Hi,
I have to agree that these 5 casinos are my go to and the only ones I trust with my money as well as confidence that my withdrawal will be requested & received in my crypto wallet in less than 15 minutes. HUGE thumbs up. I would also add Bonus Blitz. Even though their mobile site is below par and there isn't any no deposit codes on LCB for players to claim after depositing, I have experienced FAR worst casinos.
That being said, I am tired of receiving emails with free spins, which I am unable to claim a majority of the time. I do consistently receive spins every week and most of the time up to 3x a week beginning on each Sunday. Its just frustrating that every day I receive an email from promotions department with free spins that customer support states my deposit class does not match. 🙄
Please filter these emails correctly and for the correct player class. Aside from that issue I have ALWAYS been able to claim a free chip or free spins using a no deposit code from LCB, after my deposit, that hasn't been denied by support. Thank you for rewarding your loyal players and abiding by your T&C's without hidden or unannounced rules. MOST OF ALL, provided instant crypto withdrawals.
Regards.
CIAO,
Devo ammettere che questi 5 casinò sono i miei preferiti e gli unici di cui mi fido con i miei soldi, oltre alla certezza che il mio prelievo verrà richiesto e ricevuto nel mio portafoglio crittografico in meno di 15 minuti. ENORME pollice in su. Aggiungerei anche Bonus Blitz. Anche se il loro sito mobile è al di sotto della media e non ci sono codici di deposito su LCB che i giocatori possano richiedere dopo aver depositato, ho sperimentato i casinò MOLTO peggiori.
Detto questo, sono stanco di ricevere e-mail con giri gratuiti, cosa che non riesco a rivendicare la maggior parte delle volte. Ricevo costantemente giri ogni settimana e la maggior parte delle volte fino a 3 volte a settimana a partire da ogni domenica. È semplicemente frustrante che ogni giorno ricevo un'e-mail dal reparto promozioni con giri gratuiti in cui l'assistenza clienti afferma che la mia classe di deposito non corrisponde. 🙄
Si prega di filtrare queste e-mail correttamente e per la classe del giocatore corretta. A parte questo problema, sono SEMPRE riuscito a richiedere un chip gratuito o giri gratuiti utilizzando un codice senza deposito di LCB, dopo il mio deposito, che non è stato negato dal supporto. Grazie per aver premiato i tuoi giocatori fedeli e per aver rispettato i tuoi T&C senza regole nascoste o non annunciate. SOPRATTUTTO, forniti prelievi crittografici istantanei.
Saluti.