Eternal Slots Casino - Thread di supporto e reclami

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Ultimo messaggio fatto 1 ora fa fa da Brian Ady
EternalSlots
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Good day/evening LCB community! 
    I am happy to announce the big news - We are here and LIVE from now on! (took us long enoughwhistle
    Hoping(not) to spend so many hours helping our valuable customers and dear players to solve all of their mysteries that lay ahead of us

    Feel completely free to ask anything that is troubling you at our Casino, literally anything. In cases of emergency Don't forget about our Live Chat team that is available to you 24/7.

    Waiting for yall down below in the thread!

    Buongiorno/sera alla comunità LCB!
    Sono felice di annunciare la grande novità: da ora in poi siamo qui e LIVE! (ci abbiamo messo un bel po' di tempowhistle )
    Sperando (non) di passare così tante ore ad aiutare i nostri preziosi clienti e cari giocatori a risolvere tutti i misteri che ci attendono

    Sentiti completamente libero di chiedere qualsiasi cosa ti stia turbando al nostro Casinò , letteralmente qualsiasi cosa. In caso di emergenza, non dimenticare il nostro team di Live Chat che è disponibile per te 24 ore su 24, 7 giorni su 7.

    Vi aspetto tutti qui sotto nel thread!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome, EternalSlots Casino Representative! Thanks for being available to assist our members. smiley

    Benvenuto, rappresentante di EternalSlots Casino! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri.smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the best forum EternalSlots representative money

    Benvenuti al miglior rappresentante del forum EternalSlotsmoney

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi EternalSlots,

    Welcome to the BEST forum! thumbs_up

    Ciao EternalSlots,

    Benvenuti nel MIGLIOR forum! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome, nice to have you here smiley.

    Benvenuto, è bello averti quismiley .

  • Originale English Traduzione Italiano

    I want to know why Eternal slots casino is advertising a promo that is not true? I have an email that claimed a extra bonus and 100 spins on cash bandit museum. And when I claimed my spins, they gave me a completely different slot. I tried having them correct this, but they told me they were correct. So I showed them the email that said otherwise. After that, they disabled live chat on my mobile device. So I got on my computer and reached out again, and this time I first got someone else, that tried the same thing, and then after I told him everything, I. Got Lucas back, the previous support agent and then ended up getting chat disabled again.

    Voglio sapere perché Eternal slots casino sta pubblicizzando una promozione che non è vera? Ho un'e-mail che rivendicava un bonus extra e 100 giri su cash bandit museum. E quando ho rivendicato i miei giri, mi hanno dato una slot completamente diversa. Ho provato a farglielo correggere, ma mi hanno detto che avevano ragione. Quindi ho mostrato loro l'e-mail che diceva il contrario. Dopo di che, hanno disabilitato la chat dal vivo sul mio dispositivo mobile. Quindi sono andato al mio computer e ho contattato di nuovo, e questa volta ho prima incontrato qualcun altro, che ha provato la stessa cosa, e poi dopo che gli ho detto tutto, ho. Richiamato Lucas, il precedente agente di supporto e poi ho finito per vedere la chat disabilitata di nuovo.

    3.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear KinkWizurd,

    Please send us your casino username via private message so we can contact the casino rep and check what the issue is.

    Also, it would be helpful if you could send us a screenshot of the email you received or the conversation with the casino.

    Thank you for your cooperation.

    Caro KinkWizurd ,

    Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così possiamo contattare il rappresentante del casinò e verificare qual è il problema.

    Inoltre, sarebbe utile se potessi inviarci uno screenshot dell'e-mail che hai ricevuto o della conversazione con il casinò.

    Grazie per la collaborazione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear KinkWizurd,

    We're still waiting on your casino username/ID, if you would like us to contact the casino representative and inquire about your case please send it via private message.

    Caro KinkWizurd ,

    Stiamo ancora aspettando il tuo nome utente/ID del casinò. Se desideri che contattiamo il rappresentante del casinò e chiediamo informazioni sul tuo caso, inviacelo tramite messaggio privato .

