Hi Guys,
Betcave Review
My name is David Boulette I'm the manager at the Betcave Casino. My goal here is to give all our players nothing but the best customer service. If there is anything you need just let me know. If you need an answer fast you can email me at dave@betcave.net and I will be at your service:)
Discussione sul supporto e sui reclami del casinò Betcave
- Iniziato da
- betcave
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
I lettori di questo argomento di discussione hanno anche letto:
-
Siamo tornati per testare alcuni casinò ed esplorare le nuove opzioni disponibili. Ma prima, dobbiamo scegliere i soggetti dei nostri test, ed è qui che entri in gioco tu! Aiutaci a selezionare un...
LEGGIChiuso: Concorso in denaro REALE da $500...
223 16.41 K2 mesi fa -
Qualcuno qui ha mai vinto il concorso mensile e ha ricevuto davvero il premio in denaro!? Se sì, potreste postare un commento qui così so che è vero lol. Per favore e grazie!
LEGGIVincitore del concorso mensile
18 1.23 K2 mesi fa -
Hai bisogno di almeno 3 allibratori per non depositare denaro elettronico, deve essere affidabile...hihii. Se hai qualche informazione, condividila con me così posso sperimentarla. Grazie mille in...
LEGGINon c'è KYC nella tua nuova casa
1 3052 mesi fa
Per favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
-
- Iniziato da
- betcave
- at Jan 26, 11, 01:16:52 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCiao ragazzi,
Recensione di Betcave
Mi chiamo David Boulette, sono il manager del Casinò Betcave. Il mio obiettivo qui è offrire a tutti i nostri giocatori nient'altro che il miglior servizio clienti. Se c'è qualcosa di cui hai bisogno, fammelo sapere. Se hai bisogno di una risposta veloce puoi scrivermi a dave@betcave.net e sarò al tuo servizio :) -
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Jan 26, 11, 02:41:10 AM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
welcome to LCB,
I signed up with betcave couple weeks ago. I took 100 free & 30 minute promo, didn't win and I planed to deposit with betcave later on, but a day later, my account was flagged across rival casinos, I now have "no promotions available" at betcave. Several rival casinos lifted the ban, and gave me the promotions back because I was a loyal depositor there. I'm just wondering if you can grant me back the promotions at betcave. Thanks
username is taaadaaahhh.benvenuto in LCB,
Mi sono iscritto a betcave un paio di settimane fa. Ho preso 100 promozioni gratuite e 30 minuti, non ho vinto e avevo programmato di depositare su betcave più tardi, ma il giorno dopo, il mio account è stato segnalato in tutti i casinò rivali, ora non ho "nessuna promozione disponibile" su betcave. Diversi casinò rivali hanno revocato il divieto e mi hanno restituito le promozioni perché ero un depositante fedele lì. Mi stavo solo chiedendo se puoi restituirmi le promozioni su betcave. Grazie
il nome utente è taaadaaahhh. -
- Risposta da
- kirkoala
- at Jan 26, 11, 01:05:22 PM
- Full Member 101
- attività più recente 8 anni fa
hi david my username in betcave is kirkoala70.... I joined you but I've never even had a promotion ... even that of the signup bonus ... I do not correct
ciao david il mio nome utente in betcave è kirkoala70.... mi sono iscritto ma non ho mai avuto nemmeno una promozione... nemmeno quella del bonus di iscrizione... non correggo
-
- Risposta da
- kirkoala
- at Jan 26, 11, 03:49:18 PM
- Full Member 101
- attività più recente 8 anni fa
thanks for the promotion ... I do not know how to pass the second stage ... Am I eligible to do so but I do not know if I have to do first deposit .... how can I do?
grazie per la promozione... non so come superare la seconda fase... ho diritto a farlo ma non so se devo fare il primo deposito.... come posso fare?
-
- Risposta da
- betcave
- at Jan 26, 11, 06:51:53 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hey Taaadaa,
I have made you bonus eligible and gave you some promos.
Good Luck!Ciao Taaadaa,
Ti ho reso idoneo al bonus e ti ho dato alcune promozioni.
Buona fortuna! -
- Risposta da
- betcave
- at Jan 26, 11, 06:55:33 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hey Kirkoala,
This is a multi-stage promo. You have completed the first stage. So now If you make a deposit your winnings of $110 will be transfered to your real account.
Good LuckCiao Kirkoala,
Questa è una promozione in più fasi. Hai completato la prima fase. Quindi ora se effettui un deposito le tue vincite di $ 110 verranno trasferite sul tuo conto reale.
Buona fortuna -
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Jan 26, 11, 07:27:21 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
thanks so much
I'm about to deposit to betcave now.
Have another question thou. are casino lust and betcave sisters? because I did registered with casino lust as well and on header of casino lust sign up email, starting as betcave also. And if casino lust is a sister casino, could you also make me eligible for bonuses as well? username at casino lust is riceman.
thanks
Hey Taaadaa,
I have made you bonus eligible and gave you some promos.
Good Luck!
grazie mille
Sto per depositare su Betcave adesso.
