CHIUSO: Discussione di supporto e reclami di Dobrobet

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Ultimo messaggio fatto 6 anni fa fa da zuga
Dobrobet
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, I'm Anna the official represntative of the Dobrobet online casino and sportsbook. I will be glad to answer any question you may have. If you wish to contact us directly please do so using the Live Chat, Viber or WhatApp contacts you can find on our website.

    We are a young and enthusiastic brand striving to be the best on market and to bring joy and happiness to our esteemed customers. Thank you for your loyalty and for doing business with us.

     

    Edited by Moderator KingNemo: 10th January 2019 - Dobrobet is CLOSED

    Ciao, sono Anna, la rappresentante ufficiale del casinò online e delle scommesse sportive Dobrobet . Sarò felice di rispondere a qualsiasi domanda tu possa avere. Se desideri contattarci direttamente, puoi farlo utilizzando i contatti Live Chat, Viber o WhatApp che puoi trovare sul nostro sito web.

    Siamo un marchio giovane ed entusiasta che cerca di essere il migliore sul mercato e di portare gioia e felicità ai nostri stimati clienti. Grazie per la vostra fedeltà e per aver fatto affari con noi.

    A cura del moderatore KingNemo: 10 gennaio 2019 - Dobrobet è CHIUSO

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to LCB forum Anna! Thank you for being available to assist our members! 

    Benvenuta nel forum LCB, Anna! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome on board Anna. Thanks for joining in our forum. smiley

    Benvenuta a bordo Anna. Grazie per esserti iscritto al nostro forum. smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the forum Anna, we are glad to have you here to assist our members:)

    Benvenuta nel forum Anna, siamo lieti di averti qui per assistere i nostri membri :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome Anna smiley

    Benvenuta Anna smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone,

    i was wondering why LCB is giving the time of their day to Dobrobet.

    A site who doesn't have licence to accept Uk plyers therfore there is not protection for those who get allured by false advertisment .they t&c states so but your site says they do, infact they do and i was one of the victims.

    The site dosent have set deposit limits and neither a selfexclusion option which is really dangerous for vulnerable players.

    They should not accept money from the Uk market and they do eventough they shouldnt.

    What sort of protection a site like that can offer to people???

    i am very surprised is not listed as a rough casino ,i was allured by the fact that your site said that they accept Uk players but u should warn Uk players that the site has not license for it and they have zero protection.

    Very disappointing i was mislead by your site saying they accept uk Players without u saying with not legal rights.

    Kindly let  people know about this as players are in danger .

    Thanks for your time

    icnusa

    Ciao a tutti,

    mi chiedevo perché LCB dedica tutto il suo tempo a Dobrobet.

    Un sito che non ha la licenza per accettare venditori britannici, quindi non c'è protezione per coloro che si lasciano sedurre da false pubblicità. I termini e le condizioni lo affermano, ma il tuo sito dice di sì, infatti lo fanno e io sono stato una delle vittime.

    Il sito non ha fissato limiti di deposito e nemmeno un'opzione di autoesclusione che è davvero pericolosa per i giocatori vulnerabili.

    Non dovrebbero accettare denaro dal mercato britannico e lo fanno anche se non dovrebbero.

    Che tipo di protezione può offrire alle persone un sito del genere???

    Sono molto sorpreso che non sia elencato come un casinò approssimativo, sono stato attratto dal fatto che il tuo sito dicesse che accettano giocatori del Regno Unito, ma dovresti avvisare i giocatori del Regno Unito che il sito non ha la licenza e non hanno protezione zero.

    Molto deludente, sono stato fuorviato dal tuo sito dicendo che accettano giocatori del Regno Unito senza che tu lo dica con diritti non legali.

    Si prega di informare la gente di questo dato che i giocatori sono in pericolo.

    Grazie per il tuo tempo

    icnusa

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi icnusa,

    It is very important for you as the player to take the responsibility and check the licensing information and do your homework before playing at any casino. We have created reviews for just that purpose, to provide information so you can make a better and more informed decision. If the casino does not show the UK gambling commission in the footer of their website or if we do not show it on the review page then best to stay away regardless if they accept UK or not. Use our UK licensed list when deciding when to play.

    - If you look at our review page firstly look at the rating (as you can see it's not great).

    - Look at the jurisdiction info (no sign of UK license, it just states Curacao)

     

    Ciao Icnusa,

    È molto importante per te, come giocatore, assumerti la responsabilità di controllare le informazioni sulla licenza e fare i compiti prima di giocare in qualsiasi casinò. Abbiamo creato recensioni proprio per questo scopo, per fornire informazioni in modo che tu possa prendere una decisione migliore e più informata. Se il casinò non mostra la commissione per il gioco d'azzardo del Regno Unito nel piè di pagina del proprio sito Web o se non la mostriamo nella pagina delle recensioni, è meglio stare alla larga, indipendentemente dal fatto che accetti o meno il Regno Unito. Utilizza il nostro elenco con licenza nel Regno Unito per decidere quando giocare.

    - Se guardi la nostra pagina di recensione, guarda prima la valutazione (come puoi vedere non è eccezionale).

    - Guarda le informazioni sulla giurisdizione (nessun segno di licenza del Regno Unito, dice solo Curacao)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Before signing up it's mandatory to read their t&c to prevent future issues such as withdrawals. If a casino does not have a license for UK players and still accepts them it is a wise decision to avoid this casino at all cost. You are responsible of your own safety, this is the main reason why casinos only accept players at age 18 or above. To me the best protection starts with yourself, be aware of the casino terms where you play at and know your limit.

    Prima di registrarsi è obbligatorio leggere i termini e le condizioni per evitare problemi futuri come i prelievi. Se un casinò non ha una licenza per i giocatori del Regno Unito e li accetta comunque, è una saggia decisione evitare questo casinò a tutti i costi. Sei responsabile della tua sicurezza, questo è il motivo principale per cui i casinò accettano solo giocatori di età pari o superiore a 18 anni. Per me la migliore protezione inizia da te stesso, sii consapevole dei termini del casinò in cui giochi e conosci il tuo limite.

  • Originale English Traduzione Italiano

    It should be listed as rough Casino as it is a rough one.

    A casino who dosentnot respect vulnerable players and accpet players in other juridisctions should not have any visibiltyexcpet the fair ones and people should be warned about it .

    Yes they do accept Uk players but illegaly !

    Dovrebbe essere elencato come Casinò approssimativo in quanto è approssimativo.

    Un casinò che non rispetta i giocatori vulnerabili e accetta giocatori in altre giurisdizioni non dovrebbe avere alcuna visibilità tranne quelle giuste e le persone dovrebbero essere avvertite di questo.

    Sì, accettano giocatori del Regno Unito ma illegalmente!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Mrs,

    Please do refrain from spreading lies about our company. We have a Curacao licence and we advertise it so, nothing more and nothing less.

    The Terms and Conditions clearly specify that it is your own obligation to establish whether it is legal or not for you to use our services, and that we hold no legal responsibility for your actions. It also clearly states how the self-exclusion procedure works, and your account was closed by your request.

    I can't but wonder whether you have done something like this before, playing in the casino you maybe should not and then demanding returns in case of loss but gladly accepting the winnings.