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino has refused to payout a withdrawal request after the terms of the free spins which was credited to my account as a loyalty reward for my last deposit.. The balance of my account fell below the $1.00 threshold for wagering on active bonuses and i requested a payout for a lot less than I have deposited this week.. I have attempted to resolve the issue with the casino directly to no avail.

    Importo contestato: 75Ł

    Casinò: Eternal Slots Casino

    Case #: 2808

    Il casinò ha rifiutato di pagare una richiesta di prelievo dopo che sono stati rispettati i termini dei giri gratuiti che erano stati accreditati sul mio account come premio fedeltà per il mio ultimo deposito. Il saldo del mio account è sceso sotto la soglia di $ 1,00 per le scommesse sui bonus attivi e ho richiesto un pagamento per un importo molto inferiore a quello che ho depositato questa settimana. Ho tentato di risolvere il problema direttamente con il casinò, ma senza successo.

    Importo contestato: 75Ł

    Casinò: Eternal Slots Casino

    Case #: 2808

    Inviato tramite il modulo di reclamo LCB
  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious),

    We have received your complaint and are looking into it. Please keep an eye on this thread for further updates regarding your case.

    Thank you.

    Gentile Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious) ,

    Abbiamo ricevuto il tuo reclamo e lo stiamo esaminando. Tieni d'occhio questo thread per ulteriori aggiornamenti sul tuo caso.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious),

    I hope you're staying safe. 

    We appreciate your patience as we reviewed your account and request.

    Based on our review, here is what we have noticed regarding your 15 Spin non-deposit bonus:

    You received a 15 Spin bonus, and the associated wagering requirement was $632.00.
    After completing the initial spins, you have wagered a total of $197.70 towards the requirement.
    Once your balance drops below $1, the wagering requirements are no longer visible in your account. However, please note that this does not mean the wagering requirements have been completely waived. You will still need to meet the remaining requirements if you wish to cash out any winnings from this promotion.
    The reason for the "coupon clearing" is as follows: 

    6.5. Validity Of Bonus-Applying Terms
    Once a bonus is claimed, its terms immediately take effect and remain valid until a new Fund Action (Deposit or Bonus) is processed to your account and the bonus is cleared from your balance. These Bonus Terms continue to apply even after meeting the wagering requirements and processing a withdrawal. Adding a deposit on top of your existing bonus balance does not negate the Bonus Terms. Violations of these terms while they are in effect may lead to the voiding of all winnings, as stipulated in the Terms & Conditions. These promotion terms cease to apply when a new fund action (deposit or bonus) is made, provided that the playable balance is below $/€ 1.00. 
                 (Which didn't happen in this case since there were no mentioned actions)

    If you haven’t redeemed another bonus or made a deposit, you may continue to play with the remaining balance under $1, and the rules from the previous promotion will still apply.

    We hope this clarifies the situation, and if you have any further questions, please don’t hesitate to reach out.


    Kind regards,
    Mario
    Eternal Slots Team

    Gentile Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious) ,

    Spero che tu stia bene.

    Ti ringraziamo per la pazienza dimostrata durante la revisione del tuo account e della tua richiesta.

    Sulla base della nostra recensione, ecco cosa abbiamo notato riguardo al tuo bonus senza deposito di 15 Spin:

    Hai ricevuto un bonus di 15 giri e il requisito di scommessa associato era di $ 632,00.
    Dopo aver completato i giri iniziali, avrai scommesso un totale di $ 197,70 per raggiungere il requisito.
    Una volta che il tuo saldo scende sotto $1, i requisiti di scommessa non sono più visibili sul tuo account. Tuttavia, tieni presente che questo non significa che i requisiti di scommessa siano stati completamente annullati. Dovrai comunque soddisfare i requisiti rimanenti se desideri incassare eventuali vincite da questa promozione.
    Il motivo della "compensazione dei coupon" è il seguente:

