William: Welcome to Tropica Casino Live Support. How may I assist you?
cmurphy: hi. i would like to make a deposit but i have heard lots of players on a forum
cmurphy: say that they have trouble w rivals
William: May I have your Login name and email address please?cmurphy: i would like u to look at my acct jst to be sure there are no issues
cmurphy: mizcindy
William: One moment please.
cmurphy: take ur time
William: Is there a specific question I can help you with?cmurphy: i jst want to be sure that i am elligible to w/draw
cmurphy: others have said they have issues w multiple accts when they never did
cmurphy: i have heard that lots and lots of times
William: If you play from the computer or location of someone that has an account, or allowing someone to play fromI your computer or location, the accounts will also be linked to each other
cmurphy: hello?
cmurphy: well, is that the case in my situation
cmurphy: ?
cmurphy: this is not my pc
cmurphy: and i dont know wat they do
cmurphy: is there anything noted on my acct that could prevent me from w/drawing winnings
cmurphy: rivals have a reputation for being unpredictable
William: One moment please.
William: there's a chance your the withdrawal can be denied but then again, each withdrawal will be reviewed by management
cmurphy: thats a little vague
cmurphy: y do u say "may be denied"
cmurphy: i get the feeling that it will defineately be denied but ur not telling me that b/c u want me to deposit
William: Is there anything else I can help you with?
cmurphy: well, ya. wat does "may be denied" mean
William: I'm afraid I know about that
cmurphy: why is tha support at tha rival casinos always so vague. i don't think i have ever had any of my questions answered w a straight answer
cmurphy: ty anyways william
cmurphy: i wont be making any deposits tho but i do appreciate ur time
cmurphy: even if it wasnt helpful
cmurphy: not ur fault
Un'altra manovra losca da parte di un casinò RIVAL
- Iniziato da
- mizcindy
- Sr. Newbie 22
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- Iniziato da
- mizcindy
- at Jan 12, 10, 12:09:10 AM
- Sr. Newbie 22
- attività più recente 7 anni fa
Originale Traduzione tradotto conWilliam: Benvenuto al supporto live di Tropica Casino. Come posso aiutarti?
cmurphy: ciao. Vorrei effettuare un deposito ma ho sentito molti giocatori su un forum
cmurphy: dicono che hanno problemi con i rivali
William: Posso avere il tuo nome utente e indirizzo e-mail, per favore? cmurphy: vorrei che controllassi il mio account solo per essere sicuro che non ci siano problemi
cmurphy: mizcindy
William: Un momento, per favore.
cmurphy: prenditi il tuo tempo
William: C'è una domanda specifica con cui posso aiutarti? cmurphy: Voglio solo essere sicuro di essere idoneo a w/draw
cmurphy: altri hanno detto di avere problemi con più account quando non ne hanno mai avuti
cmurphy: l'ho sentito dire tantissime volte
William: Se giochi dal computer o dalla posizione di qualcuno che ha un account, o consenti a qualcuno di giocare dal tuo computer o dalla posizione, anche gli account saranno collegati tra loro
cmurphy: ciao?
cmurphy: beh, è questo il caso nella mia situazione
cmurphy: ?
cmurphy: questo non è il mio pc
cmurphy: e non so cosa facciano
cmurphy: c'è qualcosa annotato sul mio conto che potrebbe impedirmi di prelevare le vincite
cmurphy: i rivali hanno la reputazione di essere imprevedibili
William: Un momento, per favore.
William: c'è la possibilità che il tuo prelievo possa essere negato ma, ripeto, ogni prelievo verrà esaminato dalla direzione
cmurphy: è un po' vago
cmurphy: hai detto "potrebbe essere negato"
cmurphy: ho la sensazione che verrà sicuramente negato, ma non mi stai dicendo che b/cu vuole che depositi
William: C'è qualcos'altro con cui posso aiutarti?
cmurphy: beh, sì. cosa significa "può essere negato"?
William: Temo di saperlo
cmurphy: perché il supporto dei casinò rivali è sempre così vago? non credo di aver mai avuto una risposta diretta a nessuna delle mie domande
cmurphy: comunque, William
cmurphy: non effettuerò alcun deposito, ma apprezzo il tuo tempo
cmurphy: anche se non è stato utile
cmurphy: non è colpa tua1.6/ 5
-
- Risposta da
- blueday
- at Jan 12, 10, 04:12:01 AM
- Almighty Member 37999
- attività più recente 2 anni fa
Are these chat reps trained in the art of "avoidance". Seems to me that they are.
