So by now I'm sure we have all seen issues with some of the BGAMING slots. Today I got one myself on Desert Treasure. The line paid correctly if there were no wilds involved but as the rules state, if 3 wilds are involved in a winning combination it multiplies by 80 and if 4 are involved it multiplies by 800. My line 1 win paid 15 mLTC but should have actually paid 12 LTC. So I screenshotted it and went to Live Chat with my issue. This time I got Mark. After checking my play log he forwarded the issue to the gaming provider because he saw exactly what I did. So now we wait to hear from BGAMING but I believe I should be receiving 11.985 LTC soon as the adjusted win. Thank you Bitstarz for all you guys do. Ive been playing here for a few years now and it never ceases to amaze me how quick you guys are to help in any way you can. With all the shady stuff going on in online casinos today it's nice knowing we can rely on you guys to make sure we get a fair gaming experience
Un altro ringraziamento a Bitstarz
- Iniziato da
- kimosabi0077
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
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- Iniziato da
- kimosabi0077
- at Oct 18, 18, 07:00:41 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
Originale Traduzione tradotto conQuindi ormai sono sicuro che tutti abbiamo riscontrato problemi con alcune slot di BGAMING . Oggi ne ho preso uno anch'io su Desert Treasure. La linea pagava correttamente se non erano coinvolti jolly ma, come affermano le regole, se 3 jolly sono coinvolti in una combinazione vincente si moltiplica per 80 e se ne sono coinvolti 4 si moltiplica per 800. La mia vincita sulla linea 1 ha pagato 15 mLTC ma in realtà avrebbe dovuto pagato 12 LTC. Quindi ne ho fatto uno screenshot e sono andato alla chat dal vivo con il mio problema. Questa volta ho preso Mark. Dopo aver controllato il mio registro di gioco, ha inoltrato il problema al fornitore di giochi perché ha visto esattamente cosa ho fatto. Quindi ora aspettiamo notizie da BGAMING, ma credo che dovrei ricevere 11.985 LTC non appena la vincita modificata. Grazie Bitstarz per tutto quello che fate. Suono qui ormai da alcuni anni e non smetto mai di stupirmi di quanto voi ragazzi siate veloci nell'aiutarmi in ogni modo possibile. Con tutte le cose losche che accadono oggi nei casinò online, è bello sapere che possiamo contare su di voi per assicurarci un'esperienza di gioco corretta
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- Risposta da
- zuga
- at Oct 19, 18, 02:54:34 AM
- Admin 8368
- attività più recente 14 years fa
thanks for the post and please keep us posted about the outcome. Knowing past issue with one of Bgamings' game payouts i am keen to see whats the problem now ( and if theres a problem ).
grazie per il post e tienici aggiornati sull'esito. Conoscendo il problema passato con uno dei pagamenti dei giochi Bgamings, sono ansioso di vedere qual è il problema ora (e se c'è un problema).
-
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 19, 18, 03:38:48 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
Same problem they had with Aztec Magic. Should be easily corrected. Mark from Bitstarz saw it the same way I did so I'm sure BGAMING will see the issue. I am curious to see if they try to credit me 80x the 15 mLTC instead of 800x. The rules state 3 wilds in the winning combination is 80x while 4 wilds is 800x. Doesn't say anything about them having to be all in a row so I should receive 12 LTC on that win instead of .015 LTC. I will definitely keep you updated as soon as I get updated about the situation
Lo stesso problema che avevano con Aztec Magic. Dovrebbe essere facilmente corretto. Mark di Bitstarz l'ha visto nello stesso modo in cui l'ho visto io, quindi sono sicuro che BGAMING vedrà il problema. Sono curioso di vedere se provano ad accreditarmi 80x i 15 mLTC invece di 800x. Le regole affermano che 3 jolly nella combinazione vincente valgono 80x mentre 4 jolly valgono 800x. Non dice nulla sul fatto che debbano essere tutti in fila, quindi dovrei ricevere 12 LTC su quella vittoria invece di 0,015 LTC. Vi terrò sicuramente aggiornati appena avrò aggiornamenti sulla situazione
-
- Risposta da
- nirvana
- at Oct 19, 18, 03:46:38 AM
- Super Hero 1034
- attività più recente 1 mese fa
bitstarz guys are top notch so i wouldnt worry at all. But am bit worried to see issues with bgaming again. lets see what happens
I ragazzi di BitStarz sono di prim'ordine, quindi non mi preoccuperei affatto. Ma sono un po' preoccupato di vedere di nuovo problemi con il bgaming. vediamo cosa succede
-
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 19, 18, 04:02:25 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
I agree 100% with you about Bitstarz. Bitstarz, Winaday, Slotland and Casino Extreme in my eyes are the hands down best options for US players
Sono d'accordo al 100% con te su Bitstarz. Bitstarz, Winaday, Slotland e Casino Extreme ai miei occhi sono senza dubbio le migliori opzioni per i giocatori statunitensi
4.6/ 5
4.2/ 5
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- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 20, 18, 09:47:40 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
As of today still nothing from BGAMING but it is the weekend so that may have alot to do with the delay. Hoping to hear something soon
Ad oggi ancora niente da BGAMING ma è il fine settimana quindi potrebbe avere molto a che fare con il ritardo. Spero di sentire qualcosa presto
-
- Risposta da
- mushroomjazz
- at Oct 21, 18, 11:29:20 AM
- Full Member 168
- attività più recente 1 anno fa
kimosabi0077 wrote:
Same problem they had with Aztec Magic. Should be easily corrected. Mark from Bitstarz saw it the same way I did so I'm sure BGAMING will see the issue. I am curious to see if they try to credit me 80x the 15 mLTC instead of 800x. The rules state 3 wilds in the winning combination is 80x while 4 wilds is 800x. Doesn't say anything about them having to be all in a row so I should receive 12 LTC on that win instead of .015 LTC. I will definitely keep you updated as soon as I get updated about the situation
