Hi there! I think you all know that CGC shown a false license of Curacao until september. That's why players couldn't claim at if they had a iussue.
When the matter came public into cgc site it's written it's licenced by gaming-curacao (nobody ever heard about it).
Anyway even if some players wrote to info@gaming-curacao, no one have had any answer.Is that normal?
What do you suggest?
Thanks!
(here's the old one)
Licenziatario del Casinò Club Gold
- Iniziato da
- Melody
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
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- Iniziato da
- Melody
- at Dec 09, 13, 07:03:06 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCiao! Penso che tutti sappiate che CGC ha mostrato una falsa licenza di Curacao fino a settembre. Ecco perché i giocatori non potrebbero reclamare se avessero un problema.
Quando la questione è diventata pubblica nel sito cgc, è stato scritto che è concesso in licenza da gaming-curacao (nessuno ne ha mai sentito parlare).
Comunque anche se alcuni giocatori hanno scritto a info@gaming-curacao, nessuno ha avuto risposta. È normale?
Che cosa suggerisci?
Grazie!
(ecco quello vecchio) -
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 09, 13, 07:39:21 PM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
well
i think their rep. can answer something
BENE
penso che il loro rappresentante può rispondere a qualcosa -
- Risposta da
- Melody
- at Dec 09, 13, 07:44:30 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Are you joking?????? Dino G will never say the truth.
Stai scherzando?????? Dino G non dirà mai la verità.
-
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 09, 13, 07:48:57 PM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
Are you joking?????? Dino G will never say the truth.
so who will say it?
nobody?
to be honnest, i play a lot there and i never had a single problem.
i am not on the side of any casino, i dont patronise anything but...
if their license was really false i think they weren´t so popular like they are
Stai scherzando?????? Dino G non dirà mai la verità.
quindi chi lo dirà?
nessuno?
ad essere sincero, gioco molto lì e non ho mai avuto un solo problema.
Non sto dalla parte di nessun casinò, non sostengo nulla ma...
se la loro licenza fosse davvero falsa, penso che non sarebbero così popolari come sono
-
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 09, 13, 07:52:34 PM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
[quote author=Melody link=topic=29474.msg285324#msg285324 date=1386633786]
Hi there! I think you all know that CGC shown a false license of Curacao until september. That's why players couldn't claim at if they had a iussue.
When the matter came public into cgc site it's written it's licenced by gaming-curacao (nobody ever heard about it).
Anyway even if some players wrote to info@gaming-curacao, no one have had any answer.Is that normal?
What do you suggest?
ahh
and the info i think it is:
info@curacao-egaming.com
instead of
info@gaming-curacao[citazione autore=Melody link=topic=29474.msg285324#msg285324 date=1386633786]
Ciao! Penso che tutti sappiate che CGC ha mostrato una falsa licenza di Curacao fino a settembre. Ecco perché i giocatori non potrebbero reclamare se avessero un problema.
Quando la questione è diventata pubblica nel sito cgc, è stato scritto che è concesso in licenza da gaming-curacao (nessuno ne ha mai sentito parlare).
Comunque anche se alcuni giocatori hanno scritto a info@gaming-curacao, nessuno ha avuto risposta. È normale?
Che cosa suggerisci?
ahh
e le informazioni che penso siano:
info@curacao-egaming.com
invece di
info@gaming-curacao -
- Risposta da
- Dino CGC
- at Dec 10, 13, 08:44:39 AM
- Casino Rep 14
- attività più recente 7 anni fa
Hi all,
With regards to the comment regarding our gaming license, for the avoidance of doubt, Club Gold Casino has held and continues to hold a valid gaming licence in Curacao from the day it started to operate.
In addition, all the relevant documentation has been provided to independent third parties, proving the validity of our license from the outset.
Club Gold Casino would also like to advise that the licensing regime in Curacao is such that the government issued master licenses to a handful of qualified organizations many years ago, including Gaming Curacao, our own licensing authority.
The holders of the master licenses have the power to sub-license other operators and this is in fact the only way to obtain a Curacao gaming license today, as no more licences are being issued by the government.
The master license holders are obliged to comply with the regulations laid down by the Curacao government in relation to online gaming and to supervise their sub-licensees, so as to ensure that they also comply with the regulations. Failure to comply with the regulations would result in the suspension of a license, whether at the level of the master license or sub-license, which ensures that the fact that the license is not issued directly by the government in no way reduces the regulatory obligations imposed on the casino.
Best regards
Dino G
Club Gold CasinoCiao a tutti,
Per quanto riguarda il commento riguardante la nostra licenza di gioco, a scanso di equivoci, Club Gold Casino ha detenuto e continua a detenere una licenza di gioco valida a Curacao dal giorno in cui ha iniziato ad operare.
Inoltre, tutta la documentazione rilevante è stata fornita a terzi indipendenti, dimostrando fin dall'inizio la validità della nostra licenza.
Club Gold Casino desidera inoltre informare che il regime di licenza a Curacao è tale che il governo ha rilasciato licenze principali a una manciata di organizzazioni qualificate molti anni fa, tra cui Gaming Curacao, la nostra stessa autorità di concessione delle licenze.
I titolari delle licenze master hanno il potere di concedere in sublicenza altri operatori e questo è infatti l'unico modo per ottenere oggi una licenza di gioco di Curacao, poiché non vengono più rilasciate licenze dal governo.
I titolari della licenza master sono tenuti a rispettare le norme stabilite dal governo di Curaçao in relazione al gioco online e a vigilare sui propri sub-licenziatari, in modo da garantire che anche loro rispettino le norme. Il mancato rispetto delle norme comporterebbe la sospensione di una licenza, sia a livello di licenza master che di sottolicenza, il che garantisce che il fatto che la licenza non sia rilasciata direttamente dal governo non riduce in alcun modo gli obblighi normativi imposto al casinò.