    Sig.ra,

    Per favore, astenetevi dal diffondere bugie sulla nostra azienda. Abbiamo la licenza Curacao e la pubblicizziamo così, niente di più e niente di meno.

    I Termini e Condizioni specificano chiaramente che è tuo obbligo stabilire se è legale o meno per te utilizzare i nostri servizi e che non abbiamo alcuna responsabilità legale per le tue azioni. Inoltre indica chiaramente come funziona la procedura di autoesclusione e il tuo account è stato chiuso su tua richiesta.

    Non posso fare a meno di chiedermi se hai già fatto qualcosa del genere prima, giocando in un casinò che forse non dovresti e poi chiedendo rendimenti in caso di perdita ma accettando volentieri le vincite.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Dobrobet , before u offer uk players u should get a Uk license. I let the gambling commission know that u are offering a Uk registration in your site and accepting UK money ( i hope u are paying taxes for it). I registered in your site as it was advertised here that u accepted UK players thinking was a legitimate site. Now in this site, they says u are not accepting UK players but u do or at least u did. I registered and couldn't find a deposit limit and neither an option for self-exclusion which is a very dangerous zone for vulnerable players and serious casinos have this options. I ended up playing over 10k in a site who doesn't have a legal right to accept money in a jurisdiction where they don't have a license for. The uk gambling commission says "If you provide facilities for remote gambling (online or through other means), or advertise to consumers in Britain, you will need a licence from the Gambling Commission. So my question is why are accepting Uk players? What sort of protection are u offering to uk players? I have been contacting your sites and they totaly refused my refund and now i got action fraud involved and we will see if u are allowed to accpet uk money without a license. You should operate under your own juridisction and not uk one. I was tricked into registering because your site had had a sign saying u accept u players. Could u kindly write it in this forum if u are legally allowed to do so? I am still waiting for a full refund and i would expect u stop acceptin uk players and u start to put deposit limits in your casino and a selfexclsuion option and act like a serious casino. I hope someone in this site can help me with this isses as he casino takes not responsabilties and it should be considered a rough casino since all the history they have and they just opened !!! Hope this issue will be solved amicably but they are not helping at all Thanks for your time and help. Icnusa

    Caro Dobrobet, prima di offrire giocatori nel Regno Unito dovresti ottenere una licenza nel Regno Unito. Faccio sapere alla commissione per il gioco d'azzardo che offri una registrazione nel Regno Unito sul tuo sito e accetti denaro dal Regno Unito (spero che pagherai le tasse per questo). Mi sono registrato nel tuo sito perché qui veniva pubblicizzato che accettavi giocatori del Regno Unito pensando che fosse un sito legittimo. Ora in questo sito dicono che non accetti giocatori del Regno Unito ma lo fai o almeno lo hai fatto. Mi sono registrato e non sono riuscito a trovare un limite di deposito e nemmeno un'opzione di autoesclusione che è una zona molto pericolosa per i giocatori vulnerabili e i casinò seri hanno queste opzioni. Ho finito per giocare più di 10.000 in un sito che non ha il diritto legale di accettare denaro in una giurisdizione per la quale non dispone di una licenza. La commissione per il gioco d'azzardo del Regno Unito afferma: "Se fornisci strutture per il gioco d'azzardo a distanza (online o tramite altri mezzi) o fai pubblicità ai consumatori in Gran Bretagna, avrai bisogno di una licenza da parte della Gambling Commission. Quindi la mia domanda è: perché accetti giocatori del Regno Unito? Che tipo di protezione che state offrendo ai giocatori del Regno Unito? Ho contattato i vostri siti e hanno rifiutato totalmente il mio rimborso e ora sono coinvolto in un'azione antifrode e vedremo se siete autorizzati ad accettare denaro dal Regno Unito senza una licenza. Dovreste operare con la vostra giurisdizione e non quella del Regno Unito. Sono stato indotto con l'inganno a registrarmi perché sul vostro sito c'era un cartello che diceva che accettate giocatori. Potresti gentilmente scriverlo in questo forum se sei legalmente autorizzato a farlo? Sto ancora aspettando un rimborso completo e mi aspetterei che smettessi di accettare giocatori dal Regno Unito e che iniziassi a mettere limiti di deposito nel tuo casinò e un'opzione di autoesclusione e che ti comportassi come un casinò serio. Spero che qualcuno in questo sito possa aiutarmi con questo problema dato che il casinò non si assume alcuna responsabilità e dovrebbe essere considerato un casinò approssimativo visto che tutta la storia che hanno e hanno appena aperto !!! Spero che questo problema venga risolto amichevolmente, ma non aiutano affatto. Grazie per il tuo tempo e il tuo aiuto. Icnusa

  • Originale English Traduzione Italiano

    We have no desire to waste time answering false and slanderous accusations made by Icnusa.

    If the moderators wishes we can provide the listings of bets to see if the stated sum is correct.
    Further more, we are willing to provide the listings of bets and winnings she had, but which she didn't withdraw most likely because they were not enough for her.

    While going was good she had no qualms to continue playing.
    For us the discussion is over, we have neither time not energy to waste on sore losers and potential fraudsters.


    We have no issues when arguments and truthful statements are made.

    Such criticism is good and welcomed by us.

    But we will not let lies and slander to stand unanswered.

    Non vogliamo perdere tempo rispondendo alle accuse false e ingiuriose mosse da Icnusa.

    Se i moderatori lo desiderano possiamo fornire l'elenco delle scommesse per vedere se la somma dichiarata è corretta.
    Inoltre, siamo disponibili a fornire l'elenco delle scommesse e delle vincite che ha avuto, ma che non ha ritirato molto probabilmente perché non le erano sufficienti.

    Anche se andava bene, non ha avuto scrupoli a continuare a giocare.
    Per noi il discorso è chiuso, non abbiamo né tempo né energie da sprecare con i perdenti e i potenziali truffatori.


    Non abbiamo problemi quando vengono fatte argomentazioni e dichiarazioni veritiere.

    Tali critiche sono positive e da noi accolte con favore.

    Ma non lasceremo che le bugie e le calunnie rimangano senza risposta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Your reply is as professional as your site.

    I can provide also evey transaction in your site, and how funny is this a site operating in a country where is not allowed to operate is calling a potential fraudster a victim of hi own casino who does not respect regulation and other countries rules.

    Have a look of the poor reviews u have in the gambling forums and the poor review u have at LCB,

    .

    Also the review LCB:

    While Dobrobet has removed the pirated games from its site, we are cautious about the future of this casino due to THREATS to our team, a failure to explain how the fake games ended up in their lap and continued acceptance of Serbian players, with no Serbian license (when prompted by our team whether or not they, indeed, have a Serbian license, and if so, to provide the license number, they failed to acknowledge the question). 

     
    It also threatened to sue LCB for publishing a rogue report and not updating in a ‘timely’ matter after games were removed, even though an updated article was published just two days after the original report.

    You are a rough casino and people kepp away from site like yours.

    You have not rights to take money from the Uk and u know that,

    Also when i registered LCB stated u accpet uk players now it ha been removed ,perhaps what i am saying is true and u are accepting Uk players and ths makes u illegal.

    I will not stop till i get justice and even if i dont get the money back i'll be happy to warn every player from the uk to stay far from your site/.

