I've got the same message like this from "Diamond7 Casino" <whitehat@promonewsletters.com>
Dear,
We have some great news - from 1st November 2017, Diamond7 Casino will be operating under a new license issued by the Malta Gaming Authority (MGA).
This will enable us to better serve you and the best news is that you can continue to enjoy our casino without any interruption! Your login details and account balance will be as you left them, the only things that will change is what we offer you; additional player protection functionality to comply with the MGA’s requirements and a revised set of Terms and Conditions.
In order to benefit from these changes, as well as many more that we have planned over the coming weeks, you will be required to accept the changes on your next login.
If you have any questions, please contact Diamond7 Casino customer support, who are waiting to be at your service.
Best regards,
Diamond7 Casino
Ho ricevuto lo stesso messaggio come questo da "Diamond7 Casino"
Caro,
Abbiamo delle ottime notizie: dal 1° novembre 2017, il Casinò Diamond7 opererà con una nuova licenza rilasciata dalla Malta Gaming Authority (MGA).
Questo ci consentirà di servirti meglio e la notizia migliore è che potrai continuare a divertirti con il nostro casinò senza alcuna interruzione! I tuoi dati di accesso e il saldo del tuo conto saranno come li hai lasciati, l'unica cosa che cambierà è ciò che ti offriamo; funzionalità aggiuntive di protezione del giocatore per conformarsi ai requisiti della MGA e una serie rivista di Termini e Condizioni.
Per beneficiare di queste modifiche, così come di molte altre che abbiamo pianificato nelle prossime settimane, ti verrà richiesto di accettare le modifiche al tuo prossimo accesso.
In caso di domande, contatta l'assistenza clienti di Diamond7 Casino, che è in attesa di essere al tuo servizio.
Distinti saluti,
Casinò Diamond7