Hai un'altra domanda. sono sorelle la lussuria del casinò e le scommesse? perché mi sono registrato anche con Casino Lust e nell'intestazione dell'e-mail di registrazione di Casino Lust, iniziando anche come betcave. E se Casino Lussuria è un casinò gemello, potresti anche darmi diritto ai bonus? il nome utente di Casino Lust è Riceman.
Grazie
Ciao Taaadaa,
Ti ho reso idoneo al bonus e ti ho dato alcune promozioni.
Buona fortuna!0.5/ 5
-
- Risposta da
- betcave
- at Jan 26, 11, 08:45:36 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
The casinos share common owners I believe however they have a different person running the day to day operations. I will send them an email for you.
Cheers,
DaveCredo che i casinò condividano proprietari comuni, tuttavia hanno una persona diversa che gestisce le operazioni quotidiane. Invierò loro un'e-mail per te.
Saluti,
Dave -
- Risposta da
- kirkoala
- at Jan 27, 11, 03:28:05 AM
- Full Member 101
- attività più recente 8 anni fa
I need to deposit without doing anything?I must first warn chat?
Devo depositare senza fare nulla? Devo prima avvisare la chat?
-
- Risposta da
- bonusroundplease
- at Jan 27, 11, 08:56:10 AM
- Super Hero 1103
- attività più recente 5 anni fa
Welcome aboard Betcave rep! Just knowing you are here I will make my first deposit there today! You have no ideal the importance and impact it makes on a casino when a casino rep is a active member on this forum! Thanks for you post. cnolley
Benvenuto a bordo del rappresentante di Betcave! Solo sapendo che sei qui effettuerò il mio primo deposito lì oggi! Non hai idea dell'importanza e dell'impatto che ha su un casinò quando un rappresentante del casinò è un membro attivo su questo forum! Grazie per il tuo post. cnolley
-
- Risposta da
- betcave
- at Jan 27, 11, 03:40:20 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
No you are good to go, deposit and play away:)
No, sei a posto, deposita e gioca:)
-
- Risposta da
- betcave
- at Jan 27, 11, 03:42:47 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
That's great news:) I aim to please having direct feedback from players is the best way for me to improve our casino!
Questa è un'ottima notizia :) Il mio obiettivo è soddisfare i tuoi desideri, avere un feedback diretto dai giocatori è il modo migliore per migliorare il nostro casinò!
-
- Risposta da
- Slotbeuker
- at Jan 28, 11, 12:07:41 AM
- Hero Member 541
- attività più recente 5 anni fa
Hi David!
First, welcome to LCB, its great having a rep here, it always raises the level of trust we have in a casino.
I have a question, as I'm a bit worried to see that players from my country (The Netherlands) are no longer allowed to sign up at the new Rival casinos, also not at Betcave.
I'm also dissapointed ofcourse..
Is this new Rival policy, and will we soon get banned from all Rivals, also the ones where we already have an account?
That would be a REAL bummer, cuz I love the games!!
Thanks in advance!!Ciao David!
Innanzitutto, benvenuto in LCB, è fantastico avere un rappresentante qui, aumenta sempre il livello di fiducia che abbiamo in un casinò.
Ho una domanda, perché sono un po' preoccupato nel vedere che ai giocatori del mio paese (Paesi Bassi) non è più consentito registrarsi nei nuovi casinò Rival, e nemmeno su Betcave.
ovviamente sono deluso anch'io..
È questa la nuova politica di Rival e presto verremo bannati da tutti i Rival, anche da quelli in cui abbiamo già un account?
Sarebbe un vero peccato, perché adoro i giochi!!
Grazie in anticipo!! -
- Risposta da
- betcave
- at Jan 28, 11, 11:17:06 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
I will have to check into this for you. Currently we are blocking players from your region. I think it might be a legal decision but I will get confirmation. If I can get our lawyers to sign off on it I can open your country up to Betcave.
All the best,
DavidDovrò controllare questo per te. Al momento stiamo bloccando i giocatori della tua regione. Penso che potrebbe essere una decisione legale ma ne avrò la conferma. Se riesco a convincere i nostri avvocati ad approvarlo, posso aprire il tuo paese a Betcave.
Ti auguro il meglio,
Davide -
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Jan 28, 11, 02:02:29 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
I remembered betcave had 100 free & 30 min plus 100% welcome bonus when I first signed up. I claimed 111 & 30 min couple days ago and now I have "new promotions are coming soon". So, if we take the multi stage promo, we cannot have the welcome bonus anymore?
username is taaadaaahhh
thanksMi sono ricordato che Betcave aveva 100 bonus gratuiti e 30 minuti più il 100% di bonus di benvenuto quando mi sono iscritto per la prima volta. Ho richiesto 111 e 30 minuti un paio di giorni fa e ora ho "nuove promozioni in arrivo". Quindi se prendiamo la promo multi stage non potremo più avere il bonus di benvenuto?
il nome utente è taaadaaahhh
Grazie -
- Risposta da
- betcave
- at Jan 28, 11, 10:52:16 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
I gave you another deposit match promo:)
DaveTi ho dato un'altra promo di Deposit Match :)
Dave -
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Feb 09, 11, 09:34:44 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
you heard anything from them yet?
thanks
The casinos share common owners I believe however they have a different person running the day to day operations. I will send them an email for you.
