Hi everyone!
I'm new to the forum, I'll be checking it from time to time in case there's anything you need.
Enjoy and Good Luck!
Ingrid Evans
Affiliate Manager
Prism and Slots of Vegas
Slot di Las Vegas e Prism
- Iniziato da
- prism aff mngr
- Sr. Member 308
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- Iniziato da
- prism aff mngr
- at Aug 04, 09, 02:48:23 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCiao a tutti!
Sono nuovo del forum, lo controllerò di tanto in tanto nel caso ci fosse qualcosa di cui hai bisogno.
Divertitevi e buona fortuna!
Ingrid Evans
Responsabile affiliazione
Prisma e slot di Las Vegas0.7/ 5
-
- Risposta da
- luckybbj
- at Aug 04, 09, 02:51:09 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 10 anni fa
Hi Ingrid,
Were glad to have you.......... and WELCOME!Ciao Ingrid,
Siamo lieti di averti... e BENVENUTO! -
- Risposta da
- PMM2008
- at Aug 04, 09, 02:53:39 PM
- Mighty Member 3103
- attività più recente 4 anni fa
Welcome Ingrid:
So glad to have you aboard here at LCB.Benvenuta Ingrid:
Sono così felice di averti a bordo qui alla LCB. -
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Aug 04, 09, 02:54:02 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
Welcome to LCB!
Very glad to have you join
This is just wonderful!Benvenuti in LCB!
Sono molto felice che tu ti unisca
Questo è semplicemente meraviglioso! -
- Risposta da
- Jimbeaux
- at Aug 04, 09, 10:37:33 PM
- Hero Member 879
- attività più recente 8 giorni fa
Hello Ingrid
and welcome to LCB.
It is always nice to have representatives from the various casinos here, and I am sure you will find some of the feedback quite enlightening (hope you have a strong constitution).
I am sure many here have comments or questions regarding your casinos.Ciao Ingrid
e benvenuto in LCB.
È sempre bello avere qui rappresentanti dei vari casinò e sono sicuro che troverai alcuni feedback piuttosto illuminanti (spero che tu abbia una costituzione forte).
Sono sicuro che molti qui hanno commenti o domande riguardanti i vostri casinò. -
- Risposta da
- Forward1971
- at Aug 05, 09, 05:39:02 AM
- Sr. Newbie 16
- attività più recente 7 anni fa
-
- Risposta da
- stack2c
- at Aug 05, 09, 07:24:48 AM
- Newbie 4
- attività più recente 11 anni fa
WELCOME60 worked for me at SOV.
THANKSWELCOME60 ha funzionato per me presso SOV.
GRAZIE -
- Risposta da
- mmpou
- at Aug 05, 09, 09:26:52 AM
- Hero Member 511
- attività più recente 8 anni fa
worked at both casinos. thanks forward1971 and welcome to lcb family
ha lavorato in entrambi i casinò. grazie forward1971 e benvenuto nella famiglia lcb
-
- Risposta da
- freyer
- at Aug 05, 09, 10:48:47 AM
- Sr. Member 381
- attività più recente 4 anni fa
worked at prism not sov. thanks for the code
ha lavorato al prisma non sov. grazie per il codice
-
- Risposta da
- littlebit62
- at Aug 05, 09, 11:03:53 AM
- Full Member 204
- attività più recente 8 anni fa
FREESOV50 worked for me tks
FREESOV50 ha funzionato per me, grazie
-
- Risposta da
- xxladynxxx
- at Aug 05, 09, 03:22:00 PM
- Sr. Newbie 22
- attività più recente 8 anni fa
Hi Ingrid Welcome to LCB
xxladynxxxCiao Ingrid, benvenuta su LCB
xxladynxxx -
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 05, 09, 03:51:13 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Thank you for the very warm welcome everyone!
Hi Jimbeaux! Yes, I've been seeing the feedback here and in other sites, hopefully I'll be able to help, one issue at a time... I am definitely strongGrazie a tutti per il caloroso benvenuto!
Ciao Jimbeaux! Sì, ho visto i feedback qui e in altri siti, spero di poter aiutare, un problema alla volta... Sono decisamente forte -
- Risposta da
- Jimbeaux
- at Aug 05, 09, 04:44:08 PM
- Hero Member 879
- attività più recente 8 giorni fa
Well Ingrid,
I think the big question on peoples minds is why payout's from your casinos take so much longer than almost every other RTG casino. With rare exceptions the normal average is around 7 business days, and while your casino claims 14 the actuality is somewhere between 6-8 weeks, usually after many back and forth's with your customer support and accounting people where improper information is consistently given.
I think if that were addressed, as a #1 priority... the rest of the issues would smooth out consistently.
I am aware that you are speaking solely for Prism Casino and Slot's of Vegas and not for the other casinos that are partnered with you in the Virtual group. But I can say that if this were to be given a serious reply, as well as corrected we would be quite happy to withdraw (on a probationary status at first) the Warning cautions we have attached to your casino's here.Ebbene Ingrid,
Penso che la grande domanda che si pongono le persone sia perché i pagamenti dai vostri casinò impiegano così tanto tempo rispetto a quasi tutti gli altri casinò RTG. Con rare eccezioni, la media normale è di circa 7 giorni lavorativi, e mentre il tuo casinò ne dichiara 14, la realtà è tra le 6 e le 8 settimane, di solito dopo molti avanti e indietro con l'assistenza clienti e gli addetti alla contabilità in cui vengono costantemente fornite informazioni improprie.
