Qualcuno ha provato a prelevare fondi tramite QT di recente?

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Ultimo messaggio fatto 13 anni fa fa da hymacaw
hymacaw
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  • Originale English Traduzione Italiano

    I just received a payout into my QT account and noticed that there is NO option available to withdraw the funds!!  Has anyone tried to withdraw recently from QT?  Their live support is offline so I sent an email to them asking 'what's up'...have never seen this before and hope there is no problem with them now.  Have made LOTS of deposits of late using QT but this is my first withdrawal in about a month.  A little nervous because I have another $2500 payout in process with a Rival casino....

    Ho appena ricevuto un pagamento sul mio conto QT e ho notato che NON è disponibile alcuna opzione per prelevare i fondi!! Qualcuno ha provato a ritirarsi recentemente da QT? Il loro supporto live è offline, quindi ho inviato loro un'e-mail chiedendo loro "che succede?"... non avevo mai visto una cosa del genere prima e spero che non ci siano problemi con loro ora. Ultimamente ho effettuato MOLTI depositi utilizzando QT, ma questo è il mio primo prelievo in circa un mese. Un po' nervoso perché ho un altro pagamento di $2500 in corso con un casinò Rival....

  • Originale English Traduzione Italiano

    hmmm.
    Under "payment options" they have this:
    Bank Account    1-4 business days
    The Bank Account payment option is used for Withdrawals

    but there isn't a "withdrawal options" link....

    the faq says: Choose "Withdraw" Section from the left-hand menu.

    hmmm.
    Sotto "opzioni di pagamento" hanno questo:
    Conto bancario 1-4 giorni lavorativi
    Per i prelievi viene utilizzata l'opzione di pagamento tramite conto bancario

    ma non c'è un link "opzioni di prelievo"....

    la faq dice: Scegli la sezione "Ritira" dal menu a sinistra.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hmmm.
    Under "payment options" they have this:
    Bank Account    1-4 business days
    The Bank Account payment option is used for Withdrawals

    but there isn't a "withdrawal options" link....

    the faq says: Choose "Withdraw" Section from the left-hand menu.




    So you aren't seeing a 'withdraw' option either, on the left hand of the screen?  VERY strange...they are accepting deposits no problem but something fishy going on with taking it out!  Support is VERY slow at emailing back, live support will probably be offline until late this afternoon...bummer sad

    hmmm.
    Sotto "opzioni di pagamento" hanno questo:
    Conto bancario 1-4 giorni lavorativi
    Per i prelievi viene utilizzata l'opzione di pagamento tramite conto bancario

    ma non c'è un link "opzioni di prelievo"....

    la faq dice: Scegli la sezione "Ritira" dal menu a sinistra.




    Quindi non vedi nemmeno l'opzione "prelievo" sulla sinistra dello schermo? MOLTO strano... accettano depositi senza problemi, ma sta succedendo qualcosa di sospetto nel prelevarlo! Il supporto è MOLTO lento nel rispondere via email, il supporto dal vivo probabilmente sarà offline fino al tardo pomeriggio...che peccato sad
  • Originale English Traduzione Italiano

    I don't have any funds in there, but am curious, can we still transfer the funds to deposit at another casino? 

    If so, I'd get my money out of there quick and put it somewhere where I can cash it out into cash or check from a casino.  Real Quick, before they Tender our money un-cashable completely.

    Non ho fondi lì dentro, ma sono curioso, possiamo comunque trasferire i fondi per depositare in un altro casinò?

    Se è così, porterei via i miei soldi velocemente e li metterei da qualche parte dove posso cambiarli in contanti o assegno da un casinò. Davvero veloce, prima che offrano i nostri soldi completamente non incassabili.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I don't have any funds in there, but am curious, can we still transfer the funds to deposit at another casino? 

    If so, I'd get my money out of there quick and put it somewhere where I can cash it out into cash or check from a casino.  Real Quick, before they Tender our money un-cashable completely.


    Hmm...interesting suggestion, think I'll look in to that.  But, my options in the US are limited as far as receiving funds, especially in a timely manner.  Any checks issued are held at my bank for up to 10 days because they are international.  Thanks chilly smiley

    Non ho fondi lì dentro, ma sono curioso, possiamo comunque trasferire i fondi per depositare in un altro casinò?

    Se è così, porterei via i miei soldi velocemente e li metterei da qualche parte dove posso cambiarli in contanti o assegno da un casinò. Davvero veloce, prima che offrano i nostri soldi completamente non incassabili.


    Hmm... suggerimento interessante, penso che lo prenderò in considerazione. Ma le mie opzioni negli Stati Uniti sono limitate per quanto riguarda la ricezione dei fondi, soprattutto in modo tempestivo. Tutti gli assegni emessi vengono trattenuti presso la mia banca per un massimo di 10 giorni perché sono internazionali. Grazie freddoloso smiley
  • Originale English Traduzione Italiano

    OK folks, just got this email from QT support and I am SCARED!!  I am getting my money out of there now by transferring to another casino (as much as I HATE doing this) and will then try to do a wire transfer or a check withdraw.  Heads up folks...they are telling me to check back in 5 days????

    Thank you for contacting the QuickTender Help Desk.

    Unfortunately at this time we are unable to process your withdrawal for technical reasons. Please check back in 5 days for a status update. Your ability to transfer to merchants is unaffected.

    Please feel free to contact us should you require any further assistance.

    Kind Regards,
    Dima
    QuickTender Help Desk
    Fax: +44 870 626 9684

    OK gente, ho appena ricevuto questa email dal supporto QT e ho PAURA!! Sto ottenendo il mio money fuori di lì adesso trasferendomi in un altro casinò (per quanto ODIO farlo) e poi proverò a fare un bonifico bancario o un prelievo di assegno. Attenzione gente...mi dicono di ricontrollare tra 5 giorni????

    Grazie per aver contattato l'Help Desk di QuickTender.

    Purtroppo al momento non siamo in grado di elaborare il tuo prelievo per motivi tecnici. Ricontrolla tra 5 giorni per un aggiornamento sullo stato. La tua capacità di trasferire ai commercianti non è influenzata.

    Non esitate a contattarci se avete bisogno di ulteriore assistenza.

    Cordiali saluti,
    Dima
    Help Desk di QuickTender
    Fax: +44 870 626 9684

  • Originale English Traduzione Italiano

    I recently had a withdrawal of $3700 to my bank without a problem and I am having $700 pending withdrawal now.  The withdrawal button is always available in my account.  I understand how you feel, you should do whatever necessary to protect your money, but if they fix that for you and I think you will be able to make a withdrawal without a problem.  Sorry, I just saw this message now.

    Recentemente ho effettuato un prelievo di $ 3700 presso la mia banca senza problemi e ora ho $ 700 in sospeso. Il pulsante di prelievo è sempre disponibile nel mio account. Capisco come ti senti, dovresti fare tutto il necessario per proteggere i tuoi soldi, ma se risolvono il problema per te, penso che sarai in grado di effettuare un prelievo senza problemi. Scusa, ho visto solo ora questo messaggio.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I recently had a withdrawal of $3700 to my bank without a problem and I am having $700 pending withdrawal now.  The withdrawal button is always available in my account.  I understand how you feel, you should do whatever necessary to protect your money, but if they fix that for you and I think you will be able to make a withdrawal without a problem.  Sorry, I just saw this message now.


    Thanks Taaa..I guess I am just nervous at the fact that they advise me to check back in FIVE DAYS for a simple 'technical problem'.  Perhaps I am reading too much in to it but waiting 5 days to withdraw $3500 makes me a little uneasy!  I went ahead and transferred the money I had in there to casino that I can do wire transfers with and will just use that method for the time being.  Just don't like doing it that way because they charge a wire fee and my bank charges one...pretty spendy method to receive payouts.  Let's just hope this is a very temporary issue with QT!

    Recentemente ho effettuato un prelievo di $ 3700 presso la mia banca senza problemi e ora ho $ 700 in sospeso. Il pulsante di prelievo è sempre disponibile nel mio account. Capisco come ti senti, dovresti fare tutto il necessario per proteggere i tuoi soldi, ma se risolvono il problema per te, penso che sarai in grado di effettuare un prelievo senza problemi. Scusa, ho visto solo ora questo messaggio.


