Avvertimento sui casinò europei

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Ultimo messaggio fatto 13 anni fa fa da crazyivan24
ChaseTheAce
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  • Originale English Traduzione Italiano

    I signed up to EU casino through lcb.org and claimed the exclusive LCB500B blackjack bonus. My currency was in GBP, I deposited £1000 and so I was granted a £500 bonus.

    I wagered the required amount and after some swings ended up on about £1500 after the playthrough. I cashed out £1000.

    Later I went back to play some more, did more wagering and finished on about £500. I then went to cash this out but then received an email:

    (start message)
    Dear (user),

    I am writing to you regarding your withdrawal request.

    During our routine account investigations we have detected a play pattern considered irregular gaming for bonus play-through requirement purposes.
    The following is stated in our Terms and Conditions:

    “E.g. play patterns such as the playing for deliberate minimum risk, playing of equal, zero margin bets or hedge betting, placing single bets using your entire or the majority of your account balance and bonus, shall all be considered irregular gaming for bonus play-through requirement purposes.”

    As per our Terms and Conditions we have the right to withhold any cashouts and confiscate all winnings and bonuses should we find practices such as above have been used.

    Accordingly your withdrawal request will be canceled and bonus funds of amount 500 GBP removed from your Real Balance.

    Please be advised that this is the final decision and no further correspondence will be entered.

    Regards,
    (rep)
    Operations Department
    (end message)


    I am very surprised, disappointed and annoyed by this decision.
    I was genuinely gambling with my own money. Let's examine the individual accusations:

    (1) Deliberate minimal risk: I was betting between £25 and £100 a time on average (potentially more with doubling/splitting). Therefore a real chance of losing a good chunk of my funds, in addition to the bonus over the wagering requirement. (They would not have complained had this happened of course  >:( )

    (2) Equal, zero margin bets or hedge betting: Not possible in blackjack to my knowledge.

    (3) Placing single bets using your entire or the majority of your account balance and bonus: No, the maximum bet I placed was £200 (I cannot get at my game history because they have locked my account, but it would not have been more than this).

    In addition, I wagered well above the playthrough requirement and after my first cashout, went back to play more, including other games - not just blackjack.

    I thought this was a trustworthy casino and I registered through this site as I thought its associates and affiliates could be trusted.

    I really hope LCB can help me resolve this, otherwise I would strongly advise people to stay away from this operation.

    Mi sono iscritto al casinò dell'UE tramite lcb.org e ho richiesto l'esclusivo bonus per il blackjack LCB500B. La mia valuta era in GBP, ho depositato £ 1000 e quindi mi è stato concesso un bonus di £ 500.

    Ho scommesso l'importo richiesto e dopo alcune oscillazioni mi sono ritrovato a circa £ 1500 dopo il gioco. Ho incassato 1000 sterline.

    Più tardi sono tornato a giocare ancora un po', ho scommesso di più e ho finito con circa £ 500. Poi sono andato a incassarlo ma poi ho ricevuto un'e-mail:

    (messaggio iniziale)
    Caro utente),

    Ti scrivo in merito alla tua richiesta di prelievo.

    Durante le nostre indagini di routine sull'account abbiamo rilevato uno schema di gioco considerato irregolare ai fini dei requisiti di gioco bonus.
    Quanto segue è indicato nei nostri Termini e Condizioni:

    "Ad esempio, modelli di gioco come giocare con un rischio minimo deliberato, giocare con scommesse uguali, con margine zero o scommesse di copertura, piazzare scommesse singole utilizzando l'intero o la maggior parte del saldo del conto e del bonus, saranno tutti considerati giochi irregolari per il gioco bonus. attraverso scopi di requisito. "

    Secondo i nostri Termini e Condizioni, abbiamo il diritto di trattenere eventuali prelievi e confiscare tutte le vincite e i bonus nel caso in cui scoprissimo che sono state utilizzate pratiche come quelle sopra indicate.

    Di conseguenza la tua richiesta di prelievo verrà annullata e i fondi bonus dell'importo di 500 GBP verranno rimossi dal tuo saldo reale.

    Si prega di notare che questa è la decisione finale e non verrà inserita ulteriore corrispondenza.

