Hello. I have an issue. What is the best way to submit the information to you? It is a technical error but not being resolved or, as it appears, being even addressed beyond that. It should be an easy resolve by now, or lacking that, there should be some checking in with me telling me how things are and what to expect. It is a nominal amount, I am not at all mad. It is not the casino's fault. Just one of those things.
Just the same, the service is the responsibility of the casino and so I bring it to you in hopes that I do not have to spend much more time on this and go on my way, neutral and untouched by the event.
Thank you.
Ciao. Ho un problema. Qual è il modo migliore per inviarti le informazioni? Si tratta di un errore tecnico che però non è stato risolto o, a quanto pare, non è stato nemmeno risolto oltre. Dovrebbe essere una soluzione facile ormai, o in mancanza di ciò, dovrebbe esserci qualcuno che mi informa su come stanno le cose e cosa aspettarmi. È un importo simbolico, non sono affatto arrabbiato. Non è colpa del casinò. Solo una di queste cose.
Tuttavia, il servizio è responsabilità del casinò e quindi te lo offro nella speranza di non dover dedicare molto più tempo a questo e di andare per la mia strada, neutrale e non toccato dall'evento.
Grazie.