    Grazie Taaa...credo di essere solo nervoso per il fatto che mi consigliano di ricontrollare tra CINQUE GIORNI per un semplice "problema tecnico". Forse sto leggendo troppo, ma aspettare 5 giorni per prelevare $ 3500 mi mette un po' a disagio! Sono andato avanti e ho trasferito i soldi che avevo lì al casinò con cui posso effettuare bonifici e per il momento utilizzerò semplicemente quel metodo. Semplicemente non mi piace farlo in questo modo perché addebitano una commissione per il bonifico e la mia banca addebita un... metodo piuttosto costoso per ricevere pagamenti. Speriamo solo che si tratti di un problema molto temporaneo con QT!
  • Originale English Traduzione Italiano

    just wondering what casino you plan for your wire transfer.
    long ago, I tried to do that to avoid paying QT withdrawal fee, I transfered the money to casino titan (no wire transfer fee), I thought everything went smoothly, but no, my money  ended up moving around and came back to QT.  It took 6 business days for casino titan to send me a message, telling me that I need to withdraw the money to the method that I deposited with, lol, I had to withdraw it back to my QT and it took 3 more working days for that money to go back to my QT and eventually I withdrew it from QT and pay the withdrawal fee anyway.  I've learned a big lesson on that, lol.  I think it is the policy between casinos and their processors or wallets that withdrawal will be deposited back to the method players use to deposit with, unless you deposit by CC, then you can withdraw via QTor wire transfer as you like.
    gl

    mi chiedevo solo quale casinò intendi effettuare per il tuo bonifico bancario.
    molto tempo fa, ho provato a farlo per evitare di pagare la commissione di prelievo QT, ho trasferito i soldi a Casino Titan (nessuna commissione per il bonifico bancario), pensavo che tutto fosse andato liscio, ma no, i miei soldi hanno finito per spostarsi e sono tornati a QT. Ci sono voluti 6 giorni lavorativi perché Casino Titan mi inviasse un messaggio, dicendomi che dovevo ritirare i soldi con il metodo con cui avevo depositato, lol, ho dovuto ritirarli sul mio QT e ci sono voluti altri 3 giorni lavorativi per quei soldi per tornare sul mio QT e alla fine l'ho ritirato da QT e ho comunque pagato la commissione di prelievo. Ho imparato una grande lezione su questo, lol. Penso che sia la politica tra i casinò e i loro processori o portafogli che il prelievo venga depositato nuovamente nel metodo utilizzato dai giocatori per depositare, a meno che non depositi tramite CC, quindi puoi prelevare tramite bonifico bancario QTor come preferisci.
    gl

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just in case any of you might not be aware of...

    You can withdraw via check at Club USA
    It is available for all players and it will be delivered by FEDEX.
    You can request 1 cheque per week min $350 -$2500, there will be a small charge for cheques less than $750 for $25, and cheques above this we will cover the charge which will be deducted from the withdrawal.

    Nel caso qualcuno di voi non ne fosse a conoscenza...

    Puoi prelevare tramite assegno presso Club USA
    È disponibile per tutti i giocatori e verrà consegnato tramite FEDEX.
    Puoi richiedere 1 assegno a settimana da $ 350 a $ 2500, ci sarà un piccolo addebito per assegni inferiori a $ 750 per $ 25, e gli assegni superiori a questo copriremo l'addebito che verrà detratto dal prelievo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    just wondering what casino you plan for your wire transfer.
    long ago, I tried to do that to avoid paying QT withdrawal fee, I transfered the money to casino titan (no wire transfer fee), I thought everything went smoothly, but no, my money  ended up moving around and came back to QT.  It took 6 business days for casino titan to send me a message, telling me that I need to withdraw the money to the method that I deposited with, lol, I had to withdraw it back to my QT and it took 3 more working days for that money to go back to my QT and eventually I withdrew it from QT and pay the withdrawal fee anyway.  I've learned a big lesson on that, lol.  I think it is the policy between casinos and their processors or wallets that withdrawal will be deposited back to the method players use to deposit with, unless you deposit by CC, then you can withdraw via QTor wire transfer as you like.
    gl

    Jackpot Capital is my most trusted RTG for now so that is who I am trying the wire transfer with.  If it fails for some reason, I'll be left with no choice except to get a check, which I don't like doing because my bank hold them 7-10 days.

    mi chiedevo solo quale casinò intendi effettuare per il tuo bonifico bancario.
    molto tempo fa, ho provato a farlo per evitare di pagare la commissione di prelievo QT, ho trasferito i soldi a Casino Titan (nessuna commissione per il bonifico bancario), pensavo che tutto fosse andato liscio, ma no, i miei soldi hanno finito per spostarsi e sono tornati a QT. Ci sono voluti 6 giorni lavorativi perché Casino Titan mi inviasse un messaggio, dicendomi che dovevo ritirare i soldi con il metodo con cui avevo depositato, lol, ho dovuto ritirarli sul mio QT e ci sono voluti altri 3 giorni lavorativi per quei soldi per tornare sul mio QT e alla fine l'ho ritirato da QT e ho comunque pagato la commissione di prelievo. Ho imparato una grande lezione su questo, lol. Penso che sia la politica tra i casinò e i loro processori o portafogli che il prelievo venga depositato nuovamente nel metodo utilizzato dai giocatori per depositare, a meno che non depositi tramite CC, quindi puoi prelevare tramite bonifico bancario QTor come preferisci.
    gl

    Jackpot Capital è il mio RTG più fidato per ora, quindi è con lui che sto provando il bonifico bancario. Se fallisce per qualche motivo, non mi resterà altra scelta se non quella di ottenere un assegno, cosa che non mi piace fare perché la mia banca li trattiene per 7-10 giorni.

    3.5/ 5

    1.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just in case any of you might not be aware of...

    You can withdraw via check at Club USA
    It is available for all players and it will be delivered by FEDEX.
    You can request 1 cheque per week min $350 -$2500, there will be a small charge for cheques less than $750 for $25, and cheques above this we will cover the charge which will be deducted from the withdrawal.


    Thanks wnanhee.  I've done checks before but my banks hold them for 7-10 days because they are issued from out of the country.  Just hate waiting that long to have access to the funds but I may need to start doing that if QT is no longer going to be an option for me.

    Nel caso qualcuno di voi non ne fosse a conoscenza...

    Puoi prelevare tramite assegno presso Club USA
    È disponibile per tutti i giocatori e verrà consegnato tramite FEDEX.
    Puoi richiedere 1 assegno a settimana da $ 350 a $ 2500, ci sarà un piccolo addebito per assegni inferiori a $ 750 per $ 25, e gli assegni superiori a questo copriremo l'addebito che verrà detratto dal prelievo.


    Grazie wnanhee. Ho già effettuato assegni in passato, ma le mie banche li trattengono per 7-10 giorni perché sono emessi dall'estero. Odio aspettare così a lungo per avere accesso ai fondi, ma potrei dover iniziare a farlo se QT non sarà più un'opzione per me.
  • Originale English Traduzione Italiano

    hymacaw,
    I wish you luck, but if I was you I will need to contact jackpot capital to let you know ahead of time whether your method should be approved or not,  it saves you time or if you wait till their accounting department  people put their hand on it, whether it is approved or not, it might cost you at least 3-5 working days.

    Imacaw,
    Ti auguro buona fortuna, ma se fossi in te dovrò contattare Jackpot Capital per farti sapere in anticipo se il tuo metodo deve essere approvato o meno, ti fa risparmiare tempo o se aspetti che gli addetti al reparto contabilità mettano le mani su esso, che sia approvato o meno, potrebbe costarti almeno 3-5 giorni lavorativi.

    3.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I just got this letter regarding a recently failed cashout attempt.

    Dear "Pacer",

    Please be advised that there was an issue with your recent withdrawal request, which has not been processed by the US bank. We are investigating the issue, and in the meantime have returned the funds back to your QuickTender Account.

    This situation is beyond our control as it relates to the onward transmission of funds transmitted by our European banking partner.

    Please be advised that we will do everything we can to resolve this situation.

    Kind regards,
    QuickTender Settlement Department
    banking@QuickTender.com
    Fax: +44 (0)870 626 9684


    Moreover, Rushmore Casino says they won't send funds to Quicktender because of reports they are not paying their customers.

    Ho appena ricevuto questa lettera riguardante un recente tentativo di prelievo fallito.

    Caro "Pacer",

    Tieni presente che si è verificato un problema con la tua recente richiesta di prelievo, che non è stata elaborata dalla banca statunitense. Stiamo indagando sul problema e nel frattempo abbiamo restituito i fondi al tuo account QuickTender.

    Questa situazione va oltre il nostro controllo in quanto riguarda la trasmissione dei fondi trasmessi dal nostro partner bancario europeo.

    Ti informiamo che faremo tutto il possibile per risolvere questa situazione.

    Cordiali saluti,
    Dipartimento di liquidazione QuickTender
    banking@QuickTender.com
    Fax: +44 (0)870 626 9684


    Inoltre, Rushmore Casino afferma che non invierà fondi a Quicktender a causa delle segnalazioni di mancato pagamento ai propri clienti.

    1.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    We are writing with regard to the withdrawal you have submitted from your QuickTender account on (5/11/2011) under the MTCN number (2203541 #). We are pleased to confirm that the wire of 700.00 has been sent from our account today, on (5/13/2011) according to the bank details you have registered in your Payment Options. Please expect the funds in 3-5 business days to reach your account.