Penso che se questo problema venisse affrontato come priorità numero 1... il resto dei problemi si risolverebbe in modo coerente.
Sono consapevole che stai parlando esclusivamente per Prism Casino e Slot's of Vegas e non per gli altri casinò che collaborano con te nel gruppo virtuale. Ma posso dire che se a questa domanda venisse data una risposta seria, oltre che corretta, saremmo molto felici di ritirare (in un primo momento in stato di prova) le avvertenze che abbiamo allegato al vostro casinò qui.0.3/ 5
-
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Aug 05, 09, 04:59:08 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
My personal opinion and alot of others is...
It takes less then 5 minutes to make a deposit and take the money
but 4 to 6 weeks to pay on a legit win, 20 emails, 20 live chat
performances, alot of rudeness and runarounds to get paid....
It should never be this way, people feel very very cheated
feeling cheated, makes people say really bad things
Bad things said, alot of potential high rollers will detour the casino
Wins are EXTREMELY important to a casinos reputationLa mia opinione personale e quella di molti altri è...
Ci vogliono meno di 5 minuti per effettuare un deposito e prelevare i soldi
ma dalle 4 alle 6 settimane per pagare in caso di vincita legittima, 20 email, 20 chat dal vivo
spettacoli, tanta maleducazione e corse per farsi pagare....
Non dovrebbe mai essere così, le persone si sentono davvero ingannate
sentirsi ingannati, fa dire alle persone cose davvero brutte
Detto ciò, molti potenziali high roller devieranno il casinò
Le vincite sono ESTREMAMENTE importanti per la reputazione di un casinò -
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 07, 09, 12:46:00 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi,
Thank you very much for your feedback, I really appreciate it. I apologize for the delay in posting back.
Our payouts should be processed in 10 to 15 business days. The 6 to 8 weeks you¡¦re mentioning were due to a very specific situation, which lasted for a couple of months recently. We lost one of our main processors, leaving us with not enough processing power. Unfortunately, daily limits were reached fast and this delayed payments.
This problem has been solved and payments now should not take longer than 15 days. If you ever have knowledge of someone that has a payout pending for longer than this, please let me know, we will deal with it urgently. My email address is ingrid@prismaffiliate.com
I completely agree with you Imagin.ation, customer service should never be the way you described. Perhaps the perception on runarounds comes from those two months in which unfortunately there was nothing we could do to accelerate the payouts process. However, this does not apply anymore. And rudeness is of course never justified.
If you or someone you know receives bad customer service or improper information, please I would really appreciate it if you could write down the name of the representative (if it was by phone), or copy/paste the chat and send all possible information to me so that I can personally look into it.
I haven¡¦t been here long, but I can assure you, and I¡¦m speaking on behalf of the other casinos as well (Cool Cat, Cirrus, Palace, Club Player), that management is completely committed to providing all players with outstanding customer service as well as reliable and punctual payments.
I will do everything in my power to change the current perception and I would appreciate any help you can provide. I would really appreciate it if you could remove the warning cautions Jimbeaux; if I don¡¦t come through, you have my permission to put them back up
Sincerely,
IngridCIAO,
Grazie mille per il tuo feedback, lo apprezzo davvero. Mi scuso per il ritardo nel postare di nuovo.
I nostri pagamenti dovrebbero essere elaborati in 10-15 giorni lavorativi. Le 6-8 settimane di cui parli sono dovute a una situazione molto specifica, durata un paio di mesi di recente. Abbiamo perso uno dei nostri processori principali, lasciandoci con una potenza di elaborazione insufficiente. Sfortunatamente, i limiti giornalieri sono stati raggiunti rapidamente e ciò ha ritardato i pagamenti.
Questo problema è stato risolto e ora i pagamenti non dovrebbero richiedere più di 15 giorni. Se mai dovessi conoscere qualcuno che ha un pagamento in sospeso da più tempo, faccelo sapere, ci occuperemo della questione urgentemente. Il mio indirizzo email è ingrid@prismaffiliate.com
Sono completamente d'accordo con te Imagin.ation, il servizio clienti non dovrebbe mai essere come hai descritto. Forse la percezione sui runaround deriva da quei due mesi in cui purtroppo non c'era nulla che potessimo fare per accelerare il processo di pagamento. Tuttavia, questo non si applica più. E la maleducazione ovviamente non è mai giustificata.
Se tu o qualcuno che conosci ricevete un cattivo servizio clienti o informazioni improprie, vi sarei davvero grato se poteste scrivere il nome del rappresentante (se è stato per telefono), o copiare/incollare la chat e inviare tutte le informazioni possibili a in modo che io possa esaminarlo personalmente.
Non sono qui da molto, ma posso assicurarvi, e parlo anche a nome degli altri casinò (Cool Cat, Cirrus, Palace, Club Player), che la direzione è completamente impegnata a fornire a tutti i giocatori con un servizio clienti eccezionale e pagamenti affidabili e puntuali.
Farò tutto ciò che è in mio potere per cambiare la percezione attuale e apprezzerei qualsiasi aiuto tu possa fornire. Apprezzerei davvero se potessi rimuovere gli avvertimenti Jimbeaux; se non riesco a passare, hai il mio permesso di rimetterli a posto
Cordiali saluti,
Ingrid -
- Risposta da
- josie46
- at Aug 07, 09, 01:05:12 PM
- Hero Member 887
- attività più recente 7 anni fa
hi , when will you catch up on new games, i havent seen any in over a yr. ty josie46
ciao, quando ti aggiornerai sui nuovi giochi, non ne vedo nessuno da più di un anno. ty josie46
-
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 07, 09, 02:02:21 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi josie46,
You're right, games weren't updated in Prism and Slots of Vegas for quite some time. However, they were all updated about a month ago and we are now up to date with the latest games.