Looks like Bitstarz still hasn't taken out the "old paytable" wording for Desert Treasure like they did with Aztec Magic when that whole (still disputed) fiasco took place a few months back. I agree with you kimosabi, that three wilds that start from the left should pay as the paytable states, which would be x800, but I wouldn't be surprised to have Bgaming tell you what they told me about the exact same thing I was complaining about when I had three wilds start from the left and got stiffed out of 120 mBTC because as SOFTSWISS explained to me, "...that Bitstarz can interpret the paytable as they see fit...", which in my case didn't include the "old paytable" and its multiplier for any of my wins. Funny, it did for some of the other players around here though. I hope you get what you deserve and love it that Bitstarz still hasn't changed the paytable wording to reflect the subtraction of the multiplier wording!! I know what which game I'm gonna go play right now :)
kimosabi0077 ha scritto:Lo stesso problema che avevano con Aztec Magic. Dovrebbe essere facilmente corretto. Mark di Bitstarz l'ha visto nello stesso modo in cui l'ho visto io, quindi sono sicuro che BGAMING vedrà il problema. Sono curioso di vedere se provano ad accreditarmi 80x i 15 mLTC invece di 800x. Le regole affermano che 3 jolly nella combinazione vincente valgono 80x mentre 4 jolly valgono 800x. Non dice nulla sul fatto che debbano essere tutti in fila, quindi dovrei ricevere 12 LTC su quella vittoria invece di 0,015 LTC. Vi terrò sicuramente aggiornati appena avrò aggiornamenti sulla situazione
Sembra che Bitstarz non abbia ancora eliminato la dicitura "vecchia tabella dei pagamenti" per Desert Treasure come hanno fatto con Aztec Magic quando l'intero fiasco (ancora contestato) ha avuto luogo qualche mese fa. Sono d'accordo con te, kimosabi, sul fatto che tre simboli jolly che iniziano da sinistra dovrebbero pagare come afferma la tabella dei pagamenti, che sarebbe x800, ma non sarei sorpreso se Bgaming ti dicesse cosa mi hanno detto esattamente la stessa cosa di cui mi stavo lamentando di quando ho avuto tre jolly che iniziavano da sinistra e sono rimasto bloccato da 120 mBTC perché, come mi ha spiegato SOFTSWISS, "...che Bitstarz può interpretare la tabella dei pagamenti come meglio crede...", cosa che nel mio caso non ha funzionato includi la "vecchia tabella dei pagamenti" e il suo moltiplicatore per qualsiasi mia vincita. Divertente, però è stato così per alcuni degli altri giocatori qui intorno. Spero che tu ottenga ciò che meriti e mi piaccia il fatto che Bitstarz non abbia ancora cambiato il testo della tabella dei pagamenti per riflettere la sottrazione del testo del moltiplicatore!! So a quale gioco andrò a giocare adesso :)
-
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 22, 18, 05:36:34 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
So this is what I got from Bitstarz as of just now.
Hi there,
We have checked this round with our technical department. And since you got one line win x 150, (bet line 1 with 5 symbols in a row) you cannot also get another line x 80 due to the Wild Symbols.
Only the highest value multiplier, which in this case is 150, that includes Wild Symbol substitution will be paid out.
We understand this is a bit confusing, so we have contacted the game provider to make this clearer in the game rules & terms. And we have added some spins in your account as a thank you for bring this to our attention.
Best regards,
James
Support HeroQuindi questo è quello che ho ricevuto da Bitstarz proprio ora.
Ciao,
Abbiamo verificato questo round con il nostro ufficio tecnico. E poiché hai ottenuto una vincita su una linea x 150 (linea di scommessa 1 con 5 simboli di fila) non puoi ottenere anche un'altra linea x 80 a causa dei simboli Wild.
Verrà pagato solo il moltiplicatore di valore più alto, che in questo caso è 150, che include la sostituzione del simbolo Wild.
Comprendiamo che questo crea un po' di confusione, quindi abbiamo contattato il fornitore del gioco per renderlo più chiaro nelle regole e nei termini del gioco. E abbiamo aggiunto alcuni giri nel tuo account come ringraziamento per aver portato questo problema alla nostra attenzione.
Distinti saluti,
Giacomo
Sostieni l'eroe -
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 22, 18, 05:50:10 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
I have the emails from Mark agreeing with my interpretation of 800x multiplier. I never expected Bitstarz to do me like this. I've cashed out multiple BTC with this casino and never had an issue. I really expected them to do the right thing here. Is there anything I can do about it?
Ho le e-mail di Mark che concordano con la mia interpretazione del moltiplicatore 800x. Non mi sarei mai aspettato che Bitstarz mi trattasse in questo modo. Ho incassato più BTC con questo casinò e non ho mai avuto problemi. Mi aspettavo davvero che facessero la cosa giusta qui. C'è qualcosa che posso fare al riguardo?
-
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 22, 18, 05:54:11 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
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Chat transcript
LiveChat
Tokimosabi_0077@yahoo.com
Oct 22 at 5:52 AM
Chat transcript
Mike
Mon, 10/22/18 09:38:38 am UTC
Hello. How may I help you?
kimosabi0077
09:38:38 am
Would you mind helping me with the BGAMING issue? Mark from support agreed with my interpretation as well as people elsewhere. The paytable says plainly that wins involving wilds are multiplied by x amount. My win involved 4 wilds so should have been multiplied by 800 but instead all I got was the line win of 150x instead
Mike
09:39:26 am
We sent you an email regarding this."James
Hi there,We have checked this round with our technical department. And since you got one line win x 150, (bet line 1 with 5 symbols in a row) you cannot also get another line x 80 due to the Wild Symbols.