    Please be informed that our fee for the withdrawal is $30.00 flat fee. But please be aware that correspondent banks may take their fees and charges for international transfers as well.

    If you have any questions regarding withdrawals, please contact the QuickTender Help Desk. Please make sure that you have your QuickTender username and/or account number available to quote on any correspondence.


    Sincerely,
    QuickTender Team
    support@quicktender.com
    Fax: +44 870 626 9684
    www.quicktender.com

    the money does not hit my acct yet thou

    Ti scriviamo in merito al prelievo che hai inviato dal tuo account QuickTender il (5/11/2011) con il numero MTCN (2203541 #). Siamo lieti di confermare che il bonifico di 700,00 è stato inviato dal nostro conto oggi, il (13/05/2011) secondo le coordinate bancarie che hai registrato nelle Opzioni di pagamento. Ti preghiamo di aspettarti che i fondi raggiungano il tuo account entro 3-5 giorni lavorativi.

    Tieni presente che la nostra commissione per il prelievo è di $ 30,00 forfettari. Tieni però presente che le banche corrispondenti potrebbero addebitare commissioni e spese anche per i trasferimenti internazionali.

    In caso di domande relative ai prelievi, contattare l'Help Desk di QuickTender. Assicurati di avere a disposizione il tuo nome utente QuickTender e/o il numero di conto da citare in qualsiasi corrispondenza.


    Cordiali saluti,
    Squadra QuickTender
    support@quicktender.com
    Fax: +44 870 626 9684
    www.quicktender.com

    i soldi non mi hanno ancora colpito

  • Originale English Traduzione Italiano

    I won't post the link but here's the statement made to the webmaster of another forum from QT:

    "The management of Quicktender would like to make the following statement
    regarding the current situation with UseMyWallet/Quicktender withdrawals:

    We have operated a reputable and reliable payment mechanism for US customers
    since 2006. Our reputation is important to us, and until recently there has
    never been any question that players and merchants would be paid. In order
    to achieve this, we have built over many years relationships with payment
    intermediaries that share our values of honesty and integrity. In the
    jurisdictions from which we offer our services we are proud to be properly
    licensed and constituted, and have even worked with US law enforcement on
    occasions where criminal activity has been identified.

    However, we cannot always predict some of the vagaries of the US
    administration. Over the past 2 weeks we have in good faith transmitted
    withdrawals initiated by Quicktender account holders to beneficiary bank
    accounts in the US. The money left our account in Europe. It was only in
    response to increasing complaints from our customers that we recognised
    there was a problem, and asked our bank to investigate. It emerges that the
    money has been accumulated in our bank's correspondent banking partners
    accounts in the US, and has been frozen. We suspect it is possible that
    these funds may be subject to a seizure order by the US authorities. We
    would stress that we do not have bank accounts in the US of our own, and
    that the funds have left our account Europe.

    It is our express intention to ensure that the funds of our account holders
    are safe. For this reason we have decided to suspend future withdrawals
    until we understand what has happened to the money that has been frozen. If
    we continue to transmit bank wires into the US we could find that these
    funds also do not reach their ultimate beneficiaries. This would simply make
    the problem worse.

    We ask our customers to bear with us in these difficult times. Please be
    assured that we have always honored our obligations in the past, and that we
    will make every effort to overcome these current difficulties. It is not in
    the interests of anybody to attempt to financially impact QuickTender
    further. These actions may impact the future viability of the company and
    the ability of the company to pay its customers. We are assessing our
    current exposure, and how best to reintroduce withdrawals safely.

    We would like to take this opportunity to thank our customers for their past
    loyalty, and to reiterate that we will take all possible steps to ensure
    that our customers money is secure."

    ----

    That does NOT look good.  sick

    Non pubblicherò il collegamento ma ecco la dichiarazione fatta al webmaster di un altro forum di QT:

    "La direzione di Quicktender desidera rilasciare la seguente dichiarazione
    riguardo alla situazione attuale con i prelievi UseMyWallet/Quicktender:

    Abbiamo gestito un meccanismo di pagamento affidabile e rispettabile per i clienti statunitensi
    dal 2006. La nostra reputazione è importante per noi, e fino a poco tempo fa lo era
    non c'è mai stato alcun dubbio sul fatto che giocatori e commercianti sarebbero stati pagati. Al fine
    per raggiungere questo obiettivo abbiamo costruito negli anni rapporti di pagamento
    intermediari che condividono i nostri valori di onestà e integrità. Nel
    giurisdizioni da cui offriamo i nostri servizi siamo orgogliosi di essere adeguatamente
    autorizzato e costituito, e ha anche collaborato con le forze dell'ordine statunitensi
    occasioni in cui è stata identificata un'attività criminale.

    Tuttavia, non possiamo sempre prevedere alcuni dei capricci degli Stati Uniti
    amministrazione. Nelle ultime 2 settimane abbiamo trasmesso in buona fede
    prelievi avviati dai titolari di conti Quicktender alla banca beneficiaria
    conti negli Stati Uniti. Il denaro ha lasciato il nostro conto in Europa. Era solo dentro
    risposta ai crescenti reclami dei nostri clienti che abbiamo riconosciuto
    si è verificato un problema e abbiamo chiesto alla nostra banca di indagare. Emerge che il
    il denaro è stato accumulato nei partner bancari corrispondenti della nostra banca
    conti negli Stati Uniti ed è stato congelato. Sospettiamo che sia possibile
    tali fondi potrebbero essere oggetto di un ordine di sequestro da parte delle autorità statunitensi. Noi
    Sottolineiamo che non abbiamo conti bancari nostri negli Stati Uniti, e
    che i fondi hanno lasciato il nostro conto Europa.

    È nostra espressa intenzione garantire che i fondi dei nostri titolari di conti
    sono sicuri. Per questo motivo abbiamo deciso di sospendere i futuri prelievi
    finché non capiremo cosa è successo ai soldi che sono stati congelati. Se
    se continuiamo a trasmettere bonifici bancari negli Stati Uniti, potremmo scoprire che questi
    inoltre i fondi non raggiungono i loro beneficiari finali. Questo sarebbe semplicemente perfetto
    il problema peggio.

    Chiediamo ai nostri clienti di sopportarci in questi tempi difficili. Per favore, sii
    certi che abbiamo sempre onorato i nostri obblighi in passato e che noi
    farà ogni sforzo per superare le attuali difficoltà. Non è dentro
    gli interessi di chiunque tenti di incidere finanziariamente su QuickTender
    ulteriore. Queste azioni potrebbero avere un impatto sulla futura redditività della società e
    la capacità dell’azienda di pagare i propri clienti. Stiamo valutando il ns
    esposizione attuale e come reintrodurre al meglio i prelievi in modo sicuro.

    Cogliamo l'occasione per ringraziare i nostri clienti per il loro passato
    lealtà e ribadire che adotteremo tutte le misure possibili per garantire
    che il denaro dei nostri clienti sia al sicuro."

    ----

    NON sembra bello. sick
  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks,labeled for the info.
    How frustrating...but I am glad to see QT does not have an account in the USA... so it can't be seized.
    I understand that we can still deposit with QT, but just trying to be cautious and 100% sure if it is safe, do not withdraw to QT or withdraw from QT to your bank account until we hear/find more information(s). wink
    I would suggest our members to request Wires or Checks when withdrawing from a Casino if these options are available for the time being.

    Grazie, etichettato per le informazioni.
    Che frustrazione... ma sono felice di vedere che QT non ha un conto negli Stati Uniti... quindi non può essere sequestrato.
    Capisco che possiamo ancora depositare con QT, ma cercando solo di essere prudenti e sicuri al 100% che sia sicuro, non ritirare su QT o prelevare da QT sul tuo conto bancario finché non avremo ricevuto/trovato ulteriori informazioni. wink
    Suggerirei ai nostri membri di richiedere bonifici o assegni quando prelevano da un casinò se queste opzioni sono disponibili per il momento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I now see the option to WD from my QT account, it was there this morning but since I already initiated a wire transfer for the first of my 2 payouts, I won't be using QT just yet.  However, I have one more payout for $2500 on the way to QT and I am not sure how I will handle the WD.  I hate transfering it to another casino to initiate a wire transfer because its another 4-7 day delay to get funds....but from the sounds of things here, that may be quicker than trying to WD via QT!  Taaa, you'll have to let us know when funds hit your account since you have a WD in process now.  Hope its there in the next day or two!!