Distinti saluti
Dino G
Casinò Club Gold2.2/ 5
-
- Risposta da
- Melody
- at Dec 10, 13, 10:08:50 AM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Hi there!
Everything goes right until you don't win big
If you have some iussue, even if Playtech says you're on the right side, their "licensor" gaming-curacao doesn't answer.
So a player can't be sure. Wish you never win big cause they'll always find an excuse not to pay you.
If I'm wrong pls tell me why, how and where.Ciao!
Tutto va bene finché non vinci molto
Se hai qualche problema, anche se Playtech dice che sei dalla parte giusta , il loro "licenziante" gaming-curacao non risponde.
Quindi un giocatore non può esserne sicuro. Ti auguro di non vincere mai una cifra importante perché troveranno sempre una scusa per non pagarti.
Se sbaglio, dimmi perché, come e dove. -
- Risposta da
- Dino CGC
- at Dec 10, 13, 12:40:00 PM
- Casino Rep 14
- attività più recente 7 anni fa
Hello again.
Pleae be advised that if a player reads and respects our terms and conditions, and many have, there is no issue whatsoever with the payout.
Should my assistance be required, players can either contact me in on this site or email me at cm@clubgoldcasino.com.
I will be happy to help.
Best regards
Dino G
Club Gold CasinoCiao di nuovo.
Tieni presente che se un giocatore legge e rispetta i nostri termini e condizioni, e molti lo hanno fatto, non vi è alcun problema con il pagamento.
Se fosse necessaria la mia assistenza, i giocatori possono contattarmi su questo sito o inviarmi un'e-mail a cm@clubgoldcasino.com.
Sarò felice di aiutarti
Distinti saluti
Dino G
Casinò Club Gold2.2/ 5
-
- Risposta da
- Melody
- at Dec 10, 13, 01:09:51 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Amazing ! So you're the player and the referee, sounds strange,indeed!
What do you think about what REALLY Playtech says?
Maybe even you don't know how games work...Sorprendente ! Quindi tu sei il giocatore e l'arbitro, sembra strano, davvero!
Cosa ne pensi di ciò che VERAMENTE dice Playtech?
Forse nemmeno tu sai come funzionano i giochi... -
- Risposta da
- Dino CGC
- at Dec 10, 13, 01:27:30 PM
- Casino Rep 14
- attività più recente 7 anni fa
Club Gold Casino has already explained to you our Terms and Conditions for the bonus you took in numerous threads on other forums, and the evidence has been evaluated by numerous respectable third party forums. Once again, recurring to offensive remarks is definitely not a solution and this also has been explained to you on other forums.
As such, we do not consider your subsequent posts to have raised any new points warranting further discussion.
Best regards
Dino GClub Gold Casino ti ha già spiegato i nostri Termini e Condizioni per il bonus che hai ricevuto in numerose discussioni su altri forum, e le prove sono state valutate da numerosi rispettabili forum di terze parti. Ancora una volta il ricorso a commenti offensivi non è sicuramente una soluzione e questo vi è stato spiegato anche su altri forum.
Pertanto, non riteniamo che i tuoi post successivi abbiano sollevato nuovi punti che meritino ulteriori discussioni.
Distinti saluti
Dino G2.2/ 5
-
- Risposta da
- Melody
- at Dec 10, 13, 05:37:35 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Offensive????? for the players....
As you wrote "As mentioned in the terms, all Progressive and Branded Premium Games are excluded from this specific bonus and to avoid any confusion we have labelled all our games within the casino lobby with the labels either "Progressive" and "Branded" so that even the inexperienced players do not fall into a mistake.
The player claims that although she played games labelled as progressive or branded, the fact that she may have or have not activate the Dollar Ball option in some of the these games, does not mean that she breached the terms.
Unfortunately this is not the case as we had labelled the games in line with the definition provided to us by Playtech therefore, the games she played with the bonus {Captains Treasure, Lotto Madness, Alien Hunter, Geisha Story
Forest of Wonder, Dr Love More, Gladiator, Desert Treasure (Progressive), A Night Out (Progressive), What's Cooking (Progressive), Wild Spirit, Wanted (Progressive), Geisha Story (Progressive)} are defined as "unique" games and not 2 different games (or categories) as the player claims. This leaves no room for misunderstanding.
Furthermore we did not invent this category, it was provided to us by Playtech. "
We don't care about opinion from affiliates payed by yours.
We want to show the fact to a third Authority and see if the lier is Playtech or your casino.
But your new master licence holder is a ghost.....Offensivo????? per i giocatori....
Come hai scritto "Come menzionato nei termini, tutti i giochi Premium progressivi e con marchio sono esclusi da questo bonus specifico e per evitare qualsiasi confusione abbiamo etichettato tutti i nostri giochi all'interno della lobby del casinò con le etichette "Progressivo" e "Con marchio" in modo che anche i giocatori inesperti non commettono errori.
Il giocatore afferma che, sebbene abbia giocato a giochi etichettati come progressivi o di marca, il fatto che possa aver o meno attivato l'opzione Dollar Ball in alcuni di questi giochi, non significa che abbia violato i termini.
Purtroppo non è così poiché avevamo etichettato i giochi in linea con la definizione fornitaci da Playtech , pertanto i giochi a cui ha giocato con il bonus {Captains Treasure, Lotto Madness, Alien Hunter, Geisha Story
Forest of Wonder, Dr Love More, Gladiator, Desert Treasure (Progressive), A Night Out (Progressive), What's Cooking (Progressive), Wild Spirit, Wanted (Progressive), Geisha Story (Progressive)} sono definiti giochi “unici” e non 2 giochi (o categorie) diversi come sostiene il giocatore. Ciò non lascia spazio a malintesi.
Inoltre questa categoria non l'abbiamo inventata noi, ci è stata fornita da Playtech . "
Non ci interessa l'opinione degli affiliati pagati dai tuoi.
Vogliamo mostrare il fatto ad una terza Autorità e vedere se il bugiardo è Playtech o il vostro casinò.