He deliberately did not answer your question properly....vague as vague can be.
Good decision to stay clear mizcindy unless they can provide you with a proper answer. Have you posted in the direct casino support section for Tropica asking the question?
blueQuesti rappresentanti della chat sono addestrati nell'arte dell'"evitamento". Mi sembra che lo siano.
Ha deliberatamente non risposto adeguatamente alla tua domanda...vago quanto vago può essere.
Buona decisione di restare alla larga da Mizcindy a meno che non possano fornirti una risposta adeguata. Hai postato la domanda nella sezione di supporto diretto del casinò per Tropica ?
blu -
- Risposta da
- PMM2008
- at Jan 12, 10, 06:27:29 AM
- Mighty Member 3103
- attività più recente 4 anni fa
That chat session gives me a chill up my neck.
Couldnt be anymore indirect or vague on answering your initial question.
I have not had any trouble with Tropica so far, but I see this kind of thing, and it makes me become a little more careful.
PMMQuella sessione di chat mi fa venire i brividi sul collo.
Non potrei essere più indiretto o vago nel rispondere alla tua domanda iniziale.
Finora non ho avuto problemi con Tropica, ma vedo questo genere di cose e questo mi fa diventare un po' più attento.
PMM -
- Risposta da
- Tirilej
- at Jan 12, 10, 07:37:01 AM
- Sr. Member 316
- attività più recente 5 anni fa
They still have the same support for all Rival casinos so the only way to know if you will get paid is to ask each casino by mail or play without a bonus. I lost $1400 from Da Vincis' gold because I didn't ask. You don't want to do that.
Hanno ancora lo stesso supporto per tutti i casinò Rival, quindi l'unico modo per sapere se verrai pagato è chiedere a ciascun casinò tramite posta o giocare senza bonus. Ho perso $ 1400 dall'oro di Da Vinci perché non l'ho chiesto. Non vuoi farlo.
-
- Risposta da
- acgofer
- at Jan 12, 10, 08:16:37 AM
- Super Hero 1220
- attività più recente 4 anni fa
In addition to what everyone else said, I think each and every support rep should be required to take a course in English, grammer, and communication.
I have deposited there before, but makes me weary now.Oltre a ciò che hanno detto tutti gli altri, penso che a ogni rappresentante dell'assistenza dovrebbe essere richiesto di seguire un corso di inglese, grammatica e comunicazione.
Ho depositato lì prima, ma ora mi stanca. -
- Risposta da
- nalgenie
- at Jan 12, 10, 09:13:09 AM
- Super Hero 2190
- attività più recente 4 anni fa
this is why i always try the casinos ability to pay out first on free chips.
if they meet that criteria, then i will deposit with them. think about it.questo è il motivo per cui provo sempre la possibilità dei casinò di pagare prima con le fiches gratuite.
se soddisfano tali criteri, depositerò presso di loro. pensaci. -
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Jan 12, 10, 11:53:22 AM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
This was something that she did that was very good to protect herself, to verify if she did make a deposit would she be able/eligible to withdraw, instead of just hopping right in with a deposit and then later finding out reasons as to denied withdraw, she did the right thing and found out the wrong things about a casino.
But there are other possiblities examples such as your faxed paperwork is not in order, you didn't make playthrough, info on account does not match, along with you have other accounts with other rivals.
But still a simple direct answer would be appreciated, no one wants to be ripped off, if they can see you won't be paid winnings when you deposit and avoid disclosing that information, it is a rip-off.
Thats the number one object to us when playing a casino, is getting your money with no problems when you win.Questo è stato qualcosa che ha fatto molto bene per proteggersi, per verificare se aveva effettuato un deposito se sarebbe stata in grado/idonea a prelevare, invece di limitarsi a fare un deposito e poi scoprire i motivi per cui è stato negato il prelievo , ha fatto la cosa giusta e ha scoperto le cose sbagliate su un casinò.