    Ora vedo l'opzione per WD dal mio account QT, era lì stamattina ma poiché ho già avviato un bonifico bancario per il primo dei miei 2 pagamenti, non utilizzerò ancora QT. Tuttavia, ho un altro pagamento di $ 2500 sulla strada per QT e non sono sicuro di come gestirò il WD. Odio trasferirlo a un altro casinò per avviare un bonifico bancario perché è un altro ritardo di 4-7 giorni per ottenere fondi... ma a quanto pare qui, potrebbe essere più veloce che provare a WD tramite QT! Taaa, dovrai farci sapere quando i fondi arriveranno sul tuo account poiché hai un WD in corso ora. Spero che sia lì nei prossimi giorni o due!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    yeah, I've been waiting for it and will update it when I see money in my bank acct.  Normally, it would hit my acct already, but the way things went right now as in pacer and labeled message, I dont know what to expect.  Problly, the money will go back to my quicktender or whatever, I dont know, just wait and see.

    sì, lo stavo aspettando e lo aggiornerò quando vedrò i soldi sul mio conto bancario. Normalmente, mi avrebbe già colpito, ma per come sono andate le cose in questo momento, come nel pacer e nel messaggio etichettato, non so cosa aspettarmi. Probabilmente i soldi torneranno al mio offerente o qualcosa del genere, non lo so, aspetta e vedrai.

  • Originale English Traduzione Italiano

    More Quicktender/UseMyWallet News

    Quick Tender aka Use My Wallet US http://www.quicktender.com/ To All Casino Owners and Operators, Forums, Players, Payment Processors, Software Providers, Credit Card Issuers, Banks and any related interests to the gaming community,    We have come across a gravely serious matter and are at this time requesting the cooperation of everyone involved in the gaming industry.  Please be advised that Villento Brand, ( Villento Las Vegas & Rich Reels ) and Microgaming software have been brought up opposed to some serious charges involving fraud in the U.S.A. marketing of casino gaming.  Most important to you right now is the fact that QUICK TENDER, ( USE MY WALLET ) THE NEW MONEYLINE WALLET AND MANY PROCESSOR NAMES USED BY QUICK TENDER ARE DEEPLY INVOLVED IN THIS FRAUD WHICH INCLUDES GROSS MISREPRESENTATION, BANK FRAUD, AND OUT RIGHT SCAMMING U.S. PLAYERS AND COMPROMISING THEIR BANK ACCOUNTS!!  We are in the process of turning over all information to the authorities as to and as this process continues, all the names of those notified will be included in the materials provided.  It was one thing when you were not aware, now we are taking it to the industry and it is up to you to take the proper steps.  The U.S. players have continued supporting this industry with all the added aggravations, costs & fees incurred and issues arising.  As you are all well aware, Quick Tender ( Use My Wallet ) advertises on all the gaming sites that they are the safe, effective way for international depositing. Villento Brand goes as far as to tell U.S. players that they must have a Quick Tender Account if they ever intend to process a withdrawal.....it is the ONLY way with their casinos.  As we all know, Quick Tender is the " casino cash exchanger ", they are recommended as processors at very many of your casinos.  We are asking for your volunteering cooperation in disassociating yourselves from all Quick Tender, Use My Wallet, Moneyline Wallet .......and all the processors associated with Quick Tender. ( We can provide the other processors if you need the names, email us. ) To show your support to the U.S. and all your U.S. players, who will be knowing this, especially when things ease up soon.  Quick Tender who advertises and associates itself with so many of your casinos.......whose sole market is the casino industry, is closing and locking U.S. players accounts......... saying they did not know that the account was going to be used to deposit at casinos. To say that the U.S. players have preformed a fraudulent act by depositing into the casinos. While they process every single credit card purchase, every single bank withdrawal directly into the participating casinos......... They have closed and locked accounts saying they were used for fraudulent purchases and then they say they are returning the funds to said accounts. THEY HAVE NEVER RETURNED ANY FUNDS TO ANY ACCOUNTS!!  What they did instead was try to " withdraw " one last time from the accounts they, themselves have closed. They tell you to leave the account as the cash has been refunded and will be re-deposited and instead they actually try to withdraw from the accounts instead.  This is all a very long, involved and intricate scheme. Many who have been victimized have become overwhelmed and given up in trying to follow the trail of all those involved. They close their accounts or change the account numbers and give up. That is not going to happen this time.  We are hoping as a show of support, integrity and professionalism in this industry which has been pledged with so many issues and problems, you will show your good intentions and end all business relations with the company voluntarily.  It would will be of interest for you all to know that all parties involved have been given every opportunity to respond and deal with this issue. They have chosen to take the gamble that we will quit and go quietly away. We are in possession of many, many documents which support and give ample proof to the severity of these crimes!! ( You will additionally note that the latest name change came within a week of the exposing of these criminal acts taking place.)  The decision is yours, the time is now. Those who choose to act will be commended as this scandal unfolds, those who make the decision not to, well, it will be revealed who was notified and did nothing.  Please forward any questions or comments to: USA Demands Fair Play usademandsfairplay AT hotmail.com

    Altre notizie su Quicktender/UseMyWallet

    Quick Tender aka Use My Wallet US http://www.quicktender.com/ A tutti i proprietari e operatori di casinò, forum, giocatori, elaboratori di pagamento, fornitori di software, emittenti di carte di credito, banche e qualsiasi interesse correlato alla comunità di gioco, abbiamo ci siamo imbattuti in una questione gravemente seria e in questo momento stiamo richiedendo la collaborazione di tutti coloro che sono coinvolti nel settore dei giochi. Si prega di notare che Villento Brand, (Villento Las Vegas & Rich Reels) e Microgaming software sono stati citati in giudizio contro alcune gravi accuse di frode nella commercializzazione dei giochi da casinò negli Stati Uniti. La cosa più importante per te in questo momento è il fatto che QUICK TENDER, (USE MY WALLET) IL NUOVO PORTAFOGLIO MONEYLINE E MOLTI NOMI DI PROCESSORI UTILIZZATI DA QUICK TENDER SONO PROFONDAMENTE COINVOLTI IN QUESTA FRODE CHE INCLUDE DICHIARAZIONI INGANNEVOLI, FRODI BANCARI E TRUFFE ERRATE AI GIOCATORI NEGLI STATI UNITI E COMPROMETTERE I LORO CONTI BANCARI!! Stiamo fornendo tutte le informazioni alle autorità e, man mano che questo processo continua, tutti i nomi delle persone notificate saranno inclusi nei materiali forniti. Era una cosa quando non ne eri consapevole, ora lo stiamo portando all'industria e spetta a te compiere i passi giusti. Gli operatori statunitensi hanno continuato a sostenere questo settore con tutti gli ulteriori aggravamenti, costi e commissioni sostenuti e problemi emergenti. Come tutti ben sapete, Quick Tender (Use My Wallet) pubblicizza su tutti i siti di gioco che sono il modo sicuro ed efficace per effettuare depositi internazionali. Villento Brand arriva al punto di dire ai giocatori statunitensi che devono avere un conto Quick Tender se intendono effettuare un prelievo..... è l'UNICO modo con i loro casinò. Come tutti sappiamo, Quick Tender è lo "scambiatore di contanti del casinò", sono raccomandati come processori in moltissimi dei vostri casinò. Chiediamo la vostra collaborazione volontaria per dissociarvi da Quick Tender, Use My Wallet, Moneyline Wallet .......e da tutti i processori associati a Quick Tender. (Possiamo fornire gli altri processori se hai bisogno dei nomi, inviaci un'e-mail.) Per mostrare il tuo supporto agli Stati Uniti e a tutti i tuoi giocatori statunitensi, che lo sapranno, soprattutto quando le cose si allenteranno presto. Quick Tender, che pubblicizza e si associa a tanti dei vostri casinò.......il cui unico mercato è l'industria dei casinò, sta chiudendo e bloccando i conti dei giocatori statunitensi....... dicendo che non lo sapevano il conto sarebbe stato utilizzato per depositare nei casinò. Per dire che i giocatori statunitensi hanno compiuto un atto fraudolento depositando nei casinò. Mentre elaborano ogni singolo acquisto con carta di credito, ogni singolo prelievo bancario direttamente nei casinò partecipanti......... Hanno chiuso e bloccato i conti dicendo che sono stati utilizzati per acquisti fraudolenti e poi dicono che stanno restituendo i fondi a detti conti. NON HANNO MAI RESTITUITO I FONDI SU NESSUN CONTO!! Quello che hanno fatto invece è stato cercare di "ritirarsi" un'ultima volta dai conti che loro stessi avevano chiuso. Ti dicono di lasciare il conto poiché il denaro è stato rimborsato e verrà depositato nuovamente e invece tentano effettivamente di prelevare dai conti. Tutto questo è uno schema molto lungo, coinvolto e intricato. Molti di coloro che sono stati vittime si sono sentiti sopraffatti e hanno rinunciato a cercare di seguire le tracce di tutte le persone coinvolte. Chiudono i loro conti o cambiano i numeri di conto e si arrendono. Ciò non accadrà questa volta. Ci auguriamo che, come dimostrazione di sostegno, integrità e professionalità in questo settore che è stato impegnato con così tante questioni e problemi, mostrerete le vostre buone intenzioni e porrete fine volontariamente a tutti i rapporti commerciali con l'azienda. Sarebbe interessante per tutti voi sapere che a tutte le parti coinvolte è stata data ogni opportunità di rispondere e affrontare questo problema. Hanno scelto di correre il rischio che ce ne andremo in silenzio. Siamo in possesso di tanti, tanti documenti che supportano e danno ampia prova della gravità di questi crimini!! (Noterai inoltre che l'ultimo cambio di nome è avvenuto entro una settimana dalla denuncia di questi atti criminali.) La decisione spetta a te, il momento è adesso. Coloro che sceglieranno di agire saranno elogiati man mano che questo scandalo si svolgerà, coloro che prenderanno la decisione di non farlo, beh, verrà rivelato chi è stato informato e non ha fatto nulla. Si prega di inoltrare eventuali domande o commenti a: USA Richiede Fair Play usademandsfairplay AT hotmail.com

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I just noticed that some reputable casinos like clubworld don't have usemywallet for deposit/withdrawal anymore which made me so nervous.  Luckily, Jackpot Capital group still has this option, so I transfered my last $140 to Grande Vegas. My withdrawal of $700 still has not reached my bank yet nor returned back to quicktender, so I dont know what to do.