    6.5. Validità dei termini di applicazione del bonus
    Una volta richiesto un bonus, i suoi termini entrano immediatamente in vigore e rimangono validi fino a quando non viene elaborata una nuova azione di fondo (deposito o bonus) sul tuo account e il bonus non viene cancellato dal tuo saldo. Questi Termini del bonus continuano ad applicarsi anche dopo aver soddisfatto i requisiti di scommessa ed elaborato un prelievo. Aggiungere un deposito in aggiunta al tuo saldo bonus esistente non annulla i Termini del bonus. Le violazioni di questi termini mentre sono in vigore possono portare all'annullamento di tutte le vincite, come stabilito nei Termini e condizioni. Questi termini della promozione cessano di applicarsi quando viene effettuata una nuova azione di fondo (deposito o bonus) , a condizione che il saldo giocabile sia inferiore a $/€ 1,00.
    (Cosa che non è accaduta in questo caso, poiché non sono state menzionate azioni)

    Se non hai riscattato un altro bonus o effettuato un deposito, puoi continuare a giocare con il saldo rimanente inferiore a 1$ e continueranno ad applicarsi le regole della promozione precedente.

    Ci auguriamo che questo chiarisca la situazione e, se avete ulteriori domande, non esitate a contattarci.


    Cordiali saluti,
    Mario
    Squadra di slot eterne

  • Originale English Traduzione Italiano

    Internal definitely lost me as a player by downgrading my account and taking away my forever 30 spins set they promise you you'll have very sad user chennink 

    Internal mi ha sicuramente perso come giocatore declassando il mio account e togliendomi il mio set di 30 giri per sempre, ti promettono che avrai un utente molto triste chennink

  • I registered for an account with this site in December 2024. I made a few deposits but then I win anything later around January 23, 2025. I redeemed a no deposit bonus code for $25 which resulted in $100 win. I then immediately deposited using bitcoin and this resulted in $150 win because these were my first attempt and withdrawing, I was subject to the verification process at which point it would determine that I needed to update the information that was input during registration to reflect my current details eternal slots requested documentation which matched the information submitted during my registration after I had submitted my current up-to-date documents and requested for the details to be changed to match those eternal lights continue to demand the other documents so I submitted pictures of my previous drivers license and bank statements, which did in fact have the same information that was used in the registration process on receiving what had been requested eternal slots proceeded to accuse me of presenting documents of identification and tampered with financial institution statements. This was done to for no other purpose but to deny payment and void my winnings as these documents are all authentic and have been used successfully for the past several validation processes with other casinos. Also had eternal slots contacted any of my financial institutions or my state motor vehicle highway safety department they would have certified the validity but no such effort was made.

    Importo contestato: 250$

    Casinò: Eternal Slots Casino

    Case #: 2839

    Inviato tramite il modulo di reclamo LCB
  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Kareem Foreman (Partner),

    We've contacted the casino rep and inquired for further information about your case. Please keep an eye on this thread for updates.

    Thank you.

    Caro Kareem Foreman (Partner) ,

    Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e chiesto ulteriori informazioni sul tuo caso. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi  Kareem Foreman (Partner),

    Thanks for reaching out and sharing your concerns. 

    Our verification process is actually pretty straightforward and quick. Once a withdrawal request is submitted, our banking team automatically reviews the documents you've sent, verifies the account, and processes the payment—usually within just a few minutes.

    Unfortunately, in your case, the documents we received didn’t match the information on your account for a few reasons. First, there were discrepancies between the details on your registration and the documents provided. Because of this, we requested a video verification in front of your residence to further confirm your identity, but the video you sent didn’t meet the requirements we requested. 

    After that, we received another set of documents, but there were serious concerns about their authenticity. When everything is in order, the verification and payout process is super fast, but when we encounter invalid documents, we go the extra mile to give you plenty of time and patience to submit the correct ones.

    After multiple attempts to resolve the situation, we unfortunately couldn't verify your account due to incomplete and inadequate documentation. However, we did make sure to refund the deposit you made with us, as we want to be fair.

    Just so you know, account verification refusals are extremely rare and only happen in cases of fraudulent documents. It’s one of the most important steps for enjoying our casino, and we need to ensure all documentation is completely valid.

    For more information or if you need any help, feel free to reach out to us at support@eternalslots.com. We’re happy to assist! 