Ma il tuo nuovo titolare della patente principale è un fantasma.....2.7/ 5
-
- Risposta da
- zuga
- at Dec 11, 13, 07:13:47 AM
- Admin 8368
- attività più recente 7 years fa
Ok lets try to keep it calm here people and try to evaluate the case.
So I was quite confused by this thread as it is missing a lot of information from both player and casino as to what happened in this case/complaint.
Seems that discussion just jumped from another forum to LCB here.
It started as a question about the license and now turned into the issue of payment. As far as I could understand this is an issue about a play on a bonus restricted progressive slot(s), which would void any winnings derived from such play.
And the player's argument is that the Dollar Ball is a side game which has to be activated manually in order to count toward the progressive jackpot. If it is not enabled then it is as any other non progressive slot game.
So am I missing anything else here?Ok, proviamo a mantenere la calma qui gente e proviamo a valutare il caso.
Quindi ero piuttosto confuso da questo thread poiché mancano molte informazioni sia dal giocatore che dal casinò su ciò che è accaduto in questo caso/reclamo.
Sembra che la discussione sia appena passata da un altro forum a LCB qui.
Tutto è iniziato come una questione sulla licenza e ora si è trasformato in una questione di pagamento. Per quanto ho capito, si tratta di un problema relativo a una giocata su una o più slot progressive limitate con bonus, che annullerebbe qualsiasi vincita derivata da tale giocata.
E la tesi del giocatore è che il Dollar Ball è un gioco secondario che deve essere attivato manualmente per poter contare ai fini del jackpot progressivo. Se non è abilitato, è come qualsiasi altro gioco di slot non progressivo.
Quindi mi sto perdendo qualcos'altro qui? -
- Risposta da
- Melody
- at Dec 11, 13, 07:12:55 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Hi Zuga, you understood quite enough.
There's a long or a short version.
I'll try to explain shortly
This player has a 15 online gaming experience, he joined about 30 or 40 playtech, so he knows them quite well.
One day he joined at cgc but didn't like many things there, on top the fact he couldn't check his wagering.Anyway, he wins twice.Every time he had to wait a lot to be paid(- and they lock , and the expert team, and the investigations, and the KGB.... ) and became quite nervous also because the casino didn't consider his emails. At last he was paid in full but left cgc and played at others, just to avoid hospitalization in psychiatry...
After about one /two years he decides to play at cgc again. He wins over 1000. He founds things get worse : locked account , no answers and so on. But he had 3 or 4 emails for a 300% redeposit offeri..As payment (account unlocked) after 2 weeks was still on pending, he decides to reverse a part of winnings. A pop up shows terms and condition (no written in any other part of the site). Into these terms "card, poker, roulette, premium, brand,progressive not allowed".
The player played a lot of time only at slots making a crazy wr (about 150 x) and not 40 as written. No matter, let's go on. Finally CS confirms wagering met (according to them).
Ten minutes later a call phone "Your winnings are avoided cause you played at forbidden games.....progressive......Player says: Yes that's true I play at some of those but in a standard way (not enabling jackpot progressive dollar ball button ).
Casino doesn't respond and ignore emails of the player who won about 5000 euros.
In the meantime player made some mistakes: wrote into some forum sponsored by cgc.
But he also tried to get in touch with the "really" supposed third part : the company that gave the license to cgc. First surprise: Curacao e-gaming DOESN't licenses cgc as in the logo.
When this fact came in the public domain cgc said "it was a mistake of our honest webmaster".What??? You manage a casino, you write offers , rules, winners and so on, and you DON'T see such a big mistake?
So time goes away and in the meantime player ask for a "professional" opinion by the sw provider itself aka Playtech (see attachment above)., and, very stressed indeed, try to contact the "right" company shown by the casino, gaming-curacao.
The company is requested to solve the iussue, but nowaday, player is still waiting.
He had seriously thought that cgc manager doesn't understand how some games work....(another honest mistake).Despite sw provider, dispite common sense, dispite ALL other casinos those slots are progressives. (and if they label a hen as "cow", that IS a cow)
That's why it's very important in IGaming clearance, honesty and trasparence. Player must have the opportunity to call on a third part.
The most important affiliate forum of my country's owners, don't sponsor a casino where they never should play. Many others sponsors every, because of money.
This is the meaning of the connection license (company) - player's iussue.
(....and this was the short version!)
Peace and joy!Ciao Zuga, hai capito abbastanza.
C'è una versione lunga o breve.
Cercherò di spiegarlo brevemente
Questo giocatore ha 15 esperienze di gioco online, si è unito a circa 30 o 40 playtech, quindi li conosce abbastanza bene.
Un giorno si è iscritto a CGC ma non gli sono piaciute molte cose, oltre al fatto che non poteva controllare le sue scommesse. Ad ogni modo, vince due volte. Ogni volta ha dovuto aspettare molto per essere pagato (- e si bloccano, e la squadra di esperti, e le indagini, e il KGB.... ) ed è diventato piuttosto nervoso anche perché il casinò non ha preso in considerazione le sue e-mail. Alla fine venne pagato per intero ma lasciò il CGC e fece gli altri, solo per evitare il ricovero in psichiatria...
Dopo circa uno/due anni decide di tornare a giocare al cgc. Vince oltre 1000. Scopre che le cose peggiorano: account bloccato, nessuna risposta e così via. Ma ha ricevuto 3 o 4 e-mail per un'offerta di rideposito del 300%. Poiché il pagamento (conto sbloccato) dopo 2 settimane era ancora in sospeso, decide di stornare una parte delle vincite. Un pop-up mostra i termini e le condizioni (non scritti in nessun'altra parte del sito). In questi termini "carta, poker, roulette, premium, marca, progressiva non sono ammessi".
Il giocatore ha giocato molto tempo solo alle slot facendo un WR pazzesco (circa 150 x) e non 40 come scritto. Non importa, andiamo avanti. Alla fine CS conferma che le scommesse sono state rispettate (secondo loro).