Cheers,
Dave
hai già sentito qualcosa da loro?
Grazie
Credo che i casinò condividano proprietari comuni, tuttavia hanno una persona diversa che gestisce le operazioni quotidiane. Invierò loro un'e-mail per te.
Saluti,
Dave -
- Risposta da
- betcave
- at Feb 10, 11, 12:07:01 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
I was just told that you are good to go on that casino as well:)
Mi è stato appena detto che puoi andare anche tu in quel casinò :)
-
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Feb 10, 11, 05:53:46 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
yesterday I checked and saw a message "New promotions are coming soon", and I just checked today and saw "no promotions available".
Would you please contact casino lust again?
thanksieri ho controllato e ho visto il messaggio "Nuove promozioni in arrivo", ma ho controllato solo oggi e ho visto "nessuna promozione disponibile".
Per favore, potresti contattare di nuovo Casino Lust?
Grazie0.5/ 5
-
- Risposta da
- betcave
- at Feb 11, 11, 12:25:58 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
You should have a $300 Free promo now.
Dovresti avere una promozione gratuita di $ 300 ora.
-
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Feb 11, 11, 04:17:18 AM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
David,
I really appreciate all the help you have done for me lately, without you I wouldn't have my promotions back with betcave and casino lust, but I need your help once again. After I made my first deposit with casino lust and before I played, the message "no promotions available" came up again. I just want to make sure I am eligible for bonus so whenever they have promo, I will be notified.
many thanksDavide,
Apprezzo davvero tutto l'aiuto che mi hai fatto ultimamente, senza di te non avrei indietro le mie promozioni con betcave e casino lust, ma ho bisogno del tuo aiuto ancora una volta. Dopo aver effettuato il mio primo deposito con Casino Lust e prima di giocare, è comparso di nuovo il messaggio "nessuna promozione disponibile". Voglio solo assicurarmi di avere diritto al bonus, quindi ogni volta che hanno una promozione, verrò avvisato.
grazie molto0.5/ 5
-
- Risposta da
- everyone
- at Feb 11, 11, 08:18:37 AM
- Full Member 135
- attività più recente 7 anni fa
betcave thanks for help from PM
+1 for betcavebetcave grazie per l'aiuto di PM
+1 per betcaverna -
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Feb 11, 11, 08:59:02 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 7 mesi fa
update: my casino lust acct is now eligible for bonus again,
thanks Davidaggiornamento: il mio account Casino Lust ora ha di nuovo diritto al bonus,
grazie Davide0.5/ 5
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 22, 11, 09:16:48 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Good Evening,
Made playthrough with my account, chillymellow, but there are ZERO withdrawal methods available. Hmmmm... Any suggestions how to request a withdrawal?
thanks,
chillymellowBuonasera,
Ho giocato con il mio account, chillymellow, ma sono disponibili metodi di prelievo ZERO. Hmmmm... Qualche suggerimento su come richiedere un prelievo?
Grazie,
freddoloso -
- Risposta da
- betcave
- at Apr 22, 11, 09:27:14 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
I suggest you contact support and request a "Usemywallet Invitation". With the latest of the payment processor seizures we are being cautious with the processors we have left.
CheersTi suggerisco di contattare l'assistenza e richiedere un "Invito Usemywallet". Con l'ultimo sequestro dei processori di pagamento siamo cauti con i processori che ci restano.
Saluti -
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 22, 11, 09:43:04 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Thanks, and I understand your cautiion. I already have a QT account though. I'll check with support and see if there's something else I can do.
Grazie e capisco la tua attenzione. Ho già un account QT però. Controllerò con l'assistenza e vedrò se c'è qualcos'altro che posso fare.
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 23, 11, 01:28:11 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Well, this really bites. Here is the response from Support at BetCave:
Following up on your email. We regret to inform you that due to the US government involvement inonline gambling and not permitting citizens from the USA to gambleOnline we are currently unable to accept U.S. customers to register,deposit and play at the casino. Because of this, combined with the fact that you have played and won ona free bonus, it would not be possible to withdraw the balance in youraccount. Existing player accounts may be closed due to this in the near future. Our apologies for the inconvenience. If you have any further questions, please don't hesitate to contact usagain. Sincerely,Bet Cave Customer ServiceBeh, questo morde davvero. Ecco la risposta del supporto di BetCave:
Facendo seguito alla tua email. Siamo spiacenti di informarti che a causa del coinvolgimento del governo degli Stati Uniti nel gioco d'azzardo online e del fatto che non consente ai cittadini statunitensi di giocare d'azzardo online, al momento non possiamo accettare clienti statunitensi che si registrino, depositino e giochino al casinò. Per questo motivo, unito al fatto che hai giocato e vinto con un bonus gratuito, non sarebbe possibile prelevare il saldo dal tuo conto. I conti dei giocatori esistenti potrebbero essere chiusi a causa di ciò nel prossimo futuro. Ci scusiamo per l'inconveniente. Se hai ulteriori domande, non esitare a contattarci nuovamente. Cordiali saluti, Servizio clienti di Bet Cave -
- Risposta da
- betcave
- at Apr 23, 11, 01:32:36 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
You got to love canned generic replies like that.
Have you ever deposited at betcave before? Let me see what I can do for you.