    La tua risposta è professionale come il tuo sito.

    Posso fornire anche ogni transazione nel tuo sito, e quanto è divertente che un sito che opera in un paese in cui non è consentito operare definisca un potenziale truffatore una vittima del proprio casinò che non rispetta la regolamentazione e le regole di altri paesi.

    Dai un'occhiata alle recensioni negative che hai nei forum di gioco d'azzardo e alla recensione negativa che hai su LCB,

    .

    Anche la recensione LCB:

    Sebbene Dobrobet abbia rimosso i giochi piratati dal suo sito, siamo cauti riguardo al futuro di questo casinò a causa delle MINACCE al nostro team, della mancata spiegazione di come i giochi falsi siano finiti nelle loro mani e della continua accettazione dei giocatori serbi, senza licenza (quando richiesto dal nostro team se hanno o meno una patente serba e, in tal caso, di fornire il numero di licenza, non hanno risposto alla domanda).


    Ha anche minacciato di citare in giudizio LCB per aver pubblicato un rapporto non autorizzato e per non aver aggiornato in modo "tempestivo" dopo la rimozione dei giochi, anche se un articolo aggiornato è stato pubblicato solo due giorni dopo il rapporto originale.

    Sei un casinò rude e la gente si tiene lontana da siti come il tuo.

    Non hai il diritto di prendere soldi dal Regno Unito e lo sai,

    Inoltre, quando ho registrato LCB, ho dichiarato che accetti giocatori del Regno Unito, ora è stato rimosso, forse quello che sto dicendo è vero e accetti giocatori del Regno Unito e questo ti rende illegale.

    Non mi fermerò finché non avrò giustizia e anche se non avrò indietro i soldi sarò felice di avvisare tutti i giocatori del Regno Unito di stare lontani dal vostro sito/.

  • Originale English Traduzione Italiano

    LCB , KINDLY READ THIS REVIEW AND TELL ME IF IM WRONg.

    THIS IS WHAT MADE ME COSE MY ACCOUNT AFTER NOT FINDING A DEPOSIT LIMIT I MADE SOME RESEARCHEe COULDNT BELIEVE I REGISTERED IN SUCH A SITE .

    This casino has a bad reputation and they just opened!!!

    Speaking of potential fraudsters.

    LCB, LEGGI GENTILMENTE QUESTA RECENSIONE E DIMMI SE SBAGLIO.

    QUESTO È CIÒ CHE MI HA FATTO CHIEDERE IL MIO CONTO DOPO NON TROVARE UN LIMITE DI DEPOSITO HO FATTO ALCUNI RICERCATORI CHE NON POTEVANO CREDERE DI ESSERE REGISTRATO IN TALE SITO.

    Questo casinò ha una cattiva reputazione e ha appena aperto!!!

    A proposito di potenziali truffatori.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just to clear a few things.

    Dobrobet casino does not have a list of the restricted countries in their t&c.

    So per their t&c all the countries are allowed to open an account.

    I think we all agree that this sentence in the DobroBet t&c does not explain anything and it doesn't state which countries are restricted:

    "2.3. In opening Your Account You certify that:

    (d) Gambling is not illegal in the territory where you reside."

    If the casino has the list of the restricted countries they should be visible in the casino t&c so that players can be informed.

    Many casinos just block the country so that they cannot open the website or just don't allow players to finish the registration process if they come from the banned country.

    On July 3rd, we ask them to send us the list of the restricted countries, which they did, but the UK wasn't among them. This is the list of the restricted countries that they sent to us:

    " Aruba, Belize, Bonaire, Curaçao, France, Netherlands, Saba, Statia, St Martin, USA. "

    DobroBet Casino has the United Kingdom among the countries on their registration list.




    Dobrobet Casino doesn't have the UK license on their website, but we opened an account coming from the UK.

    We also asked them to provide us the proof that they have the UK and Serbian license, but we didn't get it.

    After that, we wanted to protect the UK players from playing here, so we updated our review page and added the UK as a restricted country for this casino.

    Giusto per chiarire alcune cose.

    Il casinò Dobrobet non ha un elenco dei paesi soggetti a restrizioni nei suoi termini e condizioni.

    Quindi, secondo i loro termini e condizioni, tutti i paesi possono aprire un conto.

    Penso che siamo tutti d'accordo sul fatto che questa frase nei termini e condizioni di DobroBet non spiega nulla e non indica quali paesi sono soggetti a restrizioni:

    "2.3. Aprendo il tuo Conto certifichi che:

    (d) Il gioco d'azzardo non è illegale nel territorio in cui risiedi."

    Se il casinò dispone dell'elenco dei paesi soggetti a restrizioni, questi dovrebbero essere visibili nei termini e condizioni del casinò in modo che i giocatori possano essere informati.

    Molti casinò semplicemente bloccano il paese in modo da non poter aprire il sito web o semplicemente non consentono ai giocatori di completare il processo di registrazione se provengono dal paese vietato.

    Il 3 luglio chiediamo loro di inviarci l'elenco dei paesi soggetti a restrizioni, cosa che hanno fatto, ma il Regno Unito non era tra questi. Questo è l'elenco dei paesi soggetti a restrizioni che ci hanno inviato:

    " Aruba, Belize, Bonaire, Curaçao, Francia, Paesi Bassi, Saba, Statia, St Martin, Stati Uniti. "

    DobroBet Casino ha il Regno Unito tra i paesi nella lista di registrazione.




    Dobrobet Casino non ha la licenza del Regno Unito sul proprio sito web, ma abbiamo aperto un conto proveniente dal Regno Unito.

    Abbiamo anche chiesto loro di fornirci la prova che hanno la patente britannica e serba, ma non l'abbiamo ottenuta.

    Successivamente, volevamo proteggere i giocatori del Regno Unito dal giocare qui, quindi abbiamo aggiornato la nostra pagina di revisione e aggiunto il Regno Unito come paese con restrizioni per questo casinò.

    1.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank u ANCHI.

    People should stay far from this casino and it should be blacklisted before more people get tricked into registering.

    Serious casino get uk license if they want to operate in the Uk market,serious casino offer a deposit limit to protect vulnerable players. Serious casino do not offer uk registrations if they dont have a licence .

    And dont make me start with all  the stuff they did with the softwares , as many sites are warning players about this casino.

    They say im a potential fraudest when the only victims are those who fell for this casino.

    Anyway i hope the gambling commission made them pay the taxes they shold pay to take u money without an uk license.

    Grazie ANCHI.

    Le persone dovrebbero stare lontane da questo casinò e dovrebbe essere inserito nella lista nera prima che altre persone vengano indotte con l'inganno a registrarsi.

    I casinò seri ottengono la licenza nel Regno Unito se vogliono operare nel mercato del Regno Unito, i casinò seri offrono un limite di deposito per proteggere i giocatori vulnerabili. I casinò seri non offrono registrazioni nel Regno Unito se non hanno una licenza.

    E non farmi iniziare con tutte le cose che hanno fatto con i software, poiché molti siti avvertono i giocatori di questo casinò.

    Dicono che sono un potenziale truffatore quando le uniche vittime sono coloro che si sono innamorati di questo casinò.