Dieci minuti dopo una telefonata "Le tue vincite sono state evitate perché hai giocato a giochi proibiti.....progressivi......Il giocatore dice: Sì, è vero, gioco ad alcuni di questi ma in modo standard (senza abilitare il jackpot pulsante progressivo con la pallina da un dollaro).
Il casinò non risponde e ignora le e-mail del giocatore che ha vinto circa 5000 euro.
Nel frattempo il giocatore ha commesso degli errori: ha scritto in qualche forum sponsorizzato da cgc.
Ma ha anche cercato di mettersi in contatto con la presunta terza parte "veramente": la società che ha concesso la licenza a CGC. Prima sorpresa: l'e-gaming di Curacao NON concede in licenza cgc come nel logo.
Quando questo fatto divenne di dominio pubblico, CGC disse "è stato un errore del nostro onesto webmaster".Cosa??? Gestisci un casinò, scrivi offerte, regole, vincitori e così via, e NON vedi un errore così grosso?
Quindi il tempo passa e nel frattempo il giocatore chiede un parere "professionale" allo stesso fornitore del sw ovvero Playtech (vedi allegato sopra), e, davvero molto stressato, prova a contattare la società "giusta" indicata dal casinò, gaming -Curacao.
Viene richiesto alla società di risolvere il problema, ma ad oggi il giocatore sta ancora aspettando.
Aveva seriamente pensato che il manager di CGC non capisse come funzionano alcuni giochi... (un altro errore onesto). Nonostante il fornitore del software, nonostante il buon senso, nonostante TUTTI gli altri casinò, quelle slot sono progressive. (e se etichettano una gallina come "mucca", quella è una mucca)
Ecco perché in IGaming è molto importante la trasparenza, l'onestà e la trasparenza. Il giocatore deve avere l'opportunità di chiamare una terza parte.
Il forum di affiliazione più importante dei proprietari del mio paese, non sponsorizza un casinò dove non dovrebbero mai giocare. Molti altri sponsorizzano tutti, per soldi.
Questo è il significato della licenza di connessione (azienda) - problema del giocatore.
(....e questa era la versione breve!)
Pace e gioia! -
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 11, 13, 07:18:54 PM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
meloday, like i said before, i do not defend any casino from anywhere but.
1st: i typed to you the correct e-mail to where you should write, your "curacao-gaming email" was a wrong adress:
2nd, lotto madness, geish story, are progressive, so rules in most of the cases are broken.
3rd i dont know why, but i´ve read the same story in other very known forum...., and "player" got banned
i wonder to know why?
for me it looks like more a situation of blaming and not a problem or complaintmeloday, come ho detto prima, non difendo nessun casinò da nessuna parte se non.
1°: ti ho digitato l'e-mail corretta al punto in cui dovresti scrivere, la tua "e-mail curacao-gaming" era un indirizzo sbagliato:
2°, la follia del lotto, la storia dei geish, sono progressivi, quindi le regole nella maggior parte dei casi vengono infrante.
3°, non so perché, ma ho letto la stessa storia in un altro forum molto noto..., e "giocatore" è stato bannato
mi chiedo perché?
per me sembra più una situazione di colpevolizzazione e non un problema o una lamentela -
- Risposta da
- Melody
- at Dec 11, 13, 07:39:15 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Thanks Bruno, but the address is info@gaming-curacao, as they gave one answer weeks ago telling they license cgc.
2) about games: do you play at other playtech? there are fixed progressive, and those are progressive, and others , many, who have doble function, pls read the Playtech attachment I posted.If you want to play at in fun way you can, if you enable DB in fun way you can NOT. And for real if you enable DB you have to bet 1 usd more.
Blaming? in some way it is: casino is blaming player he brench rules, player's blaming casino about the meaning of progressive.
Once again: pls read what Playtech wrote. There's anyone more expert about, than the provider. Or not?
bye and thanksGrazie Bruno, ma l'indirizzo è info@gaming-curacao, poiché hanno dato una risposta settimane fa dicendo che avevano la licenza cgc.
2) riguardo ai giochi: giochi ad altre playtech? ci sono progressivi fissi, e quelli sono progressivi, e altri, molti, che hanno doppia funzione, per favore leggi l'allegato Playtech che ho postato. Se vuoi giocare in modo divertente puoi, se abiliti DB in modo divertente NON puoi . E davvero se abiliti DB devi scommettere 1 usd in più.
Incolpare? in un certo senso lo è: il casinò incolpa il giocatore per le sue regole, il giocatore incolpa il casinò per il significato di progressivo.
Ancora una volta: leggi cosa ha scritto Playtech. C'è qualcuno più esperto in merito del fornitore. O no?
ciao e grazie -
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 11, 13, 07:45:48 PM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
Thanks Bruno, but the address is info@gaming-curacao, as they gave one answer weeks ago telling they license cgc.
2) about games: do you play at other playtech? there are fixed progressive, and those are progressive, and others , many, who have doble function, pls read the Playtech attachment I posted.If you want to play at in fun way you can, if you enable DB in fun way you can NOT. And for real if you enable DB you have to bet 1 usd more.
Blaming? in some way it is: casino is blaming player he brench rules, player's blaming casino about the meaning of progressive.
Once again: pls read what Playtech wrote. There's anyone more expert about, than the provider. Or not?
bye and thanks
yes, i read the thread carefully, i have 100% sure that the correct e-mail adress of curacao gaming is info@curacao-egaming.com
yes i play another playtech, bet365, omni, fly casino, betfred, paddy power, and more....
club gold is where i play more because is where i receive most generous bonuses, and also was the only playtech casino that i was able to make a cashout (not a lot anyway), (my highest cashouts are from rival and mg)
yes and its blaming
you have submited a thing called "PAB" in another forum, and you know where i am talking about
casino has proved that in fact this story is not 100% true
Grazie Bruno, ma l'indirizzo è info@gaming-curacao, poiché hanno dato una risposta settimane fa dicendo che avevano la licenza cgc.