    Kind Regards,

    Jonathan Davis,

    Eternal Slots Casino- Management Team

    Ciao Kareem Foreman (Partner) ,

    Grazie per averci contattato e condiviso le tue preoccupazioni.

    Il nostro processo di verifica è in realtà piuttosto semplice e veloce. Una volta inviata una richiesta di prelievo, il nostro team bancario esamina automaticamente i documenti inviati, verifica l'account ed elabora il pagamento, solitamente in pochi minuti.

    Purtroppo, nel tuo caso, i documenti che abbiamo ricevuto non corrispondevano alle informazioni sul tuo account per alcuni motivi. Innanzitutto, c'erano delle discrepanze tra i dettagli sulla tua registrazione e i documenti forniti. Per questo motivo, abbiamo richiesto una verifica video di fronte alla tua residenza per confermare ulteriormente la tua identità, ma il video che hai inviato non soddisfaceva i requisiti richiesti.

    Dopodiché, abbiamo ricevuto un altro set di documenti, ma c'erano seri dubbi sulla loro autenticità. Quando tutto è in ordine, il processo di verifica e pagamento è super veloce, ma quando incontriamo documenti non validi, facciamo uno sforzo in più per darti tutto il tempo e la pazienza di inviare quelli corretti.

    Dopo vari tentativi di risolvere la situazione, purtroppo non siamo riusciti a verificare il tuo account a causa di documentazione incompleta e inadeguata. Tuttavia, ci siamo assicurati di rimborsare il deposito effettuato con noi, perché vogliamo essere equi.

    Solo per tua informazione, i rifiuti di verifica dell'account sono estremamente rari e si verificano solo in casi di documenti fraudolenti. È uno dei passaggi più importanti per divertirsi nel nostro casinò e dobbiamo assicurarci che tutta la documentazione sia completamente valida.

    Per maggiori informazioni o se hai bisogno di aiuto, non esitare a contattarci all'indirizzo support@eternalslots.com. Siamo felici di aiutarti!

    Cordiali saluti,

    Giovanna Davis,

    Eternal Slots Casino - Team di gestione

    3.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Kareem Foreman (Partner) and Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious),

    We have received feedback from the casino representative here. Did you manage to see it? Any updates to your cases?

    Cari Kareem Foreman (Partner) e Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious) ,

    Abbiamo ricevuto feedback dal rappresentante del casinò qui. Sei riuscito a vederlo? Ci sono aggiornamenti sui tuoi casi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've experienced this same issue.. definitely will not spend a rusty penny here ever again! It's best to visit destination casinos instead of online gaming.. I recently found several of my go-to online casinos on the blacklist 

    Ho avuto lo stesso problema... sicuramente non spenderò mai più un centesimo arrugginito qui! È meglio visitare i casinò di destinazione invece del gioco online. Di recente ho trovato diversi dei miei casinò online preferiti nella lista nera

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious),

    Thank you for sharing your feedback with us. I’m truly sorry to hear about the difficulties you’ve encountered during the verification process. We take all customer concerns seriously and would love to understand more about the issue you experienced, so we can resolve it thoroughly.

    Could you please provide more details regarding the specific problem you faced? This will help us investigate further and identify what may have caused the issue during verification.

    Additionally, if you would prefer, feel free to reach out to me directly at support@eternalslots.com. I’d be more than happy to assist you and provide all the necessary information to ensure your experience is smooth moving forward.

     

    Looking forward to hearing from you, 

    Jonathan Davis,

    EternalSlots Casino

    Ciao Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious) ,

    Grazie per aver condiviso il tuo feedback con noi. Mi dispiace davvero molto per le difficoltà che hai incontrato durante il processo di verifica. Prendiamo sul serio tutte le preoccupazioni dei clienti e vorremmo capire di più sul problema che hai riscontrato, così da poterlo risolvere completamente.

    Potresti fornirci maggiori dettagli in merito al problema specifico che hai riscontrato? Questo ci aiuterà a indagare ulteriormente e a identificare cosa potrebbe aver causato il problema durante la verifica.

    Inoltre, se preferisci, sentiti libero di contattarmi direttamente all'indirizzo support@eternalslots.com. Sarò più che felice di assisterti e fornirti tutte le informazioni necessarie per garantire che la tua esperienza proceda senza intoppi.