Only the highest value multiplier, which in this case is 150, that includes Wild Symbol substitution will be paid out.
We understand this is a bit confusing, so we have contacted the game provider to make this clearer in the game rules & terms. And we have added some spins in your account as a thank you for bring this to our attention.
Best regards,
James
Support Hero"
kimosabi0077
09:40:54 am
I got that email. That itself is the issue. Your own support team agreed with me about it not being paid out correctly. Everything I have read and/or wrote about Bitstarz is that you guys are always fair. This is the last thing I expected to see happen
Mike
09:41:20 am
What he is referring to, is the rules and terms.
Not the payout.
kimosabi0077
09:42:47 am
In the rules it states that wins with combinations of wilds shall be multiplied. Did my win not have 4 wilds in it?
Mike
09:43:04 am
Well, this was checked with the game provider, so there really is nothing we can do about it.
"We have checked this round with our technical department. And since you got one line win x 150, (bet line 1 with 5 symbols in a row) you cannot also get another line x 80 due to the Wild Symbols."
This was explained in the email.
kimosabi0077
09:44:32 am
How is it that we can be done this way by a game provider? I was under the impression that when we place a bet woth Bitstarz they in turn accept our bet and place it with BGAMING taking responsibility for the win or loss that comes with it
Mike
09:44:46 am
Those are the game rules.
We cannot change them. There is nothing we can do about this.
kimosabi0077
09:45:09 am
Exactly. And the rules arent being followed
Mike
09:45:39 am
Anything else we can do for you today?
kimosabi0077
09:46:13 am
Yes. I would l like to be paid according to the actual rules. Which would be an additional 11.985 LTC
Mike
09:46:21 am
The payout was correct.
Anything else we can do for you today?
kimosabi0077
09:46:58 am
The payout isn't correct. Nothing about it is correct. Is this not why they changed the wording of Aztec Magic?
Mike
09:47:21 am
This has been explained in the email. Debating this with me here in the chat won´t change anything. Now, is there anything else i can help you with?
kimosabi0077
09:47:40 am
Who can I speak with to debate the issue?
Mike
09:48:01 am
As this was checked with the game provider, there is nothing we can do.
kimosabi0077
09:48:35 am
I understand you personally can't do anything else for me. But is there someone who can?
Mike
09:48:36 am
We, as a casino, not me.
Anything else we can do for you today?
kimosabi0077
09:51:23 am
Is there some sort of btc or ltc bonus you could add to my account to give me atleast a shot at getting some of that?
Mike
09:51:28 am
It does not look like there would be any bonus available for your account right now.
Just come back in the chat if you need anything else.Servizi aziendali Schwab
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Trascrizione della chat
Chat dal vivo
Tokimosabi_0077@yahoo.com
22 ottobre alle 05:52
Trascrizione della chat
Mike
Lun 22/10/18 09:38:38 UTC
Ciao. Come posso aiutarti?
kimosabi0077
09:38:38
Ti dispiacerebbe aiutarmi con il problema BGAMING? Mark dell'assistenza è d'accordo con la mia interpretazione così come altre persone. La tabella dei pagamenti dice chiaramente che le vincite che coinvolgono i jolly vengono moltiplicate per l'importo x. La mia vincita prevedeva 4 jolly, quindi avrei dovuto moltiplicarla per 800, ma invece tutto ciò che ho ottenuto è stata la vincita sulla linea di 150x
Mike
09:39:26
Ti abbiamo inviato un'e-mail in merito."Giacomo
Ciao,Abbiamo verificato questo round con il nostro ufficio tecnico. E poiché hai ottenuto una vincita su una linea x 150 (linea di scommessa 1 con 5 simboli di fila) non puoi ottenere anche un'altra linea x 80 a causa dei simboli Wild.
Verrà pagato solo il moltiplicatore di valore più alto, che in questo caso è 150, che include la sostituzione del simbolo Wild.
Comprendiamo che questo crea un po' di confusione, quindi abbiamo contattato il fornitore del gioco per renderlo più chiaro nelle regole e nei termini del gioco. E abbiamo aggiunto alcuni giri nel tuo account come ringraziamento per aver portato questo problema alla nostra attenzione.
Distinti saluti,
Giacomo
Sostieni l'eroe"
kimosabi0077
09:40:54
Ho ricevuto quell'e-mail. Questo è di per sé il problema. Il tuo team di supporto è d'accordo con me sul fatto che il pagamento non è stato effettuato correttamente. Tutto quello che ho letto e/o scritto su Bitstarz è che voi ragazzi siete sempre onesti. Questa è l'ultima cosa che mi aspettavo di vedere accadere
Mike
09:41:20
Ciò a cui si riferisce sono le regole e i termini.
Non il pagamento.
kimosabi0077
09:42:47
Nelle regole si afferma che le vincite con combinazioni di jolly devono essere moltiplicate. La mia vincita non conteneva 4 jolly?
Mike
09:43:04
Bene, questo è stato verificato con il fornitore del gioco, quindi non c'è davvero nulla che possiamo fare al riguardo.
"Abbiamo controllato questo giro con il nostro reparto tecnico. E poiché hai ottenuto una vincita su una linea x 150, (linea di scommessa 1 con 5 simboli di fila) non puoi ottenere anche un'altra linea x 80 a causa dei simboli Wild."
Questo è stato spiegato nell'e-mail.
kimosabi0077
09:44:32
Com'è possibile che un fornitore di giochi ci faccia fare questo? Avevo l'impressione che quando effettuiamo una scommessa con Bitstarz, loro a loro volta accettano la nostra scommessa e la piazzano con BGAMING assumendosi la responsabilità della vincita o della perdita che ne deriva
Mike
09:44:46
Queste sono le regole del gioco.
