ich habe erstmal nur eine Kopie von meinem Dokument mit dem Scanner gemacht und dort hin geschickt. Daraufhin sagten sie mir der Ausweis sei kuputt was eine lüge ist. Dann habe ich das Dokument nochmal von beiden Seiten fotografiert und die badein Fotos + Die beiden gescannten exemplare meines Dokuments dort hingeschickt.
Nachricht vom Support:
As seen on provided pictures, your ID is damaged. That is why we are asking you to provide valid ID or passport.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Jetzt sagt der support ich brauche ein beglaubigten Ausweis :D ich kann nicht mehr echt ey
Hier die Nachricht:
According to MyWin24 General Terms and Conditions p. 5.4. we require You to provide us with a notarised ID or any equivalent certified ID according to the applicable law of Your jurisdiction.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Heute haben die auch einfach meinen Account geblockt aber ich habe Screenshots von meinem Geld und Username.
Ich verstehe gar nicht was das soll
Per prima cosa ho semplicemente fatto una copia del mio documento con lo scanner e l'ho inviata lì. Poi mi hanno detto che la carta d'identità era falsa, il che era una bugia. Poi ho fotografato di nuovo il documento da entrambi i lati e ho inviato lì le foto brutte + le due copie scannerizzate del mio documento.
Messaggio dal supporto:
Come si vede nelle immagini fornite, il tuo documento d'identità è danneggiato. Ecco perché ti chiediamo di fornire un documento d'identità o passaporto valido.
Speriamo nella vostra comprensione! Sentiti libero di contattare il nostro team di assistenza clienti, semplicemente rispondendo a questo messaggio, se hai domande o dubbi.
Ora l'assistenza dice che ho bisogno di un documento d'identità certificato :D Non posso più farlo ey
Ecco il messaggio:
Secondo le Condizioni Generali di MyWin24 pag. 5.4. ti chiediamo di fornirci un documento d'identità autenticato o qualsiasi documento d'identità certificato equivalente secondo la legge applicabile nella tua giurisdizione.
Speriamo nella vostra comprensione! Sentiti libero di contattare il nostro team di assistenza clienti, semplicemente rispondendo a questo messaggio, se hai domande o dubbi.
Oggi hanno semplicemente bloccato il mio account ma ho degli screenshot dei miei soldi e del mio nome utente.
Non capisco nemmeno cosa dovrebbe significare
First I just made a copy of my document with the scanner and sent it there. They then told me the ID was fake, which was a lie. Then I photographed the document again from both sides and sent the bad photos + the two scanned copies of my document there.
Message from support:
As seen on provided pictures, your ID is damaged. That is why we are asking you to provide valid ID or passport.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Now the support says I need a certified ID :D I can't really do it anymore ey
Here is the message:
According to MyWin24 General Terms and Conditions p. 5.4. we require You to provide us with a notarized ID or any equivalent certified ID according to the applicable law of Your jurisdiction.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Today they simply blocked my account but I have screenshots of my money and username.
I don't even understand what that's supposed to mean