Hello dear Wadaxrotup,
As we can check, your withdrawals were not processed due to lack of validation call after several attempts. According to our records the first call was made on 23.03.20 and then on 24.03.20, which you did not reply.
Please note that, the validation calls are made between 6 p.m. and 8 p.m. (GMT), we advise you to check your phone number on your account and make sure you are reachable on such times.Also note that such calls are not possible to be scheduled in advance.
After this validation step, your withdrawals will be processed if the data insert is correct and if the method of withdrawal matches the method of deposit.
To conclude, be please be aware that the number registered on your Bettilt account must be an Estonian mobile number, due to the fact of your account being registered in Estonia.
We kindly ask you to contact Bettilt Support via email - support@bettilt.com in order to update your number.
In that way we will be able to proceed with the validation call in order to proceed with the withdrawal that you have pending.
Best Regards,
Bettilt team
Ciao caro Wadaxrotup,
Come possiamo verificare, i tuoi prelievi non sono stati elaborati a causa della mancata chiamata di convalida dopo diversi tentativi. Secondo i nostri archivi la prima chiamata è stata effettuata il 23.03.20 e poi il 24.03.20, alla quale non avete risposto.
Tieni presente che le chiamate di convalida vengono effettuate tra le 18:00 e le 20:00 (GMT), ti consigliamo di controllare il tuo numero di telefono sul tuo account e assicurarti di essere raggiungibile in tali orari. Tieni inoltre presente che tali chiamate non sono possibili programmato in anticipo.
Dopo questa fase di convalida, i tuoi prelievi verranno elaborati se i dati inseriti sono corretti e se il metodo di prelievo corrisponde al metodo di deposito.
Per concludere, tieni presente che il numero registrato sul tuo account Bettilt deve essere un numero di cellulare estone, poiché il tuo account è registrato in Estonia.
Ti chiediamo gentilmente di contattare il supporto Bettilt via e-mail - support@bettilt.com per aggiornare il tuo numero.
In questo modo potremo procedere con la chiamata di convalida per procedere con il prelievo che hai in sospeso.
Distinti saluti,
La squadra di Bettilt