The newest ones are Sea Captain, Texas Tycoon, Loose Caboose, King of Swing, Mystic Dragon and London Inspector.
Enjoy!Ciao Josie46,
Hai ragione, i giochi in Prism e Slots of Vegas non venivano aggiornati da un bel po' di tempo. Tuttavia, sono stati tutti aggiornati circa un mese fa e ora siamo aggiornati con gli ultimi giochi.
I più nuovi sono Sea Captain, Texas Tycoon, Loose Caboose, King of Swing, Mystic Dragon e London Inspector.
Godere!0.7/ 5
-
- Risposta da
- genenco
- at Aug 07, 09, 02:36:16 PM
- Mighty Member 3032
- attività più recente 5 anni fa
Well, I'll "Chip" in with my thoughts.
I'm REALLY glad you have come here and explained a few things. This helps start a conversation and leads to questions and answers.
Now as to me personally. I think the "Warning" should stay in place. I know you'll do your best to resolve the issues you are about to confront. But "Saying" so, isn't "Doing" so.
The judgment should be reserved until we know that this has been remedied and is a constant instead of a "Hit or Miss" thing.
Then there's a BIG question. "Honesty" Who does your audits? Can they be viewed by the general public (Meaning Players) and is this a reputable auditor and firm?
Next, what is it with all the free chips? Grande Vegas and Lucky Red and several other (Including Rivals) rarely ever give free chips, but frankly the mod here has shown how often and how many are given away each month.
I think there's going to be more questions, but again, this is not something that will be taken care of in a blink or even a week. Yes, it takes time, but what with so many wondering how this will be resolved, the players who would be willing to play will stay away till then.Bene, "parteciperò" con i miei pensieri.
Sono VERAMENTE felice che tu sia venuto qui e mi abbia spiegato alcune cose. Questo aiuta ad avviare una conversazione e porta a domande e risposte.
Ora per quanto riguarda me personalmente. Penso che l'"Avvertimento" dovrebbe restare in vigore. So che farai del tuo meglio per risolvere i problemi che stai per affrontare. Ma "Dire" così non è "Fare" così.
Il giudizio dovrebbe essere riservato fino a quando non sapremo che questo è stato risolto e che è una costante invece che una cosa "hit or miss".
Poi c'è una GRANDE domanda. "Onestà" Chi effettua i vostri audit? Possono essere visualizzati dal grande pubblico (giocatori di significato) e si tratta di un revisore e di un'azienda rispettabili?
Quindi, cosa significano tutti i chip gratuiti? Grande Vegas e Lucky Red e molti altri (compresi Rivals) raramente regalano gettoni gratuiti, ma francamente il mod qui ha mostrato quanto spesso e quanti vengono regalati ogni mese.
Penso che ci saranno altre domande, ma ancora una volta, questo non è qualcosa che verrà risolto in un batter d'occhio o anche in una settimana. Sì, ci vuole tempo, ma con così tanti che si chiedono come verrà risolto il problema, i giocatori che sarebbero disposti a giocare rimarranno lontani fino ad allora.3.3/ 5
-
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Aug 07, 09, 03:03:33 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
Ingrid,
Thank you for responding in a timely matter to something
so important, something that should be a #1 Priority,
for these problems we address here are reasons as to the
warning you have. 2 days time i guess is.. okay.
Personally, i would of jumped on it immediately.
I really don't think it will be that easy, i can go back to
2007 in this forum, and read the same thing i have been reading
in 2008 and 2009, and the same experiences to have been
happening since then doesn't cover "months".
Theres just no excuse for it, only thing that can happen
is it all start to show the promises you are making to become
valid. It's not a months thing, it's years.
Meantime Ingrid we members in the forums
are glad to have you, you are going to have
your hands full lol, and it would actually be so nice to see that
warning removed due to the changes and upgrades you
are trying to make.
I wish you goodluck.Ingrid,
Grazie per aver risposto tempestivamente a qualcosa
così importante, qualcosa che dovrebbe essere la priorità n. 1,
per questi problemi che affrontiamo qui ci sono ragioni per quanto riguarda il
avvertimento che hai. 2 giorni, immagino che sia... okay.
Personalmente, ci sarei saltato sopra immediatamente.
Non credo davvero che sarà così facile, posso tornare indietro
2007 in questo forum e ho letto la stessa cosa che stavo leggendo
nel 2008 e nel 2009, e le stesse esperienze vissute
ciò che accade da allora non copre i "mesi".
Non ci sono scuse per questo, l'unica cosa che può succedere
tutto inizia a mostrare le promesse che stai facendo per diventare
valido. Non è una cosa di mesi, sono anni.
Nel frattempo Ingrid siamo membri nei forum
sono felice di averti, avrai
hai le mani occupate lol, e sarebbe davvero così bello vederlo
avviso rimosso a causa delle modifiche e degli aggiornamenti apportati
stanno cercando di fare.