Ma ci sono altre possibilità, ad esempio che i tuoi documenti inviati via fax non sono in ordine, non hai effettuato il gioco, le informazioni sull'account non corrispondono e hai altri account con altri rivali.
Ma sarebbe comunque apprezzata una risposta semplice e diretta, nessuno vuole essere derubato, se riescono a vedere che non ti verranno pagate le vincite quando depositi ed evitano di divulgare tali informazioni, è una fregatura.
Questo è l'obiettivo principale per noi quando giochiamo in un casinò: ottenere i tuoi soldi senza problemi quando vinci. -
- Risposta da
- nalgenie
- at Jan 12, 10, 12:16:23 PM
- Super Hero 2190
- attività più recente 4 anni fa
why are you talking as if i am not here??
i have many of my own issues with RIVAL right now, i only have a half hour break, so don't have time to get into it...so i have to be short and sweet.
i most definately do not like the way they are vague. i don't like many other things either. but one thing for sure, i know if i want to do business with a casino immediately on how they handle my first withdrawal request. customer service is #1 with me, and speed #2. if i do not get what i expect out of my interactions in my first visit, then i do not have a second one. that's it. i am not taking a chance risking my money. end of story.perché parli come se non fossi qui??
ho molti dei miei problemi con RIVAL in questo momento, ho solo mezz'ora di pausa, quindi non ho tempo di approfondire... quindi devo essere breve e dolce.
sicuramente non mi piace il modo in cui sono vaghi. non mi piacciono nemmeno molte altre cose. ma una cosa è certa: se voglio fare affari con un casinò, so immediatamente come gestiscono la mia prima richiesta di prelievo. per me il servizio clienti è il numero 1 e la velocità il numero 2. se non ottengo ciò che mi aspetto dalle mie interazioni durante la mia prima visita, non ne avrò una seconda. questo è tutto. non correrò il rischio di rischiare i miei soldi. fine della storia. -
- Risposta da
- minigeek
- at Jan 12, 10, 12:35:03 PM
- Full Member 158
- attività più recente 4 anni fa
i am so glad canadians are not allowed at rival. one less shady casino group to deal withSono così felice che i canadesi non siano ammessi al rivale. un gruppo di casinò in meno losco da affrontare -
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Jan 12, 10, 12:47:54 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
Nal, i understand first impressions are important, but i've seen where casinos have had a good impression first, get you hooked then take you straight to hell, and also have seen where it was first off a bad impression then turned to casino heaven. Casinos also have that good/bad impression, i guess it would be individuals choice.
Get a free chip, and whether you win or lose, you find customer service was excellent, you find that it has a good reputation for it's cash-outs, policies, terms and conditions are in order, no run arounds or long waits, then you will desposit.
If those things arent right then you move along to the next.
Which is absolutley very good advice, and i say try live chat out maybe 3 times before to see if you get the same impression.
But i have read where some have had very good experiences with rivals and some or have had very bad, and the same with RTGS, microgaming, and whatever else.
Most definetly we are finding out that more and more live/chat reps need more training, because they can be the source of a descion to deposit.
As we see here in this thread, he didn't do well at all..making the casino itself look vague and shady. But is Tropica really because of one bad chat experience?Nal, capisco che la prima impressione sia importante, ma ho visto dove i casinò hanno avuto prima una buona impressione, ti hanno catturato e poi ti hanno portato dritto all'inferno, e ho anche visto dove prima c'era una brutta impressione e poi si sono trasformati nel paradiso dei casinò . Anche i casinò hanno quella buona/cattiva impressione, immagino che sarebbe una scelta individuale.
Ottieni un chip gratuito e, sia che tu vinca o perda, scopri che il servizio clienti è eccellente, scopri che ha una buona reputazione per i suoi prelievi, le politiche, i termini e le condizioni sono in ordine, nessuna corsa o lunghe attese, quindi depositerai.
Se queste cose non vanno bene, passa a quella successiva.
Il che è assolutamente un ottimo consiglio, e ti consiglio di provare a chattare dal vivo forse 3 volte prima per vedere se hai la stessa impressione.
Ma ho letto dove alcuni hanno avuto ottime esperienze con i rivali e altri o hanno avuto pessime esperienze, e lo stesso con RTGS, microgaming e qualsiasi altra cosa.