Non possiamo cambiarli. Non c'è niente che possiamo fare al riguardo.
kimosabi0077
09:45:09
Esattamente. E le regole non vengono rispettate
Mike
09:45:39
C'è qualcos'altro che possiamo fare per te oggi?
kimosabi0077
09:46:13
SÌ. Vorrei essere pagato secondo le regole attuali. Il che sarebbe un ulteriore 11.985 LTC
Mike
09:46:21
Il pagamento era corretto.
C'è qualcos'altro che possiamo fare per te oggi?
kimosabi0077
09:46:58
Il pagamento non è corretto. Niente è corretto. Non è forse per questo che hanno cambiato la formulazione della Magia Azteca?
Mike
09:47:21
Questo è stato spiegato nell'e-mail. Discuterne con me qui nella chat non cambierà nulla. Ora, c'è qualcos'altro con cui posso aiutarti?
kimosabi0077
09:47:40
Con chi posso parlare per discutere la questione?
Mike
09:48:01
Poiché questo è stato verificato con il fornitore del gioco, non possiamo fare nulla.
kimosabi0077
09:48:35
Capisco che personalmente non puoi fare nient'altro per me. Ma c'è qualcuno che può?
Mike
09:48:36
Noi, come casinò, non io.
C'è qualcos'altro che possiamo fare per te oggi?
kimosabi0077
09:51:23
Esiste una sorta di bonus BTC o LTC che potresti aggiungere al mio account per darmi almeno una possibilità di ottenerne una parte?
Mike
09:51:28
Non sembra che ci siano bonus disponibili per il tuo account in questo momento.
Torna in chat se hai bisogno di qualcos'altro. -
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 22, 18, 08:44:11 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
Attempted one more time to speak with Mike about the issue and it took all of 4 seconds for him to "read" my message and reply. All the years I have been playing here I never expected such poor service from these guys. Could anyone ping Olle? Seems to be the only person there that really wants to help anyone with issues right now. James gave me 20 spins at 2 mLTC each as compensation. That in itself shows me that they believe something went wrong with my payout. This isn't a couple dollars. It's roughly $600 that is in question here. I've tried several times to post a complaint with Askgamblers but I get an error wvery time I click submit
Ho tentato ancora una volta di parlare con Mike del problema e gli ci sono voluti 4 secondi per "leggere" il mio messaggio e rispondere. In tutti gli anni che ho suonato qui non mi sarei mai aspettato un servizio così scadente da questi ragazzi. Qualcuno potrebbe contattare Olle? Sembra essere l'unica persona lì che vuole davvero aiutare chiunque abbia problemi in questo momento. James mi ha dato 20 giri a 2 mLTC ciascuno come compenso. Questo di per sé mi dimostra che credono che qualcosa sia andato storto con il mio pagamento. Non sono un paio di dollari. Sono circa $ 600 quelli in questione qui. Ho provato più volte a pubblicare un reclamo su Askgamblers ma ricevo un errore ogni volta che clicco su Invia
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Oct 22, 18, 09:34:48 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We notified Olle about this topic so we hope he'll come and get in touch with you guys.
Abbiamo informato Olle di questo argomento, quindi speriamo che venga e si metta in contatto con voi ragazzi.
-
- Risposta da
- bitstarz
- at Oct 22, 18, 11:06:38 PM
- Casino Rep 215
- attività più recente 5 giorni fa
Hi Kimosabi0077 and others :)
Please give me a little time to dig into this and I will get back to you asap!
Olle
Ciao Kimosabi0077 e altri :)
Per favore, dammi un po' di tempo per approfondire la questione e ti risponderò al più presto!
Olle
-
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 22, 18, 11:12:11 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
I have no doubt that you will Olle. Thats why I asked to have someone get in touch with you to get you involved. I've read through other issues you dealt with and felt like you were definitely the correct person for the job. They keep telling me that the 150x for the payline is correct which it is. It just didn't factor in any multiplier at all for the wilds. There are 4 wilds involved with that payline with 3 wilds being the start of the winning combination. By the paytable it would be an 800x multiplier making it 12 LTC leaving me short 11.985 LTC. Thanks again Olle for getting involved
Non ho dubbi che lo farai, Olle. Ecco perché ho chiesto che qualcuno ti contattasse per coinvolgerti. Ho letto altri problemi che hai affrontato e ho pensato che fossi sicuramente la persona giusta per il lavoro. Continuano a dirmi che il 150x per la linea di pagamento è corretto e lo è. Semplicemente non teneva conto di alcun moltiplicatore per i jolly. Ci sono 4 jolly coinvolti in quella linea di pagamento, di cui 3 jolly che costituiscono l'inizio della combinazione vincente. Secondo la tabella dei pagamenti sarebbe un moltiplicatore 800x che farebbe 12 LTC lasciandomi a corto di 11.985 LTC. Grazie ancora Olle per il tuo coinvolgimento
-
- Risposta da
- bitstarz
- at Oct 22, 18, 11:59:38 PM
- Casino Rep 215
- attività più recente 5 giorni fa
Hi again,
First of all, I appreciate you reaching out here, we will always do our best to get to the bottom of any complaints and issues, and trust me when I say that we genuinly care.
When something is wrong, we'll be the first ones to admit it, and regardless that this is not our wording in the terms of the game, I still feel we have a responsibility to ensure that there's no confusion (or limit that to a minimum if we can).
So, I've had a look around here and I'm gonna side with you. I think better efforts needs to be made in order to correctly explain the rules. While they're doing that, I've compensated your account in full with 12 LTC cash.