    Saluti,
    (rappresentante)
    Dipartimento operativo
    (fine messaggio)


    Sono molto sorpreso, deluso e infastidito da questa decisione.
    Stavo davvero giocando d'azzardo con i miei soldi. Esaminiamo le singole accuse:

    (1) Rischio minimo deliberato: scommettevo in media tra £ 25 e £ 100 alla volta (potenzialmente di più con il raddoppio/divisione). Quindi una reale possibilità di perdere una buona fetta dei miei fondi, oltre al bonus sul requisito di scommessa. (Non si sarebbero lamentati se ciò fosse accaduto, ovviamente >:( )

    (2) Scommesse uguali, con margine zero o scommesse di copertura: per quanto ne so, non sono possibili nel blackjack.

    (3) Effettuare scommesse singole utilizzando l'intero o la maggior parte del saldo e del bonus del tuo account: No, la scommessa massima che ho effettuato è stata di £ 200 (non posso accedere alla cronologia di gioco perché hanno bloccato il mio account, ma non sarebbe stato possibile più di questo).

    Inoltre, ho scommesso ben al di sopra del requisito di gioco e, dopo il mio primo prelievo, sono tornato a giocare di più, inclusi altri giochi, non solo il blackjack.

    Pensavo che fosse un casinò affidabile e mi sono registrato tramite questo sito perché pensavo che ci si potesse fidare dei suoi associati e affiliati.

    Spero davvero che LCB possa aiutarmi a risolvere questo problema, altrimenti consiglierei vivamente alle persone di stare lontane da questa operazione.

    2.9/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I also had this issue with them.  I posted here:  https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/eu-casino-slowpaying-me-please-help

    I haven't been paid yet at all.

    Ho avuto anche questo problema con loro. Ho postato qui: https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/eu-casino-slowpaying-me-please-help

    Non sono stato ancora pagato affatto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Looking into these complaints...

    Esaminando queste denunce...

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Ivan,

    Thank you for your reply

    After further investigations on your account we have found a breach of our Bonus Terms and Conditions

    As a final decision by the management the bonus will be voided and removed from your account.

    Please be advised that this is the final decision and is therefore not negotiable.

    Regards,
    Elizabeth
    Operations Department
    www.eucasino.com

    -----------------------

    Admin - I suggest you make note that they do NOT pay blackjack bonuses.

    Caro Ivan,

    Grazie per la risposta

    Dopo ulteriori indagini sul tuo account abbiamo riscontrato una violazione dei nostri Termini e condizioni dei bonus

    A decisione definitiva della direzione il bonus verrà annullato e rimosso dal tuo conto.

    Tieni presente che questa è la decisione finale e pertanto non è negoziabile.

    Saluti,
    Elisabetta
    Dipartimento operativo
    www.eucasino.com

    -----------------------

    Amministratore: ti suggerisco di prendere nota che NON pagano bonus per il blackjack.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I contacted management of this casino regarding the treatment of both your accounts and they would not budge and would not give me any real information stating privacy policy... and they asked that you both contact them directly. Due to these 2 incidents we have removed the exclusive blackjack bonus.

    Ho contattato la direzione di questo casinò in merito al trattamento di entrambi i vostri conti e non si sono mossi e non mi hanno fornito alcuna informazione reale che indicasse la politica sulla privacy... e hanno chiesto che entrambi li contattaste direttamente. A causa di questi 2 incidenti abbiamo rimosso l'esclusivo bonus del blackjack.

  • Originale English Traduzione Italiano
    ..........and this is why LCB rules......the players come first!!!

    Thanks Admin for the care given to the members!!!!

    Lips
    ..........ed è per questo che la LCB comanda......i giocatori vengono prima di tutto!!!

    Grazie Admin per la cura riservata ai membri!!!!

    Labbra
  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you Admin. I appreciate you tried your hardest for us but this outcome is highly disappointing. It shows that EUCasino basically make their own rules and are a law unto themselves.

    I will be sending a formal complaint to http://www.ciga.an/ and see how they respond. I may also contact SkillOnNet to see how they view being associated with an outfit acting in what I can only describe as a roguish manner.