    Comunque spero che la commissione per il gioco d'azzardo gli abbia fatto pagare le tasse che dovrebbero pagare per prelevarti soldi senza una licenza britannica.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Dobrobet

    ,I would like to have a copy of all the receiptS of my payments made to your website as I reported your site to police action fraud and hopefully they will open a case with trading standards since I have a bought a product that was misleading and not allowed to operate in the Uk.(sent to my email)

    Also could u pls send a proof of your Serbian license and the Curacao one stating u are allowed to accept Uk players

    I will obviously withdraw my report to action fraud and LCB if u refund my money, if not i will get the money with the law.

    It is just a matter of time.

    Best regards

    icnusa

    Ciao Dobrobet

    , Vorrei avere una copia di tutte le ricevute dei miei pagamenti effettuati sul vostro sito web poiché ho segnalato il vostro sito alla polizia per frode e spero che apriranno un caso con standard commerciali poiché ho acquistato un prodotto fuorviante e non autorizzato a operare nel Regno Unito.(inviato alla mia email)

    Potresti anche inviare una prova della tua licenza serba e di quella di Curacao affermando che sei autorizzato ad accettare giocatori del Regno Unito

    Ovviamente ritirerò la mia denuncia per frode e LCB se rimborserai i miei soldi, in caso contrario riceverò i soldi con la legge.

    È solo questione di tempo.

    Distinti saluti

    icnusa

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Anna,


    I would like to have a copy of all the receiptS to be sent to my email of my payments made to your website as I reported your site to police action fraud and hopefully they will open a case with trading standards since I have a bought a product that was misleading and not allowed to operate in the Uk.
    Also could u pls send a proof of your Serbian license and the Curacao one stating u are allowed to accept Uk players.

    Thanks for your time.


    I will obviously withdraw my report to action fraud and LCB if u refund my money and stop accepting uk players , if not i will get the money with the law, your license holder and your finance department is not replying but i need the recipes sent via email as i need to update my crime report .

    Trading standards will be involved and hopefull u will also stop accepting players and offering a registration in a jurisdiction that dosent belong to u and u should get a Uk license if you want to make money into the Uk market as every serious casino does.

    It is just a matter of time.

    Best regards


    icnusa

    Ciao Anna,


    Vorrei avere una copia di tutte le ricevute da inviare alla mia email dei miei pagamenti effettuati sul vostro sito web poiché ho segnalato il vostro sito alla polizia per frode e spero che apriranno un caso con standard commerciali poiché ho acquistato un prodotto questo era fuorviante e non consentiva di operare nel Regno Unito.
    Potresti anche inviare una prova della tua licenza serba e di quella di Curaçao affermando che sei autorizzato ad accettare giocatori del Regno Unito.

    Grazie per il tuo tempo.


    Ovviamente ritirerò la mia segnalazione per azione antifrode e LCB se rimborserai i miei soldi e smetterai di accettare giocatori dal Regno Unito, in caso contrario otterrò i soldi con la legge, il tuo titolare della licenza e il tuo dipartimento finanziario non rispondono ma ho bisogno delle ricette inviate tramite e-mail perché devo aggiornare la mia denuncia del crimine.

    Saranno coinvolti gli standard di trading e spero che smetterai anche di accettare giocatori e di offrire una registrazione in una giurisdizione che non ti appartiene e dovresti ottenere una licenza britannica se vuoi fare soldi nel mercato britannico come fa ogni casinò serio.

    È solo questione di tempo.

    Distinti saluti


    icnusa

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello! How can you explain, that for your mistakes must pay your customer?

    My account verified, and I have already recieving payouts from them. Than I've recieved promo e-mail from them. I came to their live chat and asked, what offer available for me. They offered me 100% reload up to 500 eur. Terms were not publiced anywhere and I asked what are terms of my offer. I've recieved answer: "The terms are the same like for Sports Welcome Bonus". I accepted it, deposited 500 eur and started to play. Yesterday I log in my account and saw, that all money dissapeared (about 1900 eur). I've asked them in live chat. They told that it is expired because this bonus only for 14 days.But in terms for Welcome Bonus told about 30 days. They confirmed that it is their error, but they can do nothing. Also they confirmed that terms not publiced anywhere and I couldn't find it. By their error I've lost all money. May be you can help me? Here is some quotes from our chat. Have fun!
    02.10.2018
    [17:33:25]Visitor: : I've recieved e-mail from you with first deposit bonus. Is it available for me?

    [17:34:01]Lara: : Please, give me your username
    [17:34:08]Visitor: : ***
    [17:34:16]Lara: : Sec please
    [17:34:24]Visitor: : ok
    [17:37:56]Lara: : Mr. ***, you can use Reload bonus up to 500 eur
    [17:38:15]Lara: : Min. deposit is 100 eur. The terms are the same like for Sports Welcome bonus

    17.10.2018
    13:24:34]Visitor: : show me where can I find 14 days?
    [13:24:57]Tina: : It was an honest mistake, my colleague forgot to mention that difference.
    [13:25:29]Visitor: : your colleagur forgot and I've lost 2000 eur.
    [13:25:31]Tina: : It is not visible on web page because that bonus is special offer for loyal customers.

    Ciao! Come puoi spiegare che per i tuoi errori devi pagare il tuo cliente?

    Il mio account è stato verificato e ho già ricevuto i pagamenti da loro. Poi ho ricevuto un'e-mail promozionale da loro. Sono venuto alla loro chat dal vivo e ho chiesto quale offerta fosse disponibile per me. Mi hanno offerto la ricarica al 100% fino a 500 euro. I termini non sono stati pubblicati da nessuna parte e ho chiesto quali sono i termini della mia offerta. Ho ricevuto risposta: "I termini sono gli stessi del Bonus di Benvenuto Sport". L'ho accettato, ho depositato 500 euro e ho iniziato a giocare. Ieri ho effettuato l'accesso al mio account e ho visto che tutti i soldi erano scomparsi (circa 1900 euro). Gliel'ho chiesto nella chat dal vivo. Hanno detto che è scaduto perché questo bonus è valido solo per 14 giorni. Ma in termini di bonus di benvenuto hanno parlato di circa 30 giorni. Hanno confermato che è un loro errore, ma non possono fare nulla. Inoltre hanno confermato che i termini non sono stati pubblicati da nessuna parte e non sono riuscito a trovarli. Per il loro errore ho perso tutti i soldi. Forse puoi aiutarmi? Ecco alcune citazioni dalla nostra chiacchierata. Divertiti!
    02.10.2018
    [17:33:25]Visitatore: : Ho ricevuto la tua e-mail con il bonus sul primo deposito. È disponibile per me?