Ti auguro buona fortuna. -
- Risposta da
- PO1Mike
- at Aug 07, 09, 03:22:06 PM
- Sr. Newbie 36
- attività più recente 8 anni fa
Prismaffmng, I have a question you might be able to answer for me even though it deals with Club and CoolCat casinos. I know you are all connected. I have had three withdrawals from Club that have all come via moneygrams that I had to go pick up. No biggie there. The first one was free of charge. For the second one I was charged by the casino a whopping $39, which ate up quite a bit of my winnings. The third one I was charged $21 by the casino. With CoolCat they sent me a check through FedEx. It arrived at my front door and there was no charge whatsoever. That was by far the most convenient way as well as the cheapest for me. And by the way, they all took between 6-8 weeks to arrive. My question is, why is there such a variation in the way these claims are handled? If you are all together, why are they not even remotely the same? Seems like there should be a standard way that all of your casinos should be using. Also, I have a withdrawal pending at Club right now. I will see if it only takes around 15 business days to complete like you suggest it will. No offense but I will have to see it to believe it. Thanks in advance.
Prismaffmng, ho una domanda a cui potresti rispondere anche se si tratta dei casinò Club e CoolCat. So che siete tutti connessi. Ho ricevuto tre prelievi dal Club, tutti avvenuti tramite Moneygram che dovevo ritirare. Nessun problema lì. Il primo era gratuito. Per il secondo mi è stato addebitato dal casinò l'enorme cifra di $ 39, che si è divorata una buona parte delle mie vincite. Il terzo mi ha fatto pagare $ 21 dal casinò. Con CoolCat mi hanno inviato un assegno tramite FedEx. È arrivato alla mia porta di casa e non c'era alcun addebito. Questo è stato di gran lunga il modo più conveniente ed anche il più economico per me. E comunque, ci sono voluti tutti dalle 6 alle 8 settimane per arrivare. La mia domanda è: perché c'è una tale variazione nel modo in cui vengono gestite queste richieste? Se siete tutti insieme, perché non sono nemmeno lontanamente uguali? Sembra che dovrebbe esserci un metodo standard che tutti i tuoi casinò dovrebbero utilizzare. Inoltre, ho un prelievo in sospeso al Club in questo momento. Vedrò se ci vorranno solo circa 15 giorni lavorativi per completare come suggerisci. Senza offesa, ma dovrò vederlo per crederci. Grazie in anticipo.
-
- Risposta da
- Jimbeaux
- at Aug 07, 09, 03:39:08 PM
- Hero Member 879
- attività più recente 8 giorni fa
Ingrid,
i am happy that you came up with a full and clear response, and perhaps you (and by association the rest of the virtual network0 are shooting for a new face... a second shot so to speak.
Many of us here have been playing online for more than a few years and are quite cognizant of many of the up's and downs. Yes the road to redemption can be harsh, and trust, once broken , I am sorry to say will be reluctantly given, and then only by firm examples.
That said, many here are also in need of a similar "redemption or grace period. During these same periods, i myself have more than once multi chipped, never once intending either a withdrawal attempt nor unfortunately a deposit either.
if a Player who had, in the past, used multiple chips were to swear off the practice, become a true depositing member in good faith and from here on out follow all Terms and conditions as set forth by your (and by corollary, the rest of the virtual group) would their past history be raised in the future as a cause for the voiding of future payout requests?
I more than recognize the effort you are trying to put forth here, the turning of the figurative leaf. I also can go back to 07 to a very similar promise of commitment, then again to spring of 08. The latter part of 08 looked promising but by late fall things had once again degenerated and evolved to the circumstance we find today.
I am willing, with a show of effort on your parent companies part, to look at the next couple months as a probationary period, the end of which we would remove the cautions associated with your group. One thing I would ask would be that you to consider a similar "probationary" status for past "abuser's".
Let me make this clear... I like Prism casino... I won my first online pot their. On my very first chip. My request for withdrawal was processed in the server, and never went further than that. at the time (mid 2007) every attempt to access live chat came with a "no ones home" message. Every email sent was unanswered. finally after 2 months of no response i spun out the win and have never since considered depositing. I quickly found out I was not an isolated instance... this is the stigma you are attempting to overcome... not a series of second hand experiences but real players who felt they were wronged by how things ran in the past.
that said... we Love RTG gaming. we love the slots. given a chance to spin a hour or so, most of us , win or lose , are satisfied we got our money's worth. We Love the bonuses offered, love the challenge posed by the playthrough requirements 9 it gives added edge and focus during gaming). if there were an inkling in most of our minds that we could actually claim a win when it occurred I think you would find that a good percentage of the 12,000 registered members, or the 2000+ members who view these pages daily could be inspired to a second chance.
It is a start... and I appreciate the email contact information.
You heard the Lady folks. I am going to start a thread in the Casino General discussion section called "New leaf" for feedback on this. If you have a current pending dispute with either Prism or Slots of Vegas let me know and i will look into it, with Ingrids assistance. I know there are more than a few folks out there who are depositing members. Let's see a couple of new wins requested and the payout time tracked..
A final note. Give me feedback in the new Leaf thread. If you have a good experence, if you notice a marked change for the positive... let me Know. if you run into problems, if the situation remains same ol same ol... let me know that as well.Ingrid,
sono felice che tu abbia fornito una risposta completa e chiara, e forse tu (e per associazione il resto della rete virtuale0) state cercando un nuovo volto... una seconda possibilità per così dire.
Molti di noi qui giocano online da più di qualche anno e sono abbastanza consapevoli degli alti e bassi. Sì, la strada verso la redenzione può essere dura e la fiducia, una volta infranta, mi dispiace dirlo, verrà data con riluttanza, e solo con fermi esempi.
