As I can't edit my post. I'm still not home yet but I would also like to ask something else.
So let's say your mistake of thinking I was self excluded but closed my account previously because you didn't have any netent games, was correct.
Your term quoted to me that members are not allowed 2 accounts. My account was closed for having more than 1 account.
Again, if it was correct that my account was closed because you didn't have any netent games, that means I had 0 accounts. So therefore this account shouldn't have been closed if that was the case as I only have 1 account (that account). It was only after support promised me something like 120 I believe it was after the losses for verifying my account with ID that my account was closed. I feel that most members here will agree I should at very least get that 120 I was promised paid back onto my card.
As for confirming that I did have 2 accounts when verifying my id.....
What would have confirmed your suspicions from my id? If my previous account was closed because you didn't have any netent games, you would never have seen my id before.
I sent passport, bank statement and front and back of my card.
My card was brand new as of April 2016. The address on my bank statement was a new adress as I moved into a new home at the end of last year and my id only confirms my name and dob.
I believe your systems flagged me up because of my name, phone number and dob. Yet it allowed me to deposit and lose all of my money, which would have been forfeited anyway if I had won.
Poiché non posso modificare il mio post. Non sono ancora a casa ma vorrei chiederti anche un'altra cosa.
Quindi diciamo che il tuo errore di pensare che fossi autoescluso ma che avevo chiuso il mio account in precedenza perché non avevi giochi Netent, era corretto.
Il tuo termine mi ha detto che ai membri non sono ammessi 2 account. Il mio account è stato chiuso perché avevo più di 1 account.
Ancora una volta, se è corretto che il mio account è stato chiuso perché non avevi giochi Netent, significa che avevo 0 account. Pertanto, questo account non avrebbe dovuto essere chiuso se così fosse, poiché ho solo 1 account (quell'account). È stato solo dopo che il supporto mi ha promesso qualcosa come 120, credo che sia stato dopo le perdite per la verifica del mio account con ID che il mio account è stato chiuso. Sento che la maggior parte dei membri qui sarà d'accordo sul fatto che dovrei almeno ottenere i 120 che mi erano stati promessi sulla mia carta.
Per quanto riguarda la conferma che avevo 2 account durante la verifica del mio ID.....
Cosa avrebbe confermato i tuoi sospetti dalla mia carta d'identità? Se il mio account precedente fosse stato chiuso perché non avevi giochi Netent, non avresti mai visto il mio ID prima.
Ho inviato passaporto, estratto conto e fronte e retro della mia carta.
La mia carta era nuova di zecca ad aprile 2016. L'indirizzo sul mio estratto conto era un nuovo indirizzo quando mi sono trasferito in una nuova casa alla fine dello scorso anno e il mio documento d'identità conferma solo il mio nome e numero di nascita.
Credo che i vostri sistemi mi abbiano segnalato a causa del mio nome, numero di telefono e dob. Eppure mi ha permesso di depositare e perdere tutti i miei soldi, che sarebbero stati comunque persi se avessi vinto.