato. Cercheremo di inoltrare il tuo reclamo e contattare il rappresentante del casinò. Non appena riceveremo una risposta, ti faremo sapere. Tieniti aggiornato su questo thread del forum per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Bb1177 wrote

    After 30 hours withdrawal rejected and i have to send a photo with id card next to my face, date of birth and expiry visible. All this after my account was verified yesterday. As you can see they are doing everything to prolong withdrawal process. Company without integrity. I will keep you posted when i recieve my money. Think twice doing bussiness with them.

     

    Dear Customer,

    We are sorry for your disappointment.

    This is part of our T&C's and we need to comply with internal requirements.

    For further details, please contact KYC team via email and we will do our best to resolve your complaint.

    Keep in mind that your account is indeed verified and you also have been informed by our team. 


    Kind Regards,

    OhMyZino Team
     

    Bb1177 ha scritto

    Dopo 30 ore ritiro rifiutato e devo inviare una foto con carta d'identità accanto al mio viso, data di nascita e scadenza visibili. Tutto questo dopo che il mio account è stato verificato ieri. Come puoi vedere, stanno facendo di tutto per prolungare il processo di prelievo. Azienda senza integrità. Ti terrò aggiornato quando riceverò i miei soldi. Pensaci due volte a fare affari con loro.

    Gentile Cliente,

    Ci dispiace per la tua delusione.

    Questo fa parte dei nostri T&C e dobbiamo rispettare i requisiti interni.

    Per ulteriori dettagli, contatta il team KYC via e-mail e faremo del nostro meglio per risolvere il tuo reclamo.

    Tieni presente che il tuo account è effettivamente verificato e che sei stato informato anche dal nostro team.


    Cordiali saluti,

    La squadra di OhMyZino

  • Originale English Traduzione Italiano
    RobinHong102 wrote

    This is starting to get ridicilous. I've been waiting for more then 48 hours since i won my wager. Twice i've been in contact with the live chat and theyve been giving me the same answers "please be patient and the relevant department will inform you via email". This is not okay at all. We are talking about approx 1100 Euros.  
     

    Ive sent all the necessary documents to get my account verified and still they want me to send in again. This is beyond words.

     

    Dear Customer,

    We are sorry for your disappointment.

    We have requested a valid proof of address (hasn't been provided yet) and a valid bank statement (the one you sent is about a loan, which is not accepted).

    Please note that our KYC team has informed you via email on May the 4th about the issue.

    You need to provide all the necessary documents in order to withdraw.

    This is part of our T&C's and we need to comply with internal requirements.


    Kind Regards,

    OhMyZino Team

    RobinHong102 ha scritto

    Tutto ciò comincia a diventare ridicolo. Sto aspettando da più di 48 ore da quando ho vinto la mia scommessa. Per due volte sono stato in contatto con la live chat e mi hanno dato le stesse risposte "per favore sii paziente e il dipartimento competente ti informerà via email". Questo non va affatto bene. Parliamo di circa 1100 euro.

    Ho inviato tutti i documenti necessari per verificare il mio account e vogliono comunque che li invii di nuovo. Questo va oltre le parole.

    Gentile Cliente,

    Ci dispiace per la tua delusione.

    Abbiamo richiesto una prova di indirizzo valida (non è stata ancora fornita) e un estratto conto valido (quello che hai inviato riguarda un prestito, che non è accettato).

    Tieni presente che il nostro team KYC ti ha informato via e-mail il 4 maggio del problema.

    Per recedere è necessario fornire tutti i documenti necessari.

    Questo fa parte dei nostri T&C e dobbiamo rispettare i requisiti interni.


    Cordiali saluti,

    La squadra di OhMyZino

  • Originale English Traduzione Italiano
    On October 3, I opened an account and made a deposit. Automatically received a $200 bonus on my balance. I passed verification and within a week of betting on sports I increased my balance to 3476. After I request to withdraw $500. After 3 days of waiting, my balance was reduced to $200 (my deposit). Arguing that I violated some rules regarding the bonus. This is a scam because I didn't need their bonus. As I understand it, the bonus was specially awarded so that money could be stolen from the balance, as in my case.
    They ignore my e-mails. It's scam.
    Il 3 ottobre ho aperto un conto ed effettuato un deposito. Ho ricevuto automaticamente un bonus di $ 200 sul mio saldo. Ho superato la verifica e dopo una settimana di scommesse sportive ho aumentato il mio saldo a 3476. Dopo aver richiesto di prelevare $ 500. Dopo 3 giorni di attesa, il mio saldo è stato ridotto a $200 (il mio deposito). Sostenendo che ho violato alcune regole riguardanti il bonus. Questa è una truffa perché non avevo bisogno del loro bonus. A quanto ho capito, il bonus è stato assegnato appositamente in modo che i soldi potessero essere rubati dal saldo, come nel mio caso.
    Ignorano le mie e-mail. È una truffa.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Denis Krivda,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to check your account?