Detto questo, anche molti qui hanno bisogno di un simile "periodo di riscatto o di grazia". Durante questi stessi periodi, io stesso ho più di una volta multichip, senza mai avere intenzione né di un tentativo di prelievo né purtroppo nemmeno di un deposito.
se un giocatore che in passato ha utilizzato più fiches dovesse rinunciare alla pratica, diventare un vero membro depositante in buona fede e da qui in poi seguire tutti i Termini e condizioni stabiliti dal vostro (e di conseguenza, il resto del gruppo virtuale) la loro storia passata verrebbe riproposta in futuro come causa di annullamento di future richieste di pagamento?
Riconosco più che lo sforzo che stai cercando di fare qui, il voltare pagina figurativa. Posso anche risalire al 2007 a una promessa di impegno molto simile, poi di nuovo alla primavera del 2008. L'ultima parte del 2008 sembrava promettente ma nel tardo autunno le cose erano nuovamente degenerate e si erano evolute fino alle circostanze che troviamo oggi.
Sono disposto, con una dimostrazione di impegno da parte delle vostre società madri, a considerare i prossimi due mesi come un periodo di prova, al termine del quale rimuoveremo le precauzioni associate al vostro gruppo. Una cosa che ti chiederei è di considerare uno status di "prova" simile per gli "aggressori" del passato.
Lascia che sia chiaro... mi piace il casinò Prism... ho vinto il mio primo piatto online. Al mio primo chip. La mia richiesta di prelievo è stata elaborata nel server e non è mai andata oltre. all'epoca (metà del 2007) ogni tentativo di accedere alla chat dal vivo veniva accompagnato da un messaggio "nessuno in casa". Ogni e-mail inviata era senza risposta. finalmente, dopo 2 mesi senza risposta, ho sprecato la vincita e da allora non ho mai preso in considerazione il deposito. Ho subito scoperto di non essere un caso isolato... questo è lo stigma che stai tentando di superare... non una serie di esperienze di seconda mano ma veri giocatori che si sono sentiti danneggiati da come andavano le cose in passato.
detto questo... adoriamo i giochi RTG. adoriamo le slot. data la possibilità di giocare per circa un'ora, la maggior parte di noi, vincendo o perdendo, è soddisfatta di aver speso bene i propri soldi. Adoriamo i bonus offerti, adoriamo la sfida posta dai requisiti di gioco (9 dà ulteriore vantaggio e concentrazione durante il gioco). se nella maggior parte delle nostre menti ci fosse la vaga idea che potremmo effettivamente rivendicare una vincita quando si verifica, penso che scopriresti che una buona percentuale dei 12.000 membri registrati, o degli oltre 2000 membri che visualizzano queste pagine ogni giorno, potrebbe essere ispirata a una seconda possibilità.
È un inizio... e apprezzo le informazioni di contatto via e-mail.
Avete sentito la signora, gente. Inizierò una discussione nella sezione di discussione generale del casinò chiamata "Nuova foglia" per feedback al riguardo. Se hai una controversia in corso con Prism o Slots of Vegas fammelo sapere e esaminerò la questione, con l'assistenza di Ingrids. So che ci sono più di poche persone là fuori che depositano membri. Vediamo un paio di nuove vincite richieste e il tempo di pagamento tracciato..
Una nota finale. Dammi un feedback nel nuovo thread di Leaf. Se hai una buona esperienza, se noti un netto cambiamento in positivo... fammi sapere. se riscontri problemi, se la situazione rimane uguale o uguale... fammi sapere anche questo.0.7/ 5
0.3/ 5
-
- Risposta da
- Jimbeaux
- at Aug 07, 09, 03:44:53 PM
- Hero Member 879
- attività più recente 8 giorni fa
PO1 Mike,
Please send Ingrid your user name and the details of the pending payout so she has something to work with. Hit me an IM with the date of the request, dates your documentation were accepted (if not already on file) and because you made it public here, let us all know when the payment is recieved.
15 business days is 3 weeks. there are no major holidays to impede this and as you have been a depositing member in, I assume, good standing, we can easily see the results.PO1 Mike,
Per favore invia a Ingrid il tuo nome utente e i dettagli del pagamento in sospeso in modo che abbia qualcosa su cui lavorare. Inviami un messaggio istantaneo con la data della richiesta, le date in cui la tua documentazione è stata accettata (se non già in archivio) e poiché l'hai resa pubblica qui, facci sapere a tutti quando viene ricevuto il pagamento.
15 giorni lavorativi equivalgono a 3 settimane. non ci sono festività importanti che lo impediscano e poiché sei stato un membro depositante, presumo, di buona reputazione, possiamo facilmente vedere i risultati. -
- Risposta da
- luvkittynumber1
- at Aug 07, 09, 04:28:53 PM
- Super Hero 1388
- attività più recente 1 anno fa
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- Risposta da
- Imagin.ation
- at Aug 07, 09, 04:47:50 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
There is one other thing, i see alot.. please understand this is
not relevant to me, because i KNOW already why it is done
I'm a long time RTG player, have had the same experiences
as Jimb described, i am a double chipper, and the reason is
because of passed experiences, i love the RTG's, and i do
find free chip codes for players, these codes being found
are good for the potential depositors, or who even never tried
the casino before,and become depositors, so actually it's not a bad thing.
This question is for those of who come and say..and it is seen 100's
of times..
"I tried the casino and used the free chip, i hit a jackpot (or they
might say) i built my credits up, i'm up to 500, maybe a 1000 or more
i was so happy i was winning and then "poof" went to hit a spin
and all the credits were gone, left me with 0 to play, or some say
10.00 or whatever amount"
Explain this practice, the reason it's done..