    Ho appena notato che alcuni casinò rispettabili come Clubworld non hanno più usemywallet per depositi/prelievi, il che mi ha reso così nervoso. Fortunatamente, il gruppo Jackpot Capital ha ancora questa opzione, quindi ho trasferito i miei ultimi $ 140 a Grande Vegas. Il mio prelievo di $ 700 non è ancora arrivato alla mia banca né è tornato all'asta veloce, quindi non so cosa fare.

    3.5/ 5

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Pacer, where did that post come from?  It sounds to me like someone is seriously trying to rile people up, and I'd like to know who.

    Pacer, da dove viene quel post? Mi sembra che qualcuno stia seriamente cercando di innervosire la gente, e mi piacerebbe sapere chi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Pacer, where did that post come from?  It sounds to me like someone is seriously trying to rile people up, and I'd like to know who.


    I was wondering the very same thing.

    Those who choose to act will be commended as this scandal unfolds, those who make the decision not to, well, it will be revealed who was notified and did nothing. ... shocked---- lips_sealed(sorry but my mouth is sealed)






    Pacer, da dove viene quel post? Mi sembra che qualcuno stia seriamente cercando di innervosire la gente, e mi piacerebbe sapere chi.


    Mi stavo chiedendo proprio la stessa cosa.

    Coloro che sceglieranno di agire saranno elogiati man mano che questo scandalo si svolgerà, coloro che prenderanno la decisione di non farlo, beh, verrà rivelato chi è stato informato e non ha fatto nulla. ... shocked ---- lips_sealed (scusa ma ho la bocca sigillata)





  • Originale English Traduzione Italiano

    I just noticed that some reputable casinos like clubworld don't have usemywallet for deposit/withdrawal anymore which made me so nervous.  Luckily, Jackpot Capital group still has this option, so I transfered my last $140 to Grande Vegas. My withdrawal of $700 still has not reached my bank yet nor returned back to quicktender, so I dont know what to do.


    Taaa, I am not sure if your withdrawal is included in the case of money left their(qt) bank but the bank that they send all the US wires to is the one that's been frozen.(according to their letter!)
    I seriously don't understand how anyone can keep our money because of the clear fact that it's not theirs!!!
    What helps me to feel better,,,knowing that players from all five poker sites have started to getting their money back even after funds were seized.,,,so I guess it's only a matter of time.
    Hope you will get your money without any hassle.

    Ho appena notato che alcuni casinò rispettabili come Clubworld non hanno più usemywallet per depositi/prelievi, il che mi ha reso così nervoso. Fortunatamente, il gruppo Jackpot Capital ha ancora questa opzione, quindi ho trasferito i miei ultimi $ 140 a Grande Vegas. Il mio prelievo di $ 700 non è ancora arrivato alla mia banca né è tornato all'asta veloce, quindi non so cosa fare.


    Taaa, non sono sicuro che il tuo prelievo sia incluso nel caso in cui il denaro abbia lasciato la loro banca (qt), ma la banca a cui inviano tutti i bonifici statunitensi è quella che è stata congelata. (secondo la loro lettera!)
    Davvero non capisco come qualcuno possa trattenere i nostri soldi per il fatto evidente che non sono loro!!!
    Ciò che mi aiuta a sentirmi meglio, sapere che i giocatori di tutti e cinque i siti di poker hanno iniziato a recuperare i loro soldi anche dopo che i fondi sono stati sequestrati, quindi immagino sia solo questione di tempo.
    Spero che riceverai i tuoi soldi senza problemi.

    3.5/ 5

    3.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    "No more funds to be sent to US players

    As of recent, there have been reports that US affiliates and players are not receiving payments in a timely manner, and in confirmation of these reports, the reputable European e-payment company Quick Tender-UseMyWallet announced that it has stopped sending funds to US players.

    The company made a public statement, in which it stated that it has reliable and efficiently served the industry for several years, but that it cannot always predict the "vagaries of the US administration."

    "Over the past 2 weeks we have in good faith transmitted withdrawals initiated by Quicktender account holders to beneficiary bank accounts in the US," the statement reads.

    "The money left our account in Europe. It was only in response to increasing complaints from our customers that we recognised there was a problem, and asked our bank to investigate.

    "It emerges that the money has been accumulated in our bank's correspondent banking partners accounts in the US, and has been frozen. We suspect it is possible that these funds may be subject to a seizure order by the US authorities.

    "We would stress that we do not have bank accounts in the US of our own, and that the funds have left our account in Europe."

    "For this reason we have decided to suspend future withdrawals until we understand what has happened to the money that has been frozen. If we continue to transmit bank wires into the US we could find that these funds also do not reach their ultimate beneficiaries. This would simply make the problem worse," it was concluded in the statement, which asks users to be patient until a clarification is obtained.

    For the time being, since the cessation of the US actions could represent a significant blow to the company’s viability, it started assessing its current exposure and how best to reintroduce withdrawals in a safe and reliable manner."


    LCB new article

    blue
    "Non verranno più inviati fondi ai giocatori statunitensi

    Di recente, ci sono state segnalazioni secondo cui gli affiliati e i giocatori statunitensi non ricevono i pagamenti in modo tempestivo e, a conferma di queste segnalazioni, la rispettabile società europea di pagamenti elettronici Quick Tender-UseMyWallet ha annunciato di aver smesso di inviare fondi ai giocatori statunitensi .

    L'azienda ha rilasciato una dichiarazione pubblica in cui afferma di servire l'industria in modo affidabile ed efficiente da diversi anni, ma che non è sempre in grado di prevedere i "capricci dell'amministrazione statunitense".

    "Nelle ultime due settimane abbiamo trasmesso in buona fede i prelievi avviati dai titolari di conti Quicktender ai conti bancari dei beneficiari negli Stati Uniti", si legge nella dichiarazione.

    "Il denaro ha lasciato il nostro conto in Europa. È stato solo in risposta ai crescenti reclami dei nostri clienti che abbiamo riconosciuto che c'era un problema e abbiamo chiesto alla nostra banca di indagare.

    "Emerge che il denaro è stato accumulato nei conti dei partner bancari corrispondenti della nostra banca negli Stati Uniti, ed è stato congelato. Sospettiamo che sia possibile che questi fondi possano essere oggetto di un ordine di sequestro da parte delle autorità statunitensi.

    "Vorremmo sottolineare che non abbiamo conti bancari negli Stati Uniti e che i fondi hanno lasciato il nostro conto in Europa."

    "Per questo motivo abbiamo deciso di sospendere i futuri prelievi fino a quando non capiremo cosa è successo al denaro che è stato congelato. Se continuiamo a trasmettere bonifici bancari negli Stati Uniti potremmo scoprire che anche questi fondi non raggiungono i loro beneficiari finali. Questo peggiorerebbe semplicemente il problema", si conclude nel comunicato, chiedendo agli utenti di pazientare finché non si otterranno chiarimenti.

    Per il momento, poiché la cessazione delle azioni statunitensi potrebbe rappresentare un duro colpo per la redditività della società, ha iniziato a valutare la sua attuale esposizione e il modo migliore per reintrodurre i prelievi in modo sicuro e affidabile."


    Nuovo articolo LCB

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    Man, this is really stressing me out!  I am stil waiting on a $2500 payout to hit QT from Rival Superior...should have been there yesterday...not there today....their live chat was closed off & on yesterday and also this morning so I had to leave a message to check the status of the payout.  I'm going to stick to the casinos that I can get checks or wire transfers from for the time being...no more usemywallet payouts, which includes pretty much all the Rivals as their only method for USA players.  This just sucks.  Trying to remain patient while it all gets sorted out but $2500 is a big chunk of change to be held in limbo!