    [17:34:01]Lara: : Per favore, dammi il tuo nome utente
    [17:34:08]Visitatore: : ***
    [17:34:16]Lara: : Sec, per favore
    [17:34:24]Visitatore:: ok
    [17:37:56]Lara: : Signor ***, puoi usare il bonus di ricarica fino a 500 euro
    [17:38:15]Lara: :Min. il deposito è di 100 euro. I termini sono gli stessi del bonus di benvenuto sportivo

    17.10.2018
    13:24:34]Visitatore: : mostrami dove posso trovare 14 giorni?
    [13:24:57]Tina: È stato un errore in buona fede, la mia collega ha dimenticato di menzionare questa differenza.
    [13:25:29]Visitatore: il tuo collega se n'è dimenticato e ho perso 2000 euro.
    [13:25:31]Tina: : Non è visibile sulla pagina web perché quel bonus è un'offerta speciale per i clienti fedeli.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for bringing this to our attention. We don't recommend players to play and deposit at the casino. They hosted a fake gaming license and fake slots. You can read more about it HERE. Here's the casino review page where you can look for more info about the casino. We're going to bring this to the casino's attention and see if they are going to help us sort out your issue. Could you please provide me with your casino username? 

    Thanks 

    Grazie per averlo portato alla nostra attenzione. Non consigliamo ai giocatori di giocare e depositare al casinò. Hanno ospitato una licenza di gioco falsa e slot false. Puoi leggere di più a riguardo QUI . Ecco la pagina delle recensioni del casinò dove puoi cercare maggiori informazioni sul casinò. Porteremo la cosa all'attenzione del casinò e vedremo se ci aiuteranno a risolvere il tuo problema. Potresti per favore fornirmi il nome utente del tuo casinò?

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    Thanks for bringing this to our attention. We don't recommend players to play and deposit at the casino. They hosted a fake gaming license and fake slots. You can read more about it HERE. Here's the casino review page where you can look for more info about the casino. We're going to bring this to the casino's attention and see if they are going to help us sort out your issue. Could you please provide me with your casino username? 

    Thanks 

    Thank you. My username is sl1mok.

    MelissaN ha scritto:

    Grazie per averlo portato alla nostra attenzione. Non consigliamo ai giocatori di giocare e depositare al casinò. Hanno ospitato una licenza di gioco falsa e slot false. Puoi leggere di più a riguardo QUI. Ecco la pagina delle recensioni del casinò dove puoi cercare maggiori informazioni sul casinò. Porteremo la cosa all'attenzione del casinò e vedremo se ci aiuteranno a risolvere il tuo problema. Potresti per favore fornirmi il nome utente del tuo casinò?

    Grazie

    Grazie. Il mio nome utente è sl1mok.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino has been notified. Let's see if they are going to get back to us with the explanation. 

    Il casinò è stato avvisato. Vediamo se ci risponderanno con la spiegazione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I had 1900 eur balance and 1200 eur rollover left. My deposit was 500 eur. If I know, that my bonus expired next day I could complete it in one day. I guaranteed got 700 eur (if all bets lost). I explained it them. But they didn't offer any refund (at least a deposit). And now when I try to log in appear "INVALID USERNAME OR PASSWORD"

    Mi rimanevano 1900 euro di saldo e 1200 euro di rollover. Il mio deposito era di 500 euro. Se sapessi che il mio bonus è scaduto il giorno successivo, potrei completarlo in un giorno. Ho garantito che avrei ottenuto 700 euro (se tutte le scommesse fossero perse). Glielo ho spiegato. Ma non hanno offerto alcun rimborso (almeno un deposito). E ora quando provo ad accedere appare "NOME UTENTE O PASSWORD NON VALIDO"

  • Originale English Traduzione Italiano

    WORST casino ever ! There is not protection from this predators,they work in jurisdiction out of theirs , with not valid license for some countries . They are as rogue as it gets , i hope we could find an institution where we could actually report them ad see them punished as they are totally outlaw .

    Il peggior casinò di sempre! Non c'è protezione da questi predatori, lavorano in giurisdizioni esterne alla loro, con licenza non valida per alcuni paesi. Sono canaglia quanto basta, spero che potremmo trovare un'istituzione in cui potremmo effettivamente denunciarli e vederli puniti poiché sono totalmente fuorilegge.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi 2cool4,

    The casino informed us that they already got in touch with you regarding your case. Namely, they informed you twice by email that the reload bonus is valid for 14 days and minimum odds, number of games per slip and rollover conditions are same as the Welcome bonus. 

    They are not willing to assist us with the player complaints, especially with yours, because, as per their words, they provided you with all necessary info about their bonuses. 

    Ciao 2cool4,

    Il casinò ci ha informato di averti già contattato in merito al tuo caso. Vale a dire, ti hanno informato due volte via e-mail che il bonus di ricarica è valido per 14 giorni e che le quote minime, il numero di giochi per schedina e le condizioni di rollover sono le stesse del bonus di benvenuto.

    Non sono disposti ad assisterci con i reclami dei giocatori, soprattutto con i tuoi, perché, secondo le loro parole, ti hanno fornito tutte le informazioni necessarie sui loro bonus.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    Hi 2cool4,

    The casino informed us that they already got in touch with you regarding your case. Namely, they informed you twice by email that the reload bonus is valid for 14 days and minimum odds, number of games per slip and rollover conditions are same as the Welcome bonus. 

    They are not willing to assist us with the player complaints, especially with yours, because, as per their words, they provided you with all necessary info about their bonuses. 

    Very nice! But all information was provided after bonus expired and I've asked them why money dissapeared. I have all chat transcripts with them. SCAM!

    MelissaN ha scritto:

    Ciao 2cool4,

    Il casinò ci ha informato di averti già contattato in merito al tuo caso. Vale a dire, ti hanno informato due volte via e-mail che il bonus di ricarica è valido per 14 giorni e che le quote minime, il numero di giochi per schedina e le condizioni di rollover sono le stesse del bonus di benvenuto.

    Non sono disposti ad assisterci con i reclami dei giocatori, soprattutto con i tuoi, perché, secondo le loro parole, ti hanno fornito tutte le informazioni necessarie sui loro bonus.

    Molto bello! Ma tutte le informazioni sono state fornite dopo la scadenza del bonus e ho chiesto loro perché i soldi sono scomparsi. Ho tutte le trascrizioni delle chat con loro. TRUFFA!

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've recieved this e-mail from them. No link on reload terms and no information about it on their webpage:

    promo

    Than I've asked in live chat. Here is transcript:

    [17:33:25] Visitor: : I've recieved e-mail from you with first deposit bonus. Is it available for me?
    [17:34:01] Lara: : Please, give me your username
    [17:34:08] Visitor: : sl1mok
    [17:34:16] Lara: : Sec please
    [17:34:24] Visitor: : ok
    [17:37:56] Lara: : Mr. xxxxxx, you can use Reload bonus up to 500 eur
    [17:38:15] Lara: : Min. deposit is 100 eur. The terms are the same like for Sports Welcome bonus
    [17:38:33] Visitor: : Wow!
    [17:39:01] Visitor: : What is maximum cashout?
    [17:39:41] Lara: : Max cashout is Bonus x deposit
    [17:39:53] Lara: : Sorry
    [17:39:59] Lara: : Bonus x 10
    [17:40:00] Lara: : My mistake
    [17:40:40] Visitor: : if I'll recieve 500 eur bonus I can cashout maximum 5000 eur. correct?
    [17:40:47] Lara: : Yes
    [17:41:36] Lara: : 500 eur deposit, you will receive 500 eur bonus amount
    [17:41:49] Lara: : Also, you can use this bonus in any time and whenever you want.

