I will be more than happy to explain how I was scammed.I was doing a cash deposit (bank) and made the deposit,put it up on the board (posted it in the trade chat window/pics) followed all of the vendors instructions,and then the vendor went offline! I marked it as "paid" and I did indeed start a dispute..... now here's the deal?! They NEVER came back! Aand even though my bitcoins were suppose to be in "escrow protection" the user was BANNED and I never got my bitcoins!! The website? DID NOTHING!? I was VERY mad as this was over 2 grand usd :( This was only one of the scams that day :(
The next was when I sent a $100 ecode (online peer to peer site) amazon.com (e gift card code) to the vendor,sent proof of purchase (the email sent via amazon) and marked the trade as "paid" THE VENDOR WENT OFFLINE 4 HOURS..... Thankfully after waiting 48 hours and I was actually ABLE to make a dispute? I did indeed get my bitcoins,BUT.. with the price drop :( I still LOST $22 :( so? All in all I was still scammed.The user was banned.It's just getting worse,be careful all! :) Glad to help by giving my stories :)
Sarò più che felice di spiegare come sono stato truffato. Stavo effettuando un deposito in contanti (banca) e ho effettuato il deposito, l'ho messo sul tabellone (pubblicato nella finestra/foto della chat commerciale) e ho seguito tutte le istruzioni dei venditori ,e poi il venditore è andato offline! L'ho contrassegnato come "pagato" e in effetti ho avviato una controversia..... ecco come stanno le cose?! Non sono MAI tornati! E anche se si supponeva che i miei bitcoin fossero in "protezione del deposito a garanzia", l'utente è stato BANNATO e non ho mai ricevuto i miei bitcoin!! Il sitoweb? FATTO NIENTE!? Ero MOLTO arrabbiato perché costava più di 2.000 dollari :( Questa era solo una delle truffe quel giorno :(
Il successivo è stato quando ho inviato un codice elettronico da $ 100 (sito peer to peer online) amazon.com (codice della carta regalo) al venditore, ho inviato la prova d'acquisto (l'e-mail inviata tramite Amazon) e ho contrassegnato l'operazione come "pagata" IL VENDITORE SONO STATO OFFLINE PER 4 ORE..... Per fortuna dopo aver aspettato 48 ore e sono riuscito effettivamente a presentare una controversia? In effetti ho ottenuto i miei bitcoin, MA... con il calo del prezzo :( Ho comunque PERSO $ 22 :( quindi? Tutto sommato sono stato ancora truffato. L'utente è stato bannato. Sta solo peggiorando, state attenti a tutti! :) Sono felice di aiutatemi dando le mie storie :)