    Cavolo, questa cosa mi sta davvero stressando! Sto ancora aspettando un pagamento di $ 2500 per raggiungere QT da Rival Superior... avrei dovuto essere lì ieri... non lì oggi... la loro chat dal vivo è stata chiusa e attivata ieri e anche stamattina, quindi sono dovuto andare via un messaggio per verificare lo stato del pagamento. Per il momento mi limiterò ai casinò da cui posso ricevere assegni o bonifici... non userò più i pagamenti del mio portafoglio, che include praticamente tutti i Rivals come unico metodo per i giocatori statunitensi. Questo è semplicemente uno schifo. Cerco di rimanere paziente mentre tutto viene risolto, ma $ 2500 sono una grossa fetta di resto da tenere nel limbo!

  • Originale English Traduzione Italiano

    As your recent QuickTender withdrawal MTCN WD2203541 of $700.00 was not received into your nominated bank account we will be returning the full amount of the withdrawal including the $30.00 fee shortly to your QuickTender Account 1000673941.

    So long as your QuickTender Account remains in good standing with us we will enable you to make a new withdrawal request as soon as we have this facility available again. We will notify you as a priority as soon as it is available.

    Also the funds in your QuickTender Account can still be used to purchase at QuickTender accepting sites.

    Please be assured the funds in your QuickTender Account are safe and secure and we appreciate your continued support. We apologise for the inconvenience that our inability to process your withdrawal request has caused you. Please understand that we transmitted your withdrawal request in good faith from a European bank account, and the funds left this account. We understand that the money has been frozen in the US banking system, and you will appreciate that this is entirely beyond our control.

    We have suspended the withdrawal option as a temporary measure in order to prevent further instances like this in the short term.

    Thank you for your patience.

    QuickTender Support Team

    Poiché il tuo recente prelievo QuickTender MTCN WD2203541 di $ 700,00 non è stato ricevuto sul tuo conto bancario indicato, restituiremo a breve l'intero importo del prelievo inclusa la commissione di $ 30,00 sul tuo account QuickTender 1000673941.

    Finché il tuo account QuickTender rimane in regola con noi, ti consentiremo di effettuare una nuova richiesta di prelievo non appena questa struttura sarà nuovamente disponibile. Ti avviseremo in via prioritaria non appena sarà disponibile.

    Inoltre, i fondi nel tuo account QuickTender possono ancora essere utilizzati per effettuare acquisti presso i siti che accettano QuickTender.

    Ti assicuriamo che i fondi nel tuo account QuickTender sono sicuri e protetti e apprezziamo il tuo continuo supporto. Ci scusiamo per l'inconveniente causato dalla nostra incapacità di elaborare la tua richiesta di prelievo. Ti preghiamo di comprendere che abbiamo trasmesso la tua richiesta di prelievo in buona fede da un conto bancario europeo e che i fondi hanno lasciato questo conto. Comprendiamo che il denaro è stato congelato nel sistema bancario statunitense e apprezzerai che ciò è completamente al di fuori del nostro controllo.

    Abbiamo sospeso l'opzione di recesso come misura temporanea per prevenire ulteriori casi come questo a breve termine.

    Grazie per la vostra pazienza.

    Team di supporto QuickTender

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok, well, that's good news.  At least it's not frozen in cyberspace hell.

    Ok, beh, questa è una buona notizia. Almeno non è congelato nell'inferno del cyberspazio.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I know LhasaLover, it's good to know that they are trying to resolve the issue.  Unlike Echeck.us, they were just gone overnight and took all my money.


    Ok, well, that's good news.  At least it's not frozen in cyberspace hell.

    Conosco LhasaLover, è bello sapere che stanno cercando di risolvere il problema. A differenza di Echeck.us, se ne sono andati da un giorno all'altro e hanno preso tutti i miei soldi.


    Ok, beh, questa è una buona notizia. Almeno non è congelato nell'inferno del cyberspazio.
  • Originale English Traduzione Italiano

    As your recent QuickTender withdrawal MTCN WD2203541 of $700.00 was not received into your nominated bank account we will be returning the full amount of the withdrawal including the $30.00 fee shortly to your QuickTender Account 1000673941.

    So long as your QuickTender Account remains in good standing with us we will enable you to make a new withdrawal request as soon as we have this facility available again. We will notify you as a priority as soon as it is available.

    Also the funds in your QuickTender Account can still be used to purchase at QuickTender accepting sites.

    Please be assured the funds in your QuickTender Account are safe and secure and we appreciate your continued support. We apologise for the inconvenience that our inability to process your withdrawal request has caused you. Please understand that we transmitted your withdrawal request in good faith from a European bank account, and the funds left this account. We understand that the money has been frozen in the US banking system, and you will appreciate that this is entirely beyond our control.

    We have suspended the withdrawal option as a temporary measure in order to prevent further instances like this in the short term.

    Thank you for your patience.

    QuickTender Support Team




    Yikes Taaa!!  Once I get funds into my QT account I am quickly transferring them to the reputable casinos I wd via check/wire with and will go that route until we are all certain things are going to be ok with QT.  So sorry that you are caught in the middle of this hassle and hope that you receive your funds ok.

    Poiché il tuo recente prelievo QuickTender MTCN WD2203541 di $ 700,00 non è stato ricevuto sul tuo conto bancario indicato, restituiremo a breve l'intero importo del prelievo, inclusa la commissione di $ 30,00, al tuo account QuickTender 1000673941.

    Finché il tuo account QuickTender rimane in regola con noi, ti consentiremo di effettuare una nuova richiesta di prelievo non appena questa struttura sarà nuovamente disponibile. Ti avviseremo in via prioritaria non appena sarà disponibile.

    Inoltre, i fondi nel tuo account QuickTender possono ancora essere utilizzati per effettuare acquisti presso i siti che accettano QuickTender.

    Ti assicuriamo che i fondi nel tuo account QuickTender sono sicuri e protetti e apprezziamo il tuo continuo supporto. Ci scusiamo per l'inconveniente causato dalla nostra incapacità di elaborare la tua richiesta di prelievo. Ti preghiamo di comprendere che abbiamo trasmesso la tua richiesta di prelievo in buona fede da un conto bancario europeo e che i fondi hanno lasciato questo conto. Comprendiamo che il denaro è stato congelato nel sistema bancario statunitense e apprezzerai che ciò è completamente al di fuori del nostro controllo.

    Abbiamo sospeso l'opzione di recesso come misura temporanea per prevenire ulteriori casi come questo a breve termine.

    Grazie per la vostra pazienza.

    Team di supporto QuickTender




    Cavolo Taaa!! Una volta che avrò ottenuto i fondi sul mio conto QT, li trasferirò rapidamente ai casinò rispettabili con cui ho scelto tramite assegno/bonifico e seguirò questa strada finché non saremo tutti certi che le cose andranno bene con QT. Mi dispiace così tanto che ti trovi in mezzo a questa seccatura e spero che tu riceva i tuoi fondi bene.
  • Originale English Traduzione Italiano

    I know LhasaLover, it's good to know that they are trying to resolve the issue.  Unlike Echeck.us, they were just gone overnight and took all my money.


    Ok, well, that's good news.  At least it's not frozen in cyberspace hell.



    Surely you will get that at some point - they have to pay out what is rightfully yours and they cannot use your funds to pay any fines made on them by the USA Govt.  It's a bit like the big 4 poker sites - the DoJ are allowing them to pay their players.

    blue

    Conosco LhasaLover, è bello sapere che stanno cercando di risolvere il problema. A differenza di Echeck.us, se ne sono andati da un giorno all'altro e hanno preso tutti i miei soldi.


    Ok, beh, questa è una buona notizia. Almeno non è congelato nell'inferno del cyberspazio.



    Sicuramente lo capirai ad un certo punto: devono pagare ciò che è tuo di diritto e non possono utilizzare i tuoi fondi per pagare eventuali multe inflitte loro dal governo degli Stati Uniti. È un po' come i 4 grandi siti di poker: il DoJ permette loro di pagare i propri giocatori.

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    How can QT afford to again pay money that they already paid?  I don't believe them.  Individual people probably wouldn't double pay.  A corporation?  laugh_out_loud.  good luck!

    Come può QT permettersi di pagare nuovamente i soldi che ha già pagato? Non ci credo. I singoli individui probabilmente non pagherebbero il doppio. Una società? laugh_out_loud . buona fortuna!

  • Originale English Traduzione Italiano

    They won't pay it again - the banks will have to release it to the customers or return it to QT, but those that have not been able to withdraw and cannot see the withdraw button, they will have to pay them at some point or some way that enables the player to get it into their bank account. (Sorry - I didn't make that clear).

    blue

    Non lo pagheranno di nuovo: le banche dovranno rilasciarlo ai clienti o restituirlo a QT, ma quelli che non sono stati in grado di prelevare e non possono vedere il pulsante di prelievo, dovranno pagarli ad un certo punto o in qualche modo che consenta al giocatore di inserirlo nel proprio conto bancario. (Scusate, non sono stato chiaro).