2) riguardo ai giochi: giochi ad altre playtech? ci sono progressivi fissi, e quelli sono progressivi, e altri, molti, che hanno doppia funzione, per favore leggi l'allegato Playtech che ho postato. Se vuoi giocare in modo divertente puoi, se abiliti DB in modo divertente NON puoi . E davvero se abiliti DB devi scommettere 1 usd in più.
Incolpare? in un certo senso lo è: il casinò incolpa il giocatore per le sue regole, il giocatore incolpa il casinò per il significato di progressivo.
Ancora una volta: leggi cosa ha scritto Playtech. C'è qualcuno più esperto in merito del fornitore. O no?
ciao e grazie
sì, ho letto attentamente il thread, sono sicuro al 100% che l'indirizzo e-mail corretto di curacao gaming è info@curacao-egaming.com
sì, gioco ad altri playtech, bet365, omni, fly casino, betfred, paddy power e altro ancora....
Club Gold è dove gioco di più perché è dove ricevo i bonus più generosi, ed è stato anche l'unico casinò Playtech in cui sono riuscito a incassare (non molto comunque), (i miei incassi più alti provengono da rival e mg)
sì, ed è colpa sua
hai inviato una cosa chiamata "PAB" in un altro forum e sai di cosa sto parlando
casino ha dimostrato che in realtà questa storia non è vera al 100%.2.8/ 5
-
- Risposta da
- Melody
- at Dec 11, 13, 09:33:51 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
ola
1) that one is of the false license.The right is this one
"info@gaming-curacao.com
Dear
You may find the casino's license number and the year it was issued simply by clicking on the seal displayed on the casino's home page.
Yours faithfully
Gaming Curacao "
2) your choise
3) "casino has proved that in fact this story is not 100% true", what do you mean by that?
Once again, have you read Playtech email? Isn't a neutral opinion?
Sometime it happens you have to fight hard when you know you're on the right side.
ola
1) quello è della licenza falsa. Il diritto è questo
"info@gaming-curacao.com
Caro
Puoi trovare il numero di licenza del casinò e l'anno in cui è stato rilasciato semplicemente facendo clic sul sigillo visualizzato nella home page del casinò.
Cordiali saluti
Gioco Curaçao "
2) la tua scelta
3) "il casinò ha dimostrato che in realtà questa storia non è vera al 100%", cosa intendi con questo?
Ancora una volta, hai letto l'e-mail di Playtech? Non è un'opinione neutrale?
A volte succede che devi lottare duramente quando sai di essere dalla parte giusta. -
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 11, 13, 09:46:46 PM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
[quote author=Melody link=topic=29474.msg285595#msg285595 date=1386815631]
ola
1) that one is of the false license.The right is this one
"info@gaming-curacao.com
Dear
You may find the casino's license number and the year it was issued simply by clicking on the seal displayed on the casino's home page.
Yours faithfully
Gaming Curacao "
2) your choise
3) "casino has proved that in fact this story is not 100% true", what do you mean by that?
Once again, have you read Playtech email? Isn't a neutral opinion?
Sometime it happens you have to fight hard when you know you're on the right side.
1st and last - your e-mail about gaming in curacao is the false
e-gaming is the correct
i know what i am talking about as a player and as affiliate
2nd i know what playtech has
what i mean by saying the story its not true? i will not make any links to other sites here, as well as i dont do in the other forum.
PAB failed and you got banned. you are smart so you know what site i am talking about
another info...., by trying to blame an online casino (doesent metter which casino is) in multiple foruns and get banned you will put others depositing more money in that casinos
and when trying to get something from the casinos, if you speak with other modes to reps instead of blaming them you will get more lucky for sure
[citazione autore=Melody link=topic=29474.msg285595#msg285595 date=1386815631]
ola
1) quello è della licenza falsa. Il diritto è questo
"info@gaming-curacao.com
Caro
Puoi trovare il numero di licenza del casinò e l'anno in cui è stato rilasciato semplicemente facendo clic sul sigillo visualizzato nella home page del casinò.
Cordiali saluti
Gioco Curaçao "
2) la tua scelta
3) "il casinò ha dimostrato che in realtà questa storia non è vera al 100%", cosa intendi con questo?
Ancora una volta, hai letto l'e-mail di Playtech? Non è un'opinione neutrale?
A volte succede che devi lottare duramente quando sai di essere dalla parte giusta.
Primo e ultimo: la tua e-mail sui giochi a Curaçao è falsa
L'e-gaming è corretto
So di cosa sto parlando come giocatore e come affiliato
2° so cosa ha Playtech
cosa intendo dicendo che la storia non è vera? Non inserirò alcun collegamento ad altri siti qui, così come non lo faccio negli altri forum.
PAB ha fallito e sei stato bannato. sei intelligente quindi sai di quale sito sto parlando
un'altra informazione...., provando a incolpare un casinò online (non importa quale casinò sia) in più forum e vieni bannato, farai sì che altri depositino più soldi in quei casinò
e quando cerchi di ottenere qualcosa dai casinò, se parli con altri modi con i rappresentanti invece di incolparli, sarai sicuramente più fortunato -
- Risposta da
- Melody
- at Dec 13, 13, 04:32:43 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
1) from clubgoldcasino.net/terms-conditions/ info@gaming-curacao.com
2) Playtech "Basically Dollar Ball is a side game to the main slot game in which this is available. It must be enabled by clicking the ‘Enable’ button on the top-right where it says ‘Dollar Ball’ in order for you to participate in the Progressive Jackpot. If this is not enabled by a player, then the game works just like a regular slot game without the progressive."
That's true:pab failed (but that place is not the bible and is oriented more about Mg) .No ban in that place, check it out. The member asked to be cancelled (not only for that matter) and was put into the quite forum.On the other side cgc is not in the list of accredited.