    Attendiamo un vostro riscontro,

    Giovanna Davis,

    Casinò EternalSlots

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Kareem Foreman (Partner),

    Any updates? Did you receive a refund of the deposit?

     

    Ciao Kareem Foreman (Partner) ,

    Ci sono novità? Hai ricevuto il rimborso della caparra?

  • Originale English Traduzione Italiano

    I’ve played at Eternal Slots for a while, and it’s been a pretty solid experience. The games are fun, and the promotions are decent. My only issue is that deposits and withdrawals could be a bit faster. If they improved that, I’d have no complaints. Also they could have a better variety of promos but still not bad

    Ho giocato a Eternal Slots per un po', ed è stata un'esperienza piuttosto solida. I giochi sono divertenti e le promozioni sono decenti. Il mio unico problema è che depositi e prelievi potrebbero essere un po' più veloci. Se migliorassero questo aspetto, non avrei lamentele. Inoltre, potrebbero avere una migliore varietà di promozioni, ma comunque non è male

  • Originale English Traduzione Italiano

    I deposited $48 and used offering for up to 500% deposit bonus...was given 300%...cash out as much as you like...I clicked on terms and did not pull up any information other than standard terms ($10 max bet rule.) And the 300%, the playthrough and no max cashout. I can't give you name of bonus because it is not there. Since i used it. Agent told me to check for it tomorrow. That is ridiculous. I have been playing online for 12 years. I know to check these terms. (Max Cashout, max bet, Percentage and Playthrough.) Playthrough took awhile, however I won. I completed withdrawal and received email that it was processing. A few minutes later, received message that I violated max bet rule of $2. THAT $2 MAX BET RULE NEVER CAME UP...NEVER... My bets were between $1.75 and $2.50. I honored the $10 max bet rule, not even getting close to it. Never did that pull up and once again, I did click on terms. And checked. I tried discussing to no avail. How can banking say it was there when it can't even be pulled up. I am starting to think these online sites are just not trustworthy.rock I won fair and square. $2.50 is hardly an outlandish amount.

    Importo contestato: 4140$

    Casinò: Eternal Slots Casino

    Case #: 2889

    Ho depositato $48 e ho utilizzato l'offerta per un bonus di deposito fino al 500%...mi è stato dato il 300%...incassa quanto vuoi...ho cliccato sui termini e non ho trovato altre informazioni oltre ai termini standard (regola della puntata massima di $10). E il 300%, il playthrough e nessun cashout massimo. Non posso darti il nome del bonus perché non c'è. Dato che l'ho usato. L'agente mi ha detto di controllare domani. È ridicolo. Gioco online da 12 anni. So di dover controllare questi termini. (Max Cashout, puntata massima, percentuale e playthrough). Il playthrough ha richiesto un po' di tempo, tuttavia ho vinto. Ho completato il prelievo e ho ricevuto un'e-mail che lo stava elaborando. Pochi minuti dopo, ho ricevuto un messaggio che avevo violato la regola della puntata massima di $2. QUELLA REGOLA DELLA PUNTATA MASSIMA DI $2 NON È MAI ARRIVATA...MAI... Le mie puntate erano comprese tra $1,75 e $2,50. Ho rispettato la regola della puntata massima di $10, senza nemmeno avvicinarmici. Non è mai comparso e ancora una volta ho cliccato su termini. E ho controllato. Ho provato a discutere senza successo. Come può la banca dire che c'era quando non può nemmeno essere visualizzato. Sto iniziando a pensare che questi siti online non siano semplicemente affidabili.rock Ho vinto in modo leale e onesto. $ 2,50 non sono certo una cifra assurda.

    Importo contestato: 4140$

    Casinò: Eternal Slots Casino

    Case #: 2889

    Inviato tramite il modulo di reclamo LCB
  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi cookrock06@gmail.com,

    We have received your complaint and are looking into it. Could you provide us with more information so we can assist you further?

    • How did you find out about that bonus/promotion?
    • Could you try again to find the specific bonuses that you used in your cashier? In cashier, you have full evidence of every transaction and bonuses/ codes that you used.

