Hi Lia,
I have reviewed your account with our Support Team and also have looked into the chats you had with our Team. At first, I have to point out that the Freespins were not given by our chat support, but you have only aksed about the wagering status after some time of playing.
Further, we have already informed you about the finding that you have created multiple accounts within a short period of time. The first account was created, the spins were played and once lost, a new account was created from the exact same device.
According to our Terms & Conditions, all our bonuses are only available once per person, address, IP address, device, etc. We have therefore suspended your multi-account and voided the winnings.
We are happy to offer Free bonuses to our players and we stand also behind regular winnings. You, however, have not played by the rules.
Thank you for your understanding.
Ciao Lia,
Ho esaminato il tuo account con il nostro team di supporto e ho anche esaminato le chat che hai avuto con il nostro team. Innanzitutto devo sottolineare che i giri gratuiti non sono stati forniti dal nostro supporto via chat, ma hai chiesto informazioni sullo stato della scommessa solo dopo un po' di tempo di gioco.
Inoltre, vi abbiamo già informato della scoperta che avete creato più account in un breve periodo di tempo. È stato creato il primo account, sono stati giocati i giri e una volta persi, è stato creato un nuovo account dallo stesso identico dispositivo.
Secondo i nostri Termini e Condizioni, tutti i nostri bonus sono disponibili solo una volta per persona, indirizzo, indirizzo IP, dispositivo, ecc. Abbiamo quindi sospeso il tuo conto multiplo e annullato le vincite.
Siamo felici di offrire bonus gratuiti ai nostri giocatori e sosteniamo anche le vincite regolari. Tu però non hai rispettato le regole.
Grazie per la vostra comprensione.