What is really going on with Yabby , Brango and Extreme lately ??
Yabby no longer has practice play? demo mode to test different games ? Customer service/ chat are of no help with any questions you may have. I asked about this and the answer was we do not have demo, so I asked when did they change this no reply at all. A few days ago I asked if they were affiliated with Brango and Extrme the reply was we are not affiliated with any other casinos. I then asked if management changed recently and as I expected no reply. which this speaks true of Brango and extrme as well.
Has anyone else noticed all the changes as well as customer support agents have changed to all new people.
My opinion is all 3 casinos offered so many bonuses and loyalties especially a couple of weeks prior to lcb contest/awards determination and when that was over so was the customer service and everything they had to offer. I predicted just that would happen when talking to other family and friends that play at these casinos. 2 weeks before the awards I said they are offering so much just for that reason and it will not continue once they get what they want and BAM !! Wish I were wrong. Myself along with 6 other family members are no longer depositing on these 3 sites.
Definately other casinos and more and more of them are getting faster at payout process. And offer way more incintives for depositors.
Slotocash is 1 of them usually within 3 business days I am paid, the promos are many and bonus is not deducted from your cash out. Also many Tournaments they offer.
Anyone else with the same opinion on this ?
Cosa sta realmente succedendo con Yabby, Brango ed Extreme ultimamente??
Yabby non fa più pratica? modalità demo per testare giochi diversi ? Il servizio clienti/la chat non sono di aiuto per qualsiasi domanda tu possa avere. Ho chiesto informazioni a riguardo e la risposta è stata che non abbiamo la demo, quindi ho chiesto quando l'hanno cambiato, senza alcuna risposta. Qualche giorno fa ho chiesto se fossero affiliati a Brango ed Extrme, la risposta è stata che non siamo affiliati con nessun altro casinò. Ho quindi chiesto se la gestione è cambiata di recente e poiché mi aspettavo nessuna risposta. il che vale anche per Brango ed extrme.
Qualcun altro ha notato tutti i cambiamenti e gli agenti dell'assistenza clienti sono diventati persone tutte nuove.
La mia opinione è che tutti e 3 i casinò hanno offerto così tanti bonus e fedeltà, soprattutto un paio di settimane prima della determinazione del concorso/premi lcb e una volta terminato, lo è stato anche il servizio clienti e tutto ciò che avevano da offrire. Avevo previsto che sarebbe successo parlando con altri familiari e amici che giocano in questi casinò. 2 settimane prima della premiazione ho detto che stanno offrendo così tanto solo per questo motivo e non continueranno una volta ottenuto ciò che vogliono e BAM!! Vorrei sbagliarmi. Io e altri 6 membri della famiglia non depositiamo più su questi 3 siti.
Sicuramente altri casinò, e sempre di più, stanno diventando più veloci nel processo di pagamento. E offrire molti più incentivi ai depositanti.
Slotocash è uno di questi, di solito entro 3 giorni lavorativi vengo pagato, le promozioni sono molte e il bonus non viene detratto dal tuo incasso. Inoltre molti tornei offrono.
Qualcun'altro ha la stessa opinione a riguardo?