Sicuramente stiamo scoprendo che sempre più rappresentanti live/chat necessitano di maggiore formazione, perché possono essere la fonte di una decisione da depositare.
Come vediamo qui in questo thread, non se la è cavata affatto bene... facendo sembrare il casinò stesso vago e losco. Ma Tropica è davvero colpa di una brutta esperienza di chat? -
- Risposta da
- Lipstick
- at Jan 12, 10, 02:33:02 PM
- Admin 13900
- attività più recente 2 giorni fa
I am wondering if the chat rep was speaking as "anything is possible" and yes there is a chance to be denied.
It's impossible to say its a sure thing that a player will be paid until many factors are considered. Were the documents in order? Did the player make the correct playthrough amount if taking a sign up bonus....etc.
I think what might of been a better choice of words is to say "at this point now you are eligible to recieve a cash out.
All things considered language barriers are going to exist. We have to remember these operators are dealing with many many different languages. That is no easy task for any chat rep.
LipsMi chiedo se il rappresentante della chat abbia parlato come "tutto è possibile" e sì, c'è la possibilità che venga negato.
È impossibile dire che sia sicuro che un giocatore verrà pagato finché non vengono considerati molti fattori. I documenti erano in regola? Il giocatore ha effettuato l'importo di gioco corretto se ha accettato un bonus di iscrizione... ecc.
Penso che la scelta migliore sarebbe dire "a questo punto hai diritto a ricevere un prelievo".
Tutto considerato, le barriere linguistiche esisteranno. Dobbiamo ricordare che questi operatori hanno a che fare con molte lingue diverse. Non è un compito facile per qualsiasi rappresentante della chat.
Labbra -
- Risposta da
- genenco
- at Jan 12, 10, 02:56:46 PM
- Mighty Member 3032
- attività più recente 5 anni fa
Well, frankly if ANYONE is nuts enough to play on someone elses computer while gambling this is not the brightest thing to do. I'd NEVER play on anothers computer due to the possible chance they might play on my account without my knowledge.
Next, understand that you are asking a CS person. They have NO POWER to answer such a question as this could come back and bite them in the ass. "But Tom said this was permitted!" Plus, they may not understand the question or have ever experienced such or know all the rules.
It's like asking the mailroom clerk what the profit margin, gains, losses the company had last week. You'd ask the CFO or one of their accountants for that answer.
I'd suggest only that:
1. Get your own computer
2. email the manager and explain (The CS should have done this)
This can also happen if the IP addy is the same, to fix this, people ahve ahd to show their ID while they are in the pic and also some extra info.
BUt this is kind of rare unless you're piggybacking of someone else's signal and this can cause problems.Beh, francamente se QUALCUNO è abbastanza pazzo da giocare sul computer di qualcun altro mentre gioca d'azzardo, questa non è la cosa più brillante da fare. Non giocherei MAI su un altro computer a causa della possibile possibilità che giochino sul mio account a mia insaputa.
Quindi, comprendi che stai chiedendo a una persona CS. Non hanno il potere di rispondere a una domanda del genere in quanto questa potrebbe tornare indietro e morderli nel culo. "Ma Tom ha detto che questo era permesso!" Inoltre, potrebbero non capire la domanda o non averla mai sperimentata o conoscere tutte le regole.
È come chiedere all'addetto all'ufficio postale qual è il margine di profitto, i guadagni e le perdite che l'azienda ha avuto la settimana scorsa. La risposta la chiederesti al CFO o a uno dei loro contabili.
Suggerirei solo questo:
1. Ottieni il tuo computer
2. inviare un'e-mail al gestore e spiegare (il CS avrebbe dovuto farlo)
Questo può accadere anche se l'indirizzo IP è lo stesso, per risolvere questo problema, le persone devono mostrare il proprio ID mentre sono nella foto e anche alcune informazioni extra.
Ma questo è piuttosto raro a meno che tu non stia trasportando il segnale di qualcun altro e questo può causare problemi. -
- Risposta da
- Aotearoa
- at Jan 12, 10, 03:10:36 PM
- Full Member 242
- attività più recente 7 anni fa
Wow all these things to look out for while playing at an online casino makes me think its just not worth the hassle. Although I cant really say ive had a problem with any casin so far, but the thought of the stress some people go through just doesnt seem worth it. I have never looked into whether I can withdraw or not, or actualy asked any questions like that, but certainly makes me aware now and will ask all those questions.