     

    Ho ricevuto questa e-mail da loro. Nessun collegamento sui termini di ricarica e nessuna informazione a riguardo sulla loro pagina web:

    promozionale

    Di quanto ho chiesto nella chat dal vivo. Ecco la trascrizione:

    [17:33:25] Visitatore: : Ho ricevuto la tua e-mail con il bonus sul primo deposito. È disponibile per me?
    [17:34:01] Lara: : Per favore, dammi il tuo nome utente
    [17:34:08] Visitatore: : sl1mok
    [17:34:16] Lara: : Sec, per favore
    [17:34:24] Visitatore: : ok
    [17:37:56] Lara: : Signor xxxxxx, puoi usare il bonus di ricarica fino a 500 euro
    [17:38:15] Lara: :Min. il deposito è di 100 euro. I termini sono gli stessi del bonus di benvenuto sportivo
    [17:38:33] Visitatore: : Wow!
    [17:39:01] Visitatore: : Qual è il prelievo massimo?
    [17:39:41] Lara: : Il massimo incasso è Bonus x deposito
    [17:39:53] Lara: : Scusa
    [17:39:59] Lara: : Bonus x 10
    [17:40:00] Lara: : Errore mio
    [17:40:40] Visitatore: : se ricevo 500 euro di bonus posso incassare un massimo di 5000 euro. corretto?
    [17:40:47] Lara: : Sì
    [17:41:36] Lara: : Deposito di 500 euro, riceverai 500 euro di bonus
    [17:41:49] Lara: : Inoltre, puoi utilizzare questo bonus in qualsiasi momento e quando vuoi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    When money dissapeared:

    [13:22:39] Visitor: : You send me e-mail with welcome bonus. I've asked you can I recieve it or not.
    [13:22:50] Visitor: : You offered me personal bonus
    [13:22:57] Visitor: : I've asked the terms
    [13:23:03] Visitor: : You told
    [13:23:17] Tina: : You can's get Welcome Bonus more than once.
    [13:23:29] Visitor: : 17:38:15] Lara: : Min. deposit is 100 eur. The terms are the same like for Sports Welcome bonus
    [13:23:41] Visitor: : Are you hear me?
    [13:23:59] Tina: : Yes, same minimum odds and same rollover condition.
    [13:24:09] Visitor: : No!
    [13:24:20] Visitor: : All terms
    [13:24:34] Visitor: : show me where can I find 14 days?
    [13:24:57] Tina: : It was an honest mistake, my colleague forgot to mention that difference.
    [13:25:29] Visitor: : your colleagur forgot and I've lost 2000 eur.
    [13:25:31] Tina: : It is not visible on web page because that bonus is special offer for loyal customers.

    Quando i soldi scomparvero:

    [13:22:39] Visitatore: : Mi invii un'e-mail con il bonus di benvenuto. Ti ho chiesto se posso riceverlo o no.
    [13:22:50] Visitatore: : Mi hai offerto un bonus personale
    [13:22:57] Visitatore: : Ho chiesto i termini
    [13:23:03] Visitatore: : L'hai detto
    [13:23:17] Tina: : Puoi ricevere il bonus di benvenuto più di una volta.
    [13:23:29] Visitatore: : 17:38:15] Lara: : Min. il deposito è di 100 euro. I termini sono gli stessi del bonus di benvenuto sportivo
    [13:23:41] Visitatore: : Mi hai sentito?
    [13:23:59] Tina: : Sì, stesse quote minime e stesse condizioni di rollover.
    [13:24:09] Visitatore: : No!
    [13:24:20] Visitatore: : Tutti i termini
    [13:24:34] Visitatore: : mostrami dove posso trovare 14 giorni?
    [13:24:57] Tina: : È stato un errore in buona fede, la mia collega ha dimenticato di menzionare questa differenza.
    [13:25:29] Visitatore: : il tuo collega se n'è dimenticato e ho perso 2000 euro.
    [13:25:31] Tina: : Non è visibile sulla pagina web perché il bonus è un'offerta speciale per i clienti fedeli.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, I have to file another complaint about Dobrobet. It's about almost 7,000 EUR.

    I registered a few weeks ago and made a withdrawal about two weeks ago. Shortly after my withdrawal request they closed my account. In the meantime they blocked me from live chat in my main browser (I guess by a cookie or something), so I have to user other browsers or devices to get access to chat.

    They are consistently telling me they have troubles with their PSP but they will pay as soon as they found a new PSP. Allegedly it would only affect the German market. So I asked them to send me the equivalent amount of money through Bitcoin and gave them a Bitcoin address. They rejected my inquiry saying that also Bitcoin is not available for Germans at the moment which is kind of ridiculous because there are no geo-restrictions for Bitcoin.

    So basically they say they will pay but I'm afraid it's not the truth after I read all these negative reviews from other users and lcb's report about faked casino games and so on.

    I hope things will get sorted out though.

    My username at Dobrobet is: lonnie

    Cheers

    Ciao, devo presentare un altro reclamo su Dobrobet. Sono quasi 7.000 euro.

    Mi sono registrato qualche settimana fa e ho effettuato un prelievo circa due settimane fa. Poco dopo la mia richiesta di prelievo hanno chiuso il mio conto. Nel frattempo mi hanno bloccato dalla live chat nel mio browser principale (immagino tramite un cookie o qualcosa del genere), quindi devo utilizzare altri browser o dispositivi per avere accesso alla chat.

    Mi dicono costantemente che hanno problemi con la loro PSP ma pagheranno non appena troveranno una nuova PSP. Presumibilmente riguarderebbe solo il mercato tedesco. Quindi ho chiesto loro di inviarmi l'equivalente importo di denaro tramite Bitcoin e ho dato loro un indirizzo Bitcoin. Hanno respinto la mia richiesta dicendo che anche Bitcoin non è disponibile per i tedeschi al momento, il che è abbastanza ridicolo perché non ci sono restrizioni geografiche per Bitcoin.

    Quindi in pratica dicono che pagheranno ma temo che non sia la verità dopo aver letto tutte queste recensioni negative di altri utenti e il rapporto di LCB sui giochi da casinò falsi e così via.

    Spero comunque che le cose si risolvano.

    Il mio nome utente su Dobrobet è: lonnie

    Saluti

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for letting us know and bringing this to our attention. Sorry to hear you are one of the players who have an issue with this brand. We'll definitely notify them, but we are not sure if they'd like to assist us in sorting out the complaints. We'll email them and let you know if we hear back from them. Thanks for your username. 

    Grazie per avercelo informato e portato alla nostra attenzione. Mi dispiace sapere che sei uno dei giocatori che ha un problema con questo marchio. Li informeremo sicuramente, ma non siamo sicuri che vogliano aiutarci a risolvere i reclami. Li invieremo un'e-mail e ti faremo sapere se avremo loro una risposta. Grazie per il tuo nome utente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @2cool4 - thanks for sending over the chat transcripts. As I mentioned in one of my previous posts the casino doesn't want to provide further info regarding your case. We can try again but I'm not sure they are willing to discuss it. You can file a complaint to their regulatory body Curacao, maybe they can help you out. 