I hope this doesn't change your trust in BitStarz, and I hope you land a nice big win. If you do, the first beer is on you, right? : )
Warm regards,
OlleCiao di nuovo,
Prima di tutto, apprezzo che tu sia intervenuto qui, faremo sempre del nostro meglio per andare a fondo di eventuali reclami e problemi e fidati di me quando dico che ci teniamo sinceramente.
Quando qualcosa non va, saremo i primi ad ammetterlo e, indipendentemente dal fatto che questa non sia la nostra formulazione nei termini del gioco, sento comunque che abbiamo la responsabilità di garantire che non ci sia confusione (o limitarla a un limite). minimo se possiamo).
Allora, ho dato un'occhiata qui intorno e mi schiererò con te. Penso che occorra compiere sforzi maggiori per spiegare correttamente le regole. Mentre lo fanno, ho risarcito completamente il tuo conto con 12 LTC in contanti.
Spero che questo non cambi la tua fiducia in BitStarz e spero che tu ottenga una bella grande vittoria. Se lo fai, la prima birra la paghi tu, giusto? :)
Cordiali saluti,
Olle -
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 23, 18, 12:12:06 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
-
- Risposta da
- kimosabi0077
- at Oct 23, 18, 12:21:11 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 mese fa
And nothing will change my opinion of Bitstarz. I was a little concerned until you entered the equation. Ive always loved Bitstarz amd I always will. And as you stated there was in fact 12 LTC sitting there waiting for me. I already withdrew 10 withiut any issue and now Im gonna play a little with what I have left over. Thank you so much Olle. I knew I could count on you. And I have no hard feelings for Mike. There may have been some miscommunication between us and he could quite possibly have been having a bad day. It happens to the best of . I'll be sure to update if I land any really impressive wins
E nulla cambierà la mia opinione su Bitstarz. Ero un po' preoccupato finché non hai inserito l'equazione. Ho sempre amato Bitstarz e lo amerò sempre. E come hai affermato, in effetti c'erano 12 LTC seduti lì ad aspettarmi. Ne ho già ritirati 10 senza alcun problema e ora giocherò un po' con quello che mi è rimasto. Grazie mille Olle. Sapevo di poter contare su di te. E non provo rancore per Mike. Potrebbero esserci stati dei problemi di comunicazione tra noi e molto probabilmente avrebbe potuto avere una brutta giornata. Succede ai migliori. Aggiornerò sicuramente se ottengo vincite davvero impressionanti
-
- Risposta da
- zuga
- at Oct 23, 18, 04:30:08 AM
- Admin 8368
- attività più recente 14 years fa
bitstarz wrote:
Hi again,
First of all, I appreciate you reaching out here, we will always do our best to get to the bottom of any complaints and issues, and trust me when I say that we genuinly care.
When something is wrong, we'll be the first ones to admit it, and regardless that this is not our wording in the terms of the game, I still feel we have a responsibility to ensure that there's no confusion (or limit that to a minimum if we can).
So, I've had a look around here and I'm gonna side with you. I think better efforts needs to be made in order to correctly explain the rules. While they're doing that, I've compensated your account in full with 12 LTC cash.
I hope this doesn't change your trust in BitStarz, and I hope you land a nice big win. If you do, the first beer is on you, right? : )
Warm regards,
OlleThanks for the swift reaction Olle,
but Im bit concerned as this is not the first time Bgaming games had this kind of payout issue. It is curcial that RTP and payouts are to be as advertised as I am sure that most players have no idea about this problem.
Will there be an audit of bgmaing games?bitstarz ha scritto:Ciao di nuovo,
Prima di tutto, apprezzo che tu sia intervenuto qui, faremo sempre del nostro meglio per andare a fondo di eventuali reclami e problemi e fidati di me quando dico che ci teniamo sinceramente.
Quando qualcosa non va, saremo i primi ad ammetterlo e, indipendentemente dal fatto che questa non sia la nostra formulazione nei termini del gioco, sento comunque che abbiamo la responsabilità di garantire che non ci sia confusione (o limitarla a un limite). minimo se possiamo).
Allora, ho dato un'occhiata qui intorno e mi schiererò con te. Penso che occorra compiere sforzi maggiori per spiegare correttamente le regole. Mentre lo fanno, ho risarcito completamente il tuo conto con 12 LTC in contanti.
Spero che questo non cambi la tua fiducia in BitStarz e spero che tu ottenga una bella grande vittoria. Se lo fai, la prima birra la paghi tu, giusto? :)
Cordiali saluti,
OlleGrazie per la rapida reazione Olle,
ma sono un po' preoccupato perché non è la prima volta che i giochi Bgaming hanno questo tipo di problema di pagamento. È fondamentale che l'RTP e i pagamenti siano tanto pubblicizzati poiché sono sicuro che la maggior parte dei giocatori non ha idea di questo problema.
Verrà effettuato un controllo sui giochi di bgmaing? -
- Risposta da
- bitstarz
- at Oct 23, 18, 04:37:19 AM
- Casino Rep 215
- attività più recente 5 giorni fa
zuga wrote:
bitstarz wrote:
Hi again,
First of all, I appreciate you reaching out here, we will always do our best to get to the bottom of any complaints and issues, and trust me when I say that we genuinly care.
When something is wrong, we'll be the first ones to admit it, and regardless that this is not our wording in the terms of the game, I still feel we have a responsibility to ensure that there's no confusion (or limit that to a minimum if we can).
So, I've had a look around here and I'm gonna side with you. I think better efforts needs to be made in order to correctly explain the rules. While they're doing that, I've compensated your account in full with 12 LTC cash.
I hope this doesn't change your trust in BitStarz, and I hope you land a nice big win. If you do, the first beer is on you, right? : )
Warm regards,
OlleThanks for the swift reaction Olle,
but Im bit concerned as this is not the first time Bgaming games had this kind of payout issue. It is curcial that RTP and payouts are to be as advertised as I am sure that most players have no idea about this problem.