DaveDevi amare le risposte generiche predefinite come questa.
Hai mai depositato su betcave prima? Fammi vedere cosa posso fare per te.
Dave -
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 23, 11, 01:46:17 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
No, Dave, I haven't, but not just because I didn't want to. I haven't been able to get money into my QT lately - they won't take it from my bank, and I have one card that expired and now has a replacement with a different expiration date and need to send in a new CC form to them with the new info, and hope that, with things as they are, they'll accept it. It's been tough as nails to deposit anywhere. Especially as strapped for cash as I am anyway.
I have enjoyed playing at Bet Cave, and tried with some multi-stage bonuses, but ended up with like $6 and $4 after playthrough, and didn't see how I could deposit $25 to go to the second stage when all I could withdraw was the amount of the bonus... you know? I pretty much stick to rival casinos, as they've always allowed me to win, then deposit to withdraw. I don't mind depositing, and, right at the moment, have a little money to do so, I just was really skeptical about putting money in and not being able to get it out. Rightly so, I guess.
But I do appreciate anything you can do. It makes an American woman so sad...No, Dave, non l'ho fatto, ma non solo perché non volevo. Ultimamente non sono riuscito a trasferire denaro sul mio QT: non lo prelevano dalla mia banca e ho una carta scaduta e ora ne ho una sostitutiva con una data di scadenza diversa e devo inviare un nuovo modulo CC a loro con le nuove informazioni e spero che, per come stanno le cose, le accettino. È stato difficile come un chiodo depositarsi ovunque. Soprattutto perché sono a corto di soldi come lo sono io.
Mi è piaciuto giocare su Bet Cave e ho provato con alcuni bonus multi-fase, ma alla fine del gioco mi sono ritrovato con circa $ 6 e $ 4 e non vedevo come avrei potuto depositare $ 25 per passare alla seconda fase quando tutto quello che potevo ritirare era l'importo del bonus... lo sai? Mi attengo praticamente ai casinò rivali, poiché mi hanno sempre permesso di vincere, quindi depositare per prelevare. Non mi dispiace depositare e, al momento, ho un po' di soldi per farlo, solo che ero davvero scettico all'idea di mettere soldi e non riuscire a ritirarli. Giustamente, immagino.
Ma apprezzo tutto ciò che puoi fare. Rende una donna americana così triste... -
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 27, 11, 07:17:27 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Dave, have you found anything that you can do for me? It's not my fault the casino removed all of the processors from my account. It's not like there was a requirement to make a deposit before playing. BetCave gave out the free chip I played with, and made the rules for playthrough, which I achieved, and then they made it impossible for me to cash out. They didn't give me any opportunity to deposit, and it wasn't required. I have a QT account to which they could send my funds.
They say American players can no longer be accepted to register, deposit, and play. I'm not asking for any of that, and I have had an account for some time now. I'm not trying to register and play. And what is wrong with playing and winning on a free chip???
What are you going to do to those players still depositing and who might win a free chip in one of your contests or that you have posted? Is BetCave going to stop them from withdrawing as well?
I have used QT at Rival casinos before, no issues. But BetCave is not allowing me to use it because .... why?? I'm not a "new" player. There was no requirement of depositing to play the chip. Is my money going to sit there until US legalizes depositing and withdrawing electronically? Even the poker sites are starting to let their members withdraw their funds. I did nothing wrong, and I don't accept the reasons for not allowing me to withdraw. They simply do not apply to me as explained in the email. Any progress on my behalf?Dave, hai trovato qualcosa che puoi fare per me? Non è colpa mia se il casinò ha rimosso tutti i processori dal mio account. Non è che ci fosse l'obbligo di effettuare un deposito prima di giocare. BetCave ha distribuito il chip gratuito con cui ho giocato e ha stabilito le regole per il gioco, cosa che ho ottenuto, e poi mi hanno reso impossibile incassare. Non mi hanno dato alcuna possibilità di depositare e non era richiesto. Ho un conto QT a cui potrebbero inviare i miei fondi.
Dicono che i giocatori americani non possono più essere accettati per registrarsi, depositare e giocare. Non chiedo nulla di tutto ciò e ho un account già da un po' di tempo. Non sto cercando di registrarmi e giocare. E cosa c'è di sbagliato nel giocare e vincere con un chip gratis???
Cosa farai a quei giocatori che stanno ancora depositando e che potrebbero vincere un chip gratuito in uno dei tuoi concorsi o che hai pubblicato? BetCave impedirà anche loro di ritirarsi?
Ho già utilizzato QT nei casinò Rival, senza problemi. Ma BetCave non mi permette di usarlo perché .... perché?? Non sono un giocatore "nuovo". Non era necessario depositare per giocare la fiche. I miei soldi rimarranno lì finché gli Stati Uniti non legalizzeranno il deposito e il prelievo elettronico? Anche i siti di poker stanno iniziando a permettere ai propri membri di ritirare i propri fondi. Non ho fatto nulla di male e non accetto le ragioni per non permettermi di recedere. Semplicemente non si applicano a me come spiegato nell'e-mail. Qualche progresso da parte mia? -
- Risposta da
- Melody
- at Apr 30, 11, 05:22:34 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Hi Dave
the first time I joined at Lust, some months ago. I played the free hour and won my bonus. Then, just to know something more, I talked with the chat and...da dan I was told that my Country too cannot have promotion causing "abusers".Italy. Do you give the same answer to all players, from the Netherlands to Italy ?