3) what you call "blame" others call information.
That's all1) da clubgoldcasino.net/terms-conditions/info@gaming-curacao.com
2) Playtech "Fondamentalmente Dollar Ball è un gioco secondario alla slot principale in cui è disponibile. Deve essere abilitato facendo clic sul pulsante 'Abilita' in alto a destra dove c'è scritto 'Dollar Ball' per poterlo fare partecipare al Jackpot Progressivo. Se questo non è abilitato da un giocatore, il gioco funziona proprio come un normale gioco di slot senza il jackpot progressivo. "
È vero: pab ha fallito (ma quel posto non è la Bibbia ed è più orientato su Mg). Nessun divieto in quel posto, dai un'occhiata. Il membro ha chiesto di essere cancellato (non solo) ed è stato inserito nel forum tranquillo. D'altra parte cgc non è nell'elenco degli accreditati.
3) ciò che tu chiami “colpa” gli altri chiamano informazione.
È tutto -
- Risposta da
- bruno234
- at Dec 14, 13, 09:33:58 AM
- Full Member 208
- attività più recente 3 anni fa
1) from clubgoldcasino.net/terms-conditions/ info@gaming-curacao.com
2) Playtech "Basically Dollar Ball is a side game to the main slot game in which this is available. It must be enabled by clicking the ‘Enable’ button on the top-right where it says ‘Dollar Ball’ in order for you to participate in the Progressive Jackpot. If this is not enabled by a player, then the game works just like a regular slot game without the progressive."
That's true:pab failed (but that place is not the bible and is oriented more about Mg) .No ban in that place, check it out. The member asked to be cancelled (not only for that matter) and was put into the quite forum.On the other side cgc is not in the list of accredited.
3) what you call "blame" others call information.
That's all
ex: i can show you my account there, deposites withdrawals, etc, problems? 0, absolutly nothing.
bonuses? excellent: got €140 this week only in free chips, exclusding the deposites bonuses.
regular deposite bonus? 77% + 12% = to play all games with 12xwr (the called "vip level bonus")
they are not acredited yes, but they are considered very good to go and they run after the customers, playtech acredited are only a few, and i also play there, like paddy power, omni, fly, bet365
1) da clubgoldcasino.net/terms-conditions/info@gaming-curacao.com
2) Playtech "Fondamentalmente Dollar Ball è un gioco secondario alla slot principale in cui è disponibile. Deve essere abilitato facendo clic sul pulsante 'Abilita' in alto a destra dove c'è scritto 'Dollar Ball' per poterlo fare partecipare al Jackpot Progressivo. Se questo non è abilitato da un giocatore, il gioco funziona proprio come un normale gioco di slot senza il jackpot progressivo. "
È vero: pab ha fallito (ma quel posto non è la Bibbia ed è più orientato su Mg). Nessun divieto in quel posto, dai un'occhiata. Il membro ha chiesto di essere cancellato (non solo) ed è stato inserito nel forum tranquillo. D'altra parte cgc non è nell'elenco degli accreditati.
3) ciò che tu chiami “colpa” gli altri chiamano informazione.
È tutto
es: posso mostrarti il mio conto lì, depositi, prelievi, ecc., problemi? 0, assolutamente niente.
bonus? eccellente: questa settimana ho ricevuto 140€ solo in fiches gratuite, esclusi i bonus sui depositi.
bonus di deposito regolare? 77% + 12% = per giocare a tutti i giochi con 12xwr (il cosiddetto "bonus livello vip")
non sono accreditati sì, ma sono considerati bravissimi e corrono dietro ai clienti, gli accreditati playtech sono pochi, e gioco anche lì, come paddy power, omni, fly, bet365 -
- Risposta da
- Dino CGC
- at Jan 14, 14, 08:35:49 AM
- Casino Rep 14
- attività più recente 7 anni fa
For the benefit of those who are still following this thread, Club Gold Casino would like to make it known that the player in question has submitted a complaint to our regulator and has received a ruling. The ruling is copied below:
"Dear Ms. P
This e mail is to let you know of our findings concerning your complaint with clubgoldcasino.com. We are sorry it has taken a little time to sort this issue, but we wanted to make sure all involved had given us everything needed to make a decision. Your complaint was the following:
As a registered player with clubgoldcasino.com you were awarded a (free chips-no deposit )bonus from your play on the site. At that time a grey pop-up box explained the rules of the bonus. You agreed to these rules by clicking accept. You proceeded to play and won EUR 5594.10. When you requested a withdrawal clubgoldcasino.com denied your request stating that you had played on games that were not qualified for the bonus.
Our findings are as follows:
We find that you violated both the terms of the bonus agreement as well as section 4.17 in the Terms and Conditions of the site which you agreed to when setting up your account.
4.17. Bonuses which are issued to You without the requirement for You to deposit any funds as a condition for receiving the bonus (“No Deposit Bonuses” or “Free Chips”) may not be used for play on any progressive jackpot games and the maximum amount of winnings which may we redeemed in relation to such bonuses shall not exceed €50 or the equivalent of this amount in the currency of Your Player Account.
You also ignored the grey pop-up which again explained that ALL games that were listed as Progressive games may not be used with this bonus, but you played them anyway not activating the progressive button.
As you mentioned you did not activate the progressive button while you were playing. This has no bearing on your case. The site specifically stated that you may not play any games that were LISTED as progressive games and made no mention of being able to play these games in a non progressive mode. You chose to play the following: Captains Treasure, Lotto Madness, Alien Hunter, Geisha Story, Forest of Wonders, Dr Lovemore, Desert Treasure, A Night Out, What's Cooking and Wanted Dead or Alive, all of which are clearly labelled as progressive games.
We have concluded that the casino has acted within their rights and have adhered to their Terms and Conditions".