    @2cool4 - grazie per aver inviato le trascrizioni della chat. Come ho accennato in uno dei miei post precedenti, il casinò non vuole fornire ulteriori informazioni sul tuo caso. Possiamo riprovare ma non sono sicuro che siano disposti a discuterne. Puoi presentare un reclamo al loro organismo di regolamentazione Curacao, forse possono aiutarti.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    @2cool4 - thanks for sending over the chat transcripts. As I mentioned in one of my previous posts the casino doesn't want to provide further info regarding your case. We can try again but I'm not sure they are willing to discuss it. You can file a complaint to their regulatory body Curacao, maybe they can help you out. 

    Thanks. All my hopes are with you, because Curacao never answer.

    MelissaN ha scritto:

    @2cool4 - grazie per aver inviato le trascrizioni della chat. Come ho accennato in uno dei miei post precedenti, il casinò non vuole fornire ulteriori informazioni sul tuo caso. Possiamo riprovare ma non sono sicuro che siano disposti a discuterne. Puoi presentare un reclamo al loro organismo di regolamentazione Curacao, forse possono aiutarti.

    Grazie. Tutte le mie speranze sono con te, perché Curacao non risponde mai.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Unfortunately, we can't help you guys with the complaints because the casino doesn't want to assist us in sorting them out. They don't want to cooperate with us. You are more than welcome to post your complaints about this brand here but we can't offer the mediation. We still do not recommend this casino. 

    Sfortunatamente, non possiamo aiutarvi con i reclami perché il casinò non vuole aiutarci a risolverli. Non vogliono collaborare con noi. Sei più che benvenuto a pubblicare qui i tuoi reclami su questo marchio, ma non possiamo offrire la mediazione. Continuiamo a non consigliare questo casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    It mean that my story finished. Keep us update, lonnie. Good luck!

    Vuol dire che la mia storia è finita. Tienici aggiornati, Lonnie. Buona fortuna!

  • Originale English Traduzione Italiano

    @MellisaN @2cool4 Thanks, I will keep the thread updated

    @MellisaN @2cool4 Grazie, terrò aggiornato il thread

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi LCB'ers,

    For the record LCB has removed DobroBet from the official Casino Rep list. 

    As Melissa mentioned we do not recommend this casino as we believe they cannot be fully trusted having in mind their records from the day they were founded.

    Granted they were pretty quick to remove the fake/pirated games ( after they were busted that is ) , but they also ignored all our questions as to how this happened in the first place ( make your own conclusion here ) and who was their fake game supplier ( this part is important as those rogue suppliers sadly have many casino clients so we believe ) . 

    They were also very unprofessional and not too cooperative and initially threatened LCB and the team with legal actions because of the findings we published in our rogue report, neglecting the fact that we immediately posted new report as soon as we verified that the fake games were removed (literally within days ).
    The affiliate managers we dealt with were quite unprofessional and it got heated couple times through our email correspondence especially because of our rogue report and pretty much accused us of bunch of BS stuff that I wont go into. Well sorry, but LCB is here to protect the players and report on all shady biz and we dont budge to threats.

    From this topic and their initial replies you can get pretty good idea how they deal with things ( just go back to the start of this thread ) and  I think the owner(s) of this casino should definitely reconsider the way they hire their staff and get more experienced affiliate/casino managers who will be up to the task.

    They f'ed up , had fake games and now that the truth is out they need to deal with public judgment, rightfully so.  And instead of being a royal PITA they should admit their mistakes and do everything in their power to rebuild the reputation.

    But it is their prerogative not to deal with complaints on LCB and they are not obligated to get involved. We are to respect their choice but also respectfully will recommend players to play elsewhere.

    FYI this thread will be closed in the next few days ( since they no longer wish to be represented at LCB ), however any further issues and complaints can be posted in our complaints section.

    Cheers
    Zuga
    LCB Co-CEO

    Ciao utenti di LCB,

    Per la cronaca, LCB ha rimosso DobroBet dall'elenco ufficiale dei rappresentanti dei casinò.

    Come ha detto Melissa, non consigliamo questo casinò poiché riteniamo che non ci si possa fidare completamente di loro tenendo presente i loro record dal giorno in cui sono stati fondati.

    È vero che sono stati piuttosto rapidi nel rimuovere i giochi falsi/piratati (dopo che sono stati scoperti, ovviamente), ma hanno anche ignorato tutte le nostre domande su come ciò sia accaduto in primo luogo (fai la tua conclusione qui) e su chi fosse il loro gioco falso. fornitore (questa parte è importante poiché questi fornitori disonesti purtroppo hanno molti clienti di casinò, quindi crediamo).

    Sono stati anche molto poco professionali e non troppo collaborativi e inizialmente hanno minacciato LCB e il team di azioni legali a causa dei risultati che abbiamo pubblicato nel nostro rogue report , trascurando il fatto che abbiamo immediatamente pubblicato un nuovo report non appena abbiamo verificato che i giochi falsi fossero stati rimossi. (letteralmente entro pochi giorni).
    I manager affiliati con cui abbiamo avuto a che fare erano piuttosto poco professionali e la nostra corrispondenza via e-mail si è accesa un paio di volte, soprattutto a causa della nostra segnalazione non autorizzata, e praticamente ci ha accusato di un sacco di sciocchezze di cui non entrerò. Beh, mi dispiace, ma LCB è qui per proteggere i giocatori e riferire su tutti gli affari loschi e non cediamo alle minacce.

    Da questo argomento e dalle loro risposte iniziali puoi farti un'idea abbastanza chiara di come affrontano le cose (basta tornare all'inizio di questo thread) e penso che i proprietari di questo casinò dovrebbero sicuramente riconsiderare il modo in cui assumono il proprio personale e ottieni gestori di affiliati/casinò più esperti che saranno all'altezza del compito.

    Si sono stufati, hanno avuto giochi falsi e ora che la verità è venuta a galla devono fare i conti con il giudizio pubblico, giustamente. E invece di essere una PITA reale dovrebbero ammettere i propri errori e fare tutto ciò che è in loro potere per ricostruire la reputazione.

    Ma è loro prerogativa non occuparsi dei reclami su LCB e non sono obbligati a farsi coinvolgere. Dobbiamo rispettare la loro scelta ma consiglieremo anche rispettosamente ai giocatori di giocare altrove.

    Per tua informazione, questo thread verrà chiuso nei prossimi giorni (poiché non desiderano più essere rappresentati presso LCB), tuttavia eventuali ulteriori problemi e reclami possono essere pubblicati nella nostra sezione reclami.

    Saluti
    Zuga
    Co-CEO della LCB

  • Originale English Traduzione Italiano
    zuga wrote:FYI this thread will be closed in the next few days ( since they no longer wish to be represented at LCB ), however any further issues and complaints can be posted in our complaints section.


    May I ask why you follow their request? Everybody in the world has the right to make a forum where users can review websites. As long as the truth is being said there is nothing the reviewed company can do about. It doesn't matter what they want you to do. It's solely your decision.

    So how am I supposed to update the thread now? There is no possibilty to edit my post, right?

    zuga ha scritto: Per tua informazione, questo thread verrà chiuso nei prossimi giorni (poiché non desiderano più essere rappresentati presso LCB), tuttavia eventuali ulteriori problemi e reclami possono essere pubblicati nella nostra sezione reclami.