So I left cause also the chat girl was really unkind
Today I find this promo into my email
99 frre for 33 minutes
I download the casino and read terms.Multi stage.MAx bonus 198, depositing 25, PT 26 x, max cashable 2xbonus. Ok?
It sounds good, I don't like Rival, but it's a good opportunity to know better.
Well I get 189 from the primary, ok?
Then it appears a message "your balance was reduced to 89"
So , even if I was intentioned to deposit, I was thinking that a casino changing rules in few minutes it's not so sure...maybe they change the wagering on run...
What about? any explanation?
ThanksCiao Dave
la prima volta che mi sono iscritto a Lust, alcuni mesi fa. Ho giocato l'ora gratuita e ho vinto il mio bonus. Poi, tanto per sapere qualcosa in più, ho parlato con la chat e... dan mi è stato detto che anche il mio Paese non può avere promozione causando "abusatori".L'Italia. Dai la stessa risposta a tutti i giocatori, dall'Olanda all'Italia?
Quindi me ne sono andato perché anche la ragazza della chat era davvero scortese
Oggi trovo questo promo nella mia email
99 franchi per 33 minuti
Scarico il casinò e leggo i termini. Multi stage. Bonus MAx 198, deposito 25, PT 26 x, massimo incassabile 2xbonus. OK?
Sembra bello, non mi piace Rival, ma è una buona opportunità per conoscerlo meglio.
Beh, ricevo 189 dalle primarie, ok?
Poi appare il messaggio "il tuo saldo è stato ridotto a 89"
Quindi, anche se fossi intenzionato a depositare, pensavo che un casinò che cambia le regole in pochi minuti non è così sicuro... forse cambiano le puntate in corsa...
Che dire? alcuna spiegazione?
Grazie -
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 30, 11, 06:19:43 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Funny thing, I got the same email, but from Casino Lust. I see they are still offering me promotions, though I never have had the chance to deposit.
And guess what, the second stage requires a deposit. And guess what else? There are NO deposit methods. Or withdrawal- no processors at all. You know I am from the USA and you know you won't give me a processor so why torture me with promotions that aren't worth the paper on which they are written? (lol)
I think I've been nice, and patient, maybe I'm wrong. Why is this group of casinos promising promotions that, once complete, are impossible to cashout or to fulfill the second stage requirement of depositing? That's just wrong and frankly I'm surprised more members aren't rallying to try to get Bet Cave and Casino Lust to honor their own rules and pay their players as they should.
I'm also disappointed, Dave, that you haven't gotten back with me at all in the past week other than to say Bet Cave's email was generic and to make fun of the casino for sending it to me and to promise you would see what you could do. You could have at least pm'ed or posted to say they aren't ever going to pay me. Just my opinion...La cosa divertente è che ho ricevuto la stessa email, ma da Casino Lust. Vedo che mi offrono ancora promozioni, anche se non ho mai avuto la possibilità di depositare.
E indovina un po', la seconda fase richiede un deposito. E indovina cos'altro? NON esistono metodi di deposito. O il ritiro: nessun processore. Sapete che vengo dagli USA e sapete che non mi darete un processore quindi perché torturarmi con promozioni che non valgono la carta su cui sono scritte? (lol)
Penso di essere stato gentile e paziente, forse mi sbaglio. Perché questo gruppo di casinò promette promozioni che, una volta completate, sono impossibili da incassare o da soddisfare il requisito della seconda fase di deposito? Questo è semplicemente sbagliato e francamente sono sorpreso che sempre più membri non si mobilitino per cercare di convincere Bet Cave e Casino Lust a onorare le proprie regole e pagare i loro giocatori come dovrebbero.
Sono anche deluso, Dave, dal fatto che tu non abbia risposto affatto a me la scorsa settimana se non per dire che l'e-mail di Bet Cave era generica e per prendere in giro il casinò per avermelo inviato e per promettermi che avresti visto cosa potresti fare. Avresti potuto almeno mandarmi un messaggio privato o postare per dire che non mi pagheranno mai. Solo la mia opinione...0.5/ 5
-
- Risposta da
- Melody
- at Apr 30, 11, 07:04:03 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Funny thing, I got the same email, but from Casino Lust. I see they are still offering me promotions, though I never have had the chance to deposit.
In fact I was talking about Lust
La cosa divertente è che ho ricevuto la stessa email, ma da Casino Lust. Vedo che mi offrono ancora promozioni, anche se non ho mai avuto la possibilità di depositare.
In effetti stavo parlando di Lussuria0.5/ 5
-
- Risposta da
- chillymellow
- at Apr 30, 11, 07:50:08 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Yes, I realized that after I posted, I hope that you get an answer soon and that they will straighten things out for you. I definitely would like to see both of these casinos do well and do right by their customers.
Sì, l'ho capito dopo aver postato, spero che riceverai presto una risposta e che ti chiariranno le cose. Mi piacerebbe sicuramente vedere entrambi questi casinò fare bene e agire bene nei confronti dei loro clienti.