    You can send us a screenshot via private message.

    Ciao cookrock06@gmail.com ,

    Abbiamo ricevuto il tuo reclamo e lo stiamo esaminando. Potresti fornirci maggiori informazioni così possiamo assisterti ulteriormente?

    • Come hai scoperto questo bonus/promozione?
    • Potresti provare di nuovo a trovare i bonus specifici che hai utilizzato nella tua cassa? Nella cassa, hai la prova completa di ogni transazione e bonus/codici che hai utilizzato.

    Puoi inviarci uno screenshot tramite messaggio privato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Kareem Foreman (Partner) and Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious),

    Since more than 48 hours have passed and we haven't received responses from the members, we will mark this case closed due to the submitter's inactivity.

    Ciao Kareem Foreman (Partner) e Sherrie Zeno-Williams (DreadSerious) ,

    Poiché sono trascorse più di 48 ore e non abbiamo ricevuto risposte dai membri, considereremo questo caso chiuso a causa dell'inattività del segnalante.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Eternal has become the SINGLE WORST CASINO IN THE INDUSTRY!  The new platform runs about as smooth as Trumps cottage cheese thighs, it constantly logs you out, the rules never show when you click on the rules link, the Lobby Jackpot a total joke with some people winning it five times in a row during the busiest time of day, their auto spin feature has been manipulated and it loses 99% of the time and you will NEVER hit a bonus using it muck less anything else.  Lastly the bonus payouts are a complete joke at this point, my last bonus payouts were .96, $1.96, $2.97 and $0.  My last 100 plus deposits all losers, but of course his a royal on video poker when the most i can win is $100 of a loyalty bonus; add to this twice now their in game display has incorrectly displayed my bank and one time it was taking  out $12.50 bets when I was only betting $5 and it was showing only. $5 bet.  At the time I was up but their error voided my win due to over betting. DESPITE THE FACT THAT THEY ADMITTED LATER THAT IT WAS THEIR ERROR and said they were doing me a favor by returning my deposit:  These guys are con artists, both MrO and eternal are garbage!  Play elsewhere, this was all their plan to rake people right after the award.  Watch your bets and watch your play through as well, on video poker my bank didn’t reset like it was supposed to and didn’t show that I completed play through and they tried to steal an extra $30 from me, if you’re not careful the same might happen to you if you’re not paying attention.  These two issues happened on Mask of the Golden sphinx and video poker(double jackpot).   Eff these criminals.

    Eternal è diventato il PEGGIOR CASINÒ DEL SETTORE! La nuova piattaforma funziona liscia come le cosce di ricotta di Trump, ti disconnette costantemente, le regole non vengono mai visualizzate quando clicchi sul link delle regole, il Lobby Jackpot è una barzelletta totale con alcune persone che lo vincono cinque volte di fila durante il momento più intenso della giornata, la loro funzione di rotazione automatica è stata manipolata e perde il 99% delle volte e NON otterrai MAI un bonus usandolo muck meno qualsiasi altra cosa. Infine i pagamenti dei bonus sono una barzelletta completa a questo punto, i miei ultimi pagamenti dei bonus sono stati .96, $1.96, $2.97 e $0. I miei ultimi 100 depositi più sono stati tutti perdenti, ma ovviamente è un royal sul video poker quando il massimo che posso vincere è $100 di bonus fedeltà; aggiungi a questo due volte che il loro display di gioco ha visualizzato in modo errato il mio conto e una volta stava prelevando scommesse da $12.50 quando stavo scommettendo solo $5 e mostrava solo una scommessa da $5. Al momento ero in vantaggio ma il loro errore ha annullato la mia vincita a causa di puntate eccessive. NONOSTANTE IL FATTO CHE ABBIANO AMMESSO PIÙ TARDI CHE ERA UN LORO ERRORE e abbiano detto che mi stavano facendo un favore restituendomi il deposito: Questi ragazzi sono dei truffatori, sia MrO che Eternal sono spazzatura! Gioca altrove, questo era tutto il loro piano per rastrellare le persone subito dopo il premio. Fai attenzione alle tue puntate e anche al tuo gioco, al video poker il mio bankroll non si è azzerato come avrebbe dovuto e non ha mostrato che avevo completato il gioco e hanno cercato di rubarmi altri $30, se non stai attento potrebbe succedere lo stesso a te se non stai attento. Questi due problemi si sono verificati su Mask of the Golden Sphinx e sul video poker (doppio jackpot). Al diavolo questi criminali.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi cookrock06@gmail.com,