To remove their winnings after playthrough during their gambling
sessions seems to me a bit... well, like giving a delicious porterhouse steak dinner with all the fixn's and then just snatchin it away.
Alot of people take it so personal... money is personal to them.
Some people don't understand, and it is heartsickening to feel
like a winner then "poof". After this experience they will not ever
deposit.
I myself know that all winnings are voided on a double chip,
But couldn't it be done when the attempt to cash-out is taken?C'è un'altra cosa, che vedo spesso... per favore, cerca di capire che è questa
non è rilevante per me, perché SO già perché è stato fatto
Sono un giocatore RTG da molto tempo, ho avuto le stesse esperienze
come ha descritto Jimb, sono un doppio cippatore, e il motivo è questo
a causa delle esperienze passate, adoro gli RTG, e lo faccio
trova codici chip gratuiti per i giocatori, questi codici vengono trovati
fanno bene ai potenziali depositanti, o anche a chi non ci ha mai provato
prima al casinò e diventano depositanti, quindi in realtà non è una brutta cosa.
Questa domanda è per quelli che vengono e dicono...ed è visto a centinaia
di volte..
"Ho provato il casinò e ho usato il chip gratuito, ho vinto un jackpot (o loro
potrei dire) ho accumulato i miei crediti, sono arrivato a 500, forse 1000 o più
Ero così felice di aver vinto e poi "poof" è andato a fare un giro
e tutti i crediti erano spariti, lasciandomi con 0 da giocare, o qualcuno dice
10,00 o qualunque importo"
Spiega questa pratica, il motivo per cui viene fatta..
Per rimuovere le loro vincite dopo aver giocato durante il gioco d'azzardo
le sessioni mi sembrano un po'... beh, come offrire una deliziosa cena con bistecca alla porterhouse con tutto il necessario e poi portarla via.
Molte persone la prendono sul personale... per loro il denaro è personale.
Alcune persone non capiscono, ed è straziante sentirlo
come un vincitore quindi "puff". Dopo questa esperienza non lo faranno mai
depositare.
Io stesso so che tutte le vincite vengono annullate con una doppia fiche,
Ma non si potrebbe fare nel momento in cui viene effettuato il tentativo di incasso? -
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 07, 09, 06:15:27 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi genenco,
Thanks for chipping in!
I imagine you saw that I've been given two months to demonstrate things, which I thought was a good idea. I believe your feedback will help us improve and I also know we'll show you that we can be trusted.
Any player's records can be audited by RTG upon request. They can act as arbitrators in any dispute; they have access to all the player's records and history.
We do give away more chips than most casinos, but we are also larger than other casinos, especially the ones that are currently accepting US players. Our goal is to give players the opportunity of entertainment and they can also try the games and feel comfortable with our casinos.
As you probably know, the problem with giving free chips is that it attracts players that want to take advantage of them, and so everyday we have players opening 10, 15, 20 accounts and requesting the free chips over and over again. For this reason, and the huge amount of players that do this, we have to be very careful with our restrictions and ask that players respect our terms and conditions.
I'll be happy to answer any other questions as they appear, like you said, it will take some time. I'm sure in a few days I will get to know you all better and you'll see what you can expect of me
Sincerely,
Ingrid E.Ciao genenco,
Grazie per aver contribuito!
Immagino tu abbia visto che mi sono stati concessi due mesi per dimostrare le cose, cosa che pensavo fosse una buona idea. Credo che il tuo feedback ci aiuterà a migliorare e so anche che ti dimostreremo che ci si può fidare di noi.
I record di qualsiasi giocatore possono essere controllati da RTG su richiesta. Possono agire come arbitri in qualsiasi controversia; hanno accesso a tutti i record e alla cronologia del giocatore.
Regaliamo più fiches della maggior parte dei casinò, ma siamo anche più grandi di altri casinò, specialmente quelli che attualmente accettano giocatori statunitensi. Il nostro obiettivo è offrire ai giocatori l'opportunità di divertirsi e di provare i giochi e sentirsi a proprio agio con i nostri casinò.
Come probabilmente saprai, il problema con l'offerta di fiches gratuite è che attira giocatori che vogliono trarne vantaggio, e quindi ogni giorno abbiamo giocatori che aprono 10, 15, 20 conti e richiedono le fiches gratuite più e più volte. Per questo motivo, e per l'enorme quantità di giocatori che lo fanno, dobbiamo stare molto attenti alle nostre restrizioni e chiedere ai giocatori di rispettare i nostri termini e condizioni.
Sarò felice di rispondere a qualsiasi altra domanda non appena apparirà, come hai detto tu, ci vorrà del tempo. Sono sicuro che tra qualche giorno vi conoscerò meglio e vedrete cosa potete aspettarvi da me
Cordiali saluti,
Ingrid E. -
- Risposta da
- genenco
- at Aug 07, 09, 06:23:30 PM
- Mighty Member 3032
- attività più recente 5 anni fa
OK Fair enough Ingrid and I do side with Jimbeaux in regards to turning over a new leaf.
I too would LOVE the chance to play with your casino and as such would withhold "Free chipping" if say the past on us "Abusers" could be reset so as to not have this issue come up, should we win and cash out.
I do look forward to other questions and answers.
again Welcome and glad you're here.OK Abbastanza giusto, Ingrid e io siamo dalla parte di Jimbeaux per quanto riguarda il voltare pagina.
