Just a heads up to anyone using ecopayz as a deposit/withdrawal method at Casino-Mate (and by association I would assume House of Jack)
My last 2 withdrawals have been met with delays/reversals due to "technical issues with ecopayz"
First there was a rather sizable one earlier this week that was delayed for 8-10 hours before being released, mildly annoying but acceptable as things happen that are beyond control sometimes.
My last withdrawal was a few days later for under $500, after the 24hrs pending had passed there was again no withdrawal, 6-8 hours later an email was received informing me that my withdrawal had been reversed back to my account due to technical issues with ecopayz and asked me to restart the withdrawal process so they could process my payment when the issue was resolved (hopefully within 24hrs they said)
9 hours later I checked with live chat to see if there was any update on when I could expect payment and was told that it was once again sitting in the 24hr mandatory pending period before payments would be looking at it.
Suffice to say I was less than impressed with this reply.
I've had plenty of successful withdrawals in the past with casino-mate and HOJ and until now have spoken highly of both their service and support, but this last round of interactions has left me with a bad taste in my mouth.
Anyway, as I said.. A warning to those using Ecopayz at the moment, I would double check that the issues are resolved before playing and expecting payment on schedule at CM.
Cheers!
Solo un avvertimento a chiunque utilizzi ecopayz come metodo di deposito/prelievo su Casino-Mate (e per associazione presumo House of Jack)
I miei ultimi 2 prelievi hanno subito ritardi/inversioni a causa di "problemi tecnici con ecopayz"
Innanzitutto ce n'è stato uno piuttosto considerevole all'inizio di questa settimana che è stato ritardato di 8-10 ore prima di essere rilasciato, leggermente fastidioso ma accettabile poiché a volte accadono cose che vanno fuori controllo.
Il mio ultimo prelievo è avvenuto qualche giorno dopo per meno di $500, trascorse le 24 ore di attesa non c'è stato nuovamente alcun prelievo, 6-8 ore dopo ho ricevuto un'e-mail che mi informava che il mio prelievo era stato stornato sul mio conto a causa di problemi tecnici con ecopayz e mi ha chiesto di riavviare il processo di prelievo in modo che potessero elaborare il mio pagamento una volta risolto il problema (si spera entro 24 ore, hanno detto)
9 ore dopo ho controllato con la chat dal vivo per vedere se c'erano aggiornamenti su quando potevo aspettarmi il pagamento e mi è stato detto che era ancora una volta nel periodo di attesa obbligatorio di 24 ore prima che i pagamenti venissero esaminati.
Basti dire che sono rimasto meno che impressionato da questa risposta.
Ho avuto molti prelievi di successo in passato con il mio compagno di casinò e HOJ e fino ad ora ho parlato molto bene sia del loro servizio che del loro supporto, ma quest'ultimo giro di interazioni mi ha lasciato con l'amaro in bocca.
Comunque, come ho detto... Un avvertimento per coloro che utilizzano Ecopayz in questo momento: vorrei ricontrollare che i problemi siano stati risolti prima di giocare e aspettarmi il pagamento nei tempi previsti presso CM.
Saluti!