    Any other advice would be appreciated. Casinos should not be allowed to get away with this sort of behaviour.

    Grazie amministratore. Apprezzo che tu abbia fatto del tuo meglio per noi, ma questo risultato è molto deludente. Ciò dimostra che EUCasino sostanzialmente stabilisce le proprie regole e costituisce una legge a sé stante.

    Invierò un reclamo formale a http://www.ciga.an/ e vedrò come rispondono. Potrei anche contattare SkillOnNet per vedere come vedono l'essere associati a un gruppo che agisce in quello che posso solo descrivere come un modo malizioso.

    Qualsiasi altro consiglio sarebbe apprezzato. Ai casinò non dovrebbe essere consentito di farla franca con questo tipo di comportamento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    That's disgusting!

    È disgustoso!

  • Originale English Traduzione Italiano

    try casinomister

    prova casinomister

  • Originale English Traduzione Italiano

    An update: CasinoMeister did not get a response from this casino and they are now in the Warning section there pending entry to the Rogue section.

    EUCasino saying that they are licensed in the EU means absolutely nothing for the customer because unlike Gibraltor, Alderney or even Malta regulated casinos, there is no independent arbitration service for the customer to appeal, so the casino can do pretty much what they like.

    I notice the casino have now appeared back in full prominence on LCB bonus section. This is quite disappointing as LCB are in effect sanctioning their rogue behaviour.

    Aside from the ethical issues, it seems rather self-defeating from a business point of view for an affiliate to patronise rogue outfits.

    Until things change, I will not be trying out any more casinos listed on LCB as I know I will have no protection whatsoever.

    Un aggiornamento: CasinoMeister non ha ricevuto risposta da questo casinò e ora si trova nella sezione Avvertenze in attesa di essere inserito nella sezione Rogue.

    EUCasino afferma di avere una licenza nell'UE non significa assolutamente nulla per il cliente perché a differenza dei casinò regolamentati di Gibiltor, Alderney o anche di Malta, non esiste un servizio di arbitrato indipendente per il cliente che possa appellarsi, quindi il casinò può fare praticamente quello che vuole.

    Ho notato che i casinò sono ora tornati in piena evidenza nella sezione bonus LCB. Ciò è piuttosto deludente poiché la LCB sta di fatto sanzionando il loro comportamento canaglia.

    A parte le questioni etiche, sembra piuttosto controproducente da un punto di vista commerciale per un affiliato patrocinare abiti canaglia.

    Fino a quando le cose non cambieranno, non proverò più i casinò elencati su LCB perché so che non avrò alcuna protezione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi ChasetheAce,

    It looks like this casino should have a "warning sign" for the blackjack games as the same thing that happened to you happened to another member on the forum.  Link is here which you may have already seen.

    There are no other threads about this casino.  Both this thread and the other thread mentioned above are about blackjack.

    You may wish to post a brief note about this casino in the Casinos to avoid which has been put together by Dirk.

    It is in all our members interests to "not be ripped off" and the more info we have about a casino, the better informed we all are to make a decision as to whether to deposit or not.

    Thank you for all the information you have provided - we are very grateful.  Sorry there seems to be nothing that can be done to assist you bearing in mind LCB Admin already tried.

    As far as the LCB exclusive is concerned - that is a matter for Admin to deal with.

    blue

    Ciao ChasetheAce,

    Sembra che questo casinò dovrebbe avere un "segnale di avvertimento" per i giochi di blackjack poiché la stessa cosa che è accaduta a te è accaduta a un altro membro del forum. Il collegamento è qui che potresti aver già visto.

    Non ci sono altre discussioni su questo casinò. Sia questo thread che l'altro menzionato sopra riguardano il blackjack.

    Potresti voler pubblicare una breve nota su questo casinò nella sezione Casinò per evitare ciò che è stato creato da Dirk.

    È nell'interesse di tutti i nostri membri "non essere derubati" e più informazioni abbiamo su un casinò, meglio saremo tutti informati per prendere una decisione se depositare o meno.

    Grazie per tutte le informazioni che ci hai fornito: te ne siamo molto grati. Siamo spiacenti, sembra che non ci sia nulla che possa essere fatto per aiutarti, tenendo presente che LCB Admin ha già provato.