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    hymacaw,

    have you successfully made a withdraw at Jackpot Capital?

    my withdrawal was denied, they said my deposit must be turned over once, meaning, if I deposit $100, I need to wager $100 before withdrawal will be allowed or I have to pay 15% of my deposit, then they will honor it.  I think I'll try to do the turn over thing since my deposit was only $680. 

    Imacaw,

    hai effettuato con successo un prelievo su Jackpot Capital?

    il mio prelievo è stato negato, hanno detto che il mio deposito deve essere restituito una volta, il che significa che, se deposito $ 100, devo scommettere $ 100 prima che il prelievo sia consentito o devo pagare il 15% del mio deposito, quindi lo onoreranno. Penso che proverò a fare il turn over dato che il mio deposito era di soli $ 680.

    3.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    hymacaw,

    have you successfully made a withdraw at Jackpot Capital?

    my withdrawal was denied, they said my deposit must be turned over once, meaning, if I deposit $100, I need to wager $100 before withdrawal will be allowed or I have to pay 15% of my deposit, then they will honor it.  I think I'll try to do the turn over thing since my deposit was only $680.  

    What???  That's crazy!  I have a wire withdrawal in process right now, that I initiated yesterday after finally receiving funds into my QT account over the weekend from my Superior cashout.  I did successfully receive a check today from Intertops for $600 after I deposited $1000 from my QT account last week so I just assumed JC would be no problem either, to try the wire.  I'll keep you posted on that process.  I can't afford to gamble/lose anymore right now so I am sure hoping they'll let this $2500 go without further hassle!

    Imacaw,

    hai effettuato con successo un prelievo su Jackpot Capital?

    il mio prelievo è stato negato, hanno detto che il mio deposito deve essere restituito una volta, il che significa che, se deposito $ 100, devo scommettere $ 100 prima che il prelievo sia consentito o devo pagare il 15% del mio deposito, quindi lo onoreranno. Penso che proverò a fare il turn over dato che il mio deposito era di soli $ 680.

    Che cosa??? Questo è pazzesco! Ho un prelievo in corso proprio adesso, che ho avviato ieri dopo aver finalmente ricevuto i fondi sul mio conto QT durante il fine settimana dal mio prelievo Superior. Oggi ho ricevuto con successo un assegno da Intertops per $ 600 dopo aver depositato $ 1000 dal mio conto QT la scorsa settimana, quindi ho pensato che anche JC non avrebbe avuto problemi a provare il bonifico. Ti terrò aggiornato su questo processo. Non posso più permettermi di scommettere/perdere in questo momento, quindi spero sicuramente che lasceranno andare questi $ 2500 senza ulteriori problemi!

    3.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ya know...I have been pretty darned lax at reading T&C on the casino websites and I just did for Jackpot Capital, where I've been playing for a few years now.  Had no idea I needed to turn over a deposit once or they may impose a 1.5% processing fee.  Either way, I'm still screwed because I can't get funds out of QT right now so I have to deposit any winnings into a casino where I can wd via wire or check, or try my luck at turning the depoist at least once.  had I known that, I would have deposited a smaller amount, perhaps break it up within a few casinos that I trust...and not risk losing as much that way.  This particular payout came from a Rival during the middle of this fiasco with QT so I had no idea at the time I'd have any problems getting the winnings ;(  Oh well...I may be losing $375 on this payout because I don't want to risk losing any more of it by playing! 

    Newer folks...please read T&C on any casino site you plan to gamble at.  Will save you much grief down the road.  Thannks Taaa for the heads up on this one.  Good luck to you on getting your winnings out by turning tha deposit over.  Shouldn't be any problem for you!

    Sapete... sono stato dannatamente negligente nel leggere i termini e le condizioni sui siti web dei casinò e l'ho fatto solo per Jackpot Capital, dove gioco ormai da alcuni anni. Non avevo idea di dover versare un deposito una volta o avrebbero potuto imporre una commissione di elaborazione dell'1,5%. In ogni caso, sono ancora fregato perché al momento non riesco a prelevare fondi da QT, quindi devo depositare le eventuali vincite in un casinò dove posso effettuare pagamenti tramite bonifico o assegno, oppure tentare la fortuna girando il deposito almeno una volta. . se lo avessi saputo, avrei depositato un importo inferiore, magari suddiviso in alcuni casinò di cui mi fido... e non avrei rischiato di perdere così tanto in quel modo. Questo particolare pagamento è arrivato da un rivale nel bel mezzo di questo fiasco con QT, quindi non avevo idea in quel momento che avrei avuto problemi a ottenere le vincite ;(Oh beh...potrei perdere $ 375 su questo pagamento perché non non voglio rischiare di perderne altri giocando!

    Gente nuova... vi preghiamo di leggere i Termini e condizioni su qualsiasi sito di casinò su cui intendete scommettere. Ti risparmierà molto dolore lungo la strada. Grazie Taaa per l'avviso su questo. Buona fortuna a te se ritiri le tue vincite girando il deposito. Per te non dovrebbero esserci problemi!

    3.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you for your continued patience as you attempt to withdraw your winnings.

    We have denied your withdrawal and the funds are currently back in your player account. After thoroughly checking our records, they indicate that you have made a deposit and want to withdraw, without having the deposit at least turned over once. As we do pay fees for both, deposits and withdrawal, a fee of 15% would be deducted from your payout  of $670. Please resubmit your withdrawal request and we will deduct the fee or turn over your deposit once.

    Please read our Terms & Conditions, rule 18:

    18. If a deposit has not been turned over at least once before requesting a payout, an administration fee of 15% will be deducted.

    Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us at the below-mentioned telephone numbers and/or e-mail address.

    Enjoy playing in the casino!

    Yours Sincerely,


    Jessica
    Casino Support



    actually it is 15%, lol, if it is 1.5% i would pay for the fee already.  BTW, I lost $40 after I got my deposit tuned over one time.

    Grazie per la tua continua pazienza mentre tenti di ritirare le tue vincite.

    Abbiamo negato il tuo prelievo e i fondi sono attualmente nuovamente nel tuo conto giocatore. Dopo aver controllato attentamente i nostri registri, indicano che hai effettuato un deposito e desideri prelevare, senza che il deposito venga restituito almeno una volta. Poiché paghiamo commissioni sia per i depositi che per i prelievi, una commissione del 15% verrà detratta dal tuo pagamento di $ 670. Ti preghiamo di inviare nuovamente la tua richiesta di prelievo e detrarremo la commissione o restituiremo il tuo deposito una volta.

    Si prega di leggere i nostri Termini e Condizioni, regola 18:

    18. Se un deposito non è stato versato almeno una volta prima di richiedere un pagamento, verrà detratta una commissione amministrativa del 15%.

    Se avete bisogno di ulteriori informazioni o assistenza, non esitate a contattarci ai numeri telefonici e/o all'indirizzo e-mail sotto indicati.

    Divertiti giocando al casinò!

    Cordiali saluti,


    Jessica
    Supporto al casinò



    in realtà è del 15%, lol, se fosse dell'1,5% pagherei già la commissione. A proposito, ho perso $ 40 dopo aver ottimizzato il mio deposito più di una volta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    My bad...I meant 15%!! Thank you for the correction...I'd gladly pay the 1.5% as well...LOL!  Either way, just sucks that we are having such a tough time of it getting our winnings to us, which are hard enough to come by!  Thanks Taaa smiley

    Colpa mia... volevo dire il 15%!! Grazie per la correzione... pagherei volentieri anche l'1,5%... LOL! Ad ogni modo, è semplicemente uno schifo che stiamo attraversando un momento così difficile per ricevere le nostre vincite, che sono già abbastanza difficili da ottenere! Grazie Taaa smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    QT is officially gone, just saw this message when I attempted to log in:
    "With regret, the Quicktender service has been discontinued. All account holders will be notified by email"

    I think I'm done gambling online for awhile now.  Still trying to get the last of my winnings out of JC which I transfered from QT on Sunday...whew, so glad I got them oout of there!  This just sucks...so tired of the govt intervening in our personal lives.

    QT è ufficialmente sparito, ho appena visto questo messaggio quando ho tentato di accedere:
    "Con rammarico, il servizio Quicktender è stato interrotto. Tutti i titolari del conto verranno avvisati tramite e-mail"

    Penso di aver smesso di giocare d'azzardo online ormai da un po'. Sto ancora cercando di ritirare l'ultima delle mie vincite da JC che ho trasferito da QT domenica... wow, sono così felice di averle tirate fuori da lì! Questo fa semplicemente schifo... sono così stanco che il governo intervenga nelle nostre vite personali.