-
- Risposta da
- Dipity
- at May 01, 11, 02:31:40 PM
- Full Member 103
- attività più recente 7 anni fa
Hi there Dave.
I enjoyed playing at Bet Cave, and did manage to cashout. For anyone wondering, they do actually pay (it comes to something when you have to confirm that a Casino does actually payout winnings, but thats the world we live in today, I guess).
Took 3 working days per withdrawal, and it was in my moneybookers. Documents were verified within hours too
So - I do actually have one question. I have a promotion available to me with Betcave, and it's a 100% deposit match, which is fine and dandy. However, my normal deposit is 25-50 euros. If I take the 100% match, even on a deposit of 50 - max cashout is ONLY 3x the bonus...making it a max cashout of 150 eur.
Oh, and I too have the 'no promotions available' message showing at Casino Lust - not sure if this is because there actually aren't any promotions, or if I'm restricted from them!
Is it possible to look into your promotions? Other than that, keep up the good work with the document processing and payouts!
Cheers, Dipity.Ciao, Dave.
Mi è piaciuto giocare a Bet Cave e sono riuscito a incassare. Per chiunque se lo chiedesse, effettivamente pagano (si arriva a qualcosa quando devi confermare che un casinò paga effettivamente le vincite, ma immagino sia il mondo in cui viviamo oggi).
Ci sono voluti 3 giorni lavorativi per prelievo ed era nel mio moneybookers. Anche i documenti sono stati verificati in poche ore
Quindi, in realtà ho una domanda. Ho una promozione a mia disposizione con Betcave, ed è una partita di deposito del 100%, il che è bello ed elegante. Tuttavia, il mio deposito normale è di 25-50 euro. Se prendo l'importo del 100%, anche su un deposito di 50, il prelievo massimo è SOLO 3 volte il bonus... rendendolo un prelievo massimo di 150 euro.
Oh, e anch'io ho visualizzato il messaggio "nessuna promozione disponibile" su Casino Lust: non sono sicuro che ciò sia dovuto al fatto che in realtà non ci sono promozioni o se ne sono limitato!
E' possibile consultare le vostre promozioni? A parte questo, continua così con l'elaborazione dei documenti e i pagamenti!
Saluti, Dipity.0.5/ 5
-
- Risposta da
- chillymellow
- at May 01, 11, 02:52:46 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
For others wondering, sometimes they *don't* actually pay.
I'd love to come back and report that I was wrong!Per altri che se lo chiedono, a volte *non* pagano effettivamente.
Mi piacerebbe tornare e riferire che avevo torto! -
- Risposta da
- Dipity
- at May 01, 11, 03:46:45 PM
- Full Member 103
- attività più recente 7 anni fa
For others wondering, sometimes they *don't* actually pay.
I'd love to come back and report that I was wrong!
Have you not been paid by Bet Cave?
Per altri che se lo chiedono, a volte *non* pagano effettivamente.
Mi piacerebbe tornare e riferire che avevo torto!
Non sei stato pagato da Bet Cave? -
- Risposta da
- chillymellow
- at May 01, 11, 05:45:09 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
well, yes, scroll up a bit. the issue is still not resolved since Dave said he would get back to me, and hasn't been able to yet. Just awaiting final notice. Hopefully it can be amicably resolved.
beh sì, scorri un po' verso l'alto. il problema non è ancora stato risolto poiché Dave ha detto che mi avrebbe ricontattato e non ci è ancora riuscito. Aspetto solo l'avviso finale. Speriamo che la cosa possa essere risolta amichevolmente.
-
- Risposta da
- betcave
- at May 02, 11, 06:55:58 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hi Chillymellow,
The problem I am facing is our US facing processors are only available to US players who have made a deposit in the past. Since you have never made a deposit there are no cashout options for you. We currently are hard at work coming up with a solution for all US players. This will allow players to play and deposit without any problems. I appologize for the delay with this but our legal team is being extra cautious due to what happened April 15th.
Best,
DaveCiao Chillymellow,
Il problema che sto affrontando è che i nostri processori rivolti agli Stati Uniti sono disponibili solo per i giocatori statunitensi che hanno effettuato un deposito in passato. Dato che non hai mai effettuato un deposito, non ci sono opzioni di prelievo per te. Al momento stiamo lavorando duramente per trovare una soluzione per tutti i giocatori statunitensi. Ciò consentirà ai giocatori di giocare e depositare senza problemi. Mi scuso per il ritardo, ma il nostro team legale è estremamente cauto a causa di quanto accaduto il 15 aprile.
Migliore,
Dave -
- Risposta da
- betcave
- at May 02, 11, 07:03:59 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hi Melody,
This is the way multistage promotions work. Once the time limit is up on stage 1 of the promo your balance is reduced. Once you activate stage 2 by making a deposit your account would have been credited your bonus amount. I've noticed a few others have been confused with this process. I'll see if Rival can think of a better way of doing this multi stage promos.