Wow, tutte queste cose a cui prestare attenzione mentre giochi in un casinò online mi fanno pensare che non ne valga la pena. Anche se non posso davvero dire di aver avuto problemi con nessun casinò finora, ma il pensiero dello stress che alcune persone attraversano non sembra valerne la pena. Non ho mai esaminato se potevo ritirarmi o meno, né ho posto domande del genere, ma certamente ora me ne rendo conto e farò tutte quelle domande.
-
- Risposta da
- Imagin.ation
- at Jan 12, 10, 03:30:22 PM
- Superstar Member 5026
- attività più recente 5 anni fa
True that Genenco, you should be on your own PC while playing.
Not to say that this is the case, but players can be just as shady as the casino they are accusing.
I had an incident where my daughter played her accounts on my PC, and also signed-up on a few that i had already been sign-up at, she did not know it was causing any harm, innocently done, and i was gone out of town. Now she knows better, and i told her she NEEDS to read terms and conditions of any casino she signs-up at.
I had to fix a few but i am leery now, as to if i could ever cash-out on the ones she played, also i can prove that theres 2 of us with our own banking accounts, mistake explained, some were lieniant.
Honesty is the best policy and has the most wins either way. But some don't give a damn and just want your money, and will say anything to get it. I wonder if live/chat reps work on commision, what do you think? Maybe they get %'s ?
Aotearoa, as long as you are doing the right things you should have no problems, but yes good idea to ask questions, you just never know.È vero che Genenco, dovresti essere sul tuo PC mentre giochi.
Per non dire che sia così, ma i giocatori possono essere altrettanto loschi quanto il casinò che stanno accusando.
Ho avuto un incidente in cui mia figlia ha giocato con i suoi account sul mio PC e si è anche registrata su alcuni a cui mi ero già iscritto, non sapeva che stava causando alcun danno, fatto innocentemente, e io ero uscito della città. Ora lo sa meglio e le ho detto che DEVE leggere i termini e le condizioni di qualsiasi casinò a cui si iscrive.
Ho dovuto sistemarne alcuni, ma ora sono diffidente, se mai potessi incassare quelli con cui ha giocato, inoltre posso dimostrare che siamo in due con i nostri conti bancari, errore spiegato, alcuni erano indulgenti.
L’onestà è la politica migliore e dà il maggior numero di vittorie in ogni caso. Ma ad alcuni non importa niente e vogliono solo i tuoi soldi e direbbero qualsiasi cosa per ottenerli. Mi chiedo se i rappresentanti live/chat lavorano su commissione, cosa ne pensi? Forse ottengono %?
Aotearoa, finché fai le cose giuste non dovresti avere problemi, ma sì, è una buona idea fare domande, non si sa mai. -
- Risposta da
- genenco
- at Jan 12, 10, 03:54:29 PM
- Mighty Member 3032
- attività più recente 5 anni fa
Honesty is the best policy and has the most wins either way. But some don't give a damn and just want your money, and will say anything to get it. I wonder if live/chat reps work on commision, what do you think? Maybe they get %'s ?
Wow, good question and I'll say I'm not too sure. I will say, that there's a chance that if a CS worker DOES get a person to deposit by encouraging them, possibly they may get somehting, but we'd need a worker to confirm that.
I find it a "little" strange that we don't see them at all. I have heard there's 100 or more at some of the bigger online casinos, so you'd think that some might drift around to gambling boards to engage in discussions about bad casinos or players and then we'd get the lowdown on this..
,.
L’onestà è la politica migliore e dà il maggior numero di vittorie in ogni caso. Ma ad alcuni non importa niente e vogliono solo i tuoi soldi e direbbero qualsiasi cosa per ottenerli. Mi chiedo se i rappresentanti live/chat lavorano su commissione, cosa ne pensi? Forse ottengono%?
Wow, bella domanda e devo dire che non ne sono troppo sicuro. Dirò che esiste la possibilità che se un lavoratore CS convince una persona a depositare incoraggiandola, forse potrebbe ottenere qualcosa, ma avremmo bisogno di un lavoratore per confermarlo.
