Beware!!! >:( >:(
Long story short...I won 1st place in a tourney at Titan yesterday...about 2 mins. before my time was up I hit 5 trucks with the tycoon @ 10 times...score went up to 46,000. I am still waiting to be paid. This is the conversation I had with chat:
Please wait for a site operator to respond.
You are now chatting with 'Casino Support'
Casino Support: Welcome to Casino Titan, how may I assist you?
Carolyn: Hello, I am still waiting on my winnings from a slot tournament
Carolyn: the tournament was yesterday
Carolyn: Hello...
Casino Support: May I have your username?
Carolyn: yes, username: xxxxxxxxx
Casino Support: One moment please.
Casino Support: Your patience is appreciated, I will be with you shortly.
Casino Support: username on the tourney?
Carolyn: slotsfeline
Carolyn: the tourney name is "Texas Tycoon".
Casino Support: ok
Casino Support: thanks just a moment
Casino Support: we are still waiting for the technical department on this
Casino Support: we will notify you once this is done
Carolyn: is there a problem?
Carolyn: is this normal???
Casino Support: it's not, that's why we have to get their analysis
Carolyn: this is not normal...?? then what is the problem?
Casino Support: I need their response
Carolyn: on what?
Casino Support: I just updated the ticket and they will let us know
Casino Support: to check what happened
Carolyn: what do you mean what happened...i don't understand
Casino Support: I just spoke to my manager
Carolyn: did something happen?
Casino Support: till we get their answer
Casino Support: I can't do anything
Casino Support: we opened a ticket
Casino Support: and they are looking into it
Carolyn: can you tell me what happened???
Casino Support: no that's why we opened the ticket
Carolyn: what are you talking about...did something happen that was not supposed to?
Casino Support: Carolyn I don't know
Casino Support: that is why we are having our technical department look into it
Carolyn: Does this happen whenever someone wins a tournament?
Casino Support: no
Carolyn: so...i don't understand...was it just that tournament or just that I won???
Carolyn: was there a malfunction?
Casino Support: might have been yes
Carolyn: but what does that mean???
Carolyn: I did not get any error messages...
Casino Support: Carolyn I have no way of checking the tournaments
Casino Support: so
Casino Support: we have to wait
Casino Support: for the answer from the people who can.
Casino Support: and then
Carolyn: can you tell me how long?
Casino Support: up to 1-2 business days probably a lot sooner (later on today perhaps - can't guarantee).
Carolyn: ok, thanks
Has anyone else have a problem getting their winnings from a tournament at Casino Titan??? It sounds to me like they already had a winner chosen and I was not supposed to be it...
Thanks for letting me get this off my chest...
Attenzione!!! >:( >:(
Per farla breve... ieri ho vinto il primo posto in un torneo al Titan... circa 2 minuti. prima che il tempo scadesse ho colpito 5 camion con il magnate per 10 volte... il punteggio è salito a 46.000. Sto ancora aspettando di essere pagato. Questa è la conversazione che ho avuto con chat:
Attendi la risposta di un operatore del sito.
Ora stai chattando con il 'Supporto del Casinò'
Supporto al Casinò: Benvenuto a Casino Titan, come posso aiutarti?
Carolyn: Ciao, sto ancora aspettando le mie vincite da un torneo di slot
Carolyn: il torneo è stato ieri
Carolyn: Ciao...
Supporto al casinò: posso avere il tuo nome utente?
Carolyn: sì, nome utente: xxxxxxxxx
Assistenza al casinò: un momento, per favore.
Supporto al Casinò: Apprezziamo la tua pazienza, sarò da te a breve.
Supporto al Casinò: nome utente sul torneo?
Carolyn: slotfeline
Carolyn: il nome del torneo è "Texas Tycoon".
Assistenza al casinò: ok
Supporto al Casinò: grazie, solo un attimo
Supporto al Casinò: stiamo ancora aspettando l'intervento del dipartimento tecnico a riguardo
Supporto al Casinò: ti avviseremo una volta fatto ciò
Carolyn: c'è un problema?
Carolyn: è normale???
Supporto del casinò: non lo è, ecco perché dobbiamo ottenere la loro analisi
Carolyn: questo non è normale...?? Allora qual è il problema?
Supporto al casinò: ho bisogno della loro risposta
Carolyn: su cosa?
Assistenza Casinò: ho appena aggiornato il ticket e ce lo faranno sapere
Supporto al Casinò: per verificare cosa è successo
Carolyn: cosa intendi con quello che è successo...non capisco
Assistenza al casinò: ho appena parlato con il mio manager
Carolyn: è successo qualcosa?
Supporto al casinò: finché non avremo la loro risposta
Assistenza al Casinò: Non posso fare nulla
Supporto Casinò: abbiamo aperto un ticket
Supporto al casinò: e lo stanno esaminando
Carolyn: puoi dirmi cosa è successo???
Supporto al Casinò: no, ecco perché abbiamo aperto il ticket
Carolyn: di cosa stai parlando... è successo qualcosa che non doveva succedere?
Assistenza al Casinò: Carolyn, non lo so
Supporto al Casinò: ecco perché stiamo esaminando la questione dal nostro dipartimento tecnico
Carolyn: Succede ogni volta che qualcuno vince un torneo?
Supporto al casinò: no
Carolyn: quindi...non capisco...è stato solo quel torneo o semplicemente il fatto che ho vinto???
Carolyn: c'è stato un malfunzionamento?
Supporto al casinò: avrebbe potuto essere sì
Carolyn: ma cosa significa???
Carolyn: Non ho ricevuto alcun messaggio di errore...
Assistenza al Casinò: Carolyn Non ho modo di controllare i tornei
Supporto al casinò: sì
Supporto al Casinò: dobbiamo aspettare
Supporto al Casinò: per la risposta di chi può.
Assistenza Casinò: e poi
Carolyn: puoi dirmi per quanto tempo?
Assistenza al casinò: fino a 1-2 giorni lavorativi probabilmente molto prima (forse più tardi oggi - non posso garantire).
Carolyn: ok, grazie
Qualcun altro ha avuto problemi a ottenere le proprie vincite da un torneo su Casino Titan??? Mi sembra che avessero già scelto un vincitore e non avrei dovuto essere io...
Grazie per avermi permesso di togliermi questo peso dallo stomaco...