    We received an answer from the casino rep that the terms for bonuses can be found in the cashier when you select 'View Coupon.' Unfortunately, we are unable to assist further in this case, as these are the existing bonus terms.

    We understand that this may be frustrating, but in the future, we strongly recommend carefully reviewing the specific terms of each individual bonus before claiming it.

    If you have any further questions, feel free to reach out, and we’ll be happy to assist you.

    Thank you for understanding

    Ciao cookrock06@gmail.com ,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò che ci ha detto che i termini per i bonus sono disponibili nella cassa quando si seleziona "Visualizza coupon". Purtroppo non siamo in grado di fornire ulteriore assistenza in questo caso, poiché questi sono i termini dei bonus esistenti.

    Sappiamo che questo potrebbe risultare frustrante, ma in futuro ti consigliamo vivamente di leggere attentamente i termini specifici di ogni singolo bonus prima di richiederlo.

    Se hai ulteriori domande, non esitare a contattarci: saremo lieti di aiutarti.

    Grazie per la comprensione

  • Originale English Traduzione Italiano

    I sent email with screenshot that comes up when u press terms

    Ho inviato un'e-mail con lo screenshot che appare quando premi i termini

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cookrock06@gmail.com,

    Could you provide us with that screenshot in personal messages

    We will look into it and notify the casino rep regarding your case.

    Ciao cookrock06@gmail.com ,

    Potresti fornirci quello screenshot nei messaggi personali ?

    Esamineremo la questione e informeremo il rappresentante del casinò in merito al tuo caso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi cookrock06@gmail.com,

    Do you still need our assistance?

    Ciao cookrock06@gmail.com ,

    Hai ancora bisogno del nostro aiuto?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi cookrock06@gmail.com,

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino rep, we will mark this case as RESOLVED.

    Ciao cookrock06@gmail.com ,

    Poiché sono trascorse 48 ore e non abbiamo ancora ricevuto risposta dal membro, ma abbiamo ricevuto la risposta dal rappresentante del casinò, contrassegneremo questo caso come RISOLTO.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Eternalslots - I sent my documents in and haven't heard anything back and got no confirmation the email was received. My username is Threephones. 

    Ciao Eternalslots - Ho inviato i miei documenti e non ho ricevuto risposta né conferma che l'email sia stata ricevuta. Il mio nome utente è Threephones.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Joe blancod865 wrote:

    Hello Eternalslots - I sent my documents in and haven't heard anything back and got no confirmation the email was received. My username is Threephones. 

    Hello there,Joe blancod865,
    ,
    Hope you're well today, thank you for reaching out. 

    I've received information that your account is ready for Withdrawals, which means that it has been successfully verified with all the documenation you've provided. You are allowed to make your first Withdrwal request now. Congratulations! 

    Let me know if you need any further assistance on this matter. 

    Regards,
    Mario 
    Eternal Slots Casino
    Joe blancod865 ha scritto:

    Ciao Eternalslots - Ho inviato i miei documenti e non ho ricevuto risposta né conferma che l'email sia stata ricevuta. Il mio nome utente è Threephones.

    Ciao, Joe blancod865 ,
    ,
    Spero che tu stia bene oggi, grazie per averci contattato.

    Ho ricevuto informazioni che il tuo account è pronto per i prelievi, il che significa che è stato verificato con successo con tutta la documentazione che hai fornito. Ora puoi effettuare la tua prima richiesta di prelievo. Congratulazioni!

    Fammi sapere se hai bisogno di ulteriore assistenza in merito.

