Oh thank you, i was gutted that it could have been nice that they have they say unlimited wins after the wager req,after the LCB bonus i signed on free spins, I deposited the min amt, played it and waited for the 49x free spin welcome dep bonus,my records show that i played 1 am on a monday, Unibet said they per t and cs need to be given 24 hrs to credit the spins, before 24 hrs was over I chatted and called them, they said it was a glitch and apologised, i waited 48 hrs patiently and was shocked that
THEY claim I didnt play whithin timescales, wait...I have an email and call transcript of them, they kept bullying me a certain Mel and her manager and further challenges.....all of a a sudden I heard them say....this is the end of the matter....your not eligible,,,
i in good faith kept the account open for investigations...and smarter....I secreen shotted all the terms, email, proofs etc,
I shall post what IBAS and Malta Gaming will say, hope they listen...
were they have nothing to hide , they didnt even advise me they were closing my acccount Oh, I faile to mention that they sent an email from themselves re timescales of the free spins, when I again challenged that their email self-negated their justification, thats
when they closed my account behind my back!!! real snakes, mambas and cobras and Im so gutted....
Oh grazie, ero dispiaciuto che sarebbe stato bello avere, dicono, vincite illimitate dopo la richiesta di scommessa, dopo il bonus LCB ho firmato per i giri gratuiti, ho depositato l'importo minimo, ci ho giocato e ho aspettato il giro gratuito 49x bonus di benvenuto, i miei record mostrano che ho giocato all'una di notte di lunedì, Unibet ha detto che per t e cs devono essere concesse 24 ore per accreditare i giri, prima che finissero le 24 ore ho chiacchierato e li ho chiamati, hanno detto che era un problema tecnico e mi sono scusato, ho aspettato pazientemente 48 ore e sono rimasto scioccato
LORO affermano che non ho giocato entro i tempi previsti, aspetta... ho un'e-mail e la trascrizione della chiamata, continuavano a maltrattarmi una certa Mel e il suo manager e ulteriori sfide... all'improvviso li ho sentiti dire... ..questa è la fine della questione....non sei idoneo,,,
in buona fede ho tenuto il conto aperto per indagini... e in modo più intelligente... ho sequestrato tutti i termini, le e-mail, le prove, ecc.
Pubblicherò cosa diranno IBAS e Malta Gaming, spero che ascoltino...
se non avevano nulla da nascondere, non mi avevano nemmeno avvisato che stavano chiudendo il mio account. Oh, non dico che hanno inviato un'e-mail da soli riguardo ai tempi dei giri gratuiti, quando ho nuovamente contestato che la loro e-mail negava da sola la loro giustificazione, quello è
quando mi hanno chiuso il conto alle mie spalle!!! veri serpenti, mamba e cobra e sono così sventrato....