Hiya Lcber's!
Have been using Skrill for many many years now, suddenly i can't transfer money anywhere or receive. when i i log in to my acc it says:
Your account has been restricted for: All transactions
Any1 else having this problem?
Also my girlfriend's account has the same issue..
I did called them twice they said it's a technical issue and will be sorted out or something. Very frustrating all my funds are now frozen there :(
Also after the call email came:
"
Dear Jami Viita,
Thank you for contacting the Skrill Help Team.
This matter has now been escalated and we shall make every effort to offer a satisfactory resolution as soon as possible. Please note that it may take several days to review your case. We will contact you once we have an update.
Thank you for your patience.
Best regards,
Ayodeji
Skrill Help Team" Cmon! Several days? :O
Ciao Lcber!
Utilizzo Skrill da molti anni ormai, all'improvviso non riesco più a trasferire o ricevere denaro da nessuna parte. quando accedo al mio account dice:
Il tuo account è stato limitato per: Tutte le transazioni
Qualcun altro ha questo problema?
Anche l'account della mia ragazza ha lo stesso problema..
Li ho chiamati due volte e hanno detto che è un problema tecnico e che verrà risolto o qualcosa del genere. È molto frustrante che tutti i miei fondi siano ora congelati lì :(
Inoltre dopo la chiamata è arrivata l'e-mail:
"
Caro Jami Viita,
Grazie per aver contattato il team di assistenza Skrill.
La questione è stata ora intensificata e faremo ogni sforzo per offrire una soluzione soddisfacente il prima possibile. Tieni presente che potrebbero essere necessari diversi giorni per esaminare il tuo caso. Ti contatteremo non appena avremo un aggiornamento.
Grazie per la vostra pazienza.
Distinti saluti,
Ayodeji
Skrill Help Team" Dai! Diversi giorni? :O