    Saluti,
    Mario
    Casinò Eternal Slots

    3.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Heaps of fun win or lose I'm happy to relax an have some spins 

    Un sacco di divertimento, che si vinca o si perda. Sono felice di rilassarmi e fare qualche giro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Joe blancod865,

    As we can see from the response from the rep, you are able to withdraw your funds. Could you please confirm if you were able to do so and if you have received your winnings?

    Thank you and congratulations thumbs_up

    Ciao Joe blancod865 ,

    Come possiamo vedere dalla risposta del rappresentante, sei in grado di prelevare i tuoi fondi. Potresti confermare se sei stato in grado di farlo e se hai ricevuto le tue vincite?

    Grazie e congratulazioni thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Joe blancod865,

    Since we received no feedback from you and were informed about the positive outcome from the rep, we would need to close this complaint and mark it RESOLVED.

    Ciao Joe blancod865 ,

    Poiché non abbiamo ricevuto alcun feedback da parte tua e siamo stati informati dell'esito positivo dal rappresentante, dovremo chiudere questo reclamo e contrassegnarlo come RISOLTO.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Eternal support is trying to say I'm not affiliated with you and but I am and have used previous codes and coupons before .  Their saying I can't use lcb50

    Il supporto eterno sta cercando di dire che non sono affiliato con te, ma lo sono e ho usato codici e coupon precedenti prima. Loro dicono che non posso usare lcb50

  • Originale English Traduzione Italiano

    Same thing happened to me yesterday.   

    Mi è successa la stessa cosa ieri.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello kirsten andersen and Jamie Ross,

    Could you please let us know if you have signed up through our LCB link?

    If not, that could be one of the reasons the exclusive bonus wasn’t credited. Please check out THIS THREAD for more information on the most common reasons for not receiving the exclusive bonus.

    In the meantime, we’ll contact the casino rep to ask what happened and whether anything can be done.

    Jamie Ross could you please send us your casino username via private message so we can look into your account as well?

    Thank you.

    Ciao Kirsten Andersen e Jamie Ross ,

    Potresti farci sapere se ti sei iscritto tramite il nostro link LCB?

    In caso contrario, potrebbe essere uno dei motivi per cui il bonus esclusivo non è stato accreditato. Consulta QUESTO THREAD per maggiori informazioni sui motivi più comuni per cui non si riceve il bonus esclusivo.

    Nel frattempo, contatteremo il rappresentante del casinò per chiedere cosa è successo e se si può fare qualcosa.

    Jamie Ross, potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così possiamo controllare anche il tuo account?

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear kirsten andersen,

    Please check your private messages. Thank you.

    Gentile Kirsten Andersen ,

    Per favore controlla i tuoi messaggi privati. Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi this is brian ady eternal is saying that i cant get my 50% cashback from the instagram promotion after it ended even though i deposited during the promotion. so i asked if i happen to deposit close to the end of the promotion and my playtime takes me past the end of the promotion then i dont get the cashback. they said yes that is correct. that makes no sense since the post says differently and this is new because i have reived my cashback even days later before. can you find out if that is correct. 

    did i do this right because i noticed that i am replying

    Ciao, sono Brian Ady Eternal e mi dice che non posso ricevere il mio cashback del 50% dalla promozione Instagram dopo che è terminata, anche se ho effettuato un deposito durante la promozione. Quindi ho chiesto se per caso depositassi vicino alla fine della promozione e il mio tempo di gioco mi portasse oltre la fine della promozione, allora non riceverei il cashback. Mi hanno detto di sì, è corretto. Non ha senso perché il post dice diversamente e questa è una novità perché ho ricevuto il mio cashback anche giorni dopo in precedenza. Puoi scoprire se è corretto.

    ho fatto bene perché ho notato che sto rispondendo

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi brian ady again, i signed up with eternal before i became a lcb member because i did not know you existed then. does that mean i cant get lcb bonuses at eternal or any other casino that i signed up with before i became a member. 

    Ciao di nuovo Brian Ady, mi sono iscritto a Eternal prima di diventare un membro LCB perché allora non sapevo che esisteste. Ciò significa che non posso ottenere i bonus LCB su Eternal o su qualsiasi altro casinò in cui mi sono iscritto prima di diventare un membro?

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