While we can understand the player’s disappointment in not being entitled to her winnings as a result of her breach of the terms of the bonus she accepted, the fact that she chose to resort to extortionist methods in order to force the casino to pay her, such as posting a string of accusations on a number of online forums (from one of which she has been banned) in a deliberate effort to tarnish the casino’s reputation, staging personal attacks on members of our online support team and demanding a much higher payout than her original win as a “settlement” for her claim certainly constitutes intolerable behaviour on the part of the player. We trust this ruling will finally put an end to the player’s demands.
Club Gold Casino is committed to delivering a fair deal to its players and expects the same treatment in return. We are very generous with our bonuses and offer our players an abundance of bonuses to choose from. Inevitably, not all bonuses are subject to the same terms and conditions. This case highlights the need for our players to be aware of the terms of each bonus they choose to accept, so as to avoid misunderstandings such as this from occurring. Should there be any doubt, our online support staff are always happy to assist.
Best regards,
Dino GA beneficio di coloro che stanno ancora seguendo questa discussione, Club Gold Casino desidera rendere noto che il giocatore in questione ha presentato un reclamo al nostro regolatore e ha ricevuto una sentenza. La sentenza è riprodotta di seguito:
"Cara signora P
Questa e-mail è per informarti delle nostre conclusioni relative al tuo reclamo con clubgoldcasino.com. Siamo spiacenti che ci sia voluto un po' di tempo per risolvere questo problema, ma volevamo assicurarci che tutti i soggetti coinvolti ci avessero fornito tutto il necessario per prendere una decisione. Il tuo reclamo era il seguente:
Come giocatore registrato su clubgoldcasino.com ti è stato assegnato un bonus (fiches gratuite, senza deposito) dal tuo gioco sul sito. A quel punto una finestra pop-up grigia spiegava le regole del bonus. Hai accettato queste regole facendo clic su Accetta. Hai continuato a giocare e hai vinto 5594,10 EUR. Quando hai richiesto un prelievo, clubgoldcasino.com ha rifiutato la tua richiesta affermando che avevi giocato a giochi che non erano idonei per il bonus.
I nostri risultati sono i seguenti:
Riteniamo che tu abbia violato sia i termini dell'accordo bonus sia la sezione 4.17 dei Termini e condizioni del sito che hai accettato durante la configurazione del tuo account.
4.17. I bonus che ti vengono emessi senza l'obbligo di depositare fondi come condizione per ricevere il bonus ("Bonus senza deposito" o "Fiche gratuite") non possono essere utilizzati per giocare su giochi con jackpot progressivo e l'importo massimo di le vincite che potremmo riscattare in relazione a tali bonus non dovranno superare € 50 o l'equivalente di tale importo nella valuta del tuo conto giocatore.
Hai anche ignorato il pop-up grigio che spiegava ancora una volta che TUTTI i giochi elencati come giochi progressivi non possono essere utilizzati con questo bonus, ma li hai comunque giocati senza attivare il pulsante progressivo.
Come hai detto, non hai attivato il pulsante progressivo mentre stavi giocando. Questo non ha alcuna attinenza con il tuo caso. Il sito afferma specificamente che non puoi giocare a nessuno dei giochi ELENCATI come giochi progressivi e non fa menzione della possibilità di giocare a questi giochi in modalità non progressiva. Hai scelto di giocare a: Captains Treasure, Lotto Madness, Alien Hunter, Geisha Story, Forest of Wonders, Dr Lovemore, Desert Treasure, A Night Out, What's Cooking e Wanted Dead or Alive, tutti chiaramente etichettati come giochi progressivi .
Abbiamo concluso che il casinò ha agito nel rispetto dei suoi diritti e ha aderito ai suoi Termini e Condizioni".
Mentre possiamo comprendere la delusione della giocatrice nel non aver diritto alle sue vincite a causa della violazione dei termini del bonus accettato, il fatto che abbia scelto di ricorrere a metodi estorsivi per costringere il casinò a pagarla, come pubblicando una serie di accuse su una serie di forum online (da uno dei quali è stata bannata) nel tentativo deliberato di offuscare la reputazione del casinò, inscenando attacchi personali contro i membri del nostro team di supporto online e chiedendo una vincita molto più alta della sua la vincita originaria come “transazione” del suo reclamo costituisce certamente un comportamento intollerabile da parte del giocatore. Confidiamo che questa sentenza metterà finalmente fine alle richieste del giocatore.
Club Gold Casino si impegna a fornire un trattamento equo ai suoi giocatori e si aspetta in cambio lo stesso trattamento. Siamo molto generosi con i nostri bonus e offriamo ai nostri giocatori un'abbondanza di bonus tra cui scegliere. Inevitabilmente, non tutti i bonus sono soggetti agli stessi termini e condizioni. Questo caso evidenzia la necessità che i nostri giocatori siano consapevoli dei termini di ciascun bonus che scelgono di accettare, in modo da evitare che si verifichino malintesi come questo. In caso di dubbi, il nostro staff di supporto online è sempre felice di aiutarti.
Distinti saluti,
Dino G2.2/ 5
2.8/ 5
-
- Risposta da
- 2fast4u
- at Jan 14, 14, 10:16:54 AM
- Hero Member 807
- attività più recente 3 giorni fa
So they also won off of a free chip playing progressive ? No wonder winnings were denied
Quindi hanno vinto anche con una fiche gratuita giocando al progressivo? Non c'è da stupirsi che le vincite siano state negate
-
- Risposta da
- Melody
- at Jan 14, 14, 11:51:26 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Hello everyone
Dear Mr.Dino G.
I didn't have any answer from your regulator.Could you please provide me the email address and date, so I can make a search?
In the meantime I kindly answer to your copy.
"As a registered player with clubgoldcasino.com you were awarded a (free chips-no deposit )bonus from your play on the site. At that time a grey pop-up box explained the rules of the bonus. You agreed to these rules by clicking accept. You proceeded to play and won EUR 5594.10. When you requested a withdrawal clubgoldcasino.com denied your request stating that you had played on games that were not qualified for the bonus."