Will there be an audit of bgmaing games?Hi Zuga!
No worries :)
As far as I'm aware (I might be wrong), there's nothing wrong with the mechanics of the game. It's just that the wording is not correct (and has been confusing in the past). So as there's no issues with the game itself, there shouldn't be any problem with the RTP either.Olle
zuga ha scritto:bitstarz ha scritto:Ciao di nuovo,
Prima di tutto, apprezzo che tu sia intervenuto qui, faremo sempre del nostro meglio per andare a fondo di eventuali reclami e problemi e fidati di me quando dico che ci teniamo sinceramente.
Quando qualcosa non va, saremo i primi ad ammetterlo e, indipendentemente dal fatto che questa non sia la nostra formulazione nei termini del gioco, sento comunque che abbiamo la responsabilità di garantire che non ci sia confusione (o limitarla a un limite). minimo se possiamo).
Allora, ho dato un'occhiata qui intorno e mi schiererò con te. Penso che occorra compiere sforzi maggiori per spiegare correttamente le regole. Mentre lo fanno, ho risarcito completamente il tuo conto con 12 LTC in contanti.
Spero che questo non cambi la tua fiducia in BitStarz e spero che tu ottenga una bella grande vittoria. Se lo fai, la prima birra la paghi tu, giusto? :)
Cordiali saluti,
OlleGrazie per la rapida reazione Olle,
ma sono un po' preoccupato perché non è la prima volta che i giochi Bgaming hanno questo tipo di problema di pagamento. È fondamentale che l'RTP e i pagamenti siano tanto pubblicizzati poiché sono sicuro che la maggior parte dei giocatori non ha idea di questo problema.
Verrà effettuato un controllo sui giochi di bgmaing?Ciao Zuga!
Nessun problema :)
Per quanto ne so (potrei sbagliarmi), non c'è niente di sbagliato nella meccanica del gioco. È solo che la formulazione non è corretta (e ha creato confusione in passato). Quindi, poiché non ci sono problemi con il gioco stesso, non dovrebbero esserci problemi nemmeno con l'RTP.Olle
-
- Risposta da
- zuga
- at Oct 23, 18, 04:44:49 AM
- Admin 8368
- attività più recente 14 years fa
bitstarz wrote:
Hi Zuga! No worries :) As far as I'm aware (I might be wrong), there's nothing wrong with the mechanics of the game. It's just that the wording is not correct (and has been confusing in the past). So as there's no issues with the game itself, there shouldn't be any problem with the RTP either. Ollethanx, I see. Do you know if they are going to fix the wording to avoid further confusion?
cheers
Zugabitstarz ha scritto:
Ciao Zuga! Nessun problema :) Per quanto ne so (potrei sbagliarmi), non c'è niente di sbagliato nella meccanica del gioco. È solo che la formulazione non è corretta (e ha creato confusione in passato). Quindi, poiché non ci sono problemi con il gioco stesso, non dovrebbero esserci problemi nemmeno con l'RTP. Ollegrazie, capisco. Sapete se correggeranno la formulazione per evitare ulteriore confusione?
saluti
Zuga -
- Risposta da
- bitstarz
- at Oct 23, 18, 04:52:18 AM
- Casino Rep 215
- attività più recente 5 giorni fa
Hi Zuga!
We spoke with their Head of Product yesterday and already pushed them to change the wording (we've also reminded them about this in the past). So hopefully it shouldn't be long :)
OlleCiao Zuga!
Ieri abbiamo parlato con il loro responsabile del prodotto e li abbiamo già spinti a modificare la formulazione (glielo abbiamo anche ricordato in passato). Quindi spero che non sia lungo :)
Olle -
- Risposta da
- indiana
- at Oct 24, 18, 02:22:06 AM
- Sr. Member 385
- attività più recente 1 mese fa
-
- Risposta da
- mushroomjazz
- at Oct 25, 18, 08:37:15 AM
- Full Member 168
- attività più recente 1 anno fa
bitstarz wrote:
Hi again, First of all, I appreciate you reaching out here, we will always do our best to get to the bottom of any complaints and issues, and trust me when I say that we genuinly care. When something is wrong, we'll be the first ones to admit it, and regardless that this is not our wording in the terms of the game, I still feel we have a responsibility to ensure that there's no confusion (or limit that to a minimum if we can). So, I've had a look around here and I'm gonna side with you. I think better efforts needs to be made in order to correctly explain the rules. While they're doing that, I've compensated your account in full with 12 LTC cash. I hope this doesn't change your trust in BitStarz, and I hope you land a nice big win. If you do, the first beer is on you, right? : ) Warm regards, OlleI can not believe what I've just read here. Hey Olle, I thought "everyone knew" what was going on with the "old paytable" for Bgaming?? I would have also thought that anyone else claiming this type of old paytable issue with any Bgaming game would be denied compensation of any sort like I was, as "everyone knew" what was going on from the Aztec Magic thread. I guess not, seems like I'm the one who made a timely claim JUST LIKE THIS ONE, that didn't get a drop of compensation. Nice, great to see Olle continues his doing the right thing stance on this CONTINUING Bgaming paytable wording issue. But hey Olle, while your crediting Kimosabi's account with his $ 600 bucks in LTC, how about you drop by my account and compensate me for the 120 mBTC I seem to be light in there?? Thanks Olle, I appreciate you doing the right thing around here all the time. Good on ya.