    Posso chiederti perché segui la loro richiesta? Tutti nel mondo hanno il diritto di creare un forum in cui gli utenti possano recensire i siti web. Finché viene detta la verità, l'azienda recensita non può fare nulla. Non importa cosa vogliono che tu faccia. È esclusivamente una tua decisione.

    Allora come dovrei aggiornare il thread adesso? Non c'è possibilità di modificare il mio post, giusto?

  • Originale English Traduzione Italiano

    wow these guys are something else.

    wow, questi ragazzi sono qualcos'altro.

  • Originale English Traduzione Italiano
    lonnieLCB wrote:

    May I ask why you follow their request? Everybody in the world has the right to make a forum where users can review websites. As long as the truth is being said there is nothing the reviewed company can do about. It doesn't matter what they want you to do. It's solely your decision. So how am I supposed to update the thread now? There is no possibilty to edit my post, right?

    Well they havent requested anything to be removed from LCB ( nor we would accept such requests ). They only and very adamantly expressed their decision not to participate at our forum in resolving complaints.

    Since this specific thread was designed for direct support help and since they no longer wish to participate we have no reason to keep it open ( as it goes against the purpose of this thread ).

    But we do recognize that there potentially might be new issues and its why I said new complaints can be posted at the other section.

    We will keep this topic open for a reasonable amount of time, with hope your issue will be resolved. If it gets closed in the meantime you will be able to post at complaints section or you can give us a shout via PM and we can reopen it.

    lonnieLCB ha scritto:

    Posso chiederti perché segui la loro richiesta? Tutti nel mondo hanno il diritto di creare un forum in cui gli utenti possano recensire i siti web. Finché viene detta la verità, l'azienda recensita non può fare nulla. Non importa cosa vogliono che tu faccia. È esclusivamente una tua decisione. Allora come dovrei aggiornare il thread adesso? Non c'è possibilità di modificare il mio post, giusto?

    Ebbene, non hanno richiesto la rimozione di nulla da LCB (né accetteremmo tali richieste). Hanno espresso solo e in modo molto categorico la loro decisione di non partecipare al nostro forum per risolvere i reclami.

    Poiché questo thread specifico è stato progettato per un aiuto di supporto diretto e poiché non desiderano più partecipare, non abbiamo motivo di mantenerlo aperto (poiché va contro lo scopo di questo thread).

    Ma riconosciamo che potrebbero esserci nuovi problemi ed è per questo che ho detto che nuovi reclami possono essere pubblicati nell'altra sezione.

    Manterremo aperto questo argomento per un periodo di tempo ragionevole, con la speranza che il problema venga risolto. Se nel frattempo viene chiuso, potrai pubblicare un post nella sezione reclami oppure puoi inviarci un messaggio tramite PM e potremo riaprirlo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @zuga Okay, thank you very much

    @zuga Ok, grazie mille

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello

    I started dobrobet about 2 weeks ago

    ı witdraw with ecopayz 2 times (100-100euro) total 200

    last sunday ı give witdraw request again 400 euro,, but they dont approved my request

    beacuse they say they dont have ecopayz . they say ''we wait fund ecopayz . we will approve your request tomorrow''

    but they dont give my money since last sunday (for 4 days)

    Ciao

    Ho iniziato a dobrobet circa 2 settimane fa

    prelevo con ecopayz 2 volte (100-100euro) totale 200

    Domenica scorsa ho presentato nuovamente una richiesta di prelievo di 400 euro, ma non hanno approvato la mia richiesta

    perché dicono di non avere ecopayz. dicono "aspettiamo di finanziare ecopayz". domani approveremo la tua richiesta''

    ma non mi danno i soldi da domenica scorsa (per 4 giorni)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for sharing this info with us, Emre. Sorry to hear that you haven't got your money yet. Unfortunately, the casino rep doesn't want to help us sort out the issues, so you can go and contact them again and see what they are going to say. We do not recommend this casino. If you don't get the money, you can file a complaint to Curacao, their regulatory body. Please keep us posted.  

    Grazie per aver condiviso queste informazioni con noi, Emre. Mi dispiace sapere che non hai ancora i soldi. Sfortunatamente, il rappresentante del casinò non vuole aiutarci a risolvere i problemi, quindi puoi contattarli di nuovo e vedere cosa diranno. Non consigliamo questo casinò. Se non ricevi i soldi, puoi presentare un reclamo a Curacao, il loro organismo di regolamentazione. Per favore, tienici aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    [11:19:00] Martina: Hello [11:19:03] Martina: How may I help you? [11:19:14] emre: did you fund [11:19:16] emre: eco [11:19:40] Martina: During the day your withdrawal will be done with ecoPayz. [11:20:20] emre: you tell lie to me always :) [11:20:31] emre: is thi [11:20:36] emre: is this really ? [11:20:41] Martina: I give you information from first hand

    this my chat with customer today

    time is 19.47

    but they dont send  money me

    they are big liar 

    they are big cheat

    only 450 euro only 450 euro !!!

    [11:19:00] Martina: Ciao [11:19:03] Martina: Come posso aiutarti? [11:19:14] emre: hai finanziato [11:19:16] emre: eco [11:19:40] Martina: Durante il giorno il tuo prelievo verrà effettuato con ecoPayz. [11:20:20] emre: mi dici sempre bugie :) [11:20:31] emre: è così [11:20:36] emre: è davvero questo? [11:20:41] Martina: Ti do informazioni di prima mano

    questa la mia chiacchierata con il cliente oggi

    sono le 19.47

    ma non mi mandano soldi

    sono dei grandi bugiardi

    sono un grande imbroglio

    solo 450 euro solo 450 euro!!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    dobrobet paid my money thanks 

    dobrobet ha pagato i miei soldi grazie

  • Originale English Traduzione Italiano
    Emre Aydın wrote:

    dobrobet paid my money thanks

    That's great news. So happy for you. Thanks for letting us know. 

    Emre Aydin ha scritto:

    dobrobet ha pagato i miei soldi grazie

    Questa è una fantastica notizia. Sono così felice per te. Grazie per averci fatto sapere.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Since this specific thread was designed for direct support help and since they no longer wish to participate we have no reason to keep it open ( as it goes against the purpose of this thread ).

     

    But we do recognize that there potentially might be new issues and its why I said new complaints can be posted at the other section.

     

    We will keep this topic open for a reasonable amount of time, with hope your issue will be resolved. If it gets closed in the meantime you will be able to post at complaints section or you can give us a shout via PM and we can reopen it.

    This topic is now locked. Any future complaints regarding this casino can be posted at https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints

     

    Poiché questo thread specifico è stato progettato per un aiuto di supporto diretto e poiché non desiderano più partecipare, non abbiamo motivo di mantenerlo aperto (poiché va contro lo scopo di questo thread).

    Ma riconosciamo che potrebbero esserci nuovi problemi ed è per questo che ho detto che nuovi reclami possono essere pubblicati nell'altra sezione.

    Manterremo aperto questo argomento per un periodo di tempo ragionevole, con la speranza che il problema venga risolto. Se nel frattempo viene chiuso, potrai pubblicare un post nella sezione reclami oppure puoi inviarci un messaggio tramite PM e potremo riaprirlo.

    Questo argomento è ora bloccato. Eventuali reclami futuri riguardanti questo casinò possono essere pubblicati su https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints

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