That's not true. I've deposited 100 get 77 and won 1082. I was waiting for my money for a week.I've had some emails inviting me to redeposit with a "special " bonus of 300%. I wasn't interested in, but, as the pending time was still on, after about ten days I decided to redeposit 182.So we're not talking about any free and really this is a new for me.
Yes, when I made the redeposit I've seen the pop up with rules. the WR was higher than one was told me in chat and I remember I thought it was very high, I've seen all forbidden games.Among them "progressives".
The meaning of "progressives" usually is or progressive itself (fixed) or standard with dollar ball activated.To support this:
1) you could not play at in fun if you activate the dollar ball as you can't play in fun at fixed progressive
2) in every playtech casino works in this way: you can play at without activating the jackpot function, cause they're considered standard.At the same time if you search for progressive you find them and they have the same Jackpot making part of a lottery game network.
3) Playtech itself confirmed this version
4) if Club Gold means those slots in another way, then it must be clearly written into the site, terms and conditions.It's written into T&C that all rules outside in any form aren't valid.
So, we're not talking about free chip , but about an offer for redeposit and we're talking about your meaning of progressive, unique, I have to say.
I ask mr Dino in which way a player could be try to be listened if casino ignores emails and treat him like invisible.The only way is to write in public forums.For truth the player has been banned by an affiliate forum.I'm not sure this is a point in favour of the casino.
I ask mr Dino to put himself in player's shoes or in other situation when you know you're right but you don't know how to manage because you have nothing in your hands. The regulator , at that time, wasn't the one written into the site (for a webmaster mistake)
The regulator from september answered only that the casino had a licensee, but I had not any other contact.So I find very very shocking to see an answer to a complain I could not submitting, because of silence.
That's all.
I kindly ask mr Dino, to provide these infos (also in private): from which and when I should have had the answer reported, as I can check my inbox.
I can assure that until now , I couldn't submit any complain to any regulator for the reasons I just mentioned.
Best regardsCiao a tutti
Gentile signor Dino G.
Non ho ricevuto risposta dal tuo regolatore. Potresti fornirmi l'indirizzo email e la data, così posso effettuare una ricerca?
Nel frattempo rispondo gentilmente alla tua copia.
"Come giocatore registrato su clubgoldcasino.com ti è stato assegnato un bonus (fiches gratuite, senza deposito) dal tuo gioco sul sito. In quel momento una casella grigia a comparsa spiegava le regole del bonus. Hai accettato queste regole facendo clic su accetta. Hai continuato a giocare e hai vinto EUR 5594,10. Quando hai richiesto un prelievo, clubgoldcasino.com ha rifiutato la tua richiesta affermando che avevi giocato a giochi che non erano qualificati per il bonus."
Non è vero. Ho depositato 100, ho ricevuto 77 e ho vinto 1082. Era una settimana che aspettavo i miei soldi. Ho ricevuto alcune e-mail che mi invitavano a effettuare un nuovo deposito con un bonus "speciale" del 300%. Non mi interessava ma, visto che il tempo in sospeso era ancora scaduto, dopo una decina di giorni ho deciso di depositare nuovamente 182. Quindi non stiamo parlando di gratis e questa è davvero una novità per me.
Sì, quando ho effettuato il rideposito ho visto apparire il pop-up con le regole. il WR era più alto di quello che mi era stato detto in chat e ricordo che pensavo fosse molto alto, ho visto tutti i giochi proibiti. Tra questi i "progressivi".
Il significato di "progressivi" di solito è o progressivo stesso (fisso) o standard con la pallina del dollaro attivata. A sostegno di ciò:
1) Non potresti giocare in modo divertente se attivi la pallina del dollaro poiché non puoi giocare in modo divertente con un numero progressivo fisso
2) in tutti i casinò playtech funziona così: puoi giocare senza attivare la funzione jackpot, perché sono considerati standard. Allo stesso tempo se cerchi progressivi li trovi e hanno lo stesso Jackpot che fa parte di un rete di giochi della lotteria.
3) La stessa Playtech ha confermato questa versione
4) se Club Gold intende quegli slot in un altro modo, allora deve essere chiaramente scritto nel sito, nei termini e nelle condizioni. È scritto nei T&C che tutte le regole esterne in qualsiasi forma non sono valide.
Quindi non stiamo parlando di un chip gratuito, ma di un'offerta per il rideposito e stiamo parlando del tuo significato di progressivo, unico, devo dire.
Chiedo al signor Dino in che modo un giocatore potrebbe cercare di farsi ascoltare se il casinò ignora le email e lo tratta come invisibile. L'unico modo è scrivere nei forum pubblici. Per la verità il giocatore è stato bannato da un forum affiliato. Sono non sono sicuro che questo sia un punto a favore del casinò.
Chiedo al signor Dino di mettersi nei panni del giocatore o in altre situazioni in cui sai di avere ragione ma non sai come gestire perché non hai nulla in mano. Il regolatore, in quel momento, non era quello scritto nel sito (per errore del webmaster)
L'autorità di regolamentazione di settembre ha risposto solo che il casinò aveva un licenziatario, ma io non avevo nessun altro contatto. Quindi trovo molto scioccante vedere una risposta a un reclamo che non ho potuto presentare a causa del silenzio.
È tutto.
Chiedo gentilmente al signor Dino, di fornire queste informazioni (anche in privato): da quale e quando avrei dovuto ricevere la risposta, così posso controllare la mia casella di posta.
Posso assicurare che fino ad ora non ho potuto presentare alcun reclamo a nessun regolatore per i motivi che ho appena menzionato.
Distinti saluti -
- Risposta da
- Melody
- at Jan 14, 14, 11:56:43 PM
- Jr. Member 94
- attività più recente 7 anni fa
Hi there, it's me again.
Sorry I found it.
I confirm the text copied by CG managerCiao, sono di nuovo io.
Mi dispiace, l'ho trovato.
Confermo il testo copiato dal responsabile CG
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