Anch'io Adorerei la possibilità di giocare con il vostro casinò e come tale tratterrei il "Chipping gratuito" se dicessimo che il passato su di noi "Abusatori" potrebbe essere ripristinato in modo da non far sorgere questo problema, se dovessimo vincere e incassare.
Aspetto con ansia altre domande e risposte.
ancora Benvenuto e felice che tu sia qui. -
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 07, 09, 06:49:58 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi imagin.ation,
I’ll always try to answer within 24 business hours. However, yesterday I was away from my desk in meetings most of the day and it upset my rhythm
I understand when you and others say this has been a problem for years. There have been some changes in management and I will do my best to show you a new side of things. I think it will be really worth it, having my hands full, to form a new relationship with LCB players, which I will then use as a starting point with other forums and affiliates.
Regarding your second post, about the winnings that disappear magically, I was actually speaking about this with management earlier today. You probably know that the maximum cash out on most free chips is the amount of the chip or twice the amount in some cases. Now, because we have so many players, requesting so many free chips, there is a feature in the casino software that allows us to program the bonus code so that, when playthrough requirements are met, the system automatically removes the amount that cannot be cashed out, and leaves the maximum cash out. At this point the player can send his/her documents (if we do not already have them) and cash out the remaining amount.
I agree with you on the porterhouse steak example, especially when it’s a new player that perhaps did not read the terms and conditions when requesting the free chip and thinks he will be able to cash out any amount he reaches. I will see what I can do about this.
Thank you very much for your feedback, I will always welcome it.
Sincerely,
IngridCiao immagination.ation,
Cercherò sempre di rispondere entro 24 ore lavorative. Tuttavia, ieri sono stato lontano dalla scrivania per partecipare a riunioni per gran parte della giornata e questo ha sconvolto il mio ritmo
Capisco quando tu e altri dite che questo è un problema da anni. Ci sono stati alcuni cambiamenti nella gestione e farò del mio meglio per mostrarvi un nuovo lato delle cose. Penso che ne varrà davvero la pena, avendo le mani impegnate, per stringere un nuovo rapporto con i giocatori di LCB, che poi utilizzerò come punto di partenza con altri forum e affiliati.
Per quanto riguarda il tuo secondo post, sulle vincite che scompaiono magicamente, ne parlavo proprio oggi con la direzione. Probabilmente sai che il prelievo massimo sulla maggior parte dei chip gratuiti è l'importo del chip o in alcuni casi il doppio dell'importo. Ora, poiché abbiamo così tanti giocatori che richiedono così tante fiches gratuite, c'è una funzione nel software del casinò che ci permette di programmare il codice bonus in modo che, una volta soddisfatti i requisiti di gioco, il sistema rimuova automaticamente l'importo che non può essere incassato. e lascia fuori il massimo incassato. A questo punto il giocatore può inviare i propri documenti (se non li abbiamo già) e incassare l'importo residuo.
Sono d'accordo con te sull'esempio della bistecca porterhouse, soprattutto quando si tratta di un nuovo giocatore che magari non ha letto i termini e le condizioni quando ha richiesto il chip gratuito e pensa di poter incassare qualsiasi importo raggiunga. Vedrò cosa posso fare al riguardo.
Grazie mille per il tuo feedback, lo accetterò sempre.
Cordiali saluti,
Ingrid -
- Risposta da
- Jimbeaux
- at Aug 07, 09, 07:05:48 PM
- Hero Member 879
- attività più recente 8 giorni fa
Ingrid,
While we are aware of the playthrough requirements, and you will note a constant reminder here to always check terms and conditions, i really dont see much more you can do when playthrough is met. the terms do say the excess will be removed, after all.
But this is just a suggestion, and it mat require taking it to RTG to implement, but instead of just a sudden drop to the max withdrawal amount when playthrough is hit (often times one is on a roll and betting hard and fast at the time, it is easy not to see the shift in time to prevent two or three more bets at a high denomination). how about a pop up window saying '""" Congratulations, you have just made the playthrough requirements for your bonus""" or something of a similar nature.
trust me, making playthrough is something both worth celebrating... and recognizing for it's accomplishment. Just like an ingame reminder tells us to visit livechat as we are depositing and to be sure to check for bonuses before we spin (at some rtg's).
Not only does it interrupt the flow, it also lets the player know precisely why their 1000 became 100 in a single spin and cut's off the griping at the heart.
just an idea...Ingrid,
Anche se siamo consapevoli dei requisiti di gioco e qui noterai un costante promemoria per controllare sempre i termini e le condizioni, non vedo davvero molto altro che puoi fare una volta soddisfatto il gioco. dopotutto i termini dicono che l'eccesso verrà rimosso.
Ma questo è solo un suggerimento, e non è necessario portarlo a RTG per implementarlo, ma invece di un calo improvviso all'importo massimo di prelievo quando si raggiunge il playthrough (spesso volte si è su un tiro e si scommette forte e veloce in quel momento , è facile non vedere lo spostamento del tempo per evitare altre due o tre scommesse di valore elevato). che ne dici di una finestra pop-up che dice """" Congratulazioni, hai appena soddisfatto i requisiti di gioco per il tuo bonus""" o qualcosa di simile.
fidati di me, realizzare il playthrough è qualcosa che vale la pena celebrare... e riconoscere per i suoi risultati. Proprio come un promemoria nel gioco ci dice di visitare la livechat mentre stiamo depositando e di essere sicuri di controllare i bonus prima di girare (in alcuni rtg).