    Per quanto riguarda l'esclusiva LCB, è una questione di cui deve occuparsi l'amministratore.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone,

    We have in fact been in contact with CasinoMeister and as a result our status on CasinoMeister was changed from Warning to Under Review and we will be removed from the list in the near future.We have thousands of players enjoying our casino games and with the exception of these 2 player issues which arose back in September we have had no other complaints. Furthermore, in these instances the players were given every opportunity to communicate their issues to our customer support  for resolution. We are legally prohibited from giving out any player account details to third parties but any player who breaches our T&Cs is always informed of the terms they have breached. In this specific case, not only was the player informed of the terms he breached but he later acknowledged this breach.

    Player satisfaction is a top priority for us and we are striving to achieve this by offering a fantastic gaming experience and customer support (i.e. through the quick and fair resolution of all player queries/issues).  We believe that these are two features that must be a part of every established and successful casino.

    We consider this issue resolved and will not be responding to any more posts on this matter. ChasetheAce can always contact our customer support regarding any other queries he may have.

    Ciao a tutti,

    Abbiamo infatti contattato CasinoMeister e di conseguenza il nostro stato su CasinoMeister è stato modificato da Avviso a In corso di revisione e verremo rimossi dall'elenco nel prossimo futuro. Abbiamo migliaia di giocatori che si divertono con i nostri giochi da casinò e, ad eccezione di questi problemi con 2 giocatori verificatisi a settembre non abbiamo ricevuto altri reclami. Inoltre, in questi casi ai giocatori è stata data ogni opportunità di comunicare i propri problemi al nostro supporto clienti per la risoluzione. Ci è legalmente vietato fornire i dettagli del conto del giocatore a terzi, ma qualsiasi giocatore che viola i nostri T&C è sempre informato dei termini che ha violato. In questo caso specifico, il giocatore non solo è stato informato dei termini violati, ma ha successivamente riconosciuto tale violazione.

    La soddisfazione dei giocatori è una priorità assoluta per noi e ci stiamo sforzando di raggiungere questo obiettivo offrendo un'esperienza di gioco fantastica e assistenza clienti (ad esempio attraverso la risoluzione rapida ed equa di tutte le domande/problemi dei giocatori). Crediamo che queste siano due caratteristiche che devono far parte di ogni casinò affermato e di successo.

    Consideriamo questo problema risolto e non risponderemo ad altri post su questo argomento. ChasetheAce può sempre contattare la nostra assistenza clienti per qualsiasi altra domanda possa avere.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you EGO for taking the time and effort to come to the forum and respond.  It truly is appreciated.

    blue

    Grazie EGO per aver dedicato tempo e impegno per venire sul forum e rispondere. È davvero apprezzato.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    Firstly I am glad we now have at least had some communication here from the EUCasino rep. However, the facts don't match up to what is stated.



    This is quite clearly not the case. Let me quote the email you sent me:

    "Please be advised that this is the final decision and no further correspondence will be entered."

    Since that time, EUCasino has not attempted to contact me once, despite my communications to this forum, CasinoMeister and SkillOnNet.

    [Quote] In this specific case, not only was the player informed of the terms he breached but he later acknowledged this breach.


    This is certainly not true in my case. I have never admitted a breach to the rules and have no reason to do so. I played in accordance with the terms and the only explanation for denying me my funds given was:

    “E.g. play patterns such as the playing for deliberate minimum risk, playing of equal, zero margin bets or hedge betting, placing single bets using your entire or the majority of your account balance and bonus, shall all be considered irregular gaming for bonus play-through requirement purposes.”

    I have addressed every single one of these accusations in my first post in this thread.

    The situation remains that EUCasino still currently owe me my £500 and so this is most certainly NOT resolved.

    Innanzitutto sono felice che ora abbiamo almeno ricevuto qualche comunicazione qui dal rappresentante di EUCasino. I fatti però non corrispondono a quanto affermato.



    Questo chiaramente non è il caso. Cito l'e-mail che mi hai inviato:

    " Si prega di notare che questa è la decisione finale e non verrà inserita ulteriore corrispondenza."