    Thank you in advance,

     

    Ciao Denis Krivda ,

    Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò per controllare il tuo account?

    Grazie in anticipo,

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Denis Krivda,

    We are still waiting for your credentials. Please send us  via private message to be able to help you.

    Thank you.

    Ciao Denis Krivda ,

    Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. Vi preghiamo di inviarci un messaggio privato per potervi aiutare.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Denis Krivda,

    We will be closing this complaint due to inactivity of submitter.

     

    Ciao Denis Krivda ,

    Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello all,

    After my account has been verified and validated I requested a withdrawal of €500 on February 22.

    But I'm still waiting for my withdrawal to be validated

    They used the following excuses:

    February 28: "We would like to inform you that even though usually similar cases take up to 3 working days, you might experience some delays due to increased workflow at the current point"

    March 2: “However, we have no additional information to share at this time.”

    March 9: “As the review of your withdrawal is in progress we cannot provide any further information at the moment.

    Please note that since the review is being handled by another department, you will be promptly contacted once the review is complete."

    March 15: "Please note that according to our Terms and Conditions, there are cases where further review is required. As a result, there might be some delay in payments."

    March 20: "We would like to apologize for the delay and any inconveniences this situation may have caused. Your request has been forwarded to the relevant department "

    March 25: "however, due to security measures and protocol the relevant department must conduct a thorough review of your account for security reasons. "

    I have €1900 to withdraw but if that is not possible I would like to at least be able to withdraw my deposits (€900).

    Thank you a lot to help me because it's always very complicated to be able to withdraw your money while it's so simple to be able to deposit...

    Ciao a tutti,

    Dopo che il mio account è stato verificato e convalidato, ho richiesto un prelievo di € 500 il 22 febbraio.

    Ma sto ancora aspettando che il mio prelievo venga convalidato

    Hanno usato le seguenti scuse:

    28 febbraio: "Vorremmo informarti che anche se di solito casi simili richiedono fino a 3 giorni lavorativi, potresti riscontrare alcuni ritardi a causa dell'aumento del flusso di lavoro al momento"

    2 marzo: "Tuttavia, non abbiamo ulteriori informazioni da condividere in questo momento."

    9 marzo: “Poiché è in corso la revisione del tuo ritiro, non possiamo fornire ulteriori informazioni al momento.

    Tieni presente che, poiché la revisione è gestita da un altro dipartimento, verrai contattato tempestivamente una volta completata la revisione."

    15 marzo: "Tieni presente che, secondo i nostri Termini e condizioni, ci sono casi in cui è richiesta un'ulteriore revisione. Di conseguenza, potrebbero esserci dei ritardi nei pagamenti."

    20 marzo: "Ci scusiamo per il ritardo e per gli eventuali disagi che questa situazione potrebbe aver causato. La vostra richiesta è stata inoltrata al dipartimento competente "

    25 marzo: "tuttavia, a causa delle misure di sicurezza e del protocollo, il dipartimento competente deve condurre una revisione approfondita del tuo account per motivi di sicurezza."

    Ho 1900€ da prelevare ma se ciò non fosse possibile vorrei almeno poter ritirare i miei depositi (900€).

    Grazie mille per avermi aiutato perché è sempre molto complicato poter prelevare i propri soldi mentre è così semplice poter depositare...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Junoreactor,

    First of all, welcome to LCB! Glad to have you here. smiley

    Sorry about your experience with a casino.

    Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Thanks.

    Ciao Junoreattore ,

    Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui. smiley

    Mi dispiace per la tua esperienza con un casinò.

    Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Junoreactor,

    Can you please send us your casino username/id via private message?

    Ciao Junoreattore ,

    Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato ?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Junoreactor,

    We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.

    Ciao Junoreattore ,

    Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.

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