Best,
DaveCiao Melody,
Questo è il modo in cui funzionano le promozioni in più fasi. Una volta scaduto il limite di tempo nella fase 1 della promozione, il tuo saldo verrà ridotto. Una volta attivata la fase 2 effettuando un deposito, sul tuo conto verrà accreditato l'importo del bonus. Ho notato che alcuni altri sono stati confusi con questo processo. Vedrò se Rival riesce a pensare a un modo migliore di fare queste promozioni in più fasi.
Migliore,
Dave -
- Risposta da
- chillymellow
- at May 02, 11, 07:10:14 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Dave, thanks so much for the reply. I am hoping that this means my balance is safe there until such time as a processor is available for the US again? I'll be happy with that, if that is the case and I know it is difficult for the casino at this time. It's difficult for me as well, but knowing I have my winnings safely banked for future distribution would make me feel tons better!
I hope you can bring QT back as an option for me as I have funds there so that I can deposit in case I really do need to deposit first. And for everyone's sake, just hoping you get some method for withdrawals and deposits soon.
thanks again!Dave, grazie mille per la risposta. Spero che questo significhi che il mio saldo sarà al sicuro lì fino al momento in cui un processore sarà nuovamente disponibile per gli Stati Uniti? Ne sarò felice, se è così e so che è difficile per il casinò in questo momento. È difficile anche per me, ma sapere di avere le mie vincite al sicuro per una futura distribuzione mi farebbe sentire molto meglio!
Spero che tu possa riportare QT come opzione per me poiché ho fondi lì in modo da poter depositare nel caso in cui avessi davvero bisogno di depositare prima. E per il bene di tutti, spero solo che tu possa ottenere presto un metodo per prelievi e depositi.
grazie ancora! -
- Risposta da
- betcave
- at May 02, 11, 07:13:46 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Yes your balance is absolutely safe until we get a processor in place.
Best,
DaveSì, il tuo saldo è assolutamente sicuro finché non installiamo un processore.
Migliore,
Dave -
- Risposta da
- Melody
- at May 02, 11, 07:52:22 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Hi Melody,
This is the way multistage promotions work. Once the time limit is up on stage 1 of the promo your balance is reduced. Once you activate stage 2 by making a deposit your account would have been credited your bonus amount. I've noticed a few others have been confused with this process. I'll see if Rival can think of a better way of doing this multi stage promos.
Best,
Dave
Beg your pardon Dave, but I can still read, at all.It was written the pt (99free, 33 minutes and 0,50 wager) and the max bonus was 198, for sure. I think it's better if we begin to make screen about these promo. Well, I met the wager and had a 189.When I logged in again I found it was reduced to 89, have to deposit 25 as written before and wager 26 x, max cash out 2x bonus.It'snt the first time it happens something similar, so pls, I know the rules and I read every time all.It was curious even that 198...but with the balance avoided of 100 I didn't think to play, feeling quite unsure. I reported it also into an italian forum, so I know what I'm talking about in real time
"Hello Cxxx,
You have just been given up to $99 and 33 minutes Free! To claim see the cashier and select the "$99 Free" promo. ALL games are allowed in this promo!
CasinoLust Management
*note your username is: cxxxxx
facendo poi il download in cassa c'era
son arrivata a 189,c'era scritto che il massimo era 198
son rientrata ora e me li han ridotti a 89" This is italian but it's written the same things I reported here.
Sorry
Ciao Melody,
Questo è il modo in cui funzionano le promozioni in più fasi. Una volta scaduto il limite di tempo nella fase 1 della promozione, il tuo saldo verrà ridotto. Una volta attivata la fase 2 effettuando un deposito, sul tuo conto verrà accreditato l'importo del bonus. Ho notato che alcuni altri sono stati confusi con questo processo. Vedrò se Rival riesce a pensare a un modo migliore di fare queste promozioni in più fasi.
Migliore,
Dave
Chiedo scusa Dave, ma riesco ancora a leggere. C'era scritto il pt (99 gratis, 33 minuti e 0,50 di scommessa) e il bonus massimo era di sicuro 198. Penso che sia meglio se cominciamo a fare screen su questi promo. Bene, ho soddisfatto la scommessa e ho ottenuto un 189. Quando ho effettuato nuovamente l'accesso ho scoperto che era ridotto a 89, devo depositare 25 come scritto prima e scommettere 26 volte, incassare massimo 2 volte il bonus. Non è la prima volta che succede qualcosa di simile, quindi per favore, conosco le regole e ogni volta le leggo tutte. Era curioso anche quel 198...ma con il saldo evitato di 100 non ho pensato di giocare, sentendomi abbastanza insicuro. L'ho segnalato anche in un forum italiano, quindi so di cosa sto parlando in tempo reale
"Ciao Cxxx,
Ti sono appena stati regalati $99 e 33 minuti gratis! Per richiederlo, vai alla cassa e seleziona la promozione "$99 gratis". TUTTI i giochi sono ammessi in questa promo!
Gestione CasinoLust
*nota che il tuo nome utente è: cxxxxx
facendo poi il download in cassa c'era
son arrivato a 189,c'era scritto che il massimo era 198
son rientrata ora e me li ha ridotti a 89" Questo è italiano ma sono scritte le stesse cose che ho riportato qui.
Scusa -
- Risposta da
- chillymellow
- at May 02, 11, 08:16:03 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
Melody, you are right about the missing $100 according to the promo as listed for me as well. Your balance should have dropped to $189, not $89. In my opinion, based on the info in the cashier.