    Da allora, EUCasino non ha più tentato di contattarmi, nonostante le mie comunicazioni a questo forum, CasinoMeister e SkillOnNet.

    [Citazione] In questo caso specifico, non solo il giocatore è stato informato dei termini che ha violato, ma ha successivamente riconosciuto tale violazione.


    Questo non è certamente vero nel mio caso. Non ho mai ammesso una violazione delle regole e non ho motivo di farlo. Ho giocato rispettando i termini e l'unica spiegazione per avermi negato i fondi dati è stata:

    "Ad esempio, modelli di gioco come giocare con un rischio minimo deliberato, giocare con scommesse uguali, con margine zero o scommesse di copertura, piazzare scommesse singole utilizzando l'intero o la maggior parte del saldo e del bonus del tuo conto, saranno tutti considerati giochi irregolari per il gioco bonus. attraverso scopi di requisito. "

    Ho affrontato ognuna di queste accuse nel mio primo post in questo thread.

    Resta la situazione che EUCasino attualmente mi deve ancora i miei £ 500 e quindi la situazione NON è certamente risolta.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Chace, may I ask what your starting balance was?

    Chace, posso chiederti qual era il tuo saldo iniziale?

  • Originale English Traduzione Italiano

    To get through bonuses I often play blackjack, take my winnings and play on bonus round slots, then back to blackjack, then back to bonus round slots.....in order to eat through bonus requirements.  So far, I have not had this notice.

    Per ottenere i bonus gioco spesso a blackjack, prendo le mie vincite e gioco alle slot con round bonus, poi torno al blackjack, quindi di nuovo alle slot con round bonus... per soddisfare i requisiti del bonus. Finora non ho ricevuto questo avviso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Chace, may I ask what your starting balance was?



    My starting balance was £1500 (£1000 deposit plus £500 bonus). I coincidentally finished on £1500, but this was not through "tuttling" (i.e. betting tiny amounts) - there were quite big swings in the middle and I could have easily lost my entire balance by betting £25 or more a hand.

    Chace, posso chiederti qual era il tuo saldo iniziale?



    Il mio saldo iniziale era di £ 1500 (deposito di £ 1000 più £ 500 di bonus). Casualmente ho finito con £1500, ma questo non è avvenuto attraverso il "tuttling" (cioè scommettendo piccole somme): c'erano oscillazioni piuttosto grandi nel mezzo e avrei potuto facilmente perdere l'intero saldo scommettendo £25 o più per mano.
  • Originale English Traduzione Italiano

    To get through bonuses I often play blackjack, take my winnings and play on bonus round slots, then back to blackjack, then back to bonus round slots.....in order to eat through bonus requirements.  So far, I have not had this notice.


    The bonus was specifically for blackjack. However I completed the bonus requirements playing blackjack (so didn't breach any rules) and then successfully cashed out £1000. It was only when I went back later and played some more blackjack as well as other games (this is without bonus remember so no restrictions), then attempted to cash out the remaining £500 of my balance that I had the email from EUCasino saying they were going to deny me.

    Per ottenere i bonus gioco spesso a blackjack, prendo le mie vincite e gioco alle slot con round bonus, poi torno al blackjack, quindi di nuovo alle slot con round bonus... per soddisfare i requisiti del bonus. Finora non ho ricevuto questo avviso.


    Il bonus era specifico per il blackjack. Tuttavia ho completato i requisiti del bonus giocando a blackjack (quindi non ho violato alcuna regola) e poi ho incassato con successo £ 1000. È stato solo quando sono tornato più tardi e ho giocato ancora a blackjack e ad altri giochi (questo è senza bonus, ricordatelo, quindi nessuna restrizione), quindi ho tentato di incassare i restanti £ 500 del mio saldo che ho ricevuto l'e-mail da EUCasino che diceva che mi avrebbero negato.
  • Originale English Traduzione Italiano

    In view of the lack of response from EUCasino/EGO to the allegations I have made in this thread together with the ongoing no-pay, I will be posting a warning in the "Casinos to Avoid" section of this forum.

    I will remove the warning if the casino honour their side of the agreement and pay the balance due to me in full.