  • Originale English Traduzione Italiano

                  It's a bit ironic that it's harder to put money in than withdraw.

    È un po' ironico che sia più difficile depositare denaro che prelevarlo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    So now that QT is gone - what actually is left for you guys and gals to use to deposit?

    blue

    Quindi, ora che QT non c'è più, cosa rimane effettivamente a voi ragazzi e ragazze da utilizzare per depositare?

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    So now that QT is gone - what actually is left for you guys and gals to use to deposit?

    blue


    Visa/MC is still available at the few casinos I play at but I'm sure that option will soon be disappearing as well.  I think wire transfer and Western Union might also be an option but not only is it expensive, they don't get to the casino immediately like our other options.  I checked with Live Chat at one of the Rival casinos I was playing frequently and inquired as to when a new deposit method for USA players might be available. Their response was "We're working very hard to establish a new method for depositing" but in the meantime, NO other option was available to deposit if you are in the US. 

    Quindi, ora che QT non c'è più, cosa rimane effettivamente a voi ragazzi e ragazze da utilizzare per depositare?

    blu


    Visa/MC è ancora disponibile nei pochi casinò in cui gioco, ma sono sicuro che presto anche questa opzione scomparirà. Penso che anche il bonifico bancario e Western Union potrebbero essere un'opzione, ma non solo sono costosi, ma non arrivano immediatamente al casinò come le nostre altre opzioni. Ho controllato la chat dal vivo in uno dei casinò Rival a cui giocavo spesso e ho chiesto quando sarebbe stato disponibile un nuovo metodo di deposito per i giocatori statunitensi. La loro risposta è stata "Stiamo lavorando molto duramente per stabilire un nuovo metodo di deposito" ma nel frattempo NON era disponibile nessun'altra opzione per depositare se ti trovi negli Stati Uniti.
  • Originale English Traduzione Italiano

    what?  I just used it last nite and have an incoming withrawal to


    So now that QT is gone - what actually is left for you guys and gals to use to deposit?

    blue

    Che cosa? L'ho usato proprio la scorsa notte e ho un ritiro in arrivo


    Quindi, ora che QT non c'è più, cosa rimane effettivamente a voi ragazzi e ragazze da utilizzare per depositare?

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    what?  I just used it last nite and have an incoming withrawal to


    So now that QT is gone - what actually is left for you guys and gals to use to deposit?

    blue
    [/quote]


    I'm going by Hymacaw's post:

    [quote author=hymacaw link=topic=17289.msg169613#msg169613 date=1306335995]
    QT is officially gone, just saw this message when I attempted to log in:
    "With regret, the Quicktender service has been discontinued. All account holders will be notified by email"

    I think I'm done gambling online for awhile now.  Still trying to get the last of my winnings out of JC which I transfered from QT on Sunday...whew, so glad I got them oout of there!  This just sucks...so tired of the govt intervening in our personal lives.


    As of today it is gone.

    blue

    Che cosa? L'ho usato proprio la scorsa notte e ho un ritiro in arrivo


    Quindi, ora che QT non c'è più, cosa rimane effettivamente a voi ragazzi e ragazze da utilizzare per depositare?

    blu
    [/citazione]


    Sto seguendo il post di Hymacaw:

    [citazione autore=hymacaw link=topic=17289.msg169613#msg169613 data=1306335995]
    QT è ufficialmente sparito, ho appena visto questo messaggio quando ho tentato di accedere:
    "Con rammarico, il servizio Quicktender è stato interrotto. Tutti i titolari del conto verranno avvisati tramite e-mail"

    Penso di aver smesso di giocare d'azzardo online ormai da un po'. Sto ancora cercando di ritirare l'ultima delle mie vincite da JC che ho trasferito da QT domenica... wow, sono così felice di averle tirate fuori da lì! Questo fa semplicemente schifo... sono così stanco che il governo intervenga nelle nostre vite personali.


    Ad oggi non c'è più.

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano
    If I try to got to Quicktender login page I get this message:

    Server Error in '/' Application.
    --------------------------------------------------------------------------------

    The resource cannot be found.
    Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.  Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

    Requested URL: /Login.aspx

    And if I try to go to UseMyWallet login page I get this message:

    The UseMyWallet service has been temporary stopped.

    The only hopeful news in this is "temporary stopped."

    katt
    Se provo ad accedere alla pagina di accesso di Quicktender ricevo questo messaggio:

    Errore del server nell'applicazione '/'
    -------------------------------------------------- ------------------------------

    La risorsa non può essere trovata.
    Descrizione: HTTP 404. La risorsa che stai cercando (o una delle sue dipendenze) potrebbe essere stata rimossa, il suo nome è stato cambiato o è temporaneamente non disponibile. Controlla il seguente URL e assicurati che sia scritto correttamente.

    URL richiesto: /Login.aspx

    E se provo ad andare alla pagina di accesso di UseMyWallet ricevo questo messaggio:

    Il servizio UseMyWallet è stato temporaneamente interrotto.

    L'unica notizia che fa ben sperare è "l'arresto temporaneo".

    katt
  • Originale English Traduzione Italiano

    thanks blue,
    I changed my withdrawal via wire transfer.

    kat,
    this is the message I have,

    With regret, the Quicktender service has been discontinued. All account holders will be notified by email

    grazie blu,
    Ho modificato il mio prelievo tramite bonifico bancario.

    Kat,
    questo è il messaggio che ho,

    Con rammarico il servizio Quicktender è stato interrotto. Tutti i titolari dell'account verranno avvisati tramite e-mail

  • Originale English Traduzione Italiano

    hymacaw,

    I just hope your $2500 came to your UMW in time when you were able to transfer it to a casino of your choice.  As of today, you know that your money will be stuck if it is still sitting in your quicktender.

    Imacaw,

    Spero solo che i tuoi $ 2500 arrivino al tuo UMW in tempo quando sei riuscito a trasferirli in un casinò di tua scelta. Da oggi sai che i tuoi soldi rimarranno bloccati se sono ancora nella tua asta veloce.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hymacaw,

    I just hope your $2500 came to your UMW in time when you were able to transfer it to a casino of your choice.  As of today, you know that your money will be stuck if it is still sitting in your quicktender.


    Taaa, I got it out in time and JC just processed it today and will be sent to my bank via wire....within 4-10 business days, which sucks but I am happy that I was able to get funds out of QT in the nick of time. 

    Imacaw,

    Spero solo che i tuoi $ 2500 arrivino al tuo UMW in tempo quando sei riuscito a trasferirli in un casinò di tua scelta. Da oggi sai che i tuoi soldi rimarranno bloccati se sono ancora nella tua asta veloce.


    Taaa, l'ho ricevuto in tempo e JC l'ha elaborato oggi e verrà inviato alla mia banca tramite bonifico... entro 4-10 giorni lavorativi, il che è un peccato, ma sono felice di essere riuscito a ottenere fondi da QT appena in tempo.
  • Originale English Traduzione Italiano

    It was a great move,hymacaw even if it will take some time still you know for sure you will receive your money.
    Way to go and let us know when you finally receive it.

    È stata un'ottima mossa, anche se ci vorrà del tempo, sai per certo che riceverai i tuoi soldi.
    Ben fatto e facci sapere quando finalmente lo riceverai.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Taaa...wanted to let you know that the WD I initated with JC for $2500 hit my bank account today via wrire...woo-hoo!  For those that haven't been following this thread, these are winnings from a Rival casino about 10 days ago that I requested to be transferred to my QT account...funds were put into QT about 2-3 days before it was shut down.  Once they were in QT, I immediately transferred the funds to a trusted RTG casino, played on it awhile and then cashed out, requesting funds be sent to my bank via wire.  I've been really nervous about getting my hands on the winnings because of all the hoopla taking place.  Soooo....with that, I think I'm going to count my blessings and lay low with online gambling awhile and wait things out to see what happens for us USA folks.  Best of luck to all the rest of you!!

    Taaa...volevo farti sapere che il WD che ho avviato con JC per $2500 è arrivato oggi sul mio conto bancario tramite wrire...woo-hoo! Per coloro che non hanno seguito questo thread, queste sono le vincite ottenute da un casinò Rival circa 10 giorni fa di cui ho richiesto il trasferimento sul mio conto QT... i fondi sono stati inseriti in QT circa 2-3 giorni prima della chiusura . Una volta che erano in QT, ho immediatamente trasferito i fondi a un casinò RTG di fiducia, ci ho giocato per un po' e poi ho incassato, richiedendo che i fondi venissero inviati alla mia banca tramite bonifico. Ero davvero nervoso all'idea di mettere le mani sulle vincite a causa di tutto il trambusto che si stava svolgendo. Quindi... con questo, penso che conterò le mie benedizioni e rimarrò tranquillo con il gioco d'azzardo online per un po' e aspetterò che le cose finiscano per vedere cosa succede per noi americani. Buona fortuna a tutti gli altri!!

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