Trovo un po' strano che non li vediamo affatto. Ho sentito che ce ne sono 100 o più in alcuni dei casinò online più grandi, quindi penseresti che alcuni potrebbero andare ai forum di gioco d'azzardo per impegnarsi in discussioni su casinò o giocatori scadenti e poi scopriremo tutti i dettagli su questo.
,. -
- Risposta da
- Aotearoa
- at Jan 12, 10, 06:33:24 PM
- Full Member 242
- attività più recente 7 anni fa
Im very honest with the casinos, Always give correct details and dont have duplicate accounts that Im aware of. Although my partner plays at some rivals and myself at others but not on the same ones if that makes sense. I think I will be a lot more cautious from now on, not that I have heaps of pingers to worry about but still nice to know if your honest, they are gonna be honest with you. Happy gambling everyone.
Sono molto onesto con i casinò, fornisco sempre i dettagli corretti e non ho account duplicati di cui sono a conoscenza. Anche se il mio partner gioca su alcuni rivali e io su altri, ma non sugli stessi, se ha senso. Penso che d'ora in poi sarò molto più cauto, non che abbia un sacco di persone di cui preoccuparmi, ma è comunque bello sapere che se sei onesto, loro saranno onesti con te. Buon gioco d'azzardo a tutti.
-
- Risposta da
- nalgenie
- at Jan 12, 10, 07:16:04 PM
- Super Hero 2190
- attività più recente 4 anni fa
Nal, i understand first impressions are important, but i've seen where casinos have had a good impression first, get you hooked then take you straight to hell, and also have seen where it was first off a bad impression then turned to casino heaven. Casinos also have that good/bad impression, i guess it would be individuals choice.
Get a free chip, and whether you win or lose, you find customer service was excellent, you find that it has a good reputation for it's cash-outs, policies, terms and conditions are in order, no run arounds or long waits, then you will desposit.
If those things arent right then you move along to the next.
Which is absolutley very good advice, and i say try live chat out maybe 3 times before to see if you get the same impression.
But i have read where some have had very good experiences with rivals and some or have had very bad, and the same with RTGS, microgaming, and whatever else.
Most definetly we are finding out that more and more live/chat reps need more training, because they can be the source of a descion to deposit.
As we see here in this thread, he didn't do well at all..making the casino itself look vague and shady. But is Tropica really because of one bad chat experience?
I would not cut off a casino for being vague. Mistrust is not an issue with me unless I get burned. First off many of our casinos are from other countries, or employ people who do not speak English all that great, so I would not hold that against them, I would be more understanding.
Nal, capisco che la prima impressione sia importante, ma ho visto dove i casinò hanno avuto prima una buona impressione, ti hanno catturato e poi ti hanno portato dritto all'inferno, e ho anche visto dove prima c'era una brutta impressione e poi si sono trasformati nel paradiso dei casinò . Anche i casinò hanno quella buona/cattiva impressione, immagino che sarebbe una scelta individuale.
Ottieni un chip gratuito e, sia che tu vinca o perda, scopri che il servizio clienti è eccellente, scopri che ha una buona reputazione per i suoi prelievi, le politiche, i termini e le condizioni sono in ordine, nessuna corsa o lunghe attese, quindi depositerai.
Se queste cose non vanno bene, passa a quella successiva.
Il che è assolutamente un ottimo consiglio, e ti consiglio di provare a chattare dal vivo forse 3 volte prima per vedere se hai la stessa impressione.
Ma ho letto dove alcuni hanno avuto ottime esperienze con i rivali e altri o hanno avuto pessime esperienze, e lo stesso con RTGS, microgaming e qualsiasi altra cosa.
Sicuramente stiamo scoprendo che sempre più rappresentanti live/chat necessitano di maggiore formazione, perché possono essere la fonte di una decisione da depositare.
Come vediamo qui in questo thread, non se la è cavata affatto bene... facendo sembrare il casinò stesso vago e losco. Ma Tropica è davvero colpa di una brutta esperienza di chat?
Non escluderei un casinò per essere vago. La sfiducia non è un problema per me a meno che non mi scotti. Prima di tutto, molti dei nostri casinò provengono da altri paesi o impiegano persone che non parlano molto bene l'inglese, quindi non lo terrei contro di loro, sarei più comprensivo.
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