I withdrew $10,000 from the Joka VIP Room on the 12/5/21 in which I recieved an email saying it was succesfully processed and I should recieve the funds within 3-5 banking days. I have waited more than this and everytime I speak to their "support agents" I am either told to wait another 24 hours or the finance team is looking into it. I have withrawn money from them in the past with no issues and received the funds within 48 hours. I am getting no where with their support team and everytime I ask for an update they just tell me the finance team is dealing with it.
After this I won't be using Joka VIP Room again, they are very quick and very happy to take my money and I have definately deposited well and truly more than this withdraw but cannot give me the services I deserve. It seems from other forums, that when someone tries to withdraw funds of $10,000 there are "issues" which no one can explain.
Ho ritirato $ 10.000 dalla Joka VIP Room il 5/12/21 in cui ho ricevuto un'e-mail che diceva che l'elaborazione era stata completata con successo e che avrei dovuto ricevere i fondi entro 3-5 giorni lavorativi. Ho aspettato più di così e ogni volta che parlo con i loro "agenti di supporto" mi viene detto di aspettare altre 24 ore oppure il team finanziario sta esaminando la questione. In passato ho prelevato denaro da loro senza problemi e ho ricevuto i fondi entro 48 ore. Non riesco ad arrivare da nessuna parte con il loro team di supporto e ogni volta che chiedo un aggiornamento mi dicono semplicemente che se ne sta occupando il team finanziario.
Dopodiché non userò più Joka VIP Room, sono molto veloci e molto felici di prendere i miei soldi e ho sicuramente depositato bene e veramente più di questo prelievo ma non posso darmi i servizi che merito. Sembra da altri forum che quando qualcuno tenta di prelevare fondi di $ 10.000 ci sono "problemi" che nessuno può spiegare.