    In considerazione della mancata risposta da parte di EUCasino/EGO alle accuse che ho fatto in questo thread insieme al no-pay in corso, pubblicherò un avviso nella sezione "Casino da evitare" di questo forum.

    Rimuoverò l'avviso se il casinò onorerà la propria parte dell'accordo e pagherà per intero il saldo dovutomi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hope you get paid

    i will be avoiding this casino in the future if they don't resolve this

    spero che tu venga pagato

    Eviterò questo casinò in futuro se non risolvono il problema

  • Originale English Traduzione Italiano

    I agree with ChaseTheAce. 

    This happened to me as well.  The EU Casino Customer Support Department pretty much gave me an ultimatum in that they keep my money if I don't agree to them confiscating the bonus. 

    The exact quote from ChaseTheAce is the same information that EU Casino emailed me as well.

    EU Casino is a bonus-scamming website, be careful if you play there because they will NOT pay the bonuses!



    Firstly I am glad we now have at least had some communication here from the EUCasino rep. However, the facts don't match up to what is stated.



    This is quite clearly not the case. Let me quote the email you sent me:

    "Please be advised that this is the final decision and no further correspondence will be entered."

    Since that time, EUCasino has not attempted to contact me once, despite my communications to this forum, CasinoMeister and SkillOnNet.

    [Quote] In this specific case, not only was the player informed of the terms he breached but he later acknowledged this breach.


    This is certainly not true in my case. I have never admitted a breach to the rules and have no reason to do so. I played in accordance with the terms and the only explanation for denying me my funds given was:

    “E.g. play patterns such as the playing for deliberate minimum risk, playing of equal, zero margin bets or hedge betting, placing single bets using your entire or the majority of your account balance and bonus, shall all be considered irregular gaming for bonus play-through requirement purposes.”

    I have addressed every single one of these accusations in my first post in this thread.

    The situation remains that EUCasino still currently owe me my £500 and so this is most certainly NOT resolved.

    Sono d'accordo con ChaseTheAce.

    Questo è successo anche a me. Il dipartimento di assistenza clienti dei casinò europei mi ha praticamente dato un ultimatum nel senso che terranno i miei soldi se non acconsento alla confisca del bonus.

    La citazione esatta di ChaseTheAce è la stessa informazione che EU Casino mi ha inviato via email.

    EU Casino è un sito che truffa i bonus, fai attenzione se giochi lì perché NON pagheranno i bonus!



    Innanzitutto sono felice che ora abbiamo almeno ricevuto qualche comunicazione qui dal rappresentante di EUCasino. I fatti però non corrispondono a quanto affermato.



    Questo chiaramente non è il caso. Cito l'e-mail che mi hai inviato:

    " Si prega di notare che questa è la decisione finale e non verrà inserita ulteriore corrispondenza."

    Da allora, EUCasino non ha più tentato di contattarmi, nonostante le mie comunicazioni a questo forum, CasinoMeister e SkillOnNet.

    [Citazione] In questo caso specifico, non solo il giocatore è stato informato dei termini che ha violato, ma ha successivamente riconosciuto tale violazione.


    Questo non è certamente vero nel mio caso. Non ho mai ammesso una violazione delle regole e non ho motivo di farlo. Ho giocato rispettando i termini e l'unica spiegazione per avermi negato i fondi dati è stata:

    "Ad esempio, modelli di gioco come giocare con un rischio minimo deliberato, giocare con scommesse uguali, con margine zero o scommesse di copertura, piazzare scommesse singole utilizzando l'intero o la maggior parte del saldo del conto e del bonus, saranno tutti considerati giochi irregolari per il gioco bonus. attraverso scopi di requisito. "

    Ho affrontato ognuna di queste accuse nel mio primo post in questo thread.

    Resta la situazione che EUCasino attualmente mi deve ancora i miei £ 500 e quindi la situazione NON è certamente risolta.

    2.9/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    EU Casino did pay me my winnings and my balance EXCEPT the $500 in bonus money , which I rolled over legitimately in their casino. 

    EU Casino mi ha pagato le mie vincite e il mio saldo TRANNE i $ 500 in denaro bonus , che ho depositato legittimamente nel loro casinò.

    2.9/ 5

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