bitstarz ha scritto:
Salve di nuovo. Prima di tutto, apprezzo che tu sia intervenuto qui, faremo sempre del nostro meglio per andare a fondo di eventuali reclami e problemi e fidati di me quando dico che ci teniamo sinceramente. Quando qualcosa non va, saremo i primi ad ammetterlo e, indipendentemente dal fatto che questa non sia la nostra formulazione nei termini del gioco, sento comunque che abbiamo la responsabilità di garantire che non ci sia confusione (o limitarla a un limite). minimo se possiamo). Allora, ho dato un'occhiata qui intorno e mi schiererò con te. Penso che occorra compiere sforzi maggiori per spiegare correttamente le regole. Mentre lo fanno, ho risarcito completamente il tuo conto con 12 LTC in contanti. Spero che questo non cambi la tua fiducia in BitStarz e spero che tu ottenga una bella grande vittoria. Se lo fai, la prima birra la paghi tu, giusto? :) Cordiali saluti, OlleNon posso credere a quello che ho appena letto qui. Ehi Olle, pensavo che "tutti sapessero" cosa stava succedendo con la "vecchia tabella dei pagamenti" per Bgaming?? Avrei anche pensato che a chiunque altro avesse rivendicato questo tipo di vecchio problema con la tabella dei pagamenti con qualsiasi gioco Bgaming sarebbe stato negato un risarcimento di qualsiasi tipo, come a me, poiché "tutti sapevano" cosa stava succedendo dal thread di Aztec Magic. Immagino di no, sembra che io sia quello che ha fatto un reclamo tempestivo PROPRIO COME QUESTO, che non ha ricevuto un centesimo di risarcimento. È bello, bello vedere che Olle continua a fare la cosa giusta su questo problema CONTINUATO della formulazione della tabella dei pagamenti di Bgaming . Ma ehi Olle, mentre accrediti sul conto di Kimosabi i suoi 600 dollari in LTC, che ne dici di passare dal mio conto e compensarmi per i 120 mBTC, mi sembra di essere leggero lì dentro?? Grazie Olle, apprezzo che tu faccia sempre la cosa giusta qui. Buon per te.
-
- Risposta da
- mushroomjazz
- at Oct 25, 18, 08:41:19 AM
- Full Member 168
- attività più recente 1 anno fa
bitstarz wrote:
zuga wrote:
bitstarz wrote:
Hi again,
First of all, I appreciate you reaching out here, we will always do our best to get to the bottom of any complaints and issues, and trust me when I say that we genuinly care.
When something is wrong, we'll be the first ones to admit it, and regardless that this is not our wording in the terms of the game, I still feel we have a responsibility to ensure that there's no confusion (or limit that to a minimum if we can).
So, I've had a look around here and I'm gonna side with you. I think better efforts needs to be made in order to correctly explain the rules. While they're doing that, I've compensated your account in full with 12 LTC cash.
I hope this doesn't change your trust in BitStarz, and I hope you land a nice big win. If you do, the first beer is on you, right? : )
Warm regards,
OlleThanks for the swift reaction Olle,
but Im bit concerned as this is not the first time Bgaming games had this kind of payout issue. It is curcial that RTP and payouts are to be as advertised as I am sure that most players have no idea about this problem.
Will there be an audit of bgmaing games?Hi Zuga!
No worries :)
As far as I'm aware (I might be wrong), there's nothing wrong with the mechanics of the game. It's just that the wording is not correct (and has been confusing in the past). So as there's no issues with the game itself, there shouldn't be any problem with the RTP either.Olle
If the wording is not correct, why am I not compensated like Kimosabi Olle?? Should I go play all the remaining Bgaming games that have the old paytable wording so I can file a claim and not feel like I wasted a week of my life trying to get compensated from you??
bitstarz ha scritto:zuga ha scritto:bitstarz ha scritto:Ciao di nuovo,
Prima di tutto, apprezzo che tu sia intervenuto qui, faremo sempre del nostro meglio per andare a fondo di eventuali reclami e problemi e fidati di me quando dico che ci teniamo sinceramente.
Quando qualcosa non va, saremo i primi ad ammetterlo e, indipendentemente dal fatto che questa non sia la nostra formulazione nei termini del gioco, sento comunque che abbiamo la responsabilità di garantire che non ci sia confusione (o limitarla a un limite). minimo se possiamo).
Allora, ho dato un'occhiata qui intorno e mi schiererò con te. Penso che occorra compiere sforzi maggiori per spiegare correttamente le regole. Mentre lo fanno, ho risarcito completamente il tuo conto con 12 LTC in contanti.
Spero che questo non cambi la tua fiducia in BitStarz e spero che tu ottenga una bella grande vittoria. Se lo fai, la prima birra la paghi tu, giusto? :)
Cordiali saluti,
OlleGrazie per la rapida reazione Olle,
ma sono un po' preoccupato perché non è la prima volta che i giochi Bgaming hanno questo tipo di problema di pagamento. È fondamentale che l'RTP e i pagamenti siano tanto pubblicizzati poiché sono sicuro che la maggior parte dei giocatori non ha idea di questo problema.
Verrà effettuato un controllo sui giochi di bgmaing?Ciao Zuga!
Nessun problema :)
Per quanto ne so (potrei sbagliarmi), non c'è niente di sbagliato nella meccanica del gioco. È solo che la formulazione non è corretta (e ha creato confusione in passato). Quindi, poiché non ci sono problemi con il gioco stesso, non dovrebbero esserci problemi nemmeno con l'RTP.Olle
Se la formulazione non è corretta, perché non vengo risarcito come Kimosabi Olle?? Dovrei andare a giocare a tutti i restanti giochi Bgaming che hanno la vecchia formulazione della tabella dei pagamenti in modo da poter presentare un reclamo e non sentirmi come se avessi sprecato una settimana della mia vita cercando di ottenere un risarcimento da te??
-
- Risposta da
- bitstarz
- at Oct 25, 18, 08:57:14 AM
- Casino Rep 215
- attività più recente 5 giorni fa
Hi there,
So, here's where your case differs from Kimosabi's case in my opinion.