Non solo interrompe il flusso, ma consente anche al giocatore di sapere esattamente perché i suoi 1000 sono diventati 100 in un singolo giro e interrompe la tensione al cuore.
solo un'idea... -
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Aug 07, 09, 07:22:02 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
Or maybe that the excess be removed on attempting cash-out,
some do want to play a little longer. Kinda really sucks when you close out
game to come back later to play (maybe they have thought about a deposit seeing they are winning) and its all gone
That is a great idea Jimb, and i see you are understanding my question
Thank you Ingrid for responding, this question is very critical
and i know alot were disgruntled by the sudden drop in credits.O forse che la franchigia venga rimossa nel tentativo di prelievo,
alcuni vogliono giocare ancora un po'. Fa davvero schifo quando chiudi
gioco per tornare più tardi a giocare (magari hanno pensato a un deposito visto che stanno vincendo) ed è tutto finito
È un'ottima idea Jimb, e vedo che capisci la mia domanda
Grazie Ingrid per la risposta, questa domanda è molto critica
e so che molti erano scontenti per l'improvviso calo dei crediti. -
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 07, 09, 07:28:31 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi PO1Mike,
The fee deducted varies depending on the amount that is being sent. I would have to know further details in order to give you a more specific explanation. There are additional factors to consider, for example sometimes Moneygram doesn’t even charge a fee due to a delay (this was probably the case with your first withdrawal). Checks are sometimes sent depending on the amount as well, especially if the cashout was large.
I have found your Club Player account and will be monitoring your cashout.
Thanks!
IngridCiao PO1Mike,
La commissione detratta varia a seconda dell'importo inviato. Avrei bisogno di conoscere ulteriori dettagli per darti una spiegazione più specifica. Ci sono altri fattori da considerare, ad esempio a volte Moneygram non addebita nemmeno una commissione a causa di un ritardo (probabilmente questo è stato il caso del tuo primo prelievo). A volte gli assegni vengono inviati anche in base all'importo, soprattutto se l'incasso è stato elevato.
Ho trovato il tuo account Club Player e monitorerò i tuoi incassi.
Grazie!
Ingrid -
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 07, 09, 07:36:08 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi Jimbeaux,
I want to give your posts a proper response but I need to leave soon and still have some emails to go through. I will post back tomorrow afternoon.
Thanks for all your feedback, your experience (and that of others here) will help me immensely
Sincerely,
IngridCiao Jimbeaux,
Voglio dare una risposta adeguata ai tuoi post, ma devo partire presto e ho ancora alcune email da leggere. Riscriverò domani pomeriggio.
Grazie per tutto il tuo feedback, la tua esperienza (e quella degli altri qui) mi aiuterà immensamente
Cordiali saluti,
Ingrid -
- Risposta da
- zuga
- at Aug 08, 09, 06:59:38 AM
- Admin 8368
- attività più recente 17 years fa
Topic has been moved to Casinos section
L'argomento è stato spostato nella sezione Casinò
-
- Risposta da
- prism aff mngr
- at Aug 08, 09, 05:41:28 PM
- Sr. Member 308
- attività più recente 7 anni fa
Hi all,
I will continue posting in the "New Leaf" thread, in the Casinos section, please find there the answer to some of the posts in here.
Thanks!Ciao a tutti,
Continuerò a postare nel thread "New Leaf", nella sezione Casinò, dove troverai la risposta ad alcuni dei post qui.
Grazie! -
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Aug 08, 09, 09:27:17 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
Welcome Ingrid, thanks for even having the guts to face and try to correct the mess that has been created by prism and sov. I would love to see things turn around as I would love to be a depositor and a winner for that matter if that happens. Good Luck!
Benvenuta Ingrid, grazie per aver avuto il coraggio di affrontare e provare a correggere il pasticcio che è stato creato da Prisma e Sov. Mi piacerebbe vedere le cose cambiare perché mi piacerebbe essere un depositante e un vincitore, se ciò accadesse. Buona fortuna!
-
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Aug 08, 09, 11:46:50 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 6 mesi fa
I have a roomate, he want to register with the casinos, but I had to stop him. I just want to know if it's ok for him to register, he has of course diff name, email, ..., it's just he and I share same IP address
Ho un coinquilino che vuole registrarsi ai casinò, ma ho dovuto fermarlo. Voglio solo sapere se va bene per lui registrarsi, ovviamente ha nome, email, ..., è solo che io e lui condividiamo lo stesso indirizzo IP
-
- Risposta da
- BMWest
- at Aug 15, 09, 01:14:09 PM
- Sr. Newbie 17
- attività più recente 12 anni fa
Hi Ingrid,
I thought we could use my situation as an example of the improvement in service with Prism. I have deposited several times, the latest being yesterday 8/15. I have withdrawn once before, which took nearly a month. I requested a withdrawal yesterday 8/15. The customer service agent was extremely polite and helpful. I am hoping my withdrawal does not take as long this time. I will update this board when I receive my withdrawal.
Thanks
Username: expressguppyCiao Ingrid,
Ho pensato che potremmo usare la mia situazione come esempio del miglioramento del servizio con Prism. Ho depositato più volte, l'ultima è stata ieri 15/8. Mi sono ritirato una volta in passato, il che ha richiesto quasi un mese. Ho richiesto un prelievo ieri 15/8. L'agente del servizio clienti è stato estremamente gentile e disponibile. Spero che il mio ritiro non richieda così tanto tempo questa volta. Aggiornerò questa bacheca quando riceverò il mio ritiro.
Grazie
Nome utente: expressguppy
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