Can someone please help me as now that i have sent Ukash 15 messages in the last 3 days and they just keep telling me I'm putting in the wrong amount, and now 5 messages last night with screen shots SHOWING THEM THE AMOUNT IM PUTTING IN.Now they wont even respond as the shots show the right amount.Is there someone that helps with this kind of thing as Ukash just don't care.My first deposit with this problem was to deposit $100.00 where i only got about half so they sent me a new voucher and somehow on 10 occations i just keep putting it in wrong amount :'( :'( :'(.HELP PLEASE. :'( :'( :'( :'(
skyestar40
Dear UKASH team,
Please see attached the screen shots of me entering the voucher and the
rejection replies I am getting.
As you can imagine I am very upset that you are telling me I am not doing it
right. so here you can see I am doing it correct when you open this file
and I am entering the exact figures. As you can also see I am more then
capable to do a dot...........
You should also be able to see I have tried in two completely different
casinos which means it is not a casino error but a UKASH error.
Can you please resolve my issue as I am becoming very frustrated and I am
thinking it is not worth using your service anymore if this is how
aggravating it is.
A quick response and solution to this problem would be advised as it has now
been going on for three days and the level of service I am receiving is far
from acceptable.
Please phone me on +00000000.
According to our database the problem appears because
> you
> keep entering the incorrect voucher value.
>
> As previously informed, please enter the exact voucher number - the whole
> 19
> digits and the value - with decimals - with a dot (.), not a comma (,)
> and it
> should go through.
>
> Unfortunately we cannot offer you any other advise than just to contact
> the
> merchant directly and ask if maybe there are some problems on the website
> itself.
>
> Should you have further questions about the information given above,
> please
> reply directly to this email, including our original text and ticket
> number.
> This will help us to deal with your inquiry much faster.
>
> Thank you for using Ukash.
>
> Kind regards
>
> B.Hester
> Ukash Service Team
Qualcuno può aiutarmi, per favore, dato che ora che ho inviato Ukash 15 messaggi negli ultimi 3 giorni e continuano a dirmi che sto inserendo l'importo sbagliato, e ora 5 messaggi ieri sera con schermate che MOSTRANO L'IMPORTO CHE STO INSERENDO .Ora non rispondono nemmeno perché le inquadrature mostrano l'importo corretto. C'è qualcuno che mi aiuta con questo genere di cose dato che a Ukash non importa. Il mio primo deposito con questo problema è stato depositare $ 100,00 di cui ho ricevuto solo circa la metà, quindi loro mi ha inviato un nuovo buono e in qualche modo per 10 volte continuo a inserirlo nell'importo sbagliato :'( :'( :'(.AIUTO PER FAVORE. :'( :'( :'( :'(
skyestar40
Caro team UKASH,
Si prega di vedere in allegato le schermate di me che inserisco il voucher e il
risposte di rifiuto che sto ricevendo.
Come puoi immaginare, sono molto turbato dal fatto che tu mi dica che non lo farò
Giusto. quindi qui puoi vedere che lo sto facendo correttamente quando apri questo file
e sto inserendo le cifre esatte. Come puoi anche vedere io sono di più quindi
capace di fare un punto.................
Dovresti anche essere in grado di vedere che ne ho provati due completamente diversi
casinos, il che significa che non si tratta di un errore del casinò ma di un errore UKASH.
Potete per favore risolvere il mio problema perché sto diventando molto frustrato e lo sono
pensando che non valga più la pena utilizzare il tuo servizio se è così
è aggravante.
Si consiglia una risposta rapida e una soluzione a questo problema come è avvenuto ora
va avanti da tre giorni e il livello del servizio che ricevo è lontano
da accettabile.
Per favore telefonami al +00000000.
Secondo il nostro database il problema appare perché
> tu
> continua a inserire il valore del voucher errato.
>
> Come già comunicato, inserisci il numero esatto del buono - intero
>19
> cifre e il valore - con decimali - con un punto (.), non una virgola (,)
> e questo
> dovrebbe passare.
>
> Purtroppo non possiamo offrirvi altro consiglio oltre al semplice contatto
> il
> direttamente al commerciante e chiedi se magari ci sono dei problemi sul sito
> stesso.
>
> In caso di ulteriori domande sulle informazioni sopra riportate,
> per favore
> rispondi direttamente a questa email, includendo il nostro testo originale e il ticket
> numero.
> Questo ci aiuterà a gestire la tua richiesta molto più velocemente.
>
> Grazie per aver utilizzato Ukash.
>
> Cordiali saluti
>
> B.Hester
> Team di assistenza Ukash