For the other thread about the Aztec Magic, you were much aware of the wording in the paytable, and the errors with it, and despite being aware, you kept on playing and trying to get an extra payout. I don't think Kimosabi was as aware about this error as you were as this is a new thread and not an addition to the old one. I believe that Kimosabi was genuinly unaware of the issue with the wording.
I'm also a little concerned with the comment you made here in the thread as well:
"Love it that Bitstarz still hasn't changed the paytable wording to reflect the subtraction of the multiplier wording!! I know what which game I'm gonna go play right now :)"To me, that sounds like you're deliberately trying to take advantage of this situation despite once again being aware of this issue, and that doesn't sit that well with me.
Olle
Ciao,
Quindi, secondo me, ecco dove il tuo caso differisce da quello di Kimosabi.
Per l'altro thread sulla Magia Azteca, eri molto consapevole del testo nella tabella dei pagamenti e degli errori con essa contenuti e, nonostante ne fossi consapevole, continuavi a giocare e a cercare di ottenere una vincita extra. Non penso che Kimosabi fosse consapevole di questo errore quanto te poiché questo è un nuovo thread e non un'aggiunta a quello vecchio. Credo che Kimosabi fosse sinceramente inconsapevole del problema con la formulazione.
Sono anche un po' preoccupato per il commento che hai fatto qui nel thread:
"Mi piace che Bitstarz non abbia ancora cambiato il testo della tabella dei pagamenti per riflettere la sottrazione del testo del moltiplicatore!! So a quale gioco andrò a giocare adesso :)"A me sembra che tu stia deliberatamente cercando di trarre vantaggio da questa situazione nonostante tu sia ancora una volta consapevole del problema, e questo non mi va molto bene.
Olle
-
- Risposta da
- mushroomjazz
- at Oct 25, 18, 09:22:45 AM
- Full Member 168
- attività più recente 1 anno fa
bitstarz wrote:
Hi there,
So, here's where your case differs from Kimosabi's case in my opinion.
For the other thread about the Aztec Magic, you were much aware of the wording in the paytable, and the errors with it, and despite being aware, you kept on playing and trying to get an extra payout. I don't think Kimosabi was as aware about this error as you were as this is a new thread and not an addition to the old one. I believe that Kimosabi was genuinly unaware of the issue with the wording.
I'm also a little concerned with the comment you made here in the thread as well:
"Love it that Bitstarz still hasn't changed the paytable wording to reflect the subtraction of the multiplier wording!! I know what which game I'm gonna go play right now :)"To me, that sounds like you're deliberately trying to take advantage of this situation despite once again being aware of this issue, and that doesn't sit that well with me.
Olle
Are you kidding me?? Are you telling me that when I played those rounds back in April of this year, that I knew about the Aztec Magic Paytable wording problem and just tried to sneak in a complaint and get some compensation?? Kinda hard to do when the issue wasn't brought to your attention until July of this year wouldn't ya think Olle?!
You are essentially calling me a liar and cheater and that is not only untrue, but very unprofessional of you Olle. I expect better from a rep of one of the biggest online BTC Casinos out there. But still, I've done neither lie, nor cheat in any way and I suggest you do a little fact checking before you start calling me a liar and a cheater here on a public forum bud. I will not sit back and let you insinuate that I have tried to game your Casino, when in fact the only thing happening here is your unwillingness to accept that I have a legit complaint and still won't do the right thing and even compensate me some frickin spins!! Unbelievable.
bitstarz ha scritto:Ciao,
Quindi, secondo me, ecco dove il tuo caso differisce da quello di Kimosabi.
Per l'altro thread sulla Magia Azteca, eri molto consapevole del testo nella tabella dei pagamenti e degli errori con essa contenuti e, nonostante ne fossi consapevole, continuavi a giocare e a cercare di ottenere una vincita extra. Non penso che Kimosabi fosse consapevole di questo errore quanto lo eri tu poiché questo è un nuovo thread e non un'aggiunta a quello vecchio. Credo che Kimosabi fosse sinceramente inconsapevole del problema con la formulazione.
Sono anche un po' preoccupato per il commento che hai fatto qui nel thread:
"Mi piace che Bitstarz non abbia ancora cambiato il testo della tabella dei pagamenti per riflettere la sottrazione del testo del moltiplicatore!! So a quale gioco andrò a giocare adesso :)"A me sembra che tu stia deliberatamente cercando di trarre vantaggio da questa situazione nonostante tu sia ancora una volta consapevole del problema, e questo non mi va molto bene.
Olle
Ma stai scherzando?? Mi stai dicendo che quando ho giocato a quei round nell'aprile di quest'anno, sapevo del problema di formulazione della tabella dei pagamenti di Aztec Magic e ho semplicemente cercato di intrufolarmi in un reclamo e ottenere un risarcimento?? Un po' difficile da fare quando il problema non è stato portato alla tua attenzione fino a luglio di quest'anno, non credi Olle?!
Essenzialmente mi stai definendo un bugiardo e un imbroglione e questo non solo è falso, ma è anche molto poco professionale da parte tua, Olle. Mi aspetto di meglio da un rappresentante di uno dei più grandi casinò BTC online in circolazione. Tuttavia, non ho mentito né imbrogliato in alcun modo e ti suggerisco di fare un piccolo controllo dei fatti prima di iniziare a chiamarmi bugiardo e imbroglione qui su un forum pubblico. Non mi siederò e ti lascerò insinuare che ho provato a giocare al tuo casinò, quando in realtà l'unica cosa che succede qui è la tua riluttanza ad accettare che ho un reclamo legittimo e comunque non farò la cosa giusta e nemmeno mi risarcirò qualche dannato giro!! Incredibile.
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