Melody, hai ragione riguardo ai $ 100 mancanti secondo la promozione elencata anche per me. Il tuo saldo dovrebbe essere sceso a $ 189, non a $ 89. Secondo me, in base alle informazioni in cassa.
-
- Risposta da
- betcave
- at May 02, 11, 08:17:01 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hi Melody,
I just checked your account. The reason your balance was reduced to 89.75 is because the terms of this promo state that the original bonus amount of $99 in stage 1 is sticky. This means it can not be transferred to stage 2.
I've attached a screen shot of the terms you would have seen.
However because of the confusion I will credit your account a free chip.
Cheers,
DaveCiao Melody,
Ho appena controllato il tuo account. Il motivo per cui il tuo saldo è stato ridotto a 89,75 è perché i termini di questa promozione affermano che l'importo del bonus originale di $ 99 nella fase 1 è fisso. Ciò significa che non può essere trasferito alla fase 2.
Ho allegato uno screenshot dei termini che avresti visto.
Tuttavia, a causa della confusione, accrediterò sul tuo conto un chip gratuito.
Saluti,
Dave -
- Risposta da
- Melody
- at May 06, 11, 02:58:14 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
hi Dave
you must admit the terms were not so clear at all. I'd like to play with a sign up bonus such as 200% or 100% , with an honest wager (not 100x or 50x) , with clear terms (allowed games, no/cashable bonus),no max cah out.
At the end I diidn' find any free chip....how could you give me , without knowing my account?
see you soonciao Dave
devi ammettere che i termini non erano affatto così chiari. Mi piacerebbe giocare con un bonus di iscrizione del 200% o 100%, con una scommessa onesta (non 100x o 50x), con termini chiari (giochi consentiti, bonus non incassabili), nessun importo massimo in contanti.
Alla fine non ho trovato nessun chip gratuito....come hai potuto darmelo, senza conoscere il mio account?
arrivederci -
- Risposta da
- betcave
- at May 06, 11, 03:01:45 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hi Melody,
I found a user named Melody, I figured that was you and assigned a free chip. I guess that's not your login. Feel free to send me your login and I will credit you a free chip.
With regards to the promos, I know we are always working on new promos. I will pass your suggestions along to our promotional manager.
Cheers,
DaveCiao Melody,
Ho trovato un utente di nome Melody, ho pensato che fossi tu e gli ho assegnato un chip gratuito. Immagino che non sia il tuo login. Sentiti libero di inviarmi il tuo login e ti accrediterò un chip gratuito.
Per quanto riguarda i promo, so che lavoriamo sempre su nuovi promo. Trasmetterò i tuoi suggerimenti al nostro responsabile promozionale.
Saluti,
Dave -
- Risposta da
- Melody
- at May 06, 11, 07:23:15 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Dear Dave
I'm not that Melody.
Thanks for kindness
about sign up promo: they aren't written into the casino
where can I find them?
Thanks againCaro Dave
Non sono quella Melody.
Grazie per la gentilezza
sulle promozioni di iscrizione: non sono scritte nel casinò
dove posso trovarli?
grazie ancora -
- Risposta da
- chillymellow
- at Jul 09, 11, 06:21:46 PM
- Mighty Member 3619
- attività più recente 4 anni fa
So Dave, no activity in 2 months...where are you? Last I heard from you Casino Lust was about to open a processor so I could get my $150 out of Bet Cave. Next thing I knew, both were closed to the USA.
So, when and how am I to get my $150? I won it fair and square; it's my money and I need it NOW.Allora Dave, nessuna attività da 2 mesi... dove sei? L'ultima volta che ti ho sentito, Casino Lust stava per aprire un processore in modo da poter prelevare i miei $ 150 da Bet Cave. La prossima cosa che sapevo, entrambi erano chiusi agli Stati Uniti.
Quindi, quando e come riceverò i miei $ 150? L'ho vinto in modo onesto e leale; sono i miei soldi e ne ho bisogno ORA.0.5/ 5
-
- Risposta da
- betcave
- at Jul 12, 11, 08:31:38 PM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 8 anni fa
Hi chillymellow,
Originally we had a new payment processor lined up for CasinoLust. However Rival pulled the plug on it. In fact starting August 1, no Rival casino will allow US players (so I've been told). To get around this issue we have signed a deal with RTG. They are currently hard at work migrating CasinoLust over to there platform. The expected launch date for this is early August. When that happens CasinoLust will be happily accepting US players once again:)
Cheers,
DaveCiao Chillymellow,
Inizialmente avevamo in programma un nuovo processore di pagamento per CasinoLust. Tuttavia Rival ha staccato la spina. Infatti, a partire dal 1° agosto, nessun casinò Rival permetterà ai giocatori statunitensi (così mi è stato detto). Per aggirare questo problema abbiamo firmato un accordo con RTG. Attualmente stanno lavorando duramente per migrare CasinoLust su quella piattaforma. La data di lancio prevista per questo è l'inizio di agosto. Quando ciò accadrà, CasinoLust accetterà con piacere nuovamente i giocatori statunitensi :)
Saluti,